Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εύκολη διαχείριση reception Εύκολη και αξιόπιστη παρακολούθηση της επιχείρησης Τέλειες υπηρεσίες, Χαρούμενοι πελάτες! Διευκολύνει την καθημερινότητα των.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εύκολη διαχείριση reception Εύκολη και αξιόπιστη παρακολούθηση της επιχείρησης Τέλειες υπηρεσίες, Χαρούμενοι πελάτες! Διευκολύνει την καθημερινότητα των."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Εύκολη διαχείριση reception Εύκολη και αξιόπιστη παρακολούθηση της επιχείρησης Τέλειες υπηρεσίες, Χαρούμενοι πελάτες! Διευκολύνει την καθημερινότητα των σύγχρονων σαλονιών ομορφιάς:

3 Η εφαρμογή καλύπτει απόλυτα τις ιδιαίτερες ανάγκες των σύγχρονων σαλονιών ομορφιάς αφού: όταν η πελάτισσα καλεί για να κλείσει ραντεβού, η υπάλληλος της reception βλέπει τον αριθμό τηλεφώνου, το όνομά της και τι εργασίες συνήθως πραγματοποιεί στο κέντρο! η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα αυτόματης υπενθύμισης των ραντεβού αλλά και αυτόματου υπολογισμού της διάρκειάς τους ανάλογα με τις εργασίες που θα πραγματοποιήσει η πελάτισσα. μέσα από την εφαρμογή μπορείτε να εκδώσετε κάρτα μέλους για τους πελάτες και σε σύνδεση με barcode reader η εύρεση της πελάτισσας και των προϊόντων που συνήθως χρησιμοποιεί γίνεται μια απλή υπόθεση! μπορείτε να στείλετε sms σε επιλεγμένους πελάτες για να τους ευχηθείτε για τη γιορτή ή τα γενέθλιά τους προσκαλώντας τους για ένα δωρεάν χτένισμα ή μια δωρεάν περιποίηση ή να κάνετε μαζική αποστολή sms για να τους ενημερώσετε για τις τρέχουσες προσφορές, ή για να τους καλέσετε στο κατάστημα για μια δοκιμή ενός νέου προϊόντος. έχετε τη δυνατότητα παρακολούθησης των ειδών της αποθήκης προς πώληση ή ιδιοκατανάλωση. μέσα από την εφαρμογή σάς δίνεται η δυνατότητα να παρακολουθείτε αναλυτικά τους τζίρους σε εργασίες και προϊόντα ανά συνεργάτη, καθώς και τα στατιστικά στοιχεία εργασιών που έχει πραγματοποιήσει καθένας από τους κομμωτές, τεχνίτες ή αισθητικούς σας! Πλήρες Ιστορικό, ανάλυση προσώπου και σώματος με όλες τις απαραίτητες και σημαντικές πληροφορίες που αφορούν τον πελάτη, αλλά και το ιατρικό του ιστορικό

4 Βασικά χαρακτηριστικά εφαρμογής: Μηχανογραφημένο Βιβλίο Εισόδου – Εξόδου Πελάτη Διαχείριση Reception, με αυτόματη καταγραφή όλων των εργασιών της ημέρας ανά ραντεβού Πελάτη, ανά Συνεργάτη (Αισθητικό) ή ομάδα συνεργατών Υπενθύμιση υποχρεώσεων όπως: Ραντεβού Πελατών ανά Συνεργάτη (Αισθητικό), μηνύματα ημερολογίου, εορτολόγιο κ.α. Ανεκτέλεστα ραντεβού ημέρας ανά Συνεργάτη (Αισθητικό) Πλήρες ιστορικό Πελάτη, με καταγεγραμμένες όλες τις επισκέψεις του και τις εργασίες που έχει κάνει ανά ημερομηνία και ανά Συνεργάτη (π.χ. θεραπεία σώματος που έχει εφαρμοστεί κ.α.). Συσχέτιση εργασιών και προϊόντων ανά Πελάτη. Χαρακτηριστικά πελατών - Εικόνα πελάτη Διαχείριση Συνεργατών (Αισθητικός) με διαφορετικά ποσοστά προμήθειας βάσει τζίρου και εισπράξεων Η εφαρμογή υποστηρίζει τη διαδικασία υποβολής ΜΥΦ στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών, άμεσα, με ακρίβεια και ασφάλεια.

5 Βασικά στοιχεία πελατών Καταχωρήστε όλα τα στοιχεία του πελάτη, όπως επώνυμο, όνομα, κινητό, διεύθυνση κ.ά. Στην καρτέλα αυτή μπορείτε να δείτε τις επισκέψεις που έχει κάνει στο Κέντρο Αισθητικής, ενώ μπορείτε να κρατάτε πληροφορίες ακόμα και για το πώς πίνει τον καφέ της.

6 Ιστορικό εργασιών πελάτη Πλήρες ιστορικό πελάτη με καταγεγραμμένες όλες τις επισκέψεις του και τις θεραπείες που έχει κάνει, αλλά και για αυτές που υπολείπονται σε περίπτωση αγοράς ολοκληρωμένου πακέτου περιποίησης ανά ημερομηνία και αισθητικό

7 Ανάλυση προσώπου Εδώ ο αισθητικός καταγράφει τα χαρακτηριστικών του προσώπου του πελάτη π.χ. ουλές, κηλίδες, τύπος δέρματος ξηρό ή λιπαρό κ.ά. Πληροφορίες ιδιαιτέρως χρήσιμες και απαραίτητες στον αισθητικό για τη σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη!

8 Ανάλυση σώματος Καρτέλα συμπλήρωσης των βασικών χαρακτηριστικών του σωματότυπου του πελάτη, π.χ. ενδομορφικός με κυτταρίτιδα. Συμπληρώνετε, επιπλέον, το βάρος και το ύψος του πελάτη, καθώς και το μυϊκό του τόνο.

9 Ιατρικό ιστορικό Κρατήστε σύντομο ιατρικό ιστορικό του πελάτη και πιθανές παθήσεις που έχει, όπως αλλεργίες, κιρσοί, δερματικές παθήσεις κ.ά.

10 Βασικά στοιχεία πελατών Δείτε τα οικονομικά και στατιστικά στοιχεία των πελατών και των προμηθευτών σας, όπως πρώτη και τελευταία ημ/νία κίνησης, μέσος όρος αποπληρωμής, μέσος όρος μηνιαίου τζίρου, τζίρος τρέχουσας χρήσης, είδος με το μεγαλύτερο τζίρο, με το μεγαλύτερο κέρδος κ.ά. Επίσης, μπορείτε να δείτε τη γραφική απεικόνιση των κινήσεων του πελάτη σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση.

11 β) Να καταχωρήσει το ραντεβού στη διαχείριση Reception επιλέγοντας Εξαγωγή σε Ημερολόγιο α) Με δεξί κλικ να καταχωρήσει τον πελάτη στη διαχείριση Πελατών επιλέγοντας Εισαγωγή στους Πελάτες Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων Όταν το τηλέφωνο χτυπήσει η υπάλληλος της reception στο σαλόνι ομορφιάς με τη δυνατότητα αναγνώρισης εισερχομένων κλήσεων μπορεί να δει ποια πελάτισσα καλεί. Στη συνέχεια έχει δύο επιλογές:

12 Ομαδική αποστολή SMS και Στείλτε μαζικά ή μεμονωμένα και SMS προς κάθε πελάτη ή προμηθευτή σας μέσα από την εφαρμογή, προκειμένου να τους ενημερώσετε για κινήσεις marketing ή διαφημιστικές σας καμπάνιες, ή προσφορές ή ακόμα και για να τους ευχηθείτε για την ονομαστική τους εορτή.

13 Διαχείριση πόντων – επιβράβευση πελατών Διαχειριστείτε προωθητικές ενέργειες επιβράβευσης των πελατών σας μέσω συλλογής πόντων. Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει δύο στάδια. Το πρώτο στάδιο αφορά στη συλλογή των πόντων και το δεύτερο στην εξαργύρωσή τους. Η συλλογή των πόντων μπορεί να υλοποιηθεί με δύο τρόπους: ο πρώτος τρόπος είναι πόντοι από τα είδη της αποθήκης ο δεύτερος τρόπος είναι πόντοι από τη συνολική αξία κάθε αγοράς του πελάτη σας. Η εξαργύρωση των πόντων μπορεί να υλοποιηθεί με έκπτωση στο σύνολο της αξίας του παραστατικού.

14 Διαχείριση reception Το κάθε ραντεβού καταχωρείται αυτόματα στον αισθητικό / κομμωτή που θα κάνει τη θεραπεία στον πελάτη. Με δεξί κλικ πάνω στο συμβάν μπορείτε να ορίσετε την Κατάστασή του π.χ. ολοκληρώθηκε, σε εξέλιξη, σε αναμονή, ακυρώθηκε.

15 Διαχείριση reception Με μια γρήγορη ματιά μπορείτε να δείτε όλες τις ημερήσιες εργασίες ανά συνεργάτη και στο τέλος της ημέρας να έχετε μια συνολική εικόνα των ολοκληρωμένων και των ακυρωμένων εργασιών: Μπορείτε να εκτυπώσετε τις ημερήσιες εργασίες ανά συνεργάτη ώστε να γνωρίζουν οι ίδιοι τις εργασίες που θα πραγματοποιήσουν

16 Διαχείριση reception Με την ολοκλήρωση του ραντεβού, κάνοντας διπλό κλικ πάνω του μπορείτε να το ανοίξετε και να δείτε αναλυτικά τα στοιχεία του, καθώς και τα προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν και να μεταφερθείτε αυτόματα στην οθόνη της τιμολόγησης: Με διπλό κλικ μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε προϊόντα και υπηρεσίες που χρησιμοποιεί ο πελάτης κατά την επίσκεψή του.

17 Διαχείριση συνεργατών Με μία ματιά μπορείτε να δείτε το συνολικό Τζίρο και τις συνολικές Εισπράξεις της εταιρίας σας, για το συγκεκριμένο αισθητικό, όπως επίσης και τις προμήθειές του ανάλογα με τα ποσοστά επί τζίρου ή επί εισπράξεων που έχετε καθορίσει. Επιπλέον, μπορείτε να δείτε το Σύνολο των Προμηθειών, τα Πληρωθέντα και το Υπόλοιπο που απομένει να πληρωθεί ο Αισθητικός.

18 Διαχείριση Αποθήκης Στη Διαχείριση της Αποθήκης καταχωρείτε τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που χρησιμοποιείτε για ιδιοκατανάλωση ή εμπορεύεστε, καθώς και τα χαρακτηριστικά τους.

19 Διαχείριση Αποθήκης Καταχωρήστε εύκολα και γρήγορα τις εικόνες των ειδών και συσχετίστε τες με άλλες εικόνες. Στις αντίστοιχες εικόνες μπορείτε να καταχωρήσετε εικόνες αντίστοιχων ειδών, ώστε να τα προτείνετε στους πελάτες σας σαν εναλλακτικές επιλογές, ή καταχωρήστε είδη συμπληρωματικά του είδους που προβάλλετε και συχνά αγοράζονται σαν σετ από πολλούς πελάτες!

20 Διαχείριση Αποθήκης – Στατιστικές πληροφορίες Ορίστε και δείτε στατιστικά και οικονομικά στοιχεία που επιθυμείτε για τα είδη σας. Δείτε σε αληθινό χρόνο ποια ήταν η πρώτη και η τελευταία ημερομηνία πώλησης ενός είδους, ποια η μικρότερη και η μεγαλύτερη τιμή του, ποιο το ποσοστό επί τζίρου, επί κέρδους και ποιος ο μέσος όρος στασιμότητάς του.

21 Διαχείριση Αποθήκης – Σετ ειδών Δημιουργήστε και διαχειριστείτε εύκολα σετ ειδών, καταχωρώντας τα είδη που το απαρτίζουν με τις τιμές και τις ποσότητές τους.

22 Διαχείριση Πωλήσεων Στην οθόνη της τιμολόγησης περιλαμβάνονται αυτόματα όλα τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που ήταν καταχωρημένα στο συμβάν της πελάτισσας, αλλά έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε άλλες χρεώσεις υπηρεσιών που έγιναν κατά την επίσκεψη της πελάτισσας π.χ. μάσκα που χρησιμοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του λουσίματος Συμπληρώνοντας τη στήλη πωλητές θα προκύψουν τα στατιστικά στοιχεία τζίρου των συνεργατών μου

23 Διαχείριση Πωλήσεων Μέσα από την εφαρμογή μπορείτε να ορίσετε τα είδη της αποθήκης προς ιδιοκατανάλωση: Στην οθόνη της τιμολόγησης επιλέγετε στο Παραστατικό το Δελτίο Ιδιοκατανάλωσης για τα είδη που επιθυμείτε, ενώ στο πεδίο Επωνυμία προσθέτετε τα στοιχεία της Επιχείρησής σας, αφού πρώτα την έχετε καταχωρήσει σαν πελάτη στο πρόγραμμα

24 Παραμετρικά Πεδία Διαχειριστείτε Παραμετρικά Πεδία με δυνατότητα δημιουργίας παραμετρικών αλφαριθμητικών και υπολογιζόμενων πεδίων, στα βασικά αρχεία πελατών, προμηθευτών και αποθήκης τα οποία χρησιμοποιούνται κατ’ επιλογή ως φίλτρα στις αναζητήσεις εγγραφών, εμφανίζονται στις λίστες εγγραφών (πεδία εμφάνισης) και λαμβάνουν μέρος στις παραμετρικές εκτυπώσεις. Μπορείτε να συμπληρώσετε μέχρι και 20 παραμετρικά πεδία, αλλά και να επιλέξετε πολλαπλές τιμές για κάθε παραμετρικό!

25

26 Αποθήκη - Καρτέλα Από την καρτέλα του είδους στη διαχείριση εκτυπώσεων μπορείτε να δείτε εύκολα και γρήγορα όλες τις πληροφορίες των ειδών που χρησιμοποιούνται και προς πώληση και προς ιδιοκατανάλωση: Βλέπετε σε πραγματικό χρόνο το πραγματικό υπόλοιπο της Αποθήκης σας για το είδος που επιθυμείτε

27 Μη Κινηθέντες Πελάτες Δείτε πόσοι και ποιοι πελάτες σας δεν έχουν επισκεφθεί το κατάστημα για το χρονικό διάστημα που σας ενδιαφέρει, έτσι ώστε με το εργαλείο μαζικής αποστολής sms να τους καλέσετε να δοκιμάσουν τα νέα σας προϊόντα

28 Προμήθεια Πωλητών επί τζίρου Εύκολη παρακολούθηση τζίρου ανά συνεργάτη

29 Εικόνα Επιχείρησης Μπορείτε να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της επιχείρησής σας στο χρόνο, να συγκρίνετε περιόδους, να δείτε την πορεία των πωλήσεων ανά μήνα και να εξάγετε συμπεράσματα για τη συνολική απόδοση της επιχείρησης.

30 Hairstudio

31 Mία πρωτοποριακή εφαρμογή για τα σαλόνια ομορφιάς νέας γενιάς! Με τη χρήση πολλαπλών κριτηρίων, όπως η μορφή προσώπου, το μήκος και o τύπος μαλλιών, το χρώμα ή το ύφος, η εφαρμογή παρουσιάζει στους πελάτες την εικόνα τους με νέο χρώμα, νέο κούρεμα, νέο στυλ και πρωτότυπο μακιγιάζ! Στη φωτογραφία του πελάτη μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα χιλιάδες hairstyles που αντιπροσωπεύουν τις τελευταίες τάσεις της κομμωτικής και σας προσφέρει η εφαρμογή και να τα εφαρμόσετε αυτόματα. Επιπλέον, έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε και άλλες νέες κομμώσεις. Αναζητήστε και εφαρμόστε το κατάλληλο look, χρησιμοποιώντας πολλαπλά κριτήρια, όπως η μορφή προσώπου, το μήκος και ο τύπος μαλλιών, το χρώμα ή το ύφος, έτσι ώστε να βρείτε την κατάλληλη πρόταση. Μπορείτε να αποθηκεύσετε όλους τους δυνατούς συνδυασμούς για να τους προβάλλετε στην πελάτισσά σας και εκείνη να κάνει την τελική επιλογή.

32

33 και η έκδοσή της είναι συμβατή με συσκευές με λειτουργικό Android 2.3 και πάνω. Εγκαθίσταται σε φορητές συσκευές τύπου smartphones και tablets

34 Διατίθεται σε όλες τις εμπορικές εφαρμογές PRISMA Win δωρεάν μόνο με το κόστος του ετήσιου συμβολαίου συντήρησης Σας παρέχει πληροφόρηση σχετικά με τα οικονομικά και στατιστικά στοιχεία Πελατών, Προμηθευτών και Αποθήκης Viewer


Κατέβασμα ppt "Εύκολη διαχείριση reception Εύκολη και αξιόπιστη παρακολούθηση της επιχείρησης Τέλειες υπηρεσίες, Χαρούμενοι πελάτες! Διευκολύνει την καθημερινότητα των."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google