Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Χριστακόπουλος Ιωάννης Φυσικός – Δάσκαλος Φυσικής Εκπαιδευτική Ρομποτική και διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη,

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Χριστακόπουλος Ιωάννης Φυσικός – Δάσκαλος Φυσικής Εκπαιδευτική Ρομποτική και διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη,"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Χριστακόπουλος Ιωάννης Φυσικός – Δάσκαλος Φυσικής Εκπαιδευτική Ρομποτική και διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Μηχανικών Θερινό σχολείο

2 S cience, Φυσικές Επιστήμες T echnology, Τεχνολογία E ngineering Εφαρμοσμένη Μηχανική M athematics Μαθηματικά S cience, Φυσικές Επιστήμες T echnology, Τεχνολογία E ngineering Εφαρμοσμένη Μηχανική M athematics Μαθηματικά

3 Τι επιδιώκουμε. Τι επιδιώκουμε.

4 Η μάθηση να αποκτήσει τέτοιο νόημα για τους μαθητές – φοιτητές ώστε να παραμένουν στο σχολείο - τη σχολή, να επιτυγχάνουν υψηλές επιδόσεις, και να αποφοιτούν με επιτυχία από το λύκειο προς την τριτοβάθμια εκπαίδευση ή προς τη δουλειά της επιλογής τους. Η μάθηση να αποκτήσει τέτοιο νόημα για τους μαθητές – φοιτητές ώστε να παραμένουν στο σχολείο - τη σχολή, να επιτυγχάνουν υψηλές επιδόσεις, και να αποφοιτούν με επιτυχία από το λύκειο προς την τριτοβάθμια εκπαίδευση ή προς τη δουλειά της επιλογής τους.

5 Με το STEM επιχειρείται ο μετασχηματισμός από το επίπεδο της παραδοσιακής δασκαλοκεντρικής διδασκαλίας στην διδασκαλία όπου κυρίαρχο ρόλο θα παίζει η επίλυση προβλήματος, η ανακαλυπτική-διερευνητική μάθηση, ενώ απαιτείται η δημιουργική εμπλοκή των εκπαιδευόμενων στην ανακάλυψη της λύσης. Με το STEM επιχειρείται ο μετασχηματισμός από το επίπεδο της παραδοσιακής δασκαλοκεντρικής διδασκαλίας στην διδασκαλία όπου κυρίαρχο ρόλο θα παίζει η επίλυση προβλήματος, η ανακαλυπτική-διερευνητική μάθηση, ενώ απαιτείται η δημιουργική εμπλοκή των εκπαιδευόμενων στην ανακάλυψη της λύσης.

6 S Φυσικές Επιστήμες T Τεχνολογία E Εφαρμοσμένη Μηχανική M Μαθηματικά S Φυσικές Επιστήμες T Τεχνολογία E Εφαρμοσμένη Μηχανική M Μαθηματικά

7 Tα κυριότερα σημεία του προγράμματος σπουδών

8  Συνεργαζόμενοι και επικοινωνώντας μεταξύ τους με θετικό τρόπο Ακολουθείται διαδικασία για ενεργή οικοδόμηση της γνώσης:  Ερευνώντας,  Θέτοντας ερωτήσεις και δίνοντας απαντήσεις

9 Design - Τεχνολογία και εφαρμοσμένη Μηχανική Ο μαθητής – φοιτητής καλείται: 1. να προτείνει λύσεις σε πραγματικές ανάγκες, 2.να επιλέξει τα κατάλληλα υλικά και διαδικασίες, 3.να σχεδιάσει, να κατασκευάσει, να δοκιμάσει και, αν χρειαστεί, 4.να τροποποιήσει, να ερευνήσει συστήματα, υποσυστήματα, και συστήματα ασφάλειας και ελέγχου, 5. να χρησιμοποιήσει οδηγίες σε δύο διαστάσεις και να κατασκευάσει πρωτότυπα τριών διαστάσεων δουλεύοντας συνεταιριστικά σε μια ομάδα, κλπ.

10 Φυσικές Επιστήμες Ερευνά, συλλέγει δεδομένα, κατανοεί τον τρόπο αποθήκευσης και μεταφοράς ενέργειας, κατανοεί τη δύναμη, την ταχύτητα, την επίδραση της τριβής, τις απλές μηχανές, τον τρόπο βαθμονόμησης των οργάνων και ανάγνωσης των κλιμάκων τους ακολουθεί την επιστημονική μεθοδολογία, ερευνά συγκροτημένα και στοχευόμενα, προβλέπει και μετρά, αντιπαραβάλλει στοιχεία, συνάγει συμπεράσματα, κλπ

11 Μαθηματικά Χρησιμοποιεί τα μαθηματικά στην επιστήμη και την τεχνολογία για την μέτρηση της απόστασης, του χρόνου, της ταχύτητας και του βάρους (μάζας) κατανοεί τις έννοιες της ακρίβειας στις κλίμακες βαθμολόγησης και ανάγνωσης, ταξινομεί σε πίνακα τα δεδομένα και ανακαλύπτει τις σχέσεις μεταξύ των μεγεθών, κλπ.

12 Ο ανεμόμυλος

13 Η πρόκληση! Ένα πρόβλημα που πρέπει να λυθεί.

14 Ο Ορέστης και η Αντιγόνη έχουν βρει έναν τεράστιο, αλλά βαρύ μπαούλο με θησαυρό που είναι θαμμένο κοντά σε ένα παλιό ορυχείο. Είναι πολύ βαρύ και παρότι προσπάθησαν όσο μπορούσαν, δεν κατάφεραν να το βγάλουν από την τρύπα. Υπάρχει ένας παλιός ανεμόμυλος κοντά, που παλιά τον χρησιμοποιούσαν για να βγάλουν νερό από το ορυχείο και τώρα αναρωτιούνται αν θα μπορούσε να τους βοηθήσει. Ο σκύλος τους Ρεξ τα πήγε πολύ καλά όταν τους βοήθησε στο σκάψιμο αλλά τώρα είναι κουρασμένος. Πηγαίνει λίγο πιο πέρα από τον Ορέστη και την Αντιγόνη για να ξεκουραστεί όταν ξαφνικά βρίσκει ένα μεγάλο κομμάτι από σκοινί. Τρέχει πίσω στα παιδιά και τους προτείνει να τον πάνε μια βόλτα με το καινούριο του «λουρί». Ο Ορέστης είχε δει κάποτε μια ταινία όπου χρησιμοποιούσαν ένα μύλο για να σηκώσουν κάτι και βλέποντας το σκοινί λέει κατευθείαν στην Αντιγόνη την ιδέα του. Τώρα ξέρουν ότι υπάρχει τρόπος να βγάλουν τον θησαυρό από την τρύπα.

15 Πως θα φτιάξετε ένα ανεμόμυλο; Τι υλικά θα χρησιμοποιήσετε; Ποια μέτρα ασφάλειας θα πάρετε; Ποιος προσφέρει την ενέργεια; Τι μετατροπές ενέργειας πραγματοποιούνται; Ποια είναι η απόδοση της μηχανής; κλπ. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν ανεμόμυλο και ένα σκοινί για να σηκώσετε ένα βαρύ αντικείμενο;

16 Ο ψαλιδωτός ανελκυστήρας

17 Πως θα γίνει αυτό; Γιατί ο αέρας (όχι ο άνεμος) μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο; Τι υλικά θα χρησιμοποιήσετε; Ποια μέτρα ασφάλειας θα πάρετε; Ποιος προσφέρει την ενέργεια; Τι μετατροπές ενέργειας πραγματοποιούνται; Ποια είναι η απόδοση της μηχανής; Ποια η απόδοση του χειριστή; κλπ. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αέρα για να σηκώνετε φορτία;

18 Γνωρίζετε μηχανήματα που χρησιμοποιούν αέρα για να λειτουργήσουν;

19 Το πρόγραμμα του θερινού σχολείου ΗμέραΜάθημαΏραΤίτλος Δραστηριότητας Δευτέρα 1ο1ο – 11.30Μαθαίνω τα υλικά και τον τρόπο εργασίας 2ο2ο – Μετρητής αποστάσεων Τρίτη 3ο3ο – 11.30Μετατροπές ενέργειας 4ο4ο – Οικοδομικός Γερανός Τετάρτη 5ο5ο – 11.30Νόμοι αερίων 6ο6ο – Αρχικά μοντέλα πνευματικών συστημάτων Πέμπτη 7ο7ο – 11.30Ανελκυστήρας ψαλιδιού 8ο8ο – Ρομποτικός χέρι Παρασκευή 9ο9ο – 11.30Πιεστήριο 10 ο – Σχεδιασμός και κατασκευή μοντέλου

20 Το πρόγραμμα του θερινού σχολείου Μαθαίνω τα υλικά και τον τρόπο εργασίας Μετρητής αποστάσεων Μετατροπές ενέργειας

21 Το πρόγραμμα του θερινού σχολείου Οικοδομικός Γερανός Νόμοι αερίων Αρχικά μοντέλα πνευματικών συστημάτων

22 Το πρόγραμμα του θερινού σχολείου Ανελκυστήρας ψαλιδιού Ρομποτικός χέρι

23 Το πρόγραμμα του θερινού σχολείου Το πιεστήριο (Πρέσα) Σχεδιασμός και κατασκευή μοντέλου

24 Υλικά

25 Φύλλο εργασίας

26 Φύλλα συναρμολόγησης

27

28 … και τώρα …


Κατέβασμα ppt "Χριστακόπουλος Ιωάννης Φυσικός – Δάσκαλος Φυσικής Εκπαιδευτική Ρομποτική και διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη,"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google