Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

HTC & Εφαρμογές HTC Proprietary and Confidential – Internal use and strategic partner use only © 2010 HTC Corporation. All rights reserved.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "HTC & Εφαρμογές HTC Proprietary and Confidential – Internal use and strategic partner use only © 2010 HTC Corporation. All rights reserved."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 HTC & Εφαρμογές HTC Proprietary and Confidential – Internal use and strategic partner use only © 2010 HTC Corporation. All rights reserved.

2 Νικήτας Γλύκας Executive Director South Eastern Europe

3 “Smartphone is the new phone” Peter Chou

4 25 Εκατομμύρια Συσκευες $9.4 Δισεκατομμύρια Μικτός Τζίρος Αύξηση όγκου πωλήσεων > 110% Αύξηση τζίρου > 90% Αύξηση κερδοφορία > 70%

5

6 Global Brand

7 South Eastern Europe

8 Ελλάδα & Εφαρμογές

9 Κώστας Κασταμονίτης Product Manager South Eastern Europe

10 Fuel Prices GR Παρατηρητήριο Τιμών της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου

11 Εφαρμογή στην πλατφόρμα android για την αναζήτηση τιμών καυσίμων

12 Κεντρικό μενού / Home Screen Επιλογή φίλτρων για την διαμόρφωση των αποτελεσμάτων. Επιλέγονται με τη φυσική ροή απο πάνω προς τα κάτω. Η εφαρμογή οδηγεί με μηνύματα στη σειρά επιλογής φίλτρων. Εάν έχει γίνει αποθήκευση απο παλαιότερη αναζήτηση, εμφανίζονται τα αποτελέσματα και χωρίς σύνδεση σε δίκτυο.

13 Πρώτη Επιλογή: Τύπος καυσίμου Με την επιλογή του φίτρου εμφανίζεται λίστα με τα διαθέσιμα καύσιμα σε ένα πρατήριο. Ο χρήστης επιλέγει το καύσιμο για το οποίο θέλει να κάνει αναζήτηση. Με την επιλογή, αυτόματα επιστρέφει στο κεντρικό μενου για την επιλογή της περιοχής. Τα πρατήρια υγραερίου είναι εξειδικευμένα, και παρουσιάζονται σε μιά λίστα με την ειδική επιλογή “Υγραέριο”

14 Δεύτερη Επιλογή: Νομός Για αρχικό περιορισμό της αναζήτησης και των αποτελεσμάτων ο χρήστης καλείται να επιλέξει μερικά απο τα αποτελέσματα με γεωγραφικό περιορισμό. Αυτό γίνεται σε δύο στάδια. Πρώτα επιλέγει το Νομό απο μιά λίστα. Με την επιλογή περνάει αυτόματα στο κεντρικό μενου για την επιλογή ου Δήμου / Κοινότητας.

15 Τρίτη Επιλογή: Περιοχή Συνέχεια στον περιορισμό αποτελεσμάτων με γεωγραφικό κριτήριο. Στο δεύτερο στάδιο επιλέγει τον Δήμο ή Κοινότητα απο μια λίστα που επιστρέφεται και αφορά βέβαια στον προεπιλεγμένο Νομό. Με την επιλογή περνάει αυτόματα στο κεντρικό μενου για την επιλογή Δικτύου πρατηρίων.

16 Τρίτη Επιλογή: Δίκτυο Πρατηρίων Μια προαιρετική επιλογή. Ο χρήστης μπορεί να επιθυμεί αποτελέσματα απο συγκεκριμένο δίκτυο πρατηρίων. Κάρτες χρέωσης, ειδικά καύσιμα, προσφορές, εμπιστοσύνη στη ποιότητα είναι οι λόγοι που οδηγούν ένα χρήστη σε συγκεκριμένα δίκτυα. Με την επιλογή απο μια λίστα με 23 δίκτυα, περνάει αυτόματα στο κεντρικό μενου για την αναζήτηση αποτελεσμάτων.

17 Αποτελέσματα Εμφανίζονται τα αποτελέσματα περιορισμένα στον αριθμό των 10. Η σειρά εμφάνισης έχει κριτήριο τη χαμηλότερη τιμή. Στην Οθόνη των αποτελεσμάτων εμφανίζεται μενού για πρόσθετες λειτουργίες: • Νέα αναζήτηση • Αποθήκευση: Υπέρχει η δυνατότητα να αποθηκευτούν τα 2 πρώτα αποτελέσματα για μελλοντική ή χρήση εκτός δικτύου. • Χάρτης: Η επιλογή εμφανίζει χάρτη με όλα τα αποτελέσματα

18 Αποτελέσματα / Χάρτης Επιλέγοντας “Χάρτης” στην οθόνη των αποτελεσμάτων, ή Eπιλέγοντας ένα απο τα αποτελέσματα, εμφανίζεται ο χάρτης με την θέση του χρήστη και τις θέσεις των αποτελεσμάτων ή του ενός επιλεγμένου αποτελέσματος. Επιλέγοντας πάνω στο χάρτη το αποτέλεσμα προς το οποίο θέλουμε να κατευθυνθούμε, ανοίγει νέα εφαρμογή πλοήγησης.

19 Αποτελέσματα / Χάρτης / Πλοήγηση 1 Έχοντας επιλέξει πρατήριο, εμφανίζονται οδηγίες οι οποίες κατευθύνουν το χρήστη προς το πρατήριο με τη γνωστή περιγραφική μέθοδο των ηλεκτρονικών πλοηγών

20 Αποτελέσματα / Χάρτης / Πλοήγηση 2 Η πλοήγηση πρός το επιλεγμένο σημείο μπορεί να γίνει και με τη βοήθεια της γραφικής απεικόνησης στο χάρτη της περιοχής.

21 Ε- Prices GR Παρατηρητήριο Τιμών της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου

22 Εφαρμογή στην πλατφόρμα android για την αναζήτηση τιμών καταναλωτικών προϊόντων

23 Κεντρικό μενού / Home Screen Επιλογή δυο φίλτρων, Τιμών Προϊόντων και Καταστημάτων, για την διαμόρφωση των αποτελεσμάτων. Ελεγχος των επιλεγμένων τιμών προϊόντων τα οποία έχουν αποθηκευτεί απο το χρήστη για μελλοντική αναζήτηση. Ελεγχος των επιλεγμένων καταστημάτων τα οποία έχουν αποθηκευτεί απο το χρήστη για μελλοντική αναζήτηση. Ο χρήστης μπορεί να ξεκινήσει μια νέα αναζήτηση ξεκινώντας απο οποιοδήποτε σημείο.

24 Επιλέγοντας “Αναζήτηση Τιμών” ξεκινάει η αναζήτηση των τιμών των προϊόντων ενδιαφέροντος.

25 Επιλογή κατηγορίας προϊόντων προς αναζήτηση Στο πεδίο “Κατηγορία προϊόντων” εισάγουμε χαρακτήρες για την ανέυρεση της ομάδας προϊόντων που επιθυμούμε. Με την εισαγωγή εμφανίζονται αποτελέσματα που περιέχουν τους χαρακτήρες ώστε να βοηθηθεί ο χρήστης στην ανεύρεση του επιθυμητού. Με την επιλογή απο τη παραγόμενη λίστα περνάει στό δεύτερο πεδίο ανεύρεσης συγκεκριμένου προϊόντος. Η λειτουργία της ανεύρεσης είναι πανομοιότυπη με αυτή της ιστοσελίδας

26 Επιλογή προϊόντων προς αναζήτηση Η λειτουργία ανεύρεσης μοναδικού προϊόντος είναι πανομοιότυπη με τη λειτουργία ανεύρεσης κατηγορίας. Με την επιλογή απο τη παραγόμενη λίστα, το προϊόν αποθηκεύεται στο “Καλάθι”. Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει: • Να συνεχίσει να προσθέτει προϊόντα • Να αναζητήσει τιμή χωρίς να ορίσει κατάστημα, οπότε θα επιστρέψει μια μέση πανελλαδική τιμή • Να περάσει στη διαδικασία ορισμού καταστημάτων για σύγκριση τιμών • Να ελέγξει τη λίστα προϊόντων που έχει επιλέξει

27 Επιλέγοντας “Αναζήτηση Καταστημάτων” ξεκινάει η αναζήτηση καταστημάτων.

28 Επιλογή καταστημάτων για σύγκριση τιμών Επιλέγοντας “Αναζήτηση Καταστημάτων” ξεκινάει η αναζήτηση των καταστημάτων απο το πεδίο “Περιοχή” Στο πεδίο “Περιοχή” εισάγουμε χαρακτήρες για την ανέυρεση του Δήμου / Κοινότητας που επιθυμούμε για να περιορίσουμε με γεωγραφικό κριτήριο τα αποτελέσματα. Η διαδικασία είναι πανομοιότυπη με την ανέυρεση προϊόντων. Με την επιλογή απο τη παραγόμενη λίστα ο χρήστης περνάει στό δεύτερο πεδίο ανεύρεσης συγκεκριμένου καταστήματος. Η λειτουργία της ανεύρεσης είναι πανομοιότυπη με αυτή της ιστοσελίδας

29 Επιλογή καταστημάτων για σύγκριση τιμών Με την “Επιλογή Καταστήματος” ξεκινάει η αναζήτηση των καταστημάτων στην επιλεγμένη “Περιοχή” Στο πεδίο εισάγουμε χαρακτήρες για με τη γνωστη διαδικασία και επιλέγουμε απο τη παραγόμενη λίστα όσα καταστήματα θέλουμε να συγκρίνουμε. Με την επιλογή καταστημάτων προχωρουμε στη σύγκριση τιμών. Στην οθόνη υπάρχει πάντα αναφορά στον αριθμό προϊόντων και καταστημάτων τα οποία έχουμε επιλέξει.

30 Αποτελέσματα Μετά τη διαμόρφωση του “Καλαθιού” και την επιλογή των καταστημάτων, ο χρήστης κάνει «αναζήτηση τιμής» και η βάση δεδομένων προσφέρει σαν αποτέλεσμα για κάθε πρϊόν ξεχωριστά τις τιμές των καταστημάτων με αναφορά στην ημερομηνία καταγραφής της τιμής. Υπάρχει η περίπτωση να μην υπάρχουν τιμές για κάποιο απο τα προϊόντα σε κάποιο απο τα καταστήματα. Αυτο έιναι αναπόφευκτο όταν το προϊόν ειναι “ταμπέλας” και η συγκριση είναι ανευ νοήματος.

31 Ελεγχος “Καλαθιού” Aπο οποιοδήποτεσημείο της εφαρμογής ο χρήστης μπορεί να περάσει στον έλεγχο των προϊόντων τα οποία έχει προσθέσει στο “Καλάθι” για σύγκριση τιμών. Απο τη λίστα αυτη μπορεί να αφαιρέσει οποιοδήποτε απο αυτά επιλέγοντάς το. Μπορεί επίσης απο την ίδια οθόνη να καθαρίσει εντελώς το “Καλάθι”

32 Ελεγχος “Καταστημάτων” Aπο οποιοδήποτεσημείο της εφαρμογής ο χρήστης μπορεί να περάσει στον έλεγχο των καταστημάτων τα οποία έχει προσθέσει στη σχετική λίστα για σύγκριση τιμών. Μπορεί επίσης απο την ίδια οθόνη να καθαρίσει εντελώς τη σχετική λίστα

33

34 HTC Proprietary and Confidential


Κατέβασμα ppt "HTC & Εφαρμογές HTC Proprietary and Confidential – Internal use and strategic partner use only © 2010 HTC Corporation. All rights reserved."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google