Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

 ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ  ΛΑΜΗ ΑΝΤΖΕΛΑ  ΜΑΡΚΟΥ ΕΡΛΙΝΤΑ  ΝΤΑΝΗ ΤΖΟΥΛΙΑ  ΧΟΤΖΑ ΕΝΤΖΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ  ΛΑΜΗ ΑΝΤΖΕΛΑ  ΜΑΡΚΟΥ ΕΡΛΙΝΤΑ  ΝΤΑΝΗ ΤΖΟΥΛΙΑ  ΧΟΤΖΑ ΕΝΤΖΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1  ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ  ΛΑΜΗ ΑΝΤΖΕΛΑ  ΜΑΡΚΟΥ ΕΡΛΙΝΤΑ  ΝΤΑΝΗ ΤΖΟΥΛΙΑ  ΧΟΤΖΑ ΕΝΤΖΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

2 Η ομάδα εργάστηκε με θέμα τις δεξιότητες, που πρέπει να διαθέτει κάποιος έτσι ώστε να ακολουθήσει το επάγγελμα τις αρεσκείας του. Για αυτό διαλέξαμε τρία επαγγέλματα από κάθε επιστημονικό πεδίο και συλλέξαμε πληροφορίες στο διαδίκτυο.

3  ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ  ΤΜΗΜΑΤΑ : ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ, ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ, ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ, ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ, ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΝΟΜΙΚΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ, ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ / ΣΗΣ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ, ΔΙΕΘΝΩΝ & ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ κ. α. Τ.Ε.Ι.Τ.Ε.Ι.  ΤΜΗΜΑΤΑ : ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ, ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ, ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ & ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ κ. α.  ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ  ΤΜΗΜΑΤΑ : ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ( ΣΣΑΣ ), ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ ( ΣΣΑΣ )  ΑΝΩΤΑΤΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ  ΤΜΗΜΑΤΑ : ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΑΛΤΙΚΗΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΙΕΡΑΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

4  ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ  ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ  ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ

5  Ικανότητα στην επικοινωνία  Ικανότητα στην οργάνωση  Πρωτοβουλία  Ηγετική ικανότητα  Ικανότητα διοίκησης  Ευελιξία

6  Αξιοπιστία  Καλή γενική παιδεία  Πρωτοβουλία  Δυνατότητα διαλογής ειδήσεων με βάση την αξιοπιστία τους.  Δυνατότητα διαλογής ανάμεσα σε κύρια και δευτερεύοντα γεγονότα.

7  Επικοινωνία  Ποιοτική και αποτελεσματική εργασία  Καθορισμός προτεραιοτήτων και οργανωτικό πνεύμα  Ευφράδεια λόγου  Αναπτυγμένο λεξιλόγιο  Διασταύρωση στοιχείων  Έρευνα  Πειθώ  Ανάλυση και επίλυση προβλημάτων

8  ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ  ΤΜΗΜΑΤΑ : ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ, ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ, ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΕΦΑΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ, ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΠΑΙΔ / ΚΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠ / ΣΗΣ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ / ΣΗΣ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΦΥΣΙΚΗΣ, ΧΗΜΕΙΑΣ κ. α.  ΤΕΙ  ΤΜΗΜΑΤΑ : ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ, ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ κ. α.  ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ  ΤΜΗΜΑΤΑ : ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ ( ΣΣΕ ) - ΟΠΛΑ & ΣΩΜΑΤΑ, ΙΚΑΡΩΝ ( ΣΙ ) ΙΠΤΑΜΕΝΟΙ & ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ( Σ. Μ. Υ. Ν ), ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ ( Σ. Μ. Υ ) - ΟΠΛΑ & ΣΩΜΑΤΑ, ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ( ΣΝΔ ) ΜΑΧΙΜΟΙ & ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ  ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ  ΤΜΗΜΑΤΑ : ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ, ΣΧΟΛΗ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ

9  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ  ΓΕΩΛΟΓΟΣ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ Η / Υ

10  Αντίληψη της σειράς, της αλληλουχίας και της οργάνωσης  Ικανότητα ορθολογικής σκέψης  Ικανότητα να κάνει υπολογισμούς  Δυνατότητα να γίνεται αντιληπτός

11  Μεθοδικός, υπεύθυνος, συνεπής, ευσυνείδητος, δυναμικός  Να έχει επινοητικότητα, ενθουσιασμό και ενεργητικότητα.  Να είναι επικοινωνιακός.  Να αγαπά τη φύση και να έχει φυσική αντοχή και ευκινησία  Να έχει υπολογιστική και μαθηματική ικανότητα, ικανότητα παρατήρησης και ανάλυσης, αντίληψη μορφών και σχημάτων, γλωσσική ικανότητα και δεξιότητα στη χρήση ειδικών προγραμμάτων ηλεκτρονικού υπολογιστή.

12  Να έχει ερευνητικό πνεύμα, ευστροφία, ικανότητα λογικών υπολογισμών, υπομονή και ακρίβεια.  Μεγάλη συγκέντρωση και προσοχή στη λεπτομέρεια  Ικανότητα επαγωγικού συλλογισμού και αναλυτική, καθαρή σκέψη.  Δημιουργική φαντασία, ευχέρεια στη χρήση αριθμών & στο χειρισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών.  Να είναι επικοινωνιακός  Να έχει διδακτική ικανότητα  Να είναι συνεργάσιμος και να μπορεί να αξιοποιεί τη γνώμη των άλλων.

13  ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ  ΤΜΗΜΑΤΑ : ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, ΙΑΤΡΙΚΗΣ, ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ, ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ, ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ κ. α.  ΤΕΙ  ΤΜΗΜΑΤΑ : ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ & ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑΣ, ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ, ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ, ΟΠΤΙΚΗΣ & ΟΠΤΟΜΕΤΡΙΑΣ, ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ κ. α.  ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ  ΤΜΗΜΑΤΑ : ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ( ΣΑΝ ), ΙΑΤΡΙΚΟ ( ΣΣΑΣ ), ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΟ ( ΣΣΑΣ ), ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟ ( ΣΣΑΣ ). ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ( ΣΣΑΣ )

14  ΝΟΣΗΛΕΥΤΗΣ  ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ  ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ

15  Δεξιότητες επικοινωνίας – διαπροσωπικών σχεδίων  Γνώση του περιβάλλοντος και του συστήματος υγείας  Επαγγελματισμός  Γνώση των αρχών διοίκησης και ικανότητα εφαρμογής τους  Ηγετικές ικανότητες

16  Μεθοδικότητα  Υπευθυνότητα  Συστηματική εργασία  Επαρκείς γνώσεις χημείας και βιολογίας  Γνώσεις σχετικά με την ανθρώπινη διατροφή

17  Κατανόηση συνταγών με εξαιρετική ακρίβεια  Παροχή σωστών συμβουλών σχετικά με τα ιατρικά προϊόντα στην αγορά  Ο φαρμακοποιός πρέπει να εμφανίζεται ως ένα αξιόπιστο άτομο  Να είναι σε θέση να προσελκύει πελάτες και να εμφανίζει μια καθαρή και υγιή προσωπικότητα.

18  ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ  ΤΜΗΜΑΤΑ : ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ, ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧ / ΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛ / ΩΝ, ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ, ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧ / ΓΩΝ ΜΗΧ / ΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ, ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ, ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΧΝΩΝ, ΗΧΟΥ & ΕΙΚΟΝΑΣ κ. α.  ΤΕΙ  ΤΜΗΜΑΤΑ : ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗΣ & ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΤΙΡΙΩΝ, ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ - ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΤΟΠΙΟΥ, ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ, ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ, ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ, ΣΥΝΤΗΡ. ΑΡΧΑΙΟΤ. & ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ κ. α.  ΑΣΠΑΙΤΕ  ΤΜΗΜΑΤΑ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ  ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ  ΤΜΗΜΑΤΑ : ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ ( ΣΣΕ ) - ΟΠΛΑ & ΣΩΜΑΤΑ, ΙΚΑΡΩΝ ( ΣΙ ) ΙΠΤΑΜΕΝΟΙ & ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ( Σ. Μ. Υ. Ν ), ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ ( Σ. Μ. Υ ) - ΟΠΛΑ & ΣΩΜΑΤΑ, ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ( ΣΝΔ ) ΜΑΧΙΜΟΙ & ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ( Σ. Τ. Υ. Α )  ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ  ΤΜΗΜΑΤΑ : ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ, ΣΧΟΛΗ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ  ΑΝΩΤΑΤΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ  ΤΜΗΜΑΤΑ : ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΗΛΙΩΝ

19  ΓΕΩΠΟΝΟΣ  ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ  ΛΟΓΙΣΤΗΣ

20  Υπομονή  Ευαισθησία σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος  Αγάπη για τη φύση  Πειθώ  Δυνατότητα έκφρασης με απλό τρόπο  Ικανότητα αντίληψης χώρου

21  Ικανότητα νοερής αναπαράστασης ιδεατών χώρων  Ικανότητα αντικειμενικής αντίληψης και αίσθησης

22  Ικανότητα κριτικής σκέψης και ανάλυσης  Ικανότητα επικοινωνίας ( παρουσιάσεις, προφορικός και γραπτός λόγος ) ‏  Ικανότητα προσαρμογής  Πρωτοβουλία  Δημιουργικότητα  Αυτοπεποίθηση  Διαχείριση χρόνου και στρες

23  ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ  ΤΜΗΜΑΤΑ : ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, MARKETING, ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΑ, ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ, ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ, ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ κ. α.  ΤΕΙ  ΤΜΗΜΑΤΑ : ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ  ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ( μόνο για πολίτες )  ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ( μόνο για αστυνομικούς )  ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ  ΤΜΗΜΑΤΑ : ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ( ΣΣΑΣ ), ΥΠΑΞ / ΚΩΝ ΔΙΟΙΚ. ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ( ΣΥΔ )  ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  ΣΧΟΛΕΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ( μόνο για πυροσβέστες )

24  ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ  ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ  ΜΑ NAGER

25  Καλή σωματική και ψυχική υγεία  Άριστη οπτική οξύτητα  Ύψος πάνω από 1,65 μ  Ηγετικές ικανότητες  Αυταπάρνηση  Υψηλό πατριωτικό φρόνημα  Πειθαρχία  Πνεύμα συνεργασίας

26  Ικανός για επίλυση προβλημάτων  Ευχέρεια στο γραπτό και προφορικό λόγο

27  Ικανότητα διαχείρισης άγχους  Λήψη αποφάσεων υπό πίεση  Καλός χειρισμός των ηλεκ / κών υπολογιστών και του διαδικτύου  Εργατικός  Πρόθυμος


Κατέβασμα ppt " ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ  ΛΑΜΗ ΑΝΤΖΕΛΑ  ΜΑΡΚΟΥ ΕΡΛΙΝΤΑ  ΝΤΑΝΗ ΤΖΟΥΛΙΑ  ΧΟΤΖΑ ΕΝΤΖΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google