Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος 9 ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Γιάννης Μαρκουλιδάκης, PhD Head of Technology Strategic.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος 9 ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Γιάννης Μαρκουλιδάκης, PhD Head of Technology Strategic."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος 9 ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Γιάννης Μαρκουλιδάκης, PhD Head of Technology Strategic Planning-R&D Dept. Vodafone 29/10/2007

2 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος2 Ενότητες της Παρουσίασης 1.Η Αλματώδης Ανάπτυξη των Κινητών Επικοινωνιών 2 ης Γενιάς 2.Η 3 η Γενιά Κινητών Επικοινωνιών 3.Το Σταυροδρόμι της Ευρυζωνικότητας 4.Το Μέλλον των Κινητών Τηλεπικοινωνιών 5.Συμπεράσματα

3 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος3 Τηλεπικοινωνίες… Μία ιστορία 150 χρόνων

4 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος4 Ο ηγετικός ρόλος της τεχνολογίας GSM Δυνατότητα διασύνδεσης και δια-λειτουργικότητα Διεθνής Περιαγωγή, τερματισμός κλήσεων και μηνυμάτων Ανταγωνισμός στον τομέα της κάλυψης Φάσμα αποκλειστικά δεσμευμένο για το GSM Φωνή και SMS οι δύο GSM «killer» υπηρεσίες! Ηγετικός ρόλος της Ευρωπαϊκής βιομηχανίας Vodafone GSM service launched Vodafone GPRS service launched Over 2.2 billion GSM subscribers worldwide SMS Data Voice Ακόμη και σήμερα αναπτύσσεται με >10 εκ. νέους συνδρομητές / μήνα

5 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος5 Η αλματώδης ανάπτυξη του GSM GSM Status 2007 Number of CountriesNumber of Networks World Europe50271 Το GSM δημιούργησε μία μαζική αγορά κινητών επικοινωνιών μέσα σε μία δεκαετία εμπορικής λειτουργίας! Η διείσδυση του GSM ξεπέρασε αυτή της σταθερής τηλεφωνίας στις πιο πολλές δυτικο- Ευρωπαϊκές χώρες. Η διεθνής περιαγωγή σε συνδυασμό με την παρουσία της τεχνολογίας GSM σχεδόν σε παγκόσμιο επίπεδο κατήργησε τα σύνορα στον τομέα της επικοινωνίας!

6 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος6 Οι Υπηρεσίες GSM/GPRS Εκτός από τις υπηρεσίες Φωνής και SMS το GSM προσέφερε μία σειρά υπηρεσιών όπως: –Υπηρεσία Προσωπικού Τηλεφωνητή –Fax –GSM Data (9,6kbps) –Υπηρεσίες Interactive Voice Response Η εισαγωγή της τεχνολογίας GPRS προσέφερε νέες δυνατότητες στην περιοχή των υπηρεσιών δεδομένων: –Υπηρεσίες WAP (menu-based services) –VF Live! Portal: – Ring Tones – Υπηρεσίες Πληροφοριών (π.χ., Ειδήσεις) – Παιχνίδια, κλπ. –Κάρτα GPRS Data (50kbps)

7 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος7 Η Στρατηγική Ανάπτυξης της Τεχνολογίας GSM (1/3) Η εμπορική στρατηγική της ανταγωνιστικής και ταχύτατα αναπτυσσόμενης αγοράς GSM βασίστηκε στους ακόλουθους άξονες: Ανάπτυξη πελατειακής βάσης Διεύρυνση του μεριδίου αγοράς Διαφοροποίηση Σε μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά GSM με έντονο ανταγωνισμό η ανάπτυξη τεχνολογίας αντιστοιχεί σε έναν αγώνα δρόμου!

8 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος8 Η Στρατηγική Ανάπτυξης της Τεχνολογίας GSM (2/3) Κάλυψη Χωρητικότητα/ Ποιότητα Υπηρεσίες Προστ. Αξίας Τυπικό παράδειγμα κατανομής επενδύσεων ενός Παρόχου GSM

9 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος9 Η Στρατηγική Ανάπτυξης Τεχνολογίας GSM (3/3) Η βασική κινητήρια δύναμη της ανάπτυξης τεχνολογίας GSM ήταν η ραγδαία ανάπτυξη της συνδρομητικής βάσης και της τηλεπικοινωνιακής κίνησης! Η ανάπτυξη της δικτυακής υποδομής ήταν ένας αγώνας δρόμου στα πλαίσια του έντονου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος! Η απόδοση της επένδυσης ήταν σχετικά υψηλή και εγγυημένη! Συμπερασματικά η χάραξη της στρατηγικής ανάπτυξης τεχνολογίας GSM ήταν μία σχετικά εύκολη διαδικασία!

10 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος10 Ενότητες της Παρουσίασης 1.Η Αλματώδης Ανάπτυξη των Κινητών Επικοινωνιών 2 ης Γενιάς 2.Η 3 η Γενιά Κινητών Επικοινωνιών 3.Το Σταυροδρόμι της Ευρυζωνικότητας 4.Το Μέλλον των Κινητών Τηλεπικοινωνιών 5.Συμπεράσματα

11 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος11 Η Είσοδος της Τεχνολογίας 3 ης Γενιάς (3G) Με την λύση των αρχικών προβλημάτων η τεχνολογία 3G άρχισε να αποδίδει καρπούς με την εισαγωγή νέων προηγμένων υπηρεσιών καθώς και την επιπλέον χωρητικότητα για την υπηρεσία φωνής. Με βάση την εμπειρία του GSM η Ευρωπαϊκή βιομηχανία ακολούθησε μακρά διαδικασία προτυποποίησης του συστήματος UMTS (3G) και κατέληξε στην υιοθέτηση της τεχνολογίας CDMA. Η διαδικασία αδειοδότησης του φάσματος 3G έγινε την εποχή του Εν μέσω της ανόδου των «.com» δημιουργήθηκε κλίμα υπεραισιοδοξίας ειδικά ως προς τις προβλέψεις για την εξέλιξη των υπηρεσιών δεδομένων οδηγώντας σε υψηλό κόστος απόκτησης των σχετικών αδειών 3G! «Οι Παιδικές Ασθένειες»: Τα πρώτα χρόνια λειτουργίας των δικτύων 3G παρουσιάστηκαν προβλήματα τα οποία ήταν πρωτόγνωρα για τους ώριμους συνδρομητές του GSΜ: Προβλήματα απόδοσης του δικτύου, δια- λειτουργικότητα με το GSM, προβλήματα με τη διάρκεια της μπαταρίας του κινητού, κλπ.

12 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος12 Η Τεχνολογία 3G (UMTS) Forecast number of mobile subscribers by region, , source: UMTS Forum Ο κόσμος πλέον είναι Mobile! UMTS summaryHSDPA summary Operators in service 165 Operators in service 111 Countries in service 69 Countries in service 57 Country commitments 106 Country commitments 81

13 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος13 Οι Νέες Υπηρεσίες 3G Η Vodafone βασίστηκε σε δύο κατηγορίες υπηρεσιών: Υπηρεσίες Vodafone Live!: Βιντεο-τηλεφωνία Μηνύματα Πολυμέσων (MMS) Instant Messaging Video Streaming (π.χ., Mobile TV) Full Track Music Download κλπ. Vodafone Connect Card (κάρτα δεδομένων 3G): Ασύρματη Πρόσβαση στο Internet Για εταιρικούς πελάτες: πρόσβαση στο εταιρικό LAN για ή και άλλες εφαρμογές. Mobile TV HSDPA modemMusic downloads Live! browsing

14 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος14 Η Εξέλιξη: Το 3G παρέχει Ασύρματη Ευρυζωνικότητα! Η εξέλιξη της τεχνολογίας 3G με την εισαγωγή του HSDPA έχει επιταχύνει την 3G Ασύρματη Ευρυζωνικότητα! Η αυξημένη χωρητικότητα του συστήματος σε συνδυασμό με τους υψηλούς ρυθμούς ευρυζωνικής πρόσβασης παρέχει μία μοναδική ευκαιρία για την υποστήριξη ευρυζωνικών υπηρεσιών σε μεγάλη κλίμακα (π.χ. Mobile TV). Η εμπειρία του συνδρομητή του Ευρυζωνικού 3G προσεγγίζει πλέον αυτήν της πρόσβασης μέσω DSL!

15 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος15 Η Στρατηγική Ανάπτυξης της Τεχνολογίας 3G (1/3) Η εμπορική στρατηγική της αγοράς 3G: Διείσδυση τερματικών 3G Παροχή Προηγμένων Υπηρεσιών 3G. Παροχή Υπηρεσιών Σύγκλισης (π.χ., Internet, , content) Στοχευμένες εμπορικές προσφορές Κάλυψη Χωρητικότητα/ Ποιότητα Υπηρεσίες Προστ. Αξίας Η στρατηγική ανάπτυξης τεχνολογίας GSM έπρεπε να αναθεωρηθεί! IT Infotainment Telecoms Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΙΣΗΣ Η στρατηγική ανάπτυξης της τεχνολογίας 3G εκτός από τους άξονες που υπήρχαν στο GSM έπρεπε να απαντήσει σε νέες προκλήσεις: Εισαγωγής της νέας τεχνολογίας 3G Ανάπτυξη σε συνθήκες ώριμης αγοράς Ανάγκη εκσυγχρονισμού της υπάρχουσας δικτυακής υποδομής.

16 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος16 Η Στρατηγική Ανάπτυξης της Τεχνολογίας 3G (2/3) Προηγμένες Υπηρεσίες 3G Κάλυψη Τεχνολογική Εξέλιξη Internet Content Infotainment Enabling Technologies Migration/ Modernization Capacity/ Quality IT Infotainment Telecoms Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΙΣΗΣ Υπηρεσίες Σύγκλισης Τεχνολογίες Σύγκλισης

17 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος17 Η κεκτημένη ταχύτητα από τον αγώνα δρόμου της εποχής του GSM αρχικά οδήγησε τη στρατηγική ανάπτυξης της τεχνολογίας 3G. Όμως οι εμπορικές κινήσεις των παρόχων έγιναν πιο εστιασμένες σε συγκεκριμένα τμήματα της αγοράς και με διαφορετική δέσμη υπηρεσιών! Σταδιακά ο σχεδιασμός της στρατηγικής ανάπτυξης τεχνολογίας άρχισε να στηρίζεται σε εργαλεία ανάλυσης επιχειρηματικού πλάνου ανά υπηρεσία! Η Στρατηγική Ανάπτυξης της Τεχνολογίας 3G (3/3) Στρατηγική Ανάπτυξης Τεχνολογίας Υπηρεσία 3G Μοντέλο Εσόδων Ανάλυση Αγοράς Κόστος Πωληθέντων Επενδύσεις Λειτουργικό Κόστος

18 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος18 Ενότητες της Παρουσίασης 1.Η Αλματώδης Ανάπτυξη των Κινητών Επικοινωνιών 2 ης Γενιάς 2.Η 3 η Γενιά Κινητών Επικοινωνιών 3.Το Σταυροδρόμι της Ευρυζωνικότητας 4.Το Μέλλον των Κινητών Τηλεπικοινωνιών 5.Συμπεράσματα

19 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος19 Η Εποχή της Ευρυζωνικής Πρόσβασης DSL performance sets user expectations Η τεχνολογία DSL έδωσε τη δυνατότητα ευρυζωνικής πρόσβασης πάνω από το χάλκινο συνδρομητικό βρόχο. Η διείσδυση του DSL στην Ευρώπη παρουσιάζει χαμηλότερους ρυθμούς αύξησης σε σχέση με άλλες ηπείρους. Το «Triple-play» (φωνή-internet-video) αποτελεί την πλέον διαδεδομένη δέσμη τηλεπικοινωνιακών προϊόντων.

20 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος20 Η Διείσδυση Ευρυζωνικής Πρόσβασης στην ΕΕ Broadband Access Penetration (31/12/2006)

21 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος21 Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι η εξέλιξη της Σταθερής ή της Κινητής Ευρυζωνικής Πρόσβασης σε βάθος χρόνου θα δημιουργήσει ανάπτυξη του άλλου τομέα! Καθώς ο χρήστης εξοικειώνεται με υπηρεσίες ευρυζωνικής πρόσβασης η ζήτηση είτε για σταθερή είτε για κινητή πρόσβαση σε τέτοιου τύπου υπηρεσίες θα αυξηθεί με την πάροδο του χρόνου! Mobile Broadband Access Fixed Broadband Access Πώς θα εξελιχθεί η αγορά Σταθερής και Κινητής Ευρυζωνικής Πρόσβαση?

22 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος22 H Vodafone αναγνωρίζοντας την μακροχρόνια επίδραση της σύγκλισης καθώς και την χρονική περίοδο ανάπτυξης της ευρυζωνικής πρόσβασης μέσω τεχνολογίας DSL πήρε μία στρατηγική απόφαση ορόσημο: Δραστηριοποίηση της Vodafone στην αγορά DSL. Ανάπτυξη μίας μακρόπνοης στρατηγικής (Mobile Plus) η οποία αποσκοπεί στην προσφορά μίας ολοκληρωμένης λύσης τηλεπικοινωνιακών προϊόντων στους πελάτες μας: Η Στρατηγική Mobile Plus της Vodafone «Innovate and deliver on our customers’ total communications needs» Η Vodafone έθεσε σε εμπορική διάθεση τα νέα προϊόντα τα οποία συνδυάζουν κινητό, σταθερό και DSL τον Ιούλιο Η παροχή DSL στηρίζεται στην συνεργασία με την Hellas On Line.

23 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος23

24 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος24 Ενότητες της Παρουσίασης 1.Η Αλματώδης Ανάπτυξη των Κινητών Επικοινωνιών 2 ης Γενιάς 2.Η 3 η Γενιά Κινητών Επικοινωνιών 3.Το Σταυροδρόμι της Ευρυζωνικότητας 4.Το Μέλλον των Κινητών Τηλεπικοινωνιών 5.Συμπεράσματα

25 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος25 Η Εποχή της Τεχνολογικής Σύγκλισης Η αναμενόμενη Τεχνολογική Σύγκλιση σήμερα πραγματοποιείται! Η σύγκλιση καθορίζει πλέον την εξέλιξη των εμπλεκόμενων κλάδων. Η καινοτομία παίζει έναν καθοριστικό ρόλο σε αυτή τη διαδικασία! Consumer Electronics Infotainment

26 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος26 Η Δυναμική της Εξέλιξης του Κλάδου των Τηλεπικοινωνιών IT Infotainment Η σύγκλιση δημιουργεί ένα περίπλοκο περιβάλλον το οποίο επηρεάζεται από την εξέλιξη της Τεχνολογίας, των εφαρμογών, των επιχειρηματικών μοντέλων και του κανονιστικού πλαισίου! Technology Evolution Applications Evolution Business Model Evolution Telecoms Convergence Industry Evolution Dynamics Η εμπορική βιωσιμότητα ενός επιχειρηματικού σχήματος εξαρτάται από όλους αυτούς τους παράγοντες! Regulatory Framework Evolution

27 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος27 Η Εξέλιξη της Τεχνολογίας IPIP Υπηρεσίες Your name here Δίκτυο Κορμού Τα Τερματικά, η Τεχνολογία Πρόσβασης, το Δίκτυο Κορμού θα εξελιχθούν για να υποστηρίξουν την παροχή μελλοντικών Υπηρεσιών Σύγκλισης! Τερματικά Τεχνολογίες Πρόσβασης

28 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος28 Η Εξέλιξη των Τερματικών Τα τερματικά αποτελούν το ζωντανό παράδειγμα της σύγκλισης! Τα τερματικά ήδη ανήκουν στην κατηγορία των συσκευών πολυμέσων. Οι δυνατότητες των τερματικών θα εξελιχθούν περαιτέρω (μνήμη, υπολογιστική δύναμη, χωρητικότητα μπαταρίας, κλπ.) Οι δυνατότητες του λογισμικού επίσης θα συνεχίσουν να βελτιώνονται (Λειτουργικό Σύστημα, Μενού, τοπικές εφαρμογές, κλπ.)

29 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος29 Η Εξέλιξη της Τεχνολογίας Ασύρματης Πρόσβασης

30 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος30 Δίκτυο Κορμού: Η έννοια του All-IP

31 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος31 Οι Υπηρεσίες του Μέλλοντος Η εξέλιξη των κινητών επικοινωνιών σε συνδυασμό με την ωρίμανση της σύγκλισης θα οδηγήσει σε προηγμένες και καινοτόμες νέες υπηρεσίες οι οποίες θα αφορούν όλους τους τομείς δραστηριότητας των συνδρομητών: Mobile TV mPayment m-ticket Location Based Services Interactive Mobile Gaming Mobile Advertising User Created Content eHealth κλπ.

32 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος32 Το Επιχειρηματικό Οικοσύστημα του Internet

33 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος33 Η Εμπορική Στρατηγική των Παρόχων του Μέλλοντος Δεν προβλέπονται «Killer Applications» για το μέλλον! Αντίθετα προβλέπεται πληθώρα υπηρεσιών με διασπορά ως προς την απόδοση σε διείσδυση και έσοδα. Η σύγκλιση οδηγεί σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα: Στρατηγικές Συνεργασίες, Μερισμός Εσόδων, κλπ. Υπάρχει περίπτωση σοβαρής διαφοροποίησης στην στρατηγική παροχής υπηρεσιών μεταξύ των παρόχων! Ο ρόλος της καινοτομίας ειδικά στην εισαγωγή νέων υπηρεσιών γίνεται κεντρικός! Revenue / User Revenue Growth Υπάρχουσες Υπηρεσίες σε ωριμότητα Στόχος της Εμπορικής Στρατηγικής Μελλοντικές Υπηρεσίες

34 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος34 Οι Υπηρεσίες του Μέλλοντος: Ο ρόλος της Καινοτομίας Καινοτόμες Νέες Υπηρεσίες Ανάπτυξη Υπηρεσίας Άκουσε τον Πελάτη Άκουσε τον Ειδικό Κοινότητες χρηστών ως πηγή καινοτομίας Σύντομος χρόνος Μικρό κόστος Φιλικότητα προς το χρήστη Εμπορική Διάθεση Άμεση Διάθεση της υπηρεσίας στο σύνολο των χρηστών. Μικρό κόστος εισαγωγής της υπηρεσίας. Μηχανισμοί προώθησης της υπηρεσίας. Απόδοση Της Υπηρεσίας Αξιολόγηση Αναβάθμιση Επανασχεδιασμός Απόρριψη

35 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος35 Η Στρατηγική Ανάπτυξης Τεχνολογίας του Μέλλοντος Υποδομές Πρόσβασης Υποδομές Κορμού Υποδομές Υπηρεσίας Έλεγχος Κόστους Ανάπτυξη υποδομών στρατηγικής σημασίας (πχ. δίκτυα οπτικών ινών) Τεχνολογίες Υποστήριξης Καινοτόμων Προηγμένων Υπηρεσιών Revenue / User Revenue Growth Εμπορική Στρατηγική

36 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος36 Στρατηγική Ανάπτυξης Τεχνολογίας Λειτουργικό Μοντέλο Τεχνολογίας Επενδυτικό Μοντέλο Τεχνολογίας Νέα μοντέλα λειτουργίας και ανάπτυξης υποδομών Η Στρατηγική Ανάπτυξης Τεχνολογίας του Μέλλοντος Η οικοδόμηση της στρατηγικής ανάπτυξης τεχνολογίας του μέλλοντος: Υπηρεσία Μοντέλο Εσόδων Ανάλυση Αγοράς Κόστος Πωληθέντων Επενδύσεις Λειτουργικό Κόστος Επιχειρηματικό Μοντέλο Νέα επιχειρηματικά Μοντέλα σύγκλισης και Στρατηγικές συνεργασίες.

37 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος37 Το Περιβάλλον Ανάπτυξης των Τηλεπικοινωνιών Ο ρόλος του Ρυθμιστικού Πλαισίου Η Σύγκλιση και η εξέλιξη του σχετικού νομικού πλαισίου Η συμβολή του Αναπτυξιακού Νομικού Πλαισίου Το αδειοδοτικό πλαίσιο ανάπτυξης δικτυακών υποδομών Το πλαίσιο Υποστήριξης της Καινοτομίας Ο ρόλος του Δημόσιου Τομέα ως μεγάλου χρήστη υπηρεσιών Η εξέλιξη του κλάδου των τηλεπικοινωνιών απαιτεί κατάλληλο πλαίσιο αναπτυξιακού χαρακτήρα το οποίο να στηρίζεται σε μακρόπνοη στρατηγική.

38 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος38 Ενότητες της Παρουσίασης 1.Η Αλματώδης Ανάπτυξη των Κινητών Επικοινωνιών 2 ης Γενιάς 2.Η 3 η Γενιά Κινητών Επικοινωνιών 3.Το Σταυροδρόμι της Ευρυζωνικότητας 4.Το Μέλλον των Κινητών Τηλεπικοινωνιών 5.Συμπεράσματα

39 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος39 WAP GPRS MMS SMS 2004 Η Ανάπτυξη των Κινητών Επικοινωνιών: Μία Ιστορία 17 χρόνων 2006 HSDPA 2007 HSUPA

40 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος40 Η Ανάπτυξη του Δικτύου της Vodafone στην Ελλάδα Φάσμα: –2x15 MHz GSM (900MHz) –2x15 MHz GSM (1800MHz) –2x20 MHz 3G/FDD –5 MHz 3G/TDD Πληθ. Κάλυψη GSM: >99% Πληθ. Κάλυψη 3G: >50% Σταθμοί Βάσης: >2200 (2G & 3G) HSDPA: 3,6Mbps Δίκτυο Μετάδοσης: –Εκτεταμένο Δίκτυο Οπτικών Ινών (750 Km) –Εκτεταμένο Μικροκυματικό Δίκτυο (9500 Km) –Δίκτυο LMDS (23% πληθ. κάλυψη) Επενδύσεις Δικτύου: –> € 2,5bn για την περίοδο –~€ 200 εκ./έτος Συνδρομητές: >5 εκ.

41 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος41 Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος Η είσοδος στην εποχή της σύγκλισης Οι δυνατότητες που δίνουν η κινητή και η σταθερή ευρυζωνικότητα Ο ρόλος της καινοτομίας για τις μελλοντικές υπηρεσίες Η δυνατότητα των παρόχων να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες

42 29 Οκτωβρίου 2007 Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος42 Η Στρατηγική της Vodafone Η Vodafone έχει ακολουθήσει μία πρωτοποριακή στρατηγική μέσα σε λίγα χρόνια έχει εξελιχθεί σε μία παγκόσμια εταιρία κινητών επικοινωνιών με ηγετικό ρόλο στον κλάδο τόσο τοπικά όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Η Vodafone τοποθετείται δυναμικά απέναντι στις προκλήσεις του μέλλοντος με στόχο να πρωταγωνιστήσει στη διαμόρφωση των συνθηκών που θα οδηγήσουν την εξέλιξη του κλάδου.


Κατέβασμα ppt "Στρατηγικές Τεχνολογίας: Οι Προκλήσεις του Μέλλοντος 9 ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Γιάννης Μαρκουλιδάκης, PhD Head of Technology Strategic."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google