Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Επιχειρηματικός Λόγος. Χαρακτηριστικά Επιχειρηματολογίας Στόχος: να πείσω τον αναγνώστη ότι η άποψη μου είναι η σωστή. Αρχή με ξεκάθαρη Θέση – άποψη.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Επιχειρηματικός Λόγος. Χαρακτηριστικά Επιχειρηματολογίας Στόχος: να πείσω τον αναγνώστη ότι η άποψη μου είναι η σωστή. Αρχή με ξεκάθαρη Θέση – άποψη."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Επιχειρηματικός Λόγος

2 Χαρακτηριστικά Επιχειρηματολογίας Στόχος: να πείσω τον αναγνώστη ότι η άποψη μου είναι η σωστή. Αρχή με ξεκάθαρη Θέση – άποψη. Λογικά Επιχειρήματα που στηρίζονται από αιτιολογικές προτάσεις (αφού, επειδή, γιατί, διότι, μια και, μια που, καθώς…) Παράθεση παραδειγμάτων.

3 Χαρακτηριστικά Επιχειρηματολογίας Συναισθηματικά επιχειρήματα – Προσπάθεια να προκαλέσω συγκίνηση στον αναγνώστη (Εσείς πώς θα νιώθατε αν…;) Χρήση της τεχνικής της ερώτησης που κερδίζει την προσοχή του αναγνώστη. (Δε νομίζετε πως θα ήταν σωστό να…) Φράσεις που εκφράζουν άποψη (Κατά τη γνώμη μου, υποστηρίζω ότι, θα ήθελα να τονίσω …)

4 Χαρακτηριστικά Επιχειρηματολογίας Σύνδεσμοι που προσθέτουν / συνδέουν τα επιχειρήματα (αρχικά, επιπλέον, ακόμα…) Τελικό συμπέρασμα (Τέλος,.. Κλείνοντας…) που υπενθυμίζει / τονίζει τη βασική θέση μου. Παράθεση στοιχείων από έρευνες και απόψεις ειδικών / επιστημόνων που δίνουν κύρος και πειστικότητα στα επιχειρήματά μου (Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες …)


Κατέβασμα ppt "Επιχειρηματικός Λόγος. Χαρακτηριστικά Επιχειρηματολογίας Στόχος: να πείσω τον αναγνώστη ότι η άποψη μου είναι η σωστή. Αρχή με ξεκάθαρη Θέση – άποψη."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google