Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Μέρες ραδιοφώνου… H εξέλιξη και η πορεία του ραδιοφώνου και η σχέση των νέων με αυτό.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Μέρες ραδιοφώνου… H εξέλιξη και η πορεία του ραδιοφώνου και η σχέση των νέων με αυτό."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Μέρες ραδιοφώνου… H εξέλιξη και η πορεία του ραδιοφώνου και η σχέση των νέων με αυτό.

2 Ραδιόφωνο Ραδιόφωνο = λατιν. radius (ακτίνα) + φωνή Η αρχή του ραδιοφώνου, όπως και γενικά της ραδιοτηλεγραφίας, είναι η συνέχεια της τηλεγραφίας. To ραδιόφωνο, λοιπόν, είναι η συσκευή που λαμβάνει τις εκπομπές ραδιοφωνικών σταθμών. Ραδιοφωνία, επίσης, θεωρείται και όλη η διαδικασία εκπομπής και λήψης ραδιοκυμάτων.

3 Ημερομηνίες σταθμοί 1833: κατασκευή πρώτης τηλεγραφικής γραμμής από τους Friedrich Gauss και Wihelm Weber : θεμέλια για το δόγμα του ηλεκτρικού και του μαγνητικού πεδίου. 1853: εφαρμογή τύπου προσδιορισμού της συχνότητας συντονισμού ενός κυμαινόμενου κυκλώματος από τον Τόμσον. 1890: ανακάλυψη σωλήνα συνοχέα ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων από τον Μπράνλεϊ. 1891: μελέτη φαινομένου του συντονισμού από τον Μπζέρκενες.

4 1894:σχεδιασμός συνοχέα από το Λοντζ. 1895: διάταξη λήψεως ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων από τον Ποπώφ. 1906: επίτευξη μετάδοσης φωvής και μουσικής από τον Φάσεντεν. 1908: μετάδοση συναυλίας από τον Πύργο του Άιφελ χάρη στον Λι Ντε Φορέ. 1920: ίδρυση πρώτου ραδιοφωνικού σταθμού K.D.K.A. στις Η.Π.Α. Ημερομηνίες σταθμοί

5 Συμβολή μεγάλων εφευρετών στο ραδιόφωνο

6 Μάξγουελ  1865: διατύπωση θεωρίας ραδιοτηλεγραφίας  1873: διατύπωση θεωρίας ηλεκτρομαγνητισμού. Ανακαλύπτει τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα

7 Χερτζ 1833: ανακάλυψη ραδιοκυμάτων. 1885: ανακάλυψη μακρών κυμάτων : μελέτη ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων (επαλήθευση θεωρίας Μάξγουελ).

8 Lodge 1876:μελέτη της πραγματείας για την ηλεκτρική ενέργεια και τον μαγνητισμό του Maxwell :ενδιαφέρον για την μελέτη και την ανίχνευση ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων. 1894: μετάδοση ραδιοφωνικών σημάτων (ένα χρόνο πριν από τον Μαρκόνι) και απόδειξη της δυνατότητας επικοινωνίας μέσω αυτών από απόσταση 36 μέτρων.

9 Μαρκόνι 1895: μετάδοση ηχητικών σημάτων Μορς διαμέσου ερτζιανών κυμάτων. 1896: σύνδεση πομπού Χερτζ με δέκτη Πoπώφ. 1897: πρώτη συσκευή.

10 Lee de Forest 1906:εφεύρεση Audio (τρίοδος ραδιοφωνική λυχνία) πρώτη εξωτερική μετάδοση μουσικής παράστασης από το Metropolitan Opera House της Νέας Υόρκης. 1916:  μετάδοση εκλογών από το ραδιόφωνο.  μετάδοση πρώτων διαφημίσεων από το ραδιόφωνο.

11 Edwin Howard Armstrong 1914: εφεύρεση αναπαραγωγικού κυκλώματος. 1933:ανακάλυψη FM.

12 Τα Μέρη του ραδιοφώνου  Αντένα  Φίλτρο  Αποδιομορφωτής  Ενισχυτής

13 Σύστημα ραδιομετάδοσης  Πομπός  Δέκτης  Αναμεταδότης  Μικρόφωνο  Μεγάφωνο  Πηνίο  Λυχνία  Ακουστικά

14 Πρώτη μορφή ραδιοφώνου Marconi 1895: ασύρματο σύστημα. 1901: πρώτη υπερατλαντική μετάδοση σήματος. 1906: συχνότητα ΑΜ.

15 Δεκαετία του ΄20 Crystal ραδιόφωνα. Από κρύσταλλο γαλανίτη μόλυβδο. Προσιτό για τους πολίτες. Ήχος: αδύναμος.

16 1932:Πρώτη προσαρμογή ραδιοφώνου σε αυτοκίνητο. Ενεργοποίηση κυκλώματος με μετασχηματιστή. 1952: Blaupunkt παρουσιάζει δέκτη ραδιοφώνου για αυτοκίνητα σε FM. Ραδιόφωνο αυτοκινήτου

17 Zenith: καντράν μπούμερανγκ. Κάντιλακ: κύρος στη συσκευή (έπιπλο). Δεκαετία του ΄40 και ΄50

18 Επίτευγμα εποχής: «Κουμπιά αναζήτησης». Ραδιόφωνο «Town & Country». Μοτέρ αλλάζει συχνότητα, ελαττώνει ένταση λήψης. Ραδιόφωνο αυτοκινήτου

19 Πρώτα τρανζίστορ. Λιγότερη ενέργεια. Μικρότερη και ανθεκτικότερη συσκευή. Δεκαετία του ΄60 και ΄70

20 Τρανζίστορ. Ολόκληρο το τμήμα εξόδου του ήχου αντικαθιστάται από ένα τρανζίστορ : «Hiway HI FI» (Πικ- απ & ραδιόφωνο μαζί). Ραδιόφωνο αυτοκινήτου

21 Παραμονή τρανζίστορ. Ραδιόφωνο & κασετόφωνο. Δεκαετία του ΄80 και ΄90

22 Τεχνολογία ολοκληρωμένων κυκλωμάτων. Μικροί ραδιοφωνικοί δέκτες  ενσωματώνονται σε συσκευές όπως τα κινητά τηλέφωνα. Ενημέρωση / Διασκέδαση ταυτόχρονα με κάποια άλλη εργασία. Το ραδιόφωνο σήμερα

23 Είδη ραδιοφώνου

24 Αναλογικό  Πρώτο είδος ραδιοφώνου.  Εκπέμπει σε συχνότητες AM και FM.

25 Ραδιόφωνο με υποφέρον  Εξειδικευμένη χρήση ορισμένων ραδιοκυμάτων.  Λήψη περισσοτέρων από μία συχνοτήτων ταυτοχρόνως.

26 Ψηφιακό ραδιόφωνο  Υψηλές συχνότητες VHF ( MHz) για καλύτερη ποιότητα ήχου.  Υψηλό κόστος κάνει την χρήση του δύσκολη.  Λόγω της διαμόρφωσης του εδάφους στην Ελλάδα, η εγκατάσταση των απαιτούμενων δεκτών είναι δαπανηρή.

27 Δορυφορικό Ραδιόφωνο  Λειτουργία με βάση το πρότυπο της δορυφορικής τηλεόρασης.  Κανάλια από τα οποία μεταδίδεται μόνο ήχος.

28 Διαδικτυακό ραδιόφωνο  Αρχεία ροής σε πραγματικό χρόνο.  Podcasting: μεταφόρτωση ηχογραφημένων εκπομπών για εμπορικό σκοπό.

29 Ελληνική πειραματική εποχή

30 Βασικά Ιστορικά γεγονότα Το 1921 με τον νόμο 4797 οι κάτοχοι ραδιοφώνου κατέβαλαν συνδρομή 500 δραχμές ετησίως. Το 1923 η πρώτη απόπειρα ραδιοφωνικής εκπομπής στην Ελλάδα. Ο πρώτος πυρήνας ερασιτεχνών ασύρματου σχηματίστηκε από τον Χόνδρο & Πετρόπουλο πρώτη εμφάνιση του ραδιοφώνου στη σκηνή του θεάτρου "ΑΛΑΜΠΡΑ" στο έργο «Δια του ασύρματου». Πρώτη πρόταση για την ίδρυση ραδιοφωνικού σταθμού στην Ελλάδα από τον Νικόλαο Αγγελέα.

31 1925 η σχολή Μεγαρέως κάνει δυο πειραματικές ραδιοφωνικές εκπομπές. Κατασκευή πρώτου ραδιοφώνου στο εργαστήριο "ΜΕΤΡΟΝ«. Πρώτος εισαγωγέας ραδιοφώνων υπήρξε ο μηχανικός Στυλιανίδης- υπουργός Δημοσίων Έργων το ιδρύεται η "Ένωση Ελλήνων Ερασιτεχνών Ασυρμάτου" με πρόεδρο τον κ. Πετρόπουλο Ιδρύεται ο Ο.Φ.Α (Όμιλος Φίλων Ασυρμάτου) με πρόεδρο τον κ. Χόνδρο. Ο Χρήστος Τσιγγιρίδης ιδρύει τον πρώτο ραδιοφωνικό σταθμό στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια με έδρα την Θεσσαλονίκη. Απόπειρα λειτουργίας ραδιοσταθμού στον Βόλο, από τον καθηγητή Γεώργιο Κοντογεωργίου.

32 Πειραματικό Ναυτικό Στους κόλπους του Ναυτικού κυοφορείται για είκοσι πέντε χρόνια η πρωτοπορία της ραδιοφωνικής υπόθεσης. Το 1907 το Πολεμικό ναυτικό εφοδιάζεται με ασύρματους τηλέγραφους. Ιδρύεται η Διεύθυνση Ραδιοηλεκτρολογίας του Υπουργείου Ναυτικών (ΔΡΥΝ). Απόπειρα ραδιοφωνικής εκπομπής με τη χρήση ασύρματης τηλεφωνίας απο τη βάση της ΔPYN στο Βοτανικό το 1923.

33 Απόπειρες από το τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών  Ο επιμελητής κ. Πετρόπουλος παρουσιάζει την 1η Μαρτίου του 1922 "ενώπιον της Εταιρίας Φυσικών Επιστημών πλήρες σύστημα δέκτη ασυρμάτου τηλεγράφου με λυχνίας”.  ”Η ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ - Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ - ΣΥΝΑΥΛΙΑΙ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣ - ΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑΙ ΡΑΔΙΟΣΥΝΑΥΛΙΑΙ ΚΑΙ ΑΙ ΑΘΗΝΑΙ" (τίτλος άρθρου του στην Καθημερινή).  Πρώτη διαπιστωμένη ραδιοφωνική μετάδοση με την εκπομπή ενός πλήρους προγράμματος.

34 Σχολή Μεγαρέως Πυρήνας μαθητών με το ενδιαφέρον τους στραμμένο στη Ραδιοτηλεγραφία. Κ. Πετρόπουλος διατηρούσε στην πλατεία Αμερικής τα ραδιοηλεκτρολογικά εργαστήρια ΜΕΤΡΟΝ. Τους τροφοδοτούσε και με τα απαραίτητα υλικά καθώς και με τα τεύχη του γαλλικού τεχνικού περιοδικού "L' ANTENNE”. Απόφαση μετάδοσης μιας σχολικής γιορτής ραδιοφωνικά.

35 Πειράματα στο Βόλο O Γεώργιος Κοντογεωργίου καθηγητής Φυσικής και Χημείας σ’ ένα γυμνάσιο μελετάει και να κατασκευάζει ραδιόφωνα. Επέμβαση της αστυνομίας στην απόπειρα λειτουργίας πομπού. Περιορίστηκε να κατασκευάζει και να πωλεί ραδιόφωνα.

36 Ο πρώτος ραδιοφωνικός σταθμός Χρίστος Τσιγγιρίδης To 1926, μέσα στον χώρο της ΔΕΘ, o Χρίστος Τσιγγιρίδης στήνει τον πομπό του. Λειτουργεί μόνον κατά την διάρκεια της ΔΕΘ τον Σεπτέμβριο. Ο Πρώτος Ραδιοφωνικός Σταθμός της Ελλάδας, των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης είναι πλέον γεγονός. Η πρώτη εκπομπή έγινε την 25η Μαρτίου του 1926 με δύο ακροατές.

37 Ελληνική Ραδιοφωνία

38 Πρώτες απόπειρες ίδρυσης κρατικής ραδιοφωνίας Το κράτος υποχρεώνεται από τις εξελίξεις να κινήσει διαδικασίες ίδρυσης ραδιοφωνικού σταθμού. Το 1929 πρώτη απόπειρα δημιουργίας σταθμού. Λόγω των πολιτικών συμφερόντων οι απόπειρες αποτυγχάνουν. Σε αυτό το διάστημα έχουμε διαδοχικές προκηρύξεις και δικαστικές διενέξεις. Ένα είναι σίγουρο, το ραδιόφωνο έχει κερδίσει το κρατικό ενδιαφέρον. το 1930 θα εκφωνηθεί η πρώτη πολιτική ομιλία από τον πρωθυπουργό Ελευθέριο Βενιζέλο (εγκαταστάσεις ΔΡΥΝ στο Βοτανικό).

39 Δικτατορία Μεταξά (1936): Δημιουργία κρατικής ραδιοφωνίας 1936: α) αποδέσμευση ραδιόφωνου από την έκφραση πολιτικών συμφερόντων, ανάληψη εξουσίας από Μεταξά, εγκαθίδρυση του καθεστώτος της δικτατορίας. β) προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού. γ) Ιδρύεται η Υπηρεσία Ραδιοφωνικών Εκπομπών (ΥΡΕ). 1938: α) Ιανουάριος: υπογραφή τελικής συμφωνίας για την εγκατάσταση ραδιοφωνικού σταθμού. β) κατασκευή πρώτου κρατικού ραδιοφωνικού σταθμού στην Αθήνα 10 χρόνια μετά την εμφάνιση του ραδιόφωνου στην Ελλάδα. γ) μετονομασία της ΥΡΕ σε Διεύθυνση Ραδιοφωνίας.

40 Περιλαμβάνει τρία τμήματα: 1. Τμήμα μουσικών προγραμμάτων 2. Τμήμα ομιλιών 3. Τμήμα θεατρικών εκπομπών Το σήμα της ελληνικής κρατικής ραδιοφωνίας που θα επιλεχθεί είναι η μελωδία του τσοπανάκου. Ραδιοφωνικός σταθμός Αθηνών

41 Τη δεκαετία του 30 το ραδιόφωνο γίνεται: – όργανο ιδεολογικών αντιπαλοτήτων (Ισπανία). – όργανο άσκησης πολιτικής επιβολής και κοινωνικού ελέγχου (Γερμανία), – ιδανικό μέσο προπαγάνδας και χειραγώγησης των μαζών (Ιταλία, Σοβιετική Ένωση). – η Ελλάδα δεν αποτελεί εξαίρεση. Ο πολιτικός ρόλος του Ραδιοφώνου Συνεπώς, τα εθνικά ραδιοφωνικά δίκτυα δημιουργούνται σαν οχήματα προώθησης των σκοπών του κράτους.

42 Ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος Μετάδοση είδησης για την κήρυξη του ελληνοϊταλικού πολέμου. Ο ΒΠΠ δίνει στο ραδιόφωνο πολλούς και αντιφατικούς ρόλους. Επέκταση «μαύρων ραδιόφωνων» (ραδιοφωνικός πόλεμος). Οι ελληνικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί συστρατεύονται: ραδιοσταθμός Αθηνών, της ΕΟΝ, Ράδιο Τσιγγιρίδη.

43 1943: - απαγόρευση εγκατάστασης και χρήσης κεραιών. - διαταγή Γερμανών για την ακρόαση μόνο αθηναϊκών σταθμών. - σφράγισμα ραδιοφώνων. 1944: - Αποχώρηση Γερμανών από την Αθήνα. - Καταστροφή ιστού και κεραίας του ραδιοφωνικού σταθμού.

44 Ραδιοφωνική αναγέννηση

45 1945: Ίδρυση και λειτουργία «Εθνικού Ιδρύματος Ραδιοφωνίας». 1946: Εγκαίνια Ραδιοφωνικού Σταθμού Θεσσαλονίκης : Την εποχή της εμφύλιας διαμάχης, η ραδιοφωνία θεωρείται καίριο μέσο ενημέρωσης για τις δυο αντιμαχόμενες πλευρές.

46 Ακμή της ελληνικής ραδιοφωνίας

47 Στις αρχές της δεκαετίας του ΄50 δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως το πρώτο ολοκληρωμένο θεσμικό σχέδιο για το ραδιόφωνο στην Ελλάδα. Ο εθνικός φορέας έχει το αποκλειστικό προνόμιο εγκατάστασης, συντήρησης και εκμετάλλευσης κάθε τεχνικού μέσου για τη μετάδοση ραδιοφωνικών προγραμμάτων. Στην Ελλάδα λειτουργούν 22 ραδιοφωνικοί σταθμοί.

48 Δυο σημαντικές εφευρέσεις Στις δεκαετίες του ΄ 50 και ΄60 σημειώνονται δυο τεχνολογικές εξελίξεις: : το πρώτο μαγνητόφωνο (όφελος του πομπού) : Κάνει την εμφάνιση του το τρανζίστορ (όφελος δέκτη) Το τρανζίστορ λόγω του ότι είναι ένας φθηνός και εύχρηστος ραδιοφωνικός δέκτης θα κατακλύσει την ελληνική αγορά έχοντας ιδιαίτερη απήχηση στους νέους.

49 Ανανέωση κρατικών προγραμμάτων

50  Πρώτο Πρόγραμμα-ΕΙΡ: -Ο Οδυσσέας Ελύτης γίνεται διευθυντής προγράμματος στο ΕΙΡ. Ενισχύσει το πνεύμα ανανέωσης (έμφαση στην ποίηση και τη λογοτεχνία). - Το ραδιόφωνο γίνεται πόλος έλξης της ελληνικής διανόησης, του χώρου των τεχνών, της λογοτεχνίας, της δημοσιογραφίας, αλλά και της τεχνολογίας.

51  Το Δεύτερο Πρόγραμμα: - το 1952 εκπέμπει το Δεύτερο Πρόγραμμα. - διαφορετικό ύφος εκπομπών. - στροφή προς ένα πιο ζωντανό και ελαφρύ πρόγραμμα. - ψυχαγωγικό ραδιόφωνο. - απευθύνεται στον μεσοαστικό πληθυσμό.

52  Το Τρίτο Πρόγραμμα: - το 1954 δημιουργείται το Τρίτο Πρόγραμμα. - ακολουθεί διαφορετική πλεύση. - πολιτιστικό ραδιόφωνο με ποικιλία προγράμματος. - ελιτίστικο πρόγραμμα (μεταδίδει 5 ώρες αποκλειστικά κλασική μουσική).  Οι τοπικοί σταθμοί πολλαπλασιάζονται (χρυσή εποχή).

53 Ραδιοφωνικό θέατρο Μαζί με το ραδιοφωνικό θέατρο ξεκινά και το ραδιόφωνο στην Ελλάδα(1938). Τον Μάιο του 1940 γίνεται το πρώτο ορθόδοξο θεατρικό. Μεγάλη ήταν η σημασία του στη Κατοχή. Το ραδ. θέατρο γίνεται το κύριο μέσο ψυχαγωγίας των Ελλήνων για μια δεκαετία.

54 Η συνεισφορά του ραδιοφώνου στο θέατρο Οι καλλιτέχνες έρχονται σε επικοινωνία με τον λαό. Παρακολούθηση ζωντανών παραστάσεων. Μεγάλο θεατρικό σχολείο το ραδιόφωνο για τους Έλληνες. Βαθμιαία το ραδιοφωνικό θέατρο εγκαταλείπεται και αντικαθιστάται από ηχογραφήσεις αρχείων.

55 Δικτατορία Με την εγκατάσταση της δικτατορίας των συνταγματαρχών, το ΕΙΡ καταλαμβάνεται από στρατιωτικές δυνάμεις. Η στρατιωτική προπαγάνδα μέσω του ραδιοφώνου αποτυγχάνει παταγωδώς. Οι Έλληνες στρέφονται σε ραδιοσταθμούς του εξωτερικού (ΒΒC, Radio France, Deutsche Welle) και σε πειρατικούς. Την ίδια περίοδο (1966) κάνει την εμφάνιση της η τηλεόραση, όπου κερδίζει την προτίμηση του κοινού. Με αποτέλεσμα η ακροαματικότητα του ραδιοφώνου να πέσει θεαματικά.

56 Εξέγερση Πολυτεχνείου 1973 Η ελληνική ραδιοφωνία συμμετέχει αποφασιστικά στην αντιδικτατορική εξέγερση. Αποτελεί το μέσο συντονισμού της εξέγερσης κατά της δικτατορίας. Ο σταθμός καλεί το λαό σε γενική απεργία και ανατροπή του καθεστώτος. Οι ραδιοερασιτέχνες αναμεταδίδουν το σήμα  το μήνυμα του Πολυτεχνείου έχει μεγάλη εμβέλεια και η ανταπόκριση του κόσμου είναι μαζική.

57 Μεταπολίτευση 1974-μέχρι σήμερα Η νέα κυβέρνηση επιστρατεύει λαμπρές προσωπικότητες της τέχνης και της διανόησης. Χρήση δημοτικής γλώσσας, ενεργή συμμετοχή ακροατών. Το 1987 το κρατικό μονοπώλιο παύει να υφίσταται  Δημιουργία ραδιοφωνικών σταθμών από Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ιδιώτες. Διάγγελμα για την ένταξη της Ελλάδας στην Ε.Ο.Κ.

58 Μάνος Χατζιδάκις: Η συμβολή και το έργο του στην ελληνική ραδιοφωνία : Διορίζεται «Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής» της Λυρικής Σκηνής : Αναλαμβάνει καθήκοντα Διευθυντή της Κρατικής Ορχήστρας καθώς και Διευθυντή του κρατικού ραδιοσταθμού Τρίτο Πρόγραμμα. Στόχος του νέου προγράμματος κατά τον ίδιο είναι ΄΄ Η διεύρυνση του ελλαδικού χώρου στο σήμερα και το παρελθόν, η φυσική σύνθεση μας με τα σύγχρονα διεθνή ρεύματα στην Τέχνη και στη σκέψη. Τα βιώσιμα στοιχεία των ξένων πολιτιστικών ρευμάτων και η σωστή μεταφορά στον τόπο μας.΄΄

59 Η νέα διεύθυνση μεταφέρει πρωτοποριακές και εκσυγχρονιστικές απόψεις για οτιδήποτε έχει σχέση με το ραδιόφωνο. (εισαγωγή νέων ειδών λαϊκής μουσικής τέχνης π.χ. ρεμπέτικο : Διεύθυνε την παιδική εκπομπή Λιλιπούπολη του Τρίτου Προγράμματος. Στις μέρες μας θεωρείται θρυλική, τόσο για την πρωτοτυπία και την ποιότητά της,, όσο και για την επίδραση της στη γενικότερη περίοδο.

60 Η εμφάνιση των ραδιοπειρατών Οι πρώτοι πειρατικοί σταθμοί έκαναν την εμφάνισή τους στη γηραιά ήπειρο κατά τη διάρκεια του Β' Παγκόσμιου πολέμου, μιας και ο πόλεμος αυτός επιτάχυνε την εξέλιξη των ραδιοφωνικών μεταδόσεων, αφού το ραδιόφωνο αποτελούσε το μοναδικό και αδιαμφισβήτητο μέσο μαζικής επικοινωνίας γεμίζοντας τον κόσμο με ήχους, φωνές αλλά και μουσική.

61 Στην Ελλάδα από τα μέσα της δεκαετίας του ΄60 κάνουν ήδη την εμφάνιση τους ερασιτέχνες ραδιοφωνικών εκπομπών. Οι ελληνικοί ερασιτεχνικοί παράνομοι σταθμοί ανθούν την εποχή της δικτατορίας σε όλη την Ελλάδα. Νέοι άνθρωποι πειραματίζονται με αυτοσχέδιους πομπούς και μεταδίδουν μουσική που δεν ακούγεται στα κρατικά (λαϊκά τραγούδια, ροκ και άλλα στυλ). Στη διάρκεια της δεκαετίας του ΄70, οι μουσικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί αυξάνονται θεαματικά. Αποτελούν ένα νεανικό δυναμικό κίνημα.

62 Δημιουργία Διαδικτυακού Ραδιοφώνου

63 Δημιουργία Ιστολογίου (Blog) ΜΕΡΕΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ1....htm


Κατέβασμα ppt "Μέρες ραδιοφώνου… H εξέλιξη και η πορεία του ραδιοφώνου και η σχέση των νέων με αυτό."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google