Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΜΑΘΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Μπανάσιου Ευαγγελία, φιλόλογος 3 ου Γυμνασίου Τρικάλων Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην αρχαιότητα –Οι Ολυμπιακοί Αγώνες σήμερα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΜΑΘΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Μπανάσιου Ευαγγελία, φιλόλογος 3 ου Γυμνασίου Τρικάλων Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην αρχαιότητα –Οι Ολυμπιακοί Αγώνες σήμερα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΜΑΘΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Μπανάσιου Ευαγγελία, φιλόλογος 3 ου Γυμνασίου Τρικάλων Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην αρχαιότητα –Οι Ολυμπιακοί Αγώνες σήμερα

2 Λόγοι εφαρμογής του συγκεκριμένου διδακτικού σεναρίου Μία εναλλακτική μέθοδος διδασκαλίας πιθανόν πιο ελκυστική για τους μαθητές μας Χρήση των Νέων Τεχνολογιών Περισσότερα και βελτιωμένα –σύγχρονα εποπτικά μέσα Ομαδοσυνεργατική εργασία Μύηση στην αναζήτηση πληροφοριών-έρευνα Εξοικονόμηση χρόνου κατά την πλοήγησή τους στο διαδίκτυο

3 Διδακτικοί στόχοι Να ανακαλύψουν οι μαθητές νέες πληροφορίες για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και παράλληλα να εμπλουτίσουν τις γνώσεις που ήδη κατέχουν Να ριχτεί «φως» σε περισσότερες πτυχές του θέματος Να γίνει διαθεματική επέκτασή του(σχέση με τη λογοτεχνία ) Να συνδέσουν τις ιστορικές γνώσεις τους με τη σύγχρονη πραγματικότητα

4 Παιδαγωγικοί στόχοι Καλλιέργεια της αυτενέργειας του μαθητή και παράλληλα ομαδική αναζήτηση πληροφοριών Ορθή χρήση του διαδικτύου ως μέσου έρευνας και διεύρυνσης του πνευματικού μας ορίζοντα Επεξεργασία της πληροφορίας-ενίσχυση της κριτικής ικανότητας του μαθητή Σύνθεση και παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου Ανάπτυξη δεξιοτήτων εκ μέρους των «των αδύνατων» μαθητών μας

5 Σύντομη περιγραφή Οι μαθητές κάθονται ανά τρεις στον υπολογιστή και η κάθε ομάδα αναζητά τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα Αφού διαβάσουν τις πληροφορίες καλούνται να συμπληρώσουν το φύλλο εργασίας Ακολουθεί συζήτηση με τον διδάσκοντα σχετική με τις απαντήσεις τους

6 Δομή του μαθήματος Έχει προηγηθεί η διδασκαλία στην τάξη με βάση το σχολικό εγχειρίδιο Έχουμε χωρίσει τους μαθητές σε ομάδες και έχουμε ορίσει το ρόλο του καθενός στην ομάδα Ως αφόρμηση τίθεται το ερώτημα:υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στους Ολυμπιακούς Αγώνες της αρχαιότητας και τους σύγχρονους; Οι μαθητές,αφού μελετήσουν προσεκτικά τις πληροφορίες,συπληρώνουν το φύλλο εργασίας και προχωρούν στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων της διερεύνησης τους Ακολουθεί η συμπλήρωση του τελευταίου φύλλου εργασίας,η παρουσίαση στην τάξη και η συζήτηση για τα αποτελέσματα

7 Αξιολόγηση των μαθητών Η επιτυχής συμπλήρωση των φύλλων εργασίας Η δυνατότητα συμμετοχής τους στη συζήτηση

8 Φύλλα εργασίας 1.Μεταβείτε στις ιστοσελίδες users.sch.gr/ragian/op-pr-anaviosi.htm και μελετήστε το θέμα(αναβίωση Ολυμπιακών Αγώνων)και απαντήστε στην ερώτηση:Πότε έγινε η αναβίωση των Ολυμπιακών Αγώνων και από ποιους; 2.Μπείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση el.wikipedia.org/wiki/Ολυμπιακοί Αγώνες,αναζητήστε τις διοργανώτριες πόλεις,καταγράψτε τις και εκθέσετε γραπτώς τα σχόλια σας. 3.Επισκεφθείτε τις ιστoσελίδες και τις και απαντήστε στις ερωτήσεις:α)Σε ποια αθλήματα διαγωνίζονταν οι αρχαίοι Έλληνες β)Ποια τα αθλήματα των σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων;www.fhw.gr/olympics/ancient/gr/205htmlwww.servitoros.gr 4.Στην ιστοσελίδα www,youtube.com αναζητήστε τα videos :Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην αρχαία Ολυμπία,Ολυμπιακοί Αγώνες 2004(Athens 2004 OLYMPIC GAMES) 5.Μπείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση el.wikipedia/wiki/Ολυμπιακός ΄Υμνος βρείτε το ποίημα του Κωστή Παλαμά μελετήστε το και απαντήστε στις ερωτήσεις:α)Γιατί ο ποιητής αποκαλεί τους αγώνες «ευγενείς»;β)Ποιος μελοποίησε το ποίημα; 6.Στην ιστοσελίδα gwgw13.wordpress.com/2012/03/05 Oι Ολυμπιακοί Αγώνες στα παλιά χρόνια διαβάστε τα σχετικά με το έπαθλο και γράψτε ένα δικό σας κείμενο στο οποίο θα εκθέτετε την άποψή σας. 7.Έχοντας υπόψη σας όλα αυτά που ακούσατε κατά την παρουσίαση των ομάδων καταγράψτε σε ένα κείμενο δύο παραγράφων τις ομοιότητες και τις διαφορές που εντοπίσατε στους Ολυμπιακούς Αγώνες της αρχαιότητας και τους σύγχρονους.

9 Δικτυογραφία Το σχολείο εργασίας των πολλαπλών πηγών γνώσης,μάθησης και κριτικής προσέγγισης:μια πρόταση ενδεικτικού διδακτικού σεναρίου της Αμαλίας Κ. Ηλιάδη,Φιλολόγου-Ιστορικού,Δ/ντριας 3 ου Γυμνασίου Τρικάλων citer.cti.gr/scenarios/holocaust-sources-workseet.doc σενάρια Όλες οι αναγραφόμενες στα φύλλα εργασίας ηλεκτρονικές διευθύνσεις


Κατέβασμα ppt "ΜΑΘΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Μπανάσιου Ευαγγελία, φιλόλογος 3 ου Γυμνασίου Τρικάλων Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην αρχαιότητα –Οι Ολυμπιακοί Αγώνες σήμερα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google