Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΜΗΜΑ Β΄ΟΧΗΜΑΤΩΝ 2 ΣΧ. ΕΤΟΣ 2013 – 2014.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΜΗΜΑ Β΄ΟΧΗΜΑΤΩΝ 2 ΣΧ. ΕΤΟΣ 2013 – 2014."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΜΗΜΑ Β΄ΟΧΗΜΑΤΩΝ 2 ΣΧ. ΕΤΟΣ 2013 – 2014

2 ΑΛΕΞΑΝΤΕΡ ΓΚΡΑΧΑΜ ΜΠΕΛ ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΔΙΜΒΟΥΡΓΟΥ

3 ΑΛΜΠΕΡΤ ΑΪΝΣΤΑΙΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΑΟΥ ΕΛΒΕΤΙΑ

4 ΕΛΕΝΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΤΗΣ NASA 3 Ο ΓΕΛ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

5 1 Ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ FAST REPAIR ΓΚΙΩΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ

6 1 Ο ΕΠΑΛ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ

7 ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ

8 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΜΕΙΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

9 ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  1977 Ιδρύονται ΤΕΛ – ΤΕΣ – ΚΑΤΕΕ Ν. 576 /1977  1985 Ιδρύονται ΕΠΛ δίπλα στα ΤΕΛ - ΤΕΣ. Ν / 1985  1998 Ιδρύονται ΤΕΕ στην θέση των ΤΕΛ - ΤΕΣ  2006 I δρύονται ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ στη θέση των ΤΕΕ Ν / 2006  2011 A ναγγελία του Τεχνολογικού Λυκείου – Λειτουργία της Α΄ Τεχνολογικού Λυκείου στη θέση της Α΄ ΕΠΑΛ

10 ΚΥΚΛΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΕΠΑΛ ΕΩΣ 2010

11 ΚΥΚΛΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΕΠΑΛ ΕΩΣ 2010

12 ΚΥΚΛΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΕΠΑΛ ΕΩΣ 2010

13 ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΔΙΕΞΟΔΟΙ Στους αποφοίτους των ΕΠΑΛ χορηγείται :  απολυτήριο Επαγγελματικού Λυκείου και  πτυχίο επιπέδου 3 της περ. γ ' της παρ.1 του άρθρου 6 του Ν.2009/1992 ( ΦΕΚ.18 Α ) Οι απόφοιτοι έχουν τη δυνατότητα :  να λάβουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος  να συνεχίσουν τις σπουδές τους στα τμήματα και στις σχολές των Ανωτέρων και Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων  να εγγραφούν στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης ( ΙΕΚ ) ( κατά προτεραιότητα σε σχετικά με την ειδικότητά τους αντικείμενα )

14 ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

15 ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΤΕΕ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ( ΠΗΓΗ : ΥΠΔΒΜΘ )

16 ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ( ΠΗΓΗ : EURYDICE, EUROSTAT, UOE ΑΡΙΘΜΟΙ – ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 2005) ΧΩΡΑ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ % ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ % ΒΕΛΓΙΟ30,362,7 ΤΣΕΧΙΑ19,880,2 ΓΕΡΜΑΝΙΑ3763 ΟΛΛΑΝΔΙΑ30,869,2 ΑΥΣΤΡΙΑ30,869,2 ΣΛΟΒΕΝΙΑ29,770,3 ΣΛΟΒΑΚΙΑ23,676,4 ΑΓΓΛΙΑ27,972,1

17

18 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Δ. Ε. ΧΩΡΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ - ΒΑΣΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΤΥΠΟΙ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Δ. Ε.  3 ΕΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Δ. Ε.→ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΠΤΥΧΙΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ 3  ΛΥΚΕΙΟ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ ΜΕ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠ / ΣΗ  ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΑΠΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΜΕΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ  ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΙΑ

19 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ - ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ

20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2005 – ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2006  ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ MERCEDES ΕΛΛΑΣ ΑΕ  ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ LAMAR ΕΠΕ – PEUGEOT  ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ FORD ΚΟΝΤΕΛΛΗΣ  ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ LION ΕΛΛΑΣ ΑΕ – PEUGEOT  ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ DYNAMOTOTRS ΑΕ – OPEL  ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ AUDI - VW

21 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΕΧΝΙΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ Α/Α ΜηχανικοίΗλεκτρολόγοι Φανοποιοί - βαφείς Συνολικά % % % % 3- 43% Δεν υπάρχει % 2- 17% Δεν υπάρχει % 9- 20% % % 2- 9% 9- 41% % 2- 22% Δεν υπάρχει 9

22 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ – ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΕΧΝΙΤΩΝ  ΗΠΙΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ  ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ  ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ  ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΜΟΤΗΤΑ  ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΜΙΛΛΑ  ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ  ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ  ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ  ΜΕΘΟΔΙΚΟΤΗΤΑ  ΑΠΟΔΟΧΗ ΕΛΕΓΧΟΥ  ΚΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ  ΕΥΕΛΙΞΙΑ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΙ

23 ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ  ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ  ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΒΗ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ  ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ( ΠΡΟΤΥΠΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΣΙΑ )  ΠΡΙΜ ΣΤΟΥΣ ΓΡΗΓΟΡΟΥΣ ΤΕΧΝΙΤΕΣ

24 ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ  ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ  ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ ΓΡΑΦΗΣ – ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ ( ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΝΤΥΠΩΝ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ )  ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ  ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Η / Υ  ΓΝΩΣΗ & ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΥΓΕΙΗΝΗΣ & ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ  ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΙΜΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ ( ΜΗΚΗ - ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ - ΔΥΝΑΜΗ - ΡΟΠΗ - ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ - ΗΛΕΚ. ΡΕΥΜΑ - ΤΑΣΗ - ΙΣΧΥ )  ΜΕΤΡΗΣΗ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ  ΑΠΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΗΣ

25 ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ  ΓΕΝΙΚΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ( ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΕΣ – ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ) ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ  ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΓΝΩΣΗ ΠΡΟΣΦΑΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ  ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΕ ΜΟΝΤΕΛΟ

26  ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ  ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ  ΑΠΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ  ΓΝΩΣΕΙΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ – ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ – ΚΑΛΩΔΙΩΣΗ – ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ – ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ

27 ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ & Ο ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΣΑΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ  ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ MECHATRONICS ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ( ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ, ΜΙΚΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ, ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Η / Υ ) → Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ & Ο ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΣΑΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

28 ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ  ΝΕΑ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΝΩΣΤΗ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΧΕΙΡΗΣΤΗ ΤΟΥ TESTER  ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ  ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΝΕΑΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΧΡΟΝΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ – ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ – ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΑΛΛΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ : 50% - 45% - 5%

29 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ  ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΒΛΑΒΕΣ  ΤΑΧΥΤΕΡΟΙ  ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΓΝΩΣΗ ΚΛΑΣΣΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ  ΕΠΑΡΚΕΣΤΕΡΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ  ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ, ΣΥΝΘΕΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΒΛΑΒΩΝ  ΠΙΟ ΜΕΛΕΤΗΡΟΙ  ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

30 ΑΙΤΙΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

31  Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΚΡΙΣΗ – ΑΛΛΕΠΑΛΛΗΛΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΛΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΕΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ  ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ  ΟΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ  ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΚΑΛΥΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΥΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ

32  ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΓΝΩΣΗ  ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η Δ. Τ. Ε. Ε.  Η Δ. Τ. Ε. Ε. ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΣ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΩΣ Η ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ

33 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ

34  ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΣΜΩΝ ΤΗΣ Δ. Τ. Ε. Ε ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ  ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ Δ. Τ. Ε. Ε ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ  ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ  ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ.  ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΚΕΝΑ

35  ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (4 Ο ΕΤΟΣ )  ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ  ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΕΛΙΞΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ  O Ι ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Δ. Τ. Ε. Ε ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ  ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

36 ΕΠΙΛΟΓΟΣ

37

38

39

40  ΥΠΔΒΜΘ, 2011  Eurydice, Eurostat, UOE Αριθμοί – κλειδιά της εκπαίδευσης στην Ευρώπη, 2005  Απόψεις των Προϊσταμένων συνεργείων αυτοκινήτων για τα προσόντα των τεχνιτών του κλάδου και άλλες παρατηρήσεις, Π. Ι., 2006  Η Τεχνική Εκπαίδευση στην Ελλάδα – Μύθοι και Αλήθειες, Αργυρίου Α. – Γατσώρη  Τεχνική Επαγγελματική εκπαίδευση στη Δ. Ε., Π. Ι.,  http//:www.todiktio.eu/index.php/topics/youth-education- employment/item/162-jobs-education-against-unemplotment  Παρόν και μέλλον της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής – Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα : Θεωρητική προσέγγιση – Προτάσεις Αναβάθμισης του ρόλου της ΤΕΕ στη σύγχρονη Εκπαιδευτική Πραγματικότητα Γαλίτης Π.

41  ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ Ε. – ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΑΠ.  ΠΙΝΤΖΟΣ Χ. – ΡΑΝΤΟΣ ΑΝ. – ΡΑΠΤΗΣ Β.  ΡΟΜΠΟΛΗΣ Γ. – ΡΟΥΚΟΥΝΑΚΗΣ Ι.  ΣΚΑΝΔΑΛΗΣ ΣΠ. – ΣΚΛΑΒΟΣ ΑΝ.  ΣΚΥΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤ. – ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤ.  ΣΤΑΜΑΤΟΥΛΗΣ Γ.– ΣΤΑΜΟΥ Π.– ΣΤΕΜΠΑΡΙ Λ.  ΣΥΛΑΪΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤ. – ΤΖΟΥΜΑΚΑΣ Θ.  ΤΣΟΥΣΗΣ Ι. – ΧΑΤΖΑ Ε. – ΧΟΤΖΑ Χ.

42  ΒΕΡΒΕΡΗΣ ΣΤ. ΠΕ  ΜΠΟΥΡΛΙΑΣΚΟΣ Θ. ΠΕ  ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Γ. ΠΕ 17-02

43


Κατέβασμα ppt "ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΜΗΜΑ Β΄ΟΧΗΜΑΤΩΝ 2 ΣΧ. ΕΤΟΣ 2013 – 2014."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google