Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου

2 Σκοπός Της Εργασίας Είναι να μελετήσει κατά πόσο η φιλοσοφία του μάρκετινγκ αλλά και οι αρχές της, εφαρμόζονται στις κυπριακές επιχειρήσεις. Το ενδιαφέρον της εργασίας έγκειται στο ότι αντικείμενο μελέτης, είναι μία εταιρεία παροχής υπηρεσιών στο κλάδο της διαφήμισης, δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας.

3 Μεθοδολογια Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για να υλοποιηθεί η εργασία αυτή, είναι από δευτερογενής πηγές, όπως ξένη και ελληνική Βιβλιογραφία, Άρθρα, Πτυχιακές από άλλους φοιτητές, διαδίκτυο, πρωτογενή υλικό με τη μέθοδο της Συνέντευξη στην ίδια την εταιρία partners Y&R

4 Δομή Εργασίας Μέρος ά θεωρία φιλοσοφία μάρκετινγκ Μέρος β΄ έρευνα σε Κυπριακή εταιρία της εφαρμογής της θεωρίας Ευρήματα έρευνας Συμπεράσματα

5 Η Εταιρία Partners Y&R Ιδρύθηκε το 1995 και σήμερα μετρά 17 χρόνια στο χώρο της Κυπριακής διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων και ανήκει στους 5 μεγαλύτερους οίκους διαφήμισης στην κυπριακή αγορά. Το 2004 κατάφερε να γίνει μέλος του παγκόσμιου δικτύου Y&R network και θεωρείται πλέον ο αντιπρόσωπος του δικτύου αυτού στην Κύπρο. Την τελευταία δεκαετία έχει δημιουργήσει άλλες δύο εταιρίες την PR Partners το 2000 και την Byte το 2009, σχηματίζοντας το δικό της όμιλο εταιρειών διαχωρίζοντας έτσι τις υπηρεσίες που παρέχει. Η φιλοσοφία του ομίλου γενικότερα, αλλά και της εταιρείας PARTNERS Y&R ειδικότερα, πηγάζει από μόνο μία λέξη, που φέρεται και στην επωνυμία της. «Συνεργάτες», λέξη που αντικατοπτρίζει την κουλτούρα τόσο μεταξύ των συναδέλφων όσο και προς τους πελάτες της εταιρίας.

6 Εφαρμογή Της Θεωρίας Μάρκετινγκ Στην Εταιρία Partners Y&R Έρευνα αγοράς Αγοραστική συμπεριφορά

7 S.W.O.T Analysis της εταιρίας Partners Y&R Τα ΔΥΝΑΤΑ σημεία της PARTNERS Y&R Τα ΑΔΥΝΑΤΑ σημεία της PARTNERS Y&R Οι Ευκαιρίες για την PARTNERS Y&R Οι Κίνδυνοι (ή απειλές) για την PARTNERS Y&R

8 Η Σημασία Ενός Τμήματος Μάρκετινγκ Και ο Στρατηγικός Σχεδιασμός Μάρκετινγκ Η Σημασία ενός τμήματος μάρκετινγκ στην εταιρία PARTNERS Y&R Στρατηγικός σχεδιασμός ή γενικός σχεδιασμός στην εταιρία Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ (δομή)της εταιρίας

9 Ανάλυση Των Σημείων Του Μίγματος Μάρκετινγκ (4p) Προϊόν (product) της PARTNERS Y&R Τιμή (price) της PARTNERS Y&R Προώθηση (Promotion) της PARTNERS Y&R Διανομή (Place) της PARTNERS Y&R

10 Ευχαριστώ για τη προσοχή σας ! Πολυξένη Γεωργίου


Κατέβασμα ppt "Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google