Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εύα Ιωαννίδου.  Πρέπει να γνωρίζουμε καλά το μέρος που θα επισκεφθούμε και να έχουμε επιλέξει τα σημεία που θα γίνουν τα παιχνίδια.  Βάζουμε το υλικό.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εύα Ιωαννίδου.  Πρέπει να γνωρίζουμε καλά το μέρος που θα επισκεφθούμε και να έχουμε επιλέξει τα σημεία που θα γίνουν τα παιχνίδια.  Βάζουμε το υλικό."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εύα Ιωαννίδου

2  Πρέπει να γνωρίζουμε καλά το μέρος που θα επισκεφθούμε και να έχουμε επιλέξει τα σημεία που θα γίνουν τα παιχνίδια.  Βάζουμε το υλικό που θα χρησιμοποιήσουμε σε πολλούς μικρούς σάκους ώστε να μεταφέρεται εύκολα και το μοιράζουμε στους παίκτες.  Ενημερώνουμε τους παίκτες για την τήρηση των κανονισμών προστασίας του περιβάλλοντος.  Θυμίζουμε στους παίκτες ότι η ίδια η φύση δεν είναι επικίνδυνη, αλλά ότι οι κίνδυνοι βρίσκονται στην άγνοια και στην υπερεκτίμηση των δυνατοτήτων μας.  Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού δεν κάνουμε υπερβολικό θόρυβο.  Σε κάθε περίπτωση επιβάλλεται ευγενική συμπεριφορά και σεβασμός στο περιβάλλον που μας φιλοξενεί.

3  «Το σκοινάκι»  «Το φιδάκι»  «Το λάστιχο»  «Παιχνίδια με μπίλιες»  «Νερό-νερό, φωτιά-φωτιά» (κρύβουμε ένα αντικείμενο)  «Παιχνίδια μίμησης»  «Διελκυστίνδα»  «Οι μουσικές καρέκλες»  «Η τυφλόμυγα»  «Τα αγάλματα»  «Ωρολογά - Ωρολογά τι ώρα είναι»  «Περνά-περνά η μέλισσα»  «Το μαντηλάκι χάθηκε»  «Πετάει-πετάει»  «Σπασμένο τηλέφωνο»  «Πέτρα-ψαλίδι-χαρτί»

4  «Το Φαράγγι»: Στη μέση του χώρου υπάρχει μια γραμμή. Οι παίκτες όλοι από τη μια πλευρά. Αφού κοιτάξουν καλά το χώρο, προχωρούν με κλειστά μάτια. Όταν νομίσουν ότι έφτασαν σταματούν. Ζητάμε να ανοίξουν τα μάτια. Κερδίζει όποιος φτάσει πιο κοντά στο φαράγγι χωρίς να το πατήσει.  «Τα κουμπιά» Δίνουμε τον ίδιο αριθμό κουμπιών σε κάθε παίκτη, και ένα μασούρι με κλωστή. Κάθε παίκτης προσπαθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται να περάσει στην κλωστή τα κουμπιά του.  «Ζωγραφίζω τις πατούσες» Οι παίκτες ξαπλώνουν, έχοντας τα πόδια τους επάνω σε ένα σκαμνάκι. Με ένα μαρκαδόρο, κάνουμε την ίδια ζωγραφιά στις πατούσες τους. Κερδίζει όποιος αντέξει…  «Φυσάω το μπαλάκι» Βάζουμε 7 ποτήρια γεμάτα νερό σε ευθεία γραμμή και ένα μπαλάκι του πινγκ-πονγκ μέσα στο πρώτο ποτήρι. Κάθε παίκτης πρέπει φυσώντας το μπαλάκι να το βάζει μέσα σε κάθε ποτήρι. Αφού τελειώσει, ξεκινά ο επόμενος

5  «Διαδρομή με ζάρια» (υλικό: 2 μεγάλα ζάρια από αφρολέξ) Οι παίκτες ρίχνουν τα ζάρια και κάνουν βήματα, ανάλογα με αυτό που έφεραν κάθε φορά, για να διανύσουν μια απόσταση.  «Το μπουκάλι» Μέσα σε ένα μπουκάλι βάζουμε χαρτάκια με διάφορες ερωτήσεις ή δοκιμασίες. Οι παίκτες κάθονται σε κύκλο. Γυρνάμε το μπουκάλι και σε όποιον παίκτη αυτό σταματήσει, βγάζει ένα χαρτάκι από το μπουκάλι και πρέπει να απαντήσει στην ερώτηση ή να κάνει αυτό που γράφει.  «Μπερλίνα» Ένας παίκτης κάνει την Μπερλίνα. Οι υπόλοιποι λένε σε κάποιον παίκτη μυστικά τη γνώμη του (κάτι καλό ή κακό) για την Μπερλίνα. Στη συνέχεια αυτός τα λέει δυνατά στην Μπερλίνα χωρίς να αποκαλύπτει ποιος είπε τι. Η Μπερλίνα για να κερδίσει, πρέπει να βρει ποιος έκανε τον κάθε χαρακτηρισμό. Ο πρώτος που θα βρει γίνεται Μπερλίνα.

6  «Η πιο γρήγορη ομάδα» Χωρίζουμε τους παίκτες σε ισάριθμες ομάδες. Κερδίζει η ομάδα που πιο γρήγορα μπήκε στη σειρά ανάλογα: με το αρχικό γράμμα του ονόματος των παικτών ή με τη χρονολογία γέννησης ή με το μήνα γέννησης ή το βάρος ή που σχημάτισε κάποιο γράμμα ή αριθμό.  «Το αλεξίπτωτο» Οι παίκτες σε κύκλο, κρατούν το αλεξίπτωτο και προσπαθούν: να πετάξουν την μπάλα που είναι επάνω και να ξαναπέσει μέσα ή να την κατευθύνουν σε κάποιο χρώμα ή να τη βάλουν μέσα στην τρύπα ή να μπουν κάτω από το αλεξίπτωτο τα αγόρια ή τα κορίτσια ή οι πιο όμορφοι…  «Ο κορμός του δέντρου» Οι παίκτες κάθε ομάδας ανεβαίνουν και ισορροπούν επάνω στον κορμό ενός δέντρου ή σε κομμάτια κορμών. Με το σύνθημα που θα δώσουμε θα πρέπει να αλλάξουν θέση επάνω στον κορμό, χωρίς να πέσουν.

7  «Τα ζευγάρια» Χωρίζουμε τους παίκτες σε ζευγάρια. Κάθε ζευγάρι πιάνεται από τα χέρια, με μέτωπο ή με πλάτη και πρέπει να εκτελέσει διάφορες κινήσεις π.χ. να κάτσει στο έδαφος, να σηκωθεί, να περάσει διάφορα εμπόδια…  «Χωρίς χέρια» Χωρίζουμε τους παίκτες σε ισάριθμες ομάδες. Κάθε παίκτης πλέκει τα χέρια του πίσω. Μπροστά από κάθε ομάδα επάνω σε μια καρέκλα τοποθετούμε ένα σπόγγο ή ένα μπαλάκι ή ένα μαντήλι. Ο πρώτος παίκτης κάθε ομάδας χωρίς να χρησιμοποιήσει τα χέρια του πρέπει να δώσει το αντικείμενο στον δεύτερο, εκείνος στον τρίτο κ.ο.κ. μέχρι τον τελευταίο. Κερδίζει η γρηγορότερη ομάδα.  «Το κύλισμα» Χωρίζουμε τους παίκτες σε ισάριθμες ομάδες. Οι παίκτες κάθε ομάδας, ξαπλώνουν μπρούμυτα, εκτός από έναν που ξαπλώνει επάνω στον πρώτο. Με το σύνθημα, ο παίκτης αυτός πρέπει να κυλήσει επάνω στους άλλους και να φτάσει στον τελευταίο ή να μην κινείται ο ίδιος αλλά να τον βοηθούν οι συμπαίκτες του κυλώντας τα σώματα τους.

8  «Ισορροπία» Κάθε παίκτης προσπαθεί να ισορροπήσει στο δάκτυλο του ένα καλάμι ή μια ράβδο ή ένα μπαλάκι ή μια σκούπα με κοντάρι και να διανύσει μια απόσταση.  «Επάνω στη σανίδα»(υλικό: 4 γερές σανίδες, μήκους 150 μ. που είναι τρυπημένες σε απόσταση 40 εκ. από τις οποίες τρύπες δένονται σκοινιά μήκους 1 μ. περίπου). Οι παίκτες (5) κάθε ομάδας, στέκονται όρθιοι ο ένας πίσω από τον άλλο και πατούν με το ένα πόδι στην μια σανίδα, με το άλλο στην άλλη και κρατούν από ένα σκοινί. Με συντονισμένη κίνηση, πρέπει να διανύσουν μια απόσταση.  «Η αράχνη» Ανάμεσα από 2 δέντρα, δένουμε με περίτεχνο τρόπο ένα σκοινί και κρεμάμε ένα κουδουνάκι. Οι παίκτες πρέπει να περάσουν μέσα από το σκοινί, με όποιον τρόπο μπορεί ο καθένας, χωρίς να χτυπήσει το κουδουνάκι.

9  «Με δεμένα μάτια» Ένας παίκτης με δεμένα μάτια, προσπαθεί να διασχίσει μια απόσταση με εμπόδια με τη βοήθεια των άλλων ή να εκτελέσει διάφορες κινήσεις π.χ. να μεταφέρει ένα ποτήρι με νερό και να το αδειάσει σε μια λεκάνη ή να βρει μια κρυμμένη μπάλα.  «Λάστιχο ισορροπίας» Δένουμε ένα λάστιχο ισορροπίας ανάμεσα από 2 δέντρα και ενδιάμεσα τοποθετούμε 2-3 κάσες. Κάθε παίκτης πρέπει να διανύσει μια απόσταση, ισορροπώντας επάνω στο λάστιχο.  «Το Λιγκρίν» (Κύπρος). Παίρνουμε δυο πέτρες στο ίδιο μέγεθος και ύψος και τις βάζουμε τη μια απέναντι από την άλλη με λίγη απόσταση μεταξύ τους. Από πάνω τους βάζουμε ένα μικρό κομμάτι ξύλο που ονομάζεται «Λιγκρίν». Ο παίχτης κρατά στο χέρι του ένα πιο μεγάλο ξύλο που ονομάζεται «Λίγκρα». Με τη «Λίγκρα» ο παίχτης πιάνει το «Λιγκρίν», από κάτω το πετά στον αέρα και το χτυπά με όλη του τη δύναμη για να πάει όσο πιο μακριά γίνεται. Αυτός που θα στείλει το «Λιγκρίν» πιο μακριά είναι και ο νικητής.

10  «Ισορροπία σε κάσα» Κάθε παίκτης πρέπει να ισορροπήσει επάνω σε μια πλαστική κάσα. Στη συνέχεια του δίνουμε άλλη κάσα που πρέπει να βάλει επάνω στην πρώτη και να ισορροπήσει ξανά. Κερδίζει ο παίκτης που ισορροπεί επάνω στις περισσότερες κάσες.  «Τα βαρέλια κυλούν» Οι παίκτες κάθε ομάδας σε ύπτια θέση με τεντωμένα χέρια ή να αγκαλιάζουν με τα χέρια το σώμα τους, κυλούν σε μια απόσταση.  «Η Πυθία» Ένας παίκτης γίνεται Πυθία και λέει στους παίκτες τι πρέπει να κάνουν.  «Δώστε το ξύλο» Όλοι οι παίκτες κάθονται και σχηματίζουν κύκλο. Ένας παίκτης μαγκώνει ένα κομμάτι ξύλου ανάμεσα στα πόδια του και το μεταβιβάζει στο διπλανό του. Αυτός το παραλαμβάνει με τα πόδια και το δίνει σε άλλον.

11  «Βρίσκω το ταίρι μου» Ανάλογα με τον αριθμό των παικτών, ετοιμάζουμε κάρτες στις οποίες έχουμε γράψει διάφορα ονόματα και αντικείμενα που ταιριάζουν μεταξύ τους π.χ. αλάτι & πιπέρι, Τομ & Τζέρυ, αυγά & μπέικον, λάδι & ξύδι, πεύκο & ρετσίνι, Ρωμαίος & Ιουλιέττα, ήλιος & φεγγάρι, λίμνη & ψάρια κ.α. Σκορπάμε τις κάρτες στο χώρο, κάθε παίκτης παίρνει μια κάρτα και όλοι προσπαθούν να βρουν το ταίρι τους.  «Ποτηροδρομίες» Ένα πλαστικό ποτήρι είναι περασμένο σε πετονιά. Τις δύο άκρες της πετονιάς, τις δένουμε σε δύο δέντρα. Κάθε παίκτης πρέπει φυσώντας το ποτήρι να το μετακινήσει μέχρι το τέρμα και να το γυρίσει με το χέρι, για νε ξεκινήσει ο επόμενος κ.ο.κ.  «Παπουτσωμένες καρέκλες» (Αίγυπτος)Τοποθετούµε δυο καρέκλες σε απόσταση µεταξύ τους και σκορπίζουµε 6-8 παπούτσια. 2 παίκτες με δεμένα τα μάτια, πρέπει να βρουν τα παπούτσια, να τα φορέσουν στα πόδια της καρέκλας και να καθίσουν επάνω.

12  «Κόμποι» Χωρίζουμε τους παίκτες σε ομάδες (μέχρι 8 άτομα). Κάθε ομάδα στέκεται σε κύκλο. Κάθε παίκτης τεντώνει τα χέρια, σταυρώνοντάς τα στο ύψος των καρπών και πιάνει τα χέρια δύο άλλων ατόμων, απέναντί του. Κανένας δεν πρέπει να κρατάει και τα δύο χέρια του ίδιου ατόμου. Χωρίς να αφήσουν τα χέρια, πρέπει να προσπαθήσουν να ξεμπλέξουν και να φτιάξουν τον κύκλο τους με ενωμένα τα χέρια, χωρίς να αφήσουν ούτε στιγμή αυτούς που κρατάνε.  «Το στεφάνι» Κρεμάμε ένα στεφάνι από ένα δέντρο. Χωρίζουμε τους παίκτες σε ομάδες. Κάθε παίκτης με τη βοήθεια των συμπαικτών του πρέπει να περάσει μέσα από το στεφάνι.  «Ο φράκτης» Δένουμε ένα σχοινί ανάμεσα σε δύο δέντρα σε ύψος περίπου 70εκ. από το έδαφος. Χωρίζουμε τους παίκτες σε ομάδες. Οι παίκτες κάθε ομάδας πιάνονται από τα χέρια και πρέπει όλοι μαζί να περάσουν επάνω από το σκοινί.

13  «Ρίψεις» Σχηματίζουμε στο έδαφος έναν κύκλο με πέτρες ή κουκουνάρια ή κλαδιά. Κάθε ομάδα προσπαθεί σε 2 λεπτά να ρίξει όσες περισσότερες πέτρες μπορεί στον κύκλο.  «Βολές» Κάθε παίκτης ρίχνει μια πέτρα ή ένα κουκουνάρι ή ένα καλάμι και από εκεί που έπεσε συνεχίζει ο επόμενος συμπαίκτης του. Κερδίζει η ομάδα που έριξε το αντικείμενο σε μεγαλύτερη απόσταση.  «Ρίψεις σε στόχο» Επιλέγουμε ένα στόχο π.χ. ένα κούτσουρο ή ένα κλαδί ή μια ρίζα δέντρου και κάθε παίκτης με μια πέτρα ή ένα κουκουνάρι ή ξυλαράκι, προσπαθεί να τον πετύχει. Οι ρίψεις μπορεί να γίνονται με διάφορους τρόπους και τεχνικές. Επίσης μπορεί να κερδίζει όποιος παίκτης έριξε πιο κοντά στο στόχο.  «Αμάδες» (πέτρες). Αφού φτιάξουμε ένα μικρό κύκλο (αλώνι), βάζουμε μέσα ένα κουκουνάρι. Οι παίκτες με τις «αµάδες» τους, που τις ρίχνουν από µια μικρή απόσταση, προσπαθούν να βγάλουν το κουκουνάρι έξω από τον κύκλο.

14  Δένουμε σχοινιά ανάμεσα στα δέντρα ή σε άλλα συστήματα υποστήριξης (μόνιμη ή όχι κατασκευή).  Κάθε σχοινί μπορεί να είναι σε διαφορετικό ύψος από το έδαφος (ψηλή ή χαμηλή απόσταση).  Τα τοποθετούμε σε διαφορετικούς σχηματισμούς.  Η μετακίνηση των παικτών γίνεται με τη βοήθεια σχοινιών.  Οι παίκτες κάθε ομάδας συνεργάζονται για να μετακινηθούν από τη μια βάση στην άλλη.  «Αιώρηση με σχοινί»  «Ταλάντευση σε σχοινί»  «Ανέβασμα σε σχοινί»

15  Αφής: σε ένα μεγάλο κουτί βάζουμε διάφορα αντικείμενα και οι παίκτες πρέπει να τα αναγνωρίσουν με κλειστά μάτια.  Όσφρησης: μυρωδιές από διάφορα ποτά, λαχανικά ή φαγητά π.χ. ψωμί, κρεμμύδι, ξύδι, φακές, λουκάνικα, ούζο, ρετσίνα…  Ήχου: διάφοροι ήχοι π.χ. κλειδιά, κέρματα, μαρκαδόροι, τύμπανα…  Βάρους: π.χ. υπολογισμός του βάρους ενός καρπουζιού ή ενός δίσκου με ποτήρια, πιάτα…  Ποσότητας: π.χ. φασόλια ή μπαλάκια σε ένα γυάλινο δοχείο…  Παρατήρηση/ακούσματα στη φύση…  Παιχνίδια μνήμης στη φύση…  Εντοπισμός αντικειμένων στη φύση…

16  Διαγωνισμός γενικών γνώσεων και ειδικών γνώσεων  «Γραπτό παιχνίδι» Δίνοντας ένα γράμμα κάθε φορά, οι παίκτες πρέπει να γράψουν ένα όνομα, φυτό, ζώο, επάγγελμα, χώρα κ.α. που να αρχίζει από αυτό το γράμμα. Όποιος τελειώσει πιο γρήγορα κερδίζει.  «Η πιο μεγάλη λέξη» Δίνουμε σε κάθε ομάδα ένα κουτί που περιέχει χαρτάκια με όλα ή ορισμένα γράμματα της αλφαβήτου. Η ομάδα που θα φτιάξει τη μεγαλύτερη λέξη κερδίζει.  «Βρες τη λέξη» Βρίσκουμε μια λέξη. Ανάλογα με τα γράμματα που έχει, επιλέγουμε παίκτες που στέκονται όρθιοι με μέτωπο στους υπόλοιπους. Στην πλάτη τους φτιάχνουμε με κολλητική ταινία κάθε γράμμα της λέξης. Στη συνέχεια κάθε παίκτης λέει ένα γράμμα και αν το βρει, αυτός που το έχει γυρίζει…  «Η μεγαλύτερη πρόταση» Δίνουμε λέξεις και οι παίκτες προσπαθούν να σχηματίσουν τη μεγαλύτερη πρόταση.  «Τα τεστ» Κάθε ομάδα δημιουργεί ένα τεστ για την άλλη ομάδα

17  Στα παιχνίδια που περιέχουν ένα σενάριο, ο ρόλος μας είναι επικουρικός. Στην αρχή προτείνουμε κάποιο θέμα και αφήνουμε τους παίκτες να αυτενεργήσουν. Σε κάθε περίπτωση, ακούμε ιδέες, δεν απορρίπτουμε τίποτα και προσφέρουμε τη βοήθεια μας μόνο αν χρειάζεται.  Τα παιχνίδια αυτά, μπορεί να είναι συνεργασίας, συναγωνισμού ή δραματοποιημένα με μικρή ή μεγάλη ένταση κινητική δραστηριότητα, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα των παικτών.  Οι παίκτες οργανωμένοι σε ομάδες, αναπτύσσουν ένα σενάριο με θέμα π.χ. «πως βλέπει ένας εξωγήινος το δάσος» ή «το χαμένο στη ζούγκλα παιδί» ή «το αρκουδάκι που χάθηκε» ή «αποστολή στην Ανταρκτική» ή «τα χαμένα κλειδιά» ή «το επικίνδυνο μονοπάτι» κ.α. και υποδύονται διάφορους ρόλους με βάση το σενάριο. Στη συνέχεια οι παίκτες αποφασίζουν για το είδος του παιχνιδιού και καθορίζουν τους κανόνες.

18  «Ηθοποιοί»: μαζεύουμε διάφορα ρούχα και ο καθένας διαλέγει από ένα και βρίσκει το βάδισμα, τη συμπεριφορά και τη φωνή του «τύπου» που ταιριάζει καλύτερα στο ρούχο που διάλεξε.  «Μια ιστορία»: σε έναν κύκλο ή μια ομάδα, ξεκινά ο πρώτος μια φράση και συνεχίζει ο δεύτερος, τρίτος κ.ο.κ, μέχρι να ολοκληρωθεί μια ιστορία.  Κάθε παίκτης γράφει 5–10 γραμμές, π.χ. ποίημα ή ανακοίνωση ή διάγγελμα και διαλέγει να το πει σε μια νέα γλώσσα με διάφορους τρόπους: εκφώνηση στην TV, παιδικό τραγούδι, όπερα…  Σκετς: διάφορες μικρές αστείες ιστορίες  Αυτοσχεδιασμοί…

19  «Βουτάω και μαζεύω» Ρίχνουμε στο νερό διάφορα αντικείμενα π.χ. dive fun dolphins ή star rings ή fun balls και οι παίκτες με το σύνθημα βουτούν στο νερό και προσπαθούν να τα μαζέψουν.  Βουτιές μέσα σε στεφάνι  Αλλαγή ρούχων μέσα στο νερό  Σκυταλοδρομίες με κλειστά μάτια και εμπόδια  Διαδρομές πάνω σε φουσκωτά είδη  Παιχνίδια καταδύσεων με μάσκα και αναπνευστήρα  Παιχνίδια στόχου με διάφορα υλικά π.χ. φουσκωτό παιχνίδι στόχου σε διάφορα σχήματα. Οι παίκτες πετούν μπαλάκια που κολλάνε επάνω στο στόχο και δείχνουν τους βαθμούς του καθένα.  «Παιχνίδια με αφρώδεις σωλήνες ή flying disks»  Διάφορα αθλήματα π.χ. βόλεϊ, μπάσκετ, τένις, πόλο κ.α.

20  «Συνεχίζω στο ρυθμό» Δίνουμε ένα ρυθμό π.χ. 4/4 ή 2/4 ή 8/8 και πρέπει όλοι οι παίκτες διαδοχικά με όποιον τρόπο μπορούν π.χ. παλαμάκια ή κτύπημα δακτύλων ή ποδιών να συνεχίσουν το ρυθμό.  «Κινούμαι στο ρυθμό» Δίνουμε ένα ρυθμό και οι παίκτες πρέπει να κινούνται στο χώρο σύμφωνα με το ρυθμό.  «Ασυνήθιστα βαδίζω στο ρυθμό» Δίνουμε ένα ρυθμό και οι παίκτες βαδίζουν με ασυνήθιστο τρόπο σύμφωνα με το ρυθμό. Στη συνέχεια ζητάμε να γίνουν ζευγάρια που βαδίζουν με τον ίδιο τρόπο. Στο τέλος όλοι κινούνται με τον ίδιο τρόπο με βάση το ρυθμό.  «Κάθε ομάδα και ρυθμός» Δίνουμε ένα ρυθμό σε κάθε ομάδα και μια συγκεκριμένη κίνηση π.χ. βάδισμα, αναπήδηση, τρέξιμο. Στη συνέχεια δίνουμε τους ρυθμούς με εναλλαγές. Κάθε ομάδα πρέπει να κινηθεί σύμφωνα με το δικό της ρυθμό.

21  «Διαγωνισμός χορού»  «Μαραθώνιος χορού»  «Ομαδικός χορός» Χωρίζουμε τους παίκτες σε ομάδες. Βάζουμε μουσική και οι παίκτες κάθε ομάδας πρέπει να βρουν τα βήματα, να συντονιστούν και να χορέψουν.  «Βρες τη ντάμα σου» Δίνουμε στους άντρες και τις γυναίκες, κάρτες με ίδιους (διπλούς) αριθμούς. Βάζουμε μουσική και ζητάμε να γίνουν ζευγάρια. Το ζευγάρι που θα γίνει τελευταίο χάνει.  «Άλλαξε την ντάμα ή τον καβαλιέρο» Οι παίκτες εκτός από έναν, είναι ζευγάρια και χορεύουν. Όταν σταματήσει η μουσική, πρέπει να αλλάξουν ντάμα ή καβαλιέρο. Όποιος μείνει μόνος του χάνει και βγαίνει από το παιχνίδι.  «Το βραχιόλι που καίει» Οι παίκτες χορεύουν και ένας φοράει ένα βραχιόλι που πρέπει να το φορέσει σε κάποιον άλλο, γιατί όταν σταματήσει η μουσική, όποιος έχει το βραχιόλι χάνει.

22  «Gin, Whisky, Vodka» Οι παίκτες αρχίζουν να χορεύουν και ταυτόχρονα πρέπει να ακούνε τα παραγγέλματα που δίνουμε: π.χ. - Gin: κάθονται κάτω ή αλλάζουν ντάμες - Whisky: στέκουν ακίνητοι σαν αγάλματα - Vodka: συνεχίζουν να χορεύουν  «Μουσικές καρέκλες» Οι παίκτες που δεν προλαβαίνουν να καθίσουν σε καρέκλες (1 λιγότερη), δεν βγαίνουν από το παιχνίδι αλλά κάθονται επάνω στα γόνατα των άλλων. Στο τέλος, όλοι προσπαθούν να καθίσουν σε μία καρέκλα.  «Μουσικά καπέλα» Οι παίκτες χορεύουν φορώντας από ένα καπέλο (1 λιγότερο). Όταν σταματήσει η μουσική ή όταν δώσουμε κάποιο σύνθημα πρέπει να αλλάξουν τα καπέλα τους. Όποιος δεν προλάβει, βγαίνει από το παιχνίδι.  «Μαθαίνω το χορό» Χωρίζουμε τους παίκτες σε ομάδες. Βάζουμε μουσική και δείχνουμε τα βήματα του χορού. Κερδίζει η ομάδα που χορεύει καλύτερα.

23  Τρίλιζα  Μικρός μύλος  Επιτραπέζια παιχνίδια  Διαγωνισμοί γνώσεων  Παιχνίδια με αριθμούς  Οικολογικά παιχνίδια  Παιχνίδια με ζωγραφική  Παιχνίδια με μουσική και τραγούδια  Παιχνίδια ανασκόπησης/αξιολόγησης

24  «Σαραρίμ» Χωρίζουμε τους παίκτες σε 2 δύο ισάριθμες ομάδες. Η κάθε ομάδα έχει έναν αρχηγό, ο οποίος σε συνεργασία με τους συμπαίκτες του βρίσκει ένα ψευδώνυμο για τον καθένα, το οποίο συνήθως είναι κωμικό και αρκετές φορές σχετίζεται με νεράιδες, ξωτικά ή ζώα(π.χ. η ξυπόλητη νεράιδα, το ποντικοφαγωμένο παντελόνι κ.ά.). Οι παίκτες της κάθε ομάδας στέκονται στη γραμμή, αντικριστά, με απόσταση μεταξύ τους. Ορίζουν ποια ομάδα θα ξεκινήσει πρώτη και ο αρχηγός της περπατά ανάμεσα από τους αντιπάλους τραγουδώντας σαραρίμ, σαραρίμ, βουτού βουτού, σαραρίμ. Κλείνει τα μάτια κάποιου από αυτούς και φωνάζει το ψευδώνυμο ενός από τους συμπαίκτες του. Αυτός πλησιάζει και με διάφορες κινήσεις πειράζει το πρόσωπο του παίκτη με τα κλεισμένα μάτια. Αυτός με τη σειρά του, πρέπει να μαντέψει ποιος από τους αντιπάλους του τον πείραξε. Αν η απάντηση του είναι σωστή η ομάδα, του κερδίζει έναν πόντο και ο αρχηγός της κάνει την ίδια διαδικασία στην αντίπαλη ομάδα, ενώ αν είναι λανθασμένη, το παιχνίδι συνεχίζεται έως ότου δοθεί σωστή απάντηση.  «Πατώ» Σχεδιάζουμε στο έδαφος 6 τετράγωνα. Ένας παίκτης πηδά με κλειστά μάτια, με ένα ή δύο πόδια, ανάλογα με το τετράγωνο στο οποίο πρέπει να πατήσει. Τελειώνοντας κάθε προσπάθεια ρωτά «πατώ»; Εάν η απάντηση είναι θετική,δηλαδή αν πατά διαχωριστικές γραμμές χάνει και βγαίνει από το παιχνίδι. Αν είναι αρνητική, συνεχίζει έως ότου χάσει. Για κάθε επιτυχημένη προσπάθεια σημειώνεται υπέρ του παίχτη ένας πόντος.

25


Κατέβασμα ppt "Εύα Ιωαννίδου.  Πρέπει να γνωρίζουμε καλά το μέρος που θα επισκεφθούμε και να έχουμε επιλέξει τα σημεία που θα γίνουν τα παιχνίδια.  Βάζουμε το υλικό."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google