Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Γιάννης Μαρκουλιδάκης, PhD Head of Technology Strategic Planning-R&D Dept. Vodafone 29/10/2007

2 Ενότητες της Παρουσίασης
Η Αλματώδης Ανάπτυξη των Κινητών Επικοινωνιών 2ης Γενιάς Η 3η Γενιά Κινητών Επικοινωνιών Το Σταυροδρόμι της Ευρυζωνικότητας Το Μέλλον των Κινητών Τηλεπικοινωνιών Συμπεράσματα Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

3 Τηλεπικοινωνίες… Μία ιστορία 150 χρόνων
Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

4 Ο ηγετικός ρόλος της τεχνολογίας GSM
SMS Data Voice Δυνατότητα διασύνδεσης και δια-λειτουργικότητα Διεθνής Περιαγωγή, τερματισμός κλήσεων και μηνυμάτων Ανταγωνισμός στον τομέα της κάλυψης Φάσμα αποκλειστικά δεσμευμένο για το GSM Φωνή και SMS οι δύο GSM «killer» υπηρεσίες! Ηγετικός ρόλος της Ευρωπαϊκής βιομηχανίας Vodafone GSM service launched Vodafone GPRS service launched Over 2.2 billion GSM subscribers worldwide Ακόμη και σήμερα αναπτύσσεται με >10 εκ. νέους συνδρομητές / μήνα Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

5 Η αλματώδης ανάπτυξη του GSM
GSM Status 2007 Number of Countries Number of Networks World 222 920 Europe 50 271 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

6 Οι Υπηρεσίες GSM/GPRS Εκτός από τις υπηρεσίες Φωνής και SMS το GSM προσέφερε μία σειρά υπηρεσιών όπως: Υπηρεσία Προσωπικού Τηλεφωνητή Fax GSM Data (9,6kbps) Υπηρεσίες Interactive Voice Response Η εισαγωγή της τεχνολογίας GPRS προσέφερε νέες δυνατότητες στην περιοχή των υπηρεσιών δεδομένων: Υπηρεσίες WAP (menu-based services) VF Live! Portal: Ring Tones Υπηρεσίες Πληροφοριών (π.χ., Ειδήσεις) Παιχνίδια, κλπ. Κάρτα GPRS Data (50kbps) Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

7 Η Στρατηγική Ανάπτυξης της Τεχνολογίας GSM (1/3)
Ανάπτυξη πελατειακής βάσης Διεύρυνση του μεριδίου αγοράς Διαφοροποίηση Σε μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά GSM με έντονο ανταγωνισμό η ανάπτυξη τεχνολογίας αντιστοιχεί σε έναν αγώνα δρόμου! Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

8 Η Στρατηγική Ανάπτυξης της Τεχνολογίας GSM (2/3)
Κάλυψη Χωρητικότητα/ Ποιότητα Υπηρεσίες Προστ. Αξίας Τυπικό παράδειγμα κατανομής επενδύσεων ενός Παρόχου GSM Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

9 Η Στρατηγική Ανάπτυξης Τεχνολογίας GSM (3/3)
Η ανάπτυξη της δικτυακής υποδομής ήταν ένας αγώνας δρόμου στα πλαίσια του έντονου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος! Η απόδοση της επένδυσης ήταν σχετικά υψηλή και εγγυημένη! Συμπερασματικά η χάραξη της στρατηγικής ανάπτυξης τεχνολογίας GSM ήταν μία σχετικά εύκολη διαδικασία! Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

10 Ενότητες της Παρουσίασης
Η Αλματώδης Ανάπτυξη των Κινητών Επικοινωνιών 2ης Γενιάς Η 3η Γενιά Κινητών Επικοινωνιών Το Σταυροδρόμι της Ευρυζωνικότητας Το Μέλλον των Κινητών Τηλεπικοινωνιών Συμπεράσματα Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

11 Η Είσοδος της Τεχνολογίας 3ης Γενιάς (3G)
Με βάση την εμπειρία του GSM η Ευρωπαϊκή βιομηχανία ακολούθησε μακρά διαδικασία προτυποποίησης του συστήματος UMTS (3G) και κατέληξε στην υιοθέτηση της τεχνολογίας CDMA. Η διαδικασία αδειοδότησης του φάσματος 3G έγινε την εποχή του Εν μέσω της ανόδου των «.com» δημιουργήθηκε κλίμα υπεραισιοδοξίας ειδικά ως προς τις προβλέψεις για την εξέλιξη των υπηρεσιών δεδομένων οδηγώντας σε υψηλό κόστος απόκτησης των σχετικών αδειών 3G! «Οι Παιδικές Ασθένειες»: Τα πρώτα χρόνια λειτουργίας των δικτύων 3G παρουσιάστηκαν προβλήματα τα οποία ήταν πρωτόγνωρα για τους ώριμους συνδρομητές του GSΜ: Προβλήματα απόδοσης του δικτύου, δια-λειτουργικότητα με το GSM, προβλήματα με τη διάρκεια της μπαταρίας του κινητού, κλπ. Με την λύση των αρχικών προβλημάτων η τεχνολογία 3G άρχισε να αποδίδει καρπούς με την εισαγωγή νέων προηγμένων υπηρεσιών καθώς και την επιπλέον χωρητικότητα για την υπηρεσία φωνής. Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

12 Η Τεχνολογία 3G (UMTS) Ο κόσμος πλέον είναι Mobile! UMTS summary
Forecast number of mobile subscribers by region, , source: UMTS Forum UMTS summary HSDPA summary Operators in service 165 111 Countries in service 69 57 Country commitments 106 81 Ο κόσμος πλέον είναι Mobile! Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

13 Οι Νέες Υπηρεσίες 3G Η Vodafone βασίστηκε σε δύο κατηγορίες υπηρεσιών:
Υπηρεσίες Vodafone Live!: Βιντεο-τηλεφωνία Μηνύματα Πολυμέσων (MMS) Instant Messaging Video Streaming (π.χ., Mobile TV) Full Track Music Download κλπ. Vodafone Connect Card (κάρτα δεδομένων 3G): Ασύρματη Πρόσβαση στο Internet Για εταιρικούς πελάτες: πρόσβαση στο εταιρικό LAN για ή και άλλες εφαρμογές. Mobile TV HSDPA modem Music downloads Live! browsing Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

14 Η Εξέλιξη: Το 3G παρέχει Ασύρματη Ευρυζωνικότητα!
Η εξέλιξη της τεχνολογίας 3G με την εισαγωγή του HSDPA έχει επιταχύνει την 3G Ασύρματη Ευρυζωνικότητα! Η αυξημένη χωρητικότητα του συστήματος σε συνδυασμό με τους υψηλούς ρυθμούς ευρυζωνικής πρόσβασης παρέχει μία μοναδική ευκαιρία για την υποστήριξη ευρυζωνικών υπηρεσιών σε μεγάλη κλίμακα (π.χ. Mobile TV). Η εμπειρία του συνδρομητή του Ευρυζωνικού 3G προσεγγίζει πλέον αυτήν της πρόσβασης μέσω DSL! Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

15 Η Στρατηγική Ανάπτυξης της Τεχνολογίας 3G (1/3)
Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΙΣΗΣ Η εμπορική στρατηγική της αγοράς 3G: Διείσδυση τερματικών 3G Παροχή Προηγμένων Υπηρεσιών 3G. Παροχή Υπηρεσιών Σύγκλισης (π.χ., Internet, , content) Στοχευμένες εμπορικές προσφορές Telecoms IT Infotainment Η στρατηγική ανάπτυξης της τεχνολογίας 3G εκτός από τους άξονες που υπήρχαν στο GSM έπρεπε να απαντήσει σε νέες προκλήσεις: Εισαγωγής της νέας τεχνολογίας 3G Ανάπτυξη σε συνθήκες ώριμης αγοράς Ανάγκη εκσυγχρονισμού της υπάρχουσας δικτυακής υποδομής. Κάλυψη Χωρητικότητα/ Ποιότητα Υπηρεσίες Προστ. Αξίας Η στρατηγική ανάπτυξης τεχνολογίας GSM έπρεπε να αναθεωρηθεί! Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

16 Η Στρατηγική Ανάπτυξης της Τεχνολογίας 3G (2/3)
Internet Content Infotainment IT Infotainment Telecoms Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΙΣΗΣ Υπηρεσίες Σύγκλισης Τεχνολογίες Προηγμένες Υπηρεσίες 3G Κάλυψη Τεχνολογική Εξέλιξη Enabling Technologies Migration/ Modernization Capacity/ Quality Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

17 Η Στρατηγική Ανάπτυξης της Τεχνολογίας 3G (3/3)
Η κεκτημένη ταχύτητα από τον αγώνα δρόμου της εποχής του GSM αρχικά οδήγησε τη στρατηγική ανάπτυξης της τεχνολογίας 3G. Όμως οι εμπορικές κινήσεις των παρόχων έγιναν πιο εστιασμένες σε συγκεκριμένα τμήματα της αγοράς και με διαφορετική δέσμη υπηρεσιών! Σταδιακά ο σχεδιασμός της στρατηγικής ανάπτυξης τεχνολογίας άρχισε να στηρίζεται σε εργαλεία ανάλυσης επιχειρηματικού πλάνου ανά υπηρεσία! Υπηρεσία 3G Μοντέλο Εσόδων Ανάλυση Αγοράς Κόστος Πωληθέντων Επενδύσεις Λειτουργικό Στρατηγική Ανάπτυξης Τεχνολογίας Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

18 Ενότητες της Παρουσίασης
Η Αλματώδης Ανάπτυξη των Κινητών Επικοινωνιών 2ης Γενιάς Η 3η Γενιά Κινητών Επικοινωνιών Το Σταυροδρόμι της Ευρυζωνικότητας Το Μέλλον των Κινητών Τηλεπικοινωνιών Συμπεράσματα Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

19 Η Εποχή της Ευρυζωνικής Πρόσβασης
Η τεχνολογία DSL έδωσε τη δυνατότητα ευρυζωνικής πρόσβασης πάνω από το χάλκινο συνδρομητικό βρόχο. Η διείσδυση του DSL στην Ευρώπη παρουσιάζει χαμηλότερους ρυθμούς αύξησης σε σχέση με άλλες ηπείρους. Το «Triple-play» (φωνή-internet-video) αποτελεί την πλέον διαδεδομένη δέσμη τηλεπικοινωνιακών προϊόντων. DSL performance sets user expectations Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

20 Η Διείσδυση Ευρυζωνικής Πρόσβασης στην ΕΕ
Broadband Access Penetration (31/12/2006) Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

21 Πώς θα εξελιχθεί η αγορά Σταθερής και Κινητής Ευρυζωνικής Πρόσβαση?
Mobile Broadband Access Fixed Broadband Access Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι η εξέλιξη της Σταθερής ή της Κινητής Ευρυζωνικής Πρόσβασης σε βάθος χρόνου θα δημιουργήσει ανάπτυξη του άλλου τομέα! Καθώς ο χρήστης εξοικειώνεται με υπηρεσίες ευρυζωνικής πρόσβασης η ζήτηση είτε για σταθερή είτε για κινητή πρόσβαση σε τέτοιου τύπου υπηρεσίες θα αυξηθεί με την πάροδο του χρόνου! Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

22 Η Στρατηγική Mobile Plus της Vodafone
H Vodafone αναγνωρίζοντας την μακροχρόνια επίδραση της σύγκλισης καθώς και την χρονική περίοδο ανάπτυξης της ευρυζωνικής πρόσβασης μέσω τεχνολογίας DSL πήρε μία στρατηγική απόφαση ορόσημο: Δραστηριοποίηση της Vodafone στην αγορά DSL. Ανάπτυξη μίας μακρόπνοης στρατηγικής (Mobile Plus) η οποία αποσκοπεί στην προσφορά μίας ολοκληρωμένης λύσης τηλεπικοινωνιακών προϊόντων στους πελάτες μας: «Innovate and deliver on our customers’ total communications needs» Η Vodafone έθεσε σε εμπορική διάθεση τα νέα προϊόντα τα οποία συνδυάζουν κινητό, σταθερό και DSL τον Ιούλιο 2007. Η παροχή DSL στηρίζεται στην συνεργασία με την Hellas On Line. Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

23 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

24 Ενότητες της Παρουσίασης
Η Αλματώδης Ανάπτυξη των Κινητών Επικοινωνιών 2ης Γενιάς Η 3η Γενιά Κινητών Επικοινωνιών Το Σταυροδρόμι της Ευρυζωνικότητας Το Μέλλον των Κινητών Τηλεπικοινωνιών Συμπεράσματα Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

25 Η Εποχή της Τεχνολογικής Σύγκλισης
Η αναμενόμενη Τεχνολογική Σύγκλιση σήμερα πραγματοποιείται! Η σύγκλιση καθορίζει πλέον την εξέλιξη των εμπλεκόμενων κλάδων. Η καινοτομία παίζει έναν καθοριστικό ρόλο σε αυτή τη διαδικασία! Consumer Electronics Infotainment Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

26 Η Δυναμική της Εξέλιξης του Κλάδου των Τηλεπικοινωνιών
Η σύγκλιση δημιουργεί ένα περίπλοκο περιβάλλον το οποίο επηρεάζεται από την εξέλιξη της Τεχνολογίας, των εφαρμογών, των επιχειρηματικών μοντέλων και του κανονιστικού πλαισίου! Industry Evolution Dynamics Convergence Regulatory Framework Evolution Telecoms Business Model Evolution IT Applications Evolution Infotainment Technology Evolution Η εμπορική βιωσιμότητα ενός επιχειρηματικού σχήματος εξαρτάται από όλους αυτούς τους παράγοντες! Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

27 Η Εξέλιξη της Τεχνολογίας
Τα Τερματικά, η Τεχνολογία Πρόσβασης, το Δίκτυο Κορμού θα εξελιχθούν για να υποστηρίξουν την παροχή μελλοντικών Υπηρεσιών Σύγκλισης! Τεχνολογίες Πρόσβασης Τερματικά Δίκτυο Κορμού IP Υπηρεσίες Your name here Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

28 Η Εξέλιξη των Τερματικών
Τα τερματικά αποτελούν το ζωντανό παράδειγμα της σύγκλισης! Τα τερματικά ήδη ανήκουν στην κατηγορία των συσκευών πολυμέσων. Οι δυνατότητες των τερματικών θα εξελιχθούν περαιτέρω (μνήμη, υπολογιστική δύναμη, χωρητικότητα μπαταρίας, κλπ.) Οι δυνατότητες του λογισμικού επίσης θα συνεχίσουν να βελτιώνονται (Λειτουργικό Σύστημα, Μενού, τοπικές εφαρμογές, κλπ.) Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

29 Η Εξέλιξη της Τεχνολογίας Ασύρματης Πρόσβασης
Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

30 Δίκτυο Κορμού: Η έννοια του All-IP
Μέλλον Horizontal Network (multi-services) Content Services Access Παρόν Vertical Networks (single service) Mobile Fixed Data Net Fixed Telephony WLAN Transport, Switching & Access Networks Media Gateways Intelligent Edge Environment IP Multi-Services network Today different access networks / technologies are supported by different network infrastructures. This makes it difficult to have services operated seamlessly across different access network technologies. IP is a technology which can integrate access networks / technologies and service capabilities. The All-IP network will enable services to be delivered seemingly across different access networks, and for services to be constructed from a combination of different content types and service capabilities to enhance the customer experience (e.g. Java games which includes video clips). Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

31 Οι Υπηρεσίες του Μέλλοντος
Η εξέλιξη των κινητών επικοινωνιών σε συνδυασμό με την ωρίμανση της σύγκλισης θα οδηγήσει σε προηγμένες και καινοτόμες νέες υπηρεσίες οι οποίες θα αφορούν όλους τους τομείς δραστηριότητας των συνδρομητών: Mobile TV mPayment m-ticket Location Based Services Interactive Mobile Gaming Mobile Advertising User Created Content eHealth κλπ. Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

32 Το Επιχειρηματικό Οικοσύστημα του Internet
Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

33 Η Εμπορική Στρατηγική των Παρόχων του Μέλλοντος
Δεν προβλέπονται «Killer Applications» για το μέλλον! Αντίθετα προβλέπεται πληθώρα υπηρεσιών με διασπορά ως προς την απόδοση σε διείσδυση και έσοδα. Η σύγκλιση οδηγεί σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα: Στρατηγικές Συνεργασίες, Μερισμός Εσόδων, κλπ. Υπάρχει περίπτωση σοβαρής διαφοροποίησης στην στρατηγική παροχής υπηρεσιών μεταξύ των παρόχων! Ο ρόλος της καινοτομίας ειδικά στην εισαγωγή νέων υπηρεσιών γίνεται κεντρικός! Στόχος της Εμπορικής Στρατηγικής Μελλοντικές Υπηρεσίες Revenue Growth Υπάρχουσες Υπηρεσίες σε ωριμότητα Revenue / User Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

34 Οι Υπηρεσίες του Μέλλοντος: Ο ρόλος της Καινοτομίας
Καινοτόμες Νέες Υπηρεσίες Ανάπτυξη Υπηρεσίας Εμπορική Διάθεση Απόδοση Της Υπηρεσίας Άκουσε τον Πελάτη Άκουσε τον Ειδικό Κοινότητες χρηστών ως πηγή καινοτομίας Σύντομος χρόνος Μικρό κόστος Φιλικότητα προς το χρήστη Άμεση Διάθεση της υπηρεσίας στο σύνολο των χρηστών. Μικρό κόστος εισαγωγής της υπηρεσίας. Μηχανισμοί προώθησης της υπηρεσίας. Αξιολόγηση Αναβάθμιση Επανασχεδιασμός Απόρριψη Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

35 Η Στρατηγική Ανάπτυξης Τεχνολογίας του Μέλλοντος
Υποδομές Πρόσβασης Κορμού Υπηρεσίας Έλεγχος Κόστους Ανάπτυξη υποδομών στρατηγικής σημασίας (πχ. δίκτυα οπτικών ινών) Τεχνολογίες Υποστήριξης Καινοτόμων Προηγμένων Υπηρεσιών Εμπορική Στρατηγική Revenue / User Revenue Growth Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

36 Η Στρατηγική Ανάπτυξης Τεχνολογίας του Μέλλοντος
Η οικοδόμηση της στρατηγικής ανάπτυξης τεχνολογίας του μέλλοντος: Υπηρεσία Νέα επιχειρηματικά Μοντέλα σύγκλισης και Στρατηγικές συνεργασίες. Ανάλυση Αγοράς Επιχειρηματικό Μοντέλο Στρατηγική Ανάπτυξης Τεχνολογίας Λειτουργικό Μοντέλο Επενδυτικό Μοντέλο Νέα μοντέλα λειτουργίας και ανάπτυξης υποδομών Επενδύσεις Λειτουργικό Κόστος Κόστος Πωληθέντων Μοντέλο Εσόδων Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

37 Το Περιβάλλον Ανάπτυξης των Τηλεπικοινωνιών
Ο ρόλος του Ρυθμιστικού Πλαισίου Η Σύγκλιση και η εξέλιξη του σχετικού νομικού πλαισίου Η συμβολή του Αναπτυξιακού Νομικού Πλαισίου Το αδειοδοτικό πλαίσιο ανάπτυξης δικτυακών υποδομών Το πλαίσιο Υποστήριξης της Καινοτομίας Ο ρόλος του Δημόσιου Τομέα ως μεγάλου χρήστη υπηρεσιών Η εξέλιξη του κλάδου των τηλεπικοινωνιών απαιτεί κατάλληλο πλαίσιο αναπτυξιακού χαρακτήρα το οποίο να στηρίζεται σε μακρόπνοη στρατηγική. Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

38 Ενότητες της Παρουσίασης
Η Αλματώδης Ανάπτυξη των Κινητών Επικοινωνιών 2ης Γενιάς Η 3η Γενιά Κινητών Επικοινωνιών Το Σταυροδρόμι της Ευρυζωνικότητας Το Μέλλον των Κινητών Τηλεπικοινωνιών Συμπεράσματα Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

39 Η Ανάπτυξη των Κινητών Επικοινωνιών: Μία Ιστορία 17 χρόνων
HSUPA HSDPA 2007 2006 2005 2004 MMS 2003 GPRS 2002 WAP 2001 SMS 2000 1995 1990 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

40 Η Ανάπτυξη του Δικτύου της Vodafone στην Ελλάδα
Φάσμα: 2x15 MHz GSM (900MHz) 2x15 MHz GSM (1800MHz) 2x20 MHz 3G/FDD 5 MHz 3G/TDD Πληθ. Κάλυψη GSM: >99% Πληθ. Κάλυψη 3G: >50% Σταθμοί Βάσης: >2200 (2G & 3G) HSDPA: 3,6Mbps Δίκτυο Μετάδοσης: Εκτεταμένο Δίκτυο Οπτικών Ινών (750 Km) Εκτεταμένο Μικροκυματικό Δίκτυο (9500 Km) Δίκτυο LMDS (23% πληθ. κάλυψη) Επενδύσεις Δικτύου: > € 2,5bn για την περίοδο ~€200 εκ./έτος Συνδρομητές: >5 εκ. Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

41 Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος
Η είσοδος στην εποχή της σύγκλισης Οι δυνατότητες που δίνουν η κινητή και η σταθερή ευρυζωνικότητα Ο ρόλος της καινοτομίας για τις μελλοντικές υπηρεσίες Η δυνατότητα των παρόχων να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος

42 Η Στρατηγική της Vodafone
Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος


Κατέβασμα ppt "Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google