Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τ.Ε.Ι. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τ.Ε.Ι. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τ.Ε.Ι. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης

2 Τι Είναι Κοινωνικά Δίκτυα Κοινωνικά δίκτυα είναι ένα σύνολο από actors (άνθρωποι, οργανισμοί, άλλες κοινωνικές ομάδες) και ένα σύνολο από τις σχέσεις τους (φιλίες, δεσμοί, χρηματικές συναλλαγές) ή έλλειψη αυτών ανάμεσα στους actors

3 Τι Είναι Και Ποια Η Χρήση Των Social Media Τα Social Media αποτελούν διαδικτυακούς τόπους οι οποίοι προσφέρουν σαν υπηρεσία την ανάπτυξη αλλά και την δημοσίευση περιεχομένου από τους ίδιους τους χρήστες.

4 Οι πιο δημοφιλείς ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης σήμερα είναι οι εξής: Facebook, Twitter LinkedIn MySpace Youtube Google+ Wordpress

5 Στα Social Media συμπεριλαμβάνονται επίσης, και αρκετά blogs αλλά και τα Media sharing sites τα οποία χωρίζονται σε διάφορες κατηγορίες Social News and Recommendations (όπως είναι για παράδειγμα το dig) Social book marking sites (όπως είναι για παράδειγμα το delicious) Micro blogging services (όπως είναι για παράδειγμα το Twitter κλπ) Blogging systems (όπως είναι για παράδειγμα το blogger) Social sharing (όπως είναι για παράδειγμα το YouTube και το Flickr) Wikis (όπως είναι για παράδειγμα το mediawiki)

6 Η ιστορία του social Media

7

8 Οφέλη Κοινωνικής Δικτύωσης Επικοινωνία Αναπτύσσονται οι γνώσεις του ανθρώπου γιατί έρχεται σε επαφή με διαφορετικούς πολιτισμούς και διευρύνονται οι γνώσεις του και οι πνευματικοί του ορίζοντες. Άμεση ενημέρωση μέσω του διαδικτύου Ψυχαγωγία μέσω βίντεο, ταινιών, παιχνιδιών

9 Κίνδυνοι Κοινωνικής Δικτύωσης H επαφή των ανθρώπων και ειδικά των νέων με πολλά άγνωστα άτομα. Στα κοινωνικά δίκτυα ο καθένας μπορεί να δηλώσει όλα τα στοιχεία του, μπορεί να κρατήσει την ανωνυμία του και μπορεί πολύ εύκολα να παριστάνει ένα άτομο που στην πραγματικότητα δεν είναι Μέσω των online κοινωνικών δικτύων μπορεί πολύ εύκολα να μεταδοθεί κακόβουλο λογισμικό, πορνογραφικό υλικό, υλικό προσηλυτισμού, υλικό εθισμού σε επικίνδυνες ουσίες, υλικό με θέμα τη βία, ρατσιστικό περιεχόμενο

10 Κατηγορίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης κατά Bard

11 Κατηγορίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης κατά Zhang Ιστολόγια (blogging / micro-blogging) Κοινωνικά Δίκτυα (social networking) Κοινωνική Σελιδοσήμανση (SocialBookmarking) Συνεργατική Συγγραφή (CollaborativeAuthoring) Διαμοιρασμός Πολυμέσων (Multimedia Sharing) Διαδικτυακές Τηλεδιασκέψεις (Web Conferencing)

12 Συχνότητα χρήσης Social Media

13 Τρόπος πρόσβασης στα social media

14 Τι ψάχνουν και από πού

15 Επικοινωνία μέσω Facebook

16 Δικτύωση στο Twitter

17 Μάρκετινγκ Σύμφωνα με το Βρετανικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ είναι η διαδικασία της διοίκησης, με την οποία εντοπίζονται, προβλέπονται και ικανοποιούνται οι ανάγκες του καταναλωτή με κάποιο κέρδος για την επιχείρηση Ένας άλλος ορισμός του μάρκετινγκ ορίζει το μάρκετινγκ ως τη διαδικασία που συνδυάζει τα μέσα της επιχείρησης με τις ανάγκες του καταναλωτή

18 Οι δραστηριότητες του μάρκετινγκ αναφέρονται: Στον προγραμματισμό της επιχειρηματικής δραστηριότητας βάση προβλέψεων για μελλοντική ζήτηση Στον προγραμματισμό παραγόμενων προϊόντων και υπηρεσιών Στην επιλογή δικτύου διανομής Στον καθορισμό των μέσων προβολής Στον καθορισμό των όρων πώλησης των προϊόντων καθώς και στην τιμή του Στον προγραμματισμό των πωλήσεων Στην τεχνική πωλήσεων

19 Μείγμα Μάρκετινγκ Το μάρκετινγκ δημιουργείται με σκοπό την ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη και με μοναδικό στόχο το μέγιστο κέρδος για την επιχείρηση. Το μείγμα μάρκετινγκ είναι ουσιαστικά η βάση της στρατηγικής και του προγραμματισμού του μάρκετινγκ

20 Το μείγμα μάρκετινγκ (marketing mix) περιέχει τα 4Ps (product, price, promotion, place), προϊόν, τιμή, προώθηση, διανομή

21 Tρόποι προώθησης  Διαφήμιση  Δημόσιες σχέσεις  Προσωπική πώληση  Το άμεσο μάρκετινγκ  Μέθοδοι προώθησης πωλήσεων

22 7Ps

23 Ίντερνετ Μάρκετινγκ  Χαμηλό κόστος  Παγκόσμια πρόσβαση  Πλούσιο περιεχόμενο  Γρήγορη ενημέρωση

24 Marketing και Social Media Προώθηση αγαθών και υπηρεσιών με εξαιρετικό προσωπικό και φιλικό τρόπο, σε αντίθεση με άλλα μέσα Υπάρχει συχνή επικοινωνία με αρκετούς δυνητικούς πελάτες) Αύξηση της επισκεψιμότητας αλλά και άνοδος στις προτιμήσεις και στις αναζητήσεις με αποτέλεσμα να υπάρχει άνοδος στις μηχανές αναζήτησης, οι οποίες αποτελούν και αυτές μέσα κοινωνικής δικτύωσης Φθηνή και ιδιαίτερα αποτελεσματική διαφήμιση και προώθηση

25 Εταιρίες που χρησιμοποιούν τα social media για marketing

26 Η διαδικασία προώθησης προϊόντων μέσω του youtube Ο τρόπος διαφήμισης είναι πετυχημένος γιατί κάθε επιχείρηση που το χρησιμοποιεί πληρώνει για την διαφήμιση αυτή μόνο όταν ο χρήστης της ιστοσελίδας επιλέγει να δεί το βίντεο που περιέχει την διαφήμιση και όχι όταν απλά εμφανίζεται το βίντεο. Youtube Analytics το οποίο βοηθάει την κάθε εταιρία στο να δει ποιοι παρακολουθούν το βίντεό τους και πως αυτοί θα μπορέσουν να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες τους


Κατέβασμα ppt "Τ.Ε.Ι. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google