Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες

2 Δυνατοί τρόποι αξιοποίησης ιστοσελίδων και ιστοχώρων Προετοιμασία μαθήματος από τον εκπαιδευτικό (για συλλογή πληροφοριών ή για παραπομπές) Δημοσίευση στο www από τον εκπαιδευτικό (πληροφορίες – υποδείξεις – γνώμες – εργασίες μαθητών) Συλλογή πληροφοριών από μαθητές ή ιστοεξερεύνηση Δημοσίευση στο www από το μαθητή «ειδικοί» - blogs

3 Ιστολόγια

4 Μπορούν να αντικαταστήσουν τις ιστοσελίδες ως πάροχοι πληροφοριών και μέσα επικοινωνίας εκπαιδευτή – εκπαιδευόμενων (ωράριο, πρόγραμμα, εργασίες, θέση προβλημάτων) – μη στατικά Σχόλια Ευχέρεια στη χρήση Κατηγοριοποίηση και αποθήκευση διδακτικού υλικού

5 Wikis Μη ελεγμένη πληροφόρηση..

6 Αξιολόγηση ιστοσελίδων Πατρότητα πηγής (Authority) –Ποιος υπογράφει την πληροφορία(όνομα συγγραφέα, οργανισμού, ιδρύματος, , πληροφορίες επικοινωνίας) –Ποιος φιλοξενεί την ιστοσελίδα(τύπος εκπαιδευτικός, μη κερδοσκοπικός, εμπορικός, κυβερνητικός....gov,.edu,.org,...)Είναι προσωπική ιστοσελίδα; Τύπος domain (org./com/gov/edu…) Έχει αρμοδιότητα για το θέμα; About us… (όνομα συγγραφέα, ιδρύματος, οργανισμού, επικοινωνία, ..)

7 Επικαιρότητα (Recency) –ημερομηνία δημοσίευσης της πληροφορίας –ημερομηνία τελευταίας ενημέρωσης του ιστότοπου Αξιοπιστία – τεκμηρίωση (σύνδεσμοι σε πρωτότυπες πηγές / σελίδες / βιβλία / περιοδικά ….) Ακρίβεια (Accuracy) –Τεκμηριωμένη, σαφής, λεπτομερής, κατανοητή πληροφορία –Εμβάθυνση στο θέμα και αναφορές σε πηγές –Πιθανές αλλοιώσεις αν είναι από άλλη πηγή

8 Αντικειμενικότητα (Objectivity) –Αναπαράσταση της πληροφορίας από πολλές οπτικές –Σύνδεσμοι όχι μονόπλευροι –Στόχοι και σκοπιμότητες που εξυπηρετεί αυτού που θέτει την πληροφορία

9 Αξιοπιστία (Credibility) –Ποιος ο στόχος της πληροφορίας; –Ο λόγος δημιουργίας της ιστοσελίδας –Τακτική ενημέρωση –Παροχή βιβλιογραφικής ενημέρωσης –Αναφορά σε συναφείς εργασίες –Έλλειψη ανωνυμίας –Ύπαρξη λαθών ορθογραφικών, συντακτικών

10 Στερεοτυπικότητα –Απαλλαγμένη ή όχι από στερεοτυπικά πρότυπα που έχουν να κάνουν με τη θέματα φύλου, εθνότητας, θρησκείας, φυλής… –Απαλλαγμένη από γενικότερες προκαταλήψεις –Το περιεχόμενο της σελίδας σύμφωνο με τα κοινωνικά και πολιτισμικά πρότυπα της κοινωνίας στης οποίας τα μέλη απευθύνεται

11 Αλληλεπιδραστικότητα-Ευελιξία –Διευκόλυνση ατόμων συγκεκριμένων αναγκών(δυσκολίες στην όραση, ακοή κτλ) –Εμφάνιση της σελίδας και σε άλλες γλώσσες –Πρόσβαση στην πληροφορία σε μέλη μειονοτήτων που μένουν στη χώρα –Εύκολη πλοήγηση –Ύπαρξη χάρτη πλοήγησης της ιστοσελίδας –Λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, –Κοινότητα επισκεπτών για επικοινωνία και ανταλλαγή απόψεων.

12 Σχεδιασμός-Αισθητική –Χρώμα φόντου και λέξεων –Τρόπος εμφάνισης των κειμένων και των γραφικών –Ύπαρξη λαθών ορθογραφικών, συντακτικών –Ύπαρξη ή μη διαφημίσεων και αναδυόμενων παραθύρων –Δυνατότητα αναζήτησης –Εύκολη πλοήγηση

13 Κριτήρια Πολιτικής: –Πνευματικά δικαιώματα –Προσωπικά δεδομένα –Διαφήμιση

14 Χρηστικότητα(σε περίπτωση χρήσης στη μαθησιακή διαδικασία) –Εξυπηρετεί τη γνωστική και μαθησιακή διαδικασία –Ανταποκρίνεται στις εκπαιδευτικές ανάγκες –Ανταποκρίνεται στο επίπεδο των μαθητών –Ενθαρρύνει τους μαθητές να εμπλακούν στη μαθησιακή διαδικασία –Προωθεί τη συμμετοχικότητα των μαθητών; –Προβάλλει την πληροφορία διαθεματικά; –Κινεί το ενδιαφέρον των μαθητών;


Κατέβασμα ppt "Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google