Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥ > ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΡΤΑΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α.Μ 1118.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥ > ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΡΤΑΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α.Μ 1118."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥ > ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΡΤΑΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α.Μ 1118

2 2 ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΡΟΧΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΜΑΚΡΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΡΟΧΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΜΑΚΡΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ >

3 3 ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΕΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΈΝΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ α)ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΗΠΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ β)ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ γ)ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΕΝΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΠΗΓΩΝ ΓΝΩΣΗΣ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΕΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΈΝΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ α)ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΗΠΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ β)ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ γ)ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΕΝΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΠΗΓΩΝ ΓΝΩΣΗΣ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

4 4 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ > ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ  Π.ΚΥΝΗΓΟΣ  ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ  ΤΟΜΕΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ  ΤΜΗΜΑ Φ.Π.Ψ. ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ  ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΙΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ  Δ.ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ  ΛΕΚΤΟΡΑΣ,  ΤΟΜΕΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ  ΤΜΗΜΑ Φ.Π.Ψ  ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ,ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ  Π.ΚΥΝΗΓΟΣ  ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ  ΤΟΜΕΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ  ΤΜΗΜΑ Φ.Π.Ψ. ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ  ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΙΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ  Δ.ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ  ΛΕΚΤΟΡΑΣ,  ΤΟΜΕΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ  ΤΜΗΜΑ Φ.Π.Ψ  ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ,ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ  Α.ΒΑΒΟΥΡΑΚΗ  ΥΠ.ΔΙΔΑΚΤΩΡ  INSTITUTE OF EDUCATION, UNIVERSITY OF LONDON  Κ.ΓΑΒΡΙΛΗΣ  ΥΠ.ΔΙΔΑΚΤΩΡ  ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ  Α.ΒΑΒΟΥΡΑΚΗ  ΥΠ.ΔΙΔΑΚΤΩΡ  INSTITUTE OF EDUCATION, UNIVERSITY OF LONDON  Κ.ΓΑΒΡΙΛΗΣ  ΥΠ.ΔΙΔΑΚΤΩΡ  ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

5 5 ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΙΣΗΣ  Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΥΤΟ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΣΤΑΛΘΗΚΑΝ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.  Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΥΤΟ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΣΤΑΛΘΗΚΑΝ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.

6 6 ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΕ ΠΡΩΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΕ ΠΡΩΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

7 7 ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΟΝ ΒΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΆΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (PELGRUM&PLOMP 1993,PELGRUM ANDERSON POLYDORIDES 1996) ΆΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (PELGRUM&PLOMP 1993,PELGRUM ANDERSON POLYDORIDES 1996) ΕΛΛΑΔΑ Η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟ 1985 ΕΣΤΙΑΣΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΩΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΗΤΑΝ Η ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ Η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟ 1985 ΕΣΤΙΑΣΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΩΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΗΤΑΝ Η ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

8 8 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΆΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ Η ΔΗΜΙΟΥΡΙΑ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ Η ΠΑΡΑΓΟΓΗ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΆΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ Η ΔΗΜΙΟΥΡΙΑ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ Η ΠΑΡΑΓΟΓΗ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΛΛΑΔΑ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΕΝ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΑΔΑ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΕΝ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

9 9 ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΤ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

10 10 ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ 1ο)ΕΠΙΔΟΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ 2ο)ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΗΜΕΡΑΣ 3ο)ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ 4ο)ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 5ο)ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ 1ο)ΕΠΙΔΟΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ 2ο)ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΗΜΕΡΑΣ 3ο)ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ 4ο)ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 5ο)ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ

11 11 ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΝΤ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ Η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΩΣ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΡΟΠΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ 80% ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΌΤΙ ΕΝΘΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΕΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ 85% ΘΕΩΡΟΥΝ ΌΤΙ ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ Η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΩΣ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΡΟΠΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ 80% ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΌΤΙ ΕΝΘΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΕΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ 85% ΘΕΩΡΟΥΝ ΌΤΙ ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

12 12 ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΌΤΙ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ Η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΌΤΙ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ Η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

13 13 ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΡΑΦΗΜΑ 2 «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΘ. ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ>> 1ο)ΕΚΦΡΑΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ 2ο)ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ 3ο)ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΛΑΘΟΥΣ 4ο)ΣYΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΗ-ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΓΡΑΦΗΜΑ 2 «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΘ. ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ>> 1ο)ΕΚΦΡΑΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ 2ο)ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ 3ο)ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΛΑΘΟΥΣ 4ο)ΣYΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΗ-ΚΑΘΗΓΗΤΗ

14 14 ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΕΊΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΘΕΩΡΗΣΑΝ ΌΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ  ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ  ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΘΟΥΣ  ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ  ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ  ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΘΟΥΣ  ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ

15 15  ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΌΤΙ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΡΙΩΝ ΤΟΥΣ  ΈΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΕΡΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΛΥΝΕΙ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ  Η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΟΜΩΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΊΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ  ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΌΤΙ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΡΙΩΝ ΤΟΥΣ  ΈΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΕΡΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΛΥΝΕΙ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ  Η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΟΜΩΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΊΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

16 16 ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΗΜΑ 3.ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ 1ο)ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ 2ο)ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΗΣ 3ο)ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ο)ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ 5ο)ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΡΑΦΗΜΑ 3.ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ 1ο)ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ 2ο)ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΗΣ 3ο)ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ο)ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ 5ο)ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

17 17 ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ  ΓΡΑΦΗΜΑ 4.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ  1ο)ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ  2ο)ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ  3ο)ΑΡΧΙΚΗ ΕΝΤΑΤΙΚΗ  4ο)ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ  ΓΡΑΦΗΜΑ 4.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ  1ο)ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ  2ο)ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ  3ο)ΑΡΧΙΚΗ ΕΝΤΑΤΙΚΗ  4ο)ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ

18 18 ΣΥΝΟΨΙΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥΣ  ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΗΛΩΝΕΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ  ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΛΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΤ  ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΗΛΩΝΕΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ  ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΛΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΤ

19 19  ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΕΝΤΑΤΙΚΗ  Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΙΟ ΕΠΑΡΚΗΣ ΣΕ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝ ΚΑΙ 28% ΔΗΛΩΣΕ ΛΙΓΟ ΕΩΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ  ΜΙΚΡΟΣ ΕΊΝΑΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ  ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΕΝΤΑΤΙΚΗ  Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΙΟ ΕΠΑΡΚΗΣ ΣΕ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝ ΚΑΙ 28% ΔΗΛΩΣΕ ΛΙΓΟ ΕΩΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ  ΜΙΚΡΟΣ ΕΊΝΑΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ

20 20  ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΈΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ 47% ΚΑΙ 58% ΔΗΛΩΣΑΝ ΛΙΓΟ Η ΚΑΘΟΛΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ  ΖΗΤΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ  Η ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ Η ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ  ΖΗΤΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ  Η ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ Η ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

21 21 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΠΑΡΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΠΑΡΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

22 22 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ( ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟΝ ΝΈΟ ΤΡΟΠΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΟΥΤΕ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟΝ ΝΈΟ ΤΡΟΠΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΟΥΤΕ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ

23 23 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΔΥΝΑΤΗ ΤΗΝ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΌΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΓΚΑΙΡΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ- ΩΡΟΛΟΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΤΣΙ ΏΣΤΕ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΔΥΝΑΤΗ ΤΗΝ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΌΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΓΚΑΙΡΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ- ΩΡΟΛΟΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΤΣΙ ΏΣΤΕ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

24 24 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΌΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΌΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ

25 25 ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΠΙΜΟΡΦΟΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΑΡΟΧΗ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΠΙΜΟΡΦΟΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΑΡΟΧΗ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

26 26 ΕΞΑΓΩΓΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ

27 27 ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗ ΜΕΤΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗ ΜΕΤΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΑΘΗΣΗΣ

28 28 ΩΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΕΝΕΡΓΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΑΠΌ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΘΕΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΩΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΕΝΕΡΓΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΑΠΌ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΘΕΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ

29 29 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΎ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΙ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΥΡΥΤΗΤΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΧΘΕΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΎ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΙ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΥΡΥΤΗΤΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΧΘΕΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ

30 30 ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΗ ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΑΝΑΓΚΗ ΣΥΝΕΧΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΚΡΙΘΗΚΕ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΑΝΑΓΚΗ ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΑΝΑΓΚΗ ΣΥΝΕΧΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΚΡΙΘΗΚΕ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

31 31 ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΘΕΣΜΩΝ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΛΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΘΕΣΜΩΝ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΛΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ

32 32 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΤ ΣΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ ΓΙΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΟΙ ΝΤ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΤ ΣΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ ΓΙΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΟΙ ΝΤ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

33 33 ΠΡΟΤΙΝΟΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

34 34  ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ > ΠΕΤΥΧΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ;  ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΘΟΛΙΚΑ ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ;  ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΗ ΤΟ ΕΝΧΩΡΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ;  ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ > ΠΕΤΥΧΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ;  ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΘΟΛΙΚΑ ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ;  ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΗ ΤΟ ΕΝΧΩΡΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ;

35 35  ΣΥΜΜΕΡΙΖΕΣΤΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΌΤΙ ΟΙ Ν.Τ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΓΥΡΟ ΤΟΥ;  ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΌΤΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΝ ΑΥΤΉ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΤΑΝ ΌΤΑΝ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΙΧΕ ΩΡΙΜΑΣΕΙ;  ΣΥΜΜΕΡΙΖΕΣΤΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΌΤΙ ΟΙ Ν.Τ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΓΥΡΟ ΤΟΥ;  ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΌΤΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΝ ΑΥΤΉ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΤΑΝ ΌΤΑΝ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΙΧΕ ΩΡΙΜΑΣΕΙ;

36 36  ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΌΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ;  ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΙΣ Ν.Τ;  ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΌΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ;  ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΙΣ Ν.Τ;


Κατέβασμα ppt "1 ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥ > ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΡΤΑΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α.Μ 1118."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google