Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Μετά την επίσκεψη. Σύνδεση της επίσκεψης με το Αναλυτικό Πρόγραμμα. Διαθεματική προσέγγιση της ύλης. Αξιοποίηση του υλικού. Επέκταση των ερεθισμάτων για.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Μετά την επίσκεψη. Σύνδεση της επίσκεψης με το Αναλυτικό Πρόγραμμα. Διαθεματική προσέγγιση της ύλης. Αξιοποίηση του υλικού. Επέκταση των ερεθισμάτων για."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Μετά την επίσκεψη

2 Σύνδεση της επίσκεψης με το Αναλυτικό Πρόγραμμα. Διαθεματική προσέγγιση της ύλης. Αξιοποίηση του υλικού. Επέκταση των ερεθισμάτων για φαντασία και δημιουργικότητα.

3 Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Λεμεσού Γλωσσικό μάθημα Ιστορία Γεωγραφία Τέχνη Θρησκευτικά Μουσική Μαθηματικά Γνωρίζω, δεν ξεχνώ και αγωνίζομαι Αγγλικά

4 Γλωσσικές δραστηριότητες Τα παιδιά ετοιμάζουν: Ημερολόγια Ρεπορτάζ Επιστολές Εφημερίδα Συνεντεύξεις Διαλόγους Ποιήματα Έρευνες Παραμύθια Αφίσες Κόμικς Τουριστικούς οδηγούς Διαφημίσεις Σύντομα θεατρικά Παιχνίδια λέξεων

5 Βιβλίο Γλώσσας Δ΄ Δημοτικού Πετώντας με τις λέξεις Α΄ Τεύχος Ενότητα 2: Ρώτα το νερό… τι τρέχει Κείμενο 3 Το νερό στη θρησκεία, στους μύθους και στις παραδόσεις Η γέννηση της Αφροδίτης από το νερό Νερό για εξαγνισμό- αγγεία της Αμαθούντας

6 Γ΄ Τεύχος Ενότητα 16:Ταξίδια στην Ελλάδα Κείμενα Τουριστικός χάρτης Tαξιδιωτικός οδηγός

7 Ιστορία

8 Ενότητα 1: Κυπρογεωμετρική Εποχή Μάθημα 3: Η ζωή των ανθρώπων Πρώτη επαφή των παιδιών με τους τύπους των αγγείων που χρησιμοποιούνταν κατά την αρχαιότητα (κέρνος, αμφορέας, ασκός, κρατήρας, οινοχόη, πινάκιο)

9 Μάθημα 5 :Οι Φοίνικες στην Κύπρο Φοινικικά αγγεία (ερυθροστιλβωτά) Λατρεία της Αφροδίτης ως Αστάρτη στο Κίτιο.

10 Κυπροαρχαϊκή Εποχή Μάθημα 6: Ένα κυπριακό βασίλειο Τα μέρη ενός βασιλείου (ακρόπολη και ιερό) Το βασίλειο των Σόλων

11 Μάθημα 7 : Κατακτητές στην Κύπρο Η επίδραση της Αιγύπτου στην πολιτιστική παράδοση της Κύπρου (μνημειώδης αιγυπτιακή γλυπτική, εισαγωγή αιγυπτιακών μικροτεχνημάτων, αντιγραφή αιγυπτιακών μοτίβων )

12 Μάθημα 8 :Σαλαμίνα, μια σπουδαία πόλη Κοπή νομισμάτων

13 Μάθημα 10 :Οι τέχνες κατά την Κυπροαρχαΐκή Εποχή Αγάλματα του τύπου κούρου και κόρης Μετάβαση από τα γεωμετρικά μοτίβα σε ελεύθερο ζωγραφικό ρυθμό.

14 Κυπροκλασική Εποχή Μάθημα 18: Κυρίαρχοι των θαλασσών Η Αφροδίτη προστάτιδα των ναυτικών Διηγήσεις κατά τις οποίες η Αφροδίτη έσωσε ναυτικούς

15 Μάθημα 19: Οι τέχνες κατά την Κυπροκλασική Εποχή Έννοιες: σαρκοφάγος, μελανόμορφα, ερυθρόμορφα αγγεία, περιδέραια, σφηκωτήρες

16 Μάθημα 21: Η λατρεία κατά την Κυπροκλασική Εποχή Οι κυριότεροι θεοί και οι χώροι λατρείας τους Θρησκευτικές συνήθειες Μύθος Αφροδίτης - Άδωνη

17 Ελληνιστική εποχή Μάθημα 23: Διοίκηση- Κοινά Κοινό Κυπρίων- ιερό της Αφροδίτης στην Παλαίπαφο

18 Μάθημα 26: Τέχνη-Θέατρο Χαρακτηριστικά έργα της ελληνιστικής τέχνης στην Κύπρο (Αφροδίτη των Σόλων)

19 Μάθημα 29: Η θρησκεία των Κυπρίων κατά την Ελληνιστική Εποχή  Αναφορά στο ναό της Αφροδίτης στην Παλαίπαφο.  Περιγράφεται η λατρεία της.

20 Θρησκευτικά Χριστιανικοί ναοί κτισμένοι πάνω σε αρχαίους ελληνικούς ναούς.

21 Τέχνη Σχέδιο (μολύβι, κάρβουνο, πενάκι)  Μια προθήκη του μουσείου  Η επίσκεψη μας στο μουσείο  Ο μύθος του Άδωνη και της Αφροδίτης  Ο φίλος μας, ο Ηρόστρατος  Τα μουσειακά αντικείμενα ζωντανεύουν  Διακόσμηση περιγράμματος αγγείου με παραστάσεις που είδαν σε εκθέματα.

22 Ζωγραφική (μπογιές, παστέλ, χρώματα)  Η γέννηση της Αφροδίτης  Η Αφροδίτη όπως τη φαντάζομαι  Ένα μουσειακό αντικείμενο  Πομπή προς το ναό της θεάς  Μελέτη ενός έργου τέχνης με θέμα την Αφροδίτη  Τοπία που σχετίζονται με την Αφροδίτη

23  Πηλοπλαστική  Ζωγραφίζουν/διακοσμούν πάνω σε έτοιμα άβαφα αγγεία σχέδια που είδαν σε εκθέματα του μουσείου.  Φτιάχνουν ζωόμορφα πήλινα αγγεία και τα ζωγραφίζουν.  Φτιάχνουν κεφάλια Αφροδίτης.  Φτιάχνουν κοσμήματα για την Αφροδίτη (δακτυλίδια, βραχιόλια κ.ά.).

24  Χαρακτική-γλυπτική Χαράζουν σε πολυστερίνη, πέτρες (ασβεστόλιθο), γύψινη πλάκα, λάινο, διάφορες παραστάσεις και σύμβολα της Αφροδίτης. Ακολούθως τα τυπώνουν. Χαράζουν σε πέτρα (ασβεστόλιθο) το κεφάλι της Αφροδίτης. Νομίσματα από πλαστελίνη στα οποία χαράζουν τη μορφή και σύμβολα της Αφροδίτης.

25 Κολάζ- ψηφιδωτό Με τη χρήση χρωματιστών χαρτιών δημιουργούν έργα με:  την Αφροδίτη των Σόλων  το πρόσωπο της Αφροδίτης όπως το φαντάζονται  τους μύθους για την Αφροδίτη  αγγεία και άλλα εκθέματα που γνώρισαν

26  Υφασματογραφία Τα παιδιά με τα υφάσματα δημιουργούν:  Φιγούρες ντυμένες με αρχαίες ελληνικές ενδυμασίες  Σκηνές από τη λατρεία της θεάς  Σκηνές από τις περιπέτειες του Ηρόστρατου στη θάλασσα  Κούκλες κουκλοθεάτρου

27 Γεωγραφία Μελέτη του χάρτη της Κύπρου. Αρχαιολογικοί χώροι και τοποθεσίες που σχετίζονται με την Αφροδίτη. Εντοπισμός του μουσείου στο χάρτη της πόλης. Η διαδρομή από το σχολείο μου μέχρι το μουσείο.

28 Βιβλίο Μελέτη Περιβάλλοντος Ενότητα 2: Ο πολιτισμός των Ελλήνων και των άλλων λαών Κεφάλαιο 3 Εργασία 5: Φτιάχνουμε στην τάξη μας το δικό μας μουσείο

29 Μαθηματικά Γεωμετρικά σχήματα στα αγγεία Συμμετρία Νομίσματα ( Από τα αρχαία νομίσματα στο ευρώ)

30 Γνωρίζω δεν ξεχνώ και αγωνίζομαι Ναοί –ιερά της θεάς στα κατεχόμενα Αρχαία πόλη των Σόλων Αγάλματα της θεάς από τις κατεχόμενες περιοχές Παραδόσεις

31 Μουσική Μουσικές ακροάσεις αρχαίας ελληνικής μουσικής Βιβλίο Μουσικής Ενότητα 17: Πώς μπορώ να φτιάξω μουσικά όργανα (σείστρο) Ενότητα 22: Γνωρίζοντας τα ελληνικά λαϊκά όργανα ( αρχαία Ελλάδα)

32 Εξοικείωση με βασικό λεξιλόγιο (ticket, museum, history, Venus, tourist) Αγγλικά

33 Σχετική επίσκεψη στην αρχαία Αμαθούντα

34


Κατέβασμα ppt "Μετά την επίσκεψη. Σύνδεση της επίσκεψης με το Αναλυτικό Πρόγραμμα. Διαθεματική προσέγγιση της ύλης. Αξιοποίηση του υλικού. Επέκταση των ερεθισμάτων για."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google