Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

3ο Δημοτικό Σχολειό Αριδαίας ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠ/ΚΟΙ ΑΝΔΡΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΒΕΝΤΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2013 - 2014.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "3ο Δημοτικό Σχολειό Αριδαίας ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠ/ΚΟΙ ΑΝΔΡΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΒΕΝΤΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2013 - 2014."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 3ο Δημοτικό Σχολειό Αριδαίας ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠ/ΚΟΙ ΑΝΔΡΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΒΕΝΤΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ

2 1. TA AΓΑΛΜΑΤΑΚΙΑ Τα αγαλματάκια παίζονται από τρία παιδιά και πάνω. Ένα παιδί τα φυλάει και κλείνει τα μάτια. Κρατά κλειστά τα μάτια του και λέει τη φράση: "Αγαλματάκια αγαλματάκια, μέρα ή νύχτα;" Όσο λέει τη φράση και κρατά κλειστά τα μάτια τα άλλα παιδιά κινούνται. Όταν τα ανοίξει όλοι πρέπει να είναι ακίνητοι. Αν κάποιο παιδί εκείνη τη στιγμή που ανοίγει τα μάτια του κινηθεί τα φυλάει εκείνο.

3 2. ΒΑΣΙΛΙΑ ΒΑΣΙΛΙΑ! - Βασιλιά, βασιλιά με τα δώδεκα σπαθιά! - Τι δουλειά; - Τεμπελιά. - Τεμπελιά; Γρήγορα δουλειά! Τα παιδιά προσπαθούν να δείξουν με νοήματα και κινήσεις στον βασιλιά, μια δουλειά που αποφάσισαν από πριν, να κάνουν. Ο βασιλιάς πρέπει να μαντέψει τη δουλειά.

4 3. ΤΟ ΓΑΪΤΑΝΑΚΙ Το γαϊτανάκι αποτελείται από ένα ξύλινο κοντάρι. Στην κορυφή του είναι πιασμένες αρκετές πολύχρωμες κορδέλες, που είναι μακριές. Κάθε κορδέλα την κρατάει ένα παιδί και τραγουδώντας κάποιο τραγούδι γυρνάει γύρω - γύρω. Το ένα παιδί περνάει τη μια φορά μέσα και την άλλη από έξω από το άλλο παιδί και έτσι οι κορδέλες πλέκονται πολύχρωμες πάνω στο κοντάρι δημιουργώντας διάφορα χρωματιστά σχέδια.

5 4. ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ Το παιδί που κάνει τη «μάνα» στέκεται γυρισμένο στον τοίχο, ενώ τα υπόλοιπα παιδιά σχηματίζουν μια γραμμή αρκετά μέτρα μακριά του. Στο διάστημα που το παιδί απαγγέλλει: «Ένα - δύο - τρία κόκκινο φως», τα παιδιά παίρνουν διάφορες στάσεις. Μόλις η «μάνα» σταματήσει, γυρίζει απότομα προς το μέρος των παιδιών, που έχουν στο μεταξύ ακινητοποιηθεί. Αν κάποιο απ’ αυτά κουνιέται, «καίγεται» και δεν παίζει άλλο. Το παιχνίδι επαναλαμβάνεται μέχρι τη στιγμή που κάποιο παιδί θα πλησιάσει τη «μάνα» πολύ κοντά και θα τη χτυπήσει στον ώμο. Τότε όλα τα παιδιά αρχίζουν να τρέχουν, για να περάσουν τη γραμμή της αφετηρίας. Αν κάποιο παιδί πιαστεί απ’ τη «μάνα», πριν περάσει τη γραμμή, τότε τα «φυλάει». Αλλιώς, τα φυλάει πάλι το ίδιο παιδί.

6 5. ΔΙΕΛΚΥΣΤΙΝΔΑ Τα παιδιά χωρίζονται σε δύο ομάδες. Κρατάν όλοι ένα μεγάλο σχοινί, η μια ομάδα από τη μια μεριά και η άλλη από την άλλη. Κάθε μια ομάδα αρχίζει να τραβά το σχοινί προ τη μεριά της προσπαθώντας να παρασύρει μαζί τα παιδιά της άλλης ομάδας. Όποια ομάδα το καταφέρει είναι και η νικήτρια.

7 6. ΣΧΟΙΝΑΚΙ (ΚΑΜΑΡΑ) Στην καμάρα παίζουν όσα παιδιά θέλουν, αλλά όχι πάρα πολλά. Δύο παιδιά βγαίνουν έξω και γυρνάν το σχοινάκι. Τα παιδιά πηδούν. Όποιο μπερδευτεί στο σχοινάκι, χάνει, βγαίνει έξω και γυρνάει το σχοινί. Ο άλλος που γυρνούσε, μπαίνει μαζί με τα άλλα παιδιά και έτσι το παιχνίδι συνεχίζεται.

8 7. ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΟΙ Παίζουν όσα παιδιά θέλουν και χωρίζονται σε δύο ομάδες. Η μία είναι οι κλέφτες και η άλλη οι αστυνόμοι. Οι αστυνόμοι προσπαθούν να πιάσουν τους κλέφτες, ακουμπώντας τους στην πλάτη. Αυτοί για να προφυλαχτούν, ακουμπούν με την πλάτη κάτω ή στον τοίχο. Αλλά και οι κλέφτες προσπαθούν συγχρόνως να τους ακουμπήσουν στην πλάτη τους αστυνόμους. Όποιον τον ακουμπήσουν στην πλάτη, βγαίνει από το παιχνίδι. Νικητής είναι όποια ομάδα μείνει με τα περισσότερα παιδιά.

9 8. ΤΟ ΚΟΡΟΪΔΟ Για να παιχτεί αυτό το παιχνίδι χρειάζονται 3 παιδιά και μια μπάλα. Τα δυο παιδιά κάθονται ο ένας δίπλα στον άλλο και στη μέση ο τρίτος. Τα δυο παιδιά πετούν ο ένας τη μπάλα στον άλλο και ο τρίτος προσπαθεί να την πιάσει. Αν καταφέρει να την πιάσει παίρνει τη θέση του αυτός που την πέταξε

10 9. ΤΟ ΚΥΝΗΓΗΤΟ Ένα παιχνίδι που παίζουμε είναι το κυνηγητό. Πρέπει να κυνηγάει ένας και οι άλλοι να τρέχουμε και να μην κρυβόμαστε, το παιδί που κυνηγάει να μην κάνει κλεψιές. Υπάρχει και "ξελευθερία", δηλαδή να πάει το παιδί που δεν κυνηγάει στο παιδί που είναι πιασμένο, να το ακουμπήσει και έτσι ελευθερώνεται. Επίσης έχει και "μάνα", δηλαδή αυτό το παιδί που δεν κυνηγάει να πάει εκεί και έτσι αυτός που κυνηγάει δεν μπορεί να τον πιάσει. Αυτό το παιχνίδι λέγεται κυνηγητό.

11 10. ΤΟ ΜΑΝΤΗΛΑΚΙ Οι δυο ομάδες παρατάσσονταν η μια απέναντι στην άλλη και έπαιρναν οι παίκτες της καθεμιάς τα νούμερά τους. Στο μέσο της απόστασής τους υπήρχε κάποιος που κρατούσε ένα μαντηλάκι και σε κάποια στιγμή φώναζε ένα νούμερο. Τότε ο παίκτης της κάθε ομάδας που είχε αυτό το νούμερο πήγαινε στο κέντρο για να πάρει το μαντηλάκι. Έπρεπε να προσέχει όμως. Το μαντηλάκι έπρεπε να το πάρει και να επιστρέψει στην ομάδα του, χωρίς να τον πιάσει ο παίκτης της άλλη ομάδας που είχε το ίδιο νούμερο και βγήκε κι αυτός να διεκδικήσει το μαντηλάκι. Διαφορετικά το μαντηλάκι το έπαιρνε αυτός. Είναι ένα παιχνίδι που παίζεται με κάποιες παραλλαγές μέχρι σήμερα.

12 11. ΤΟ ΜΑΝΤΗΛΑΚΙ Χρειάζεται 10 ή περισσότερα παιδιά. Κάποιος έχει ένα μαντήλι. Τα υπόλοιπα παιδιά κάνουν ένα κύκλο. Αυτός που έχει το μαντήλι γυρνάει γύρω γύρω λέγοντας: "Το μαντηλάκι πέρασε κι η κόρη το γυρεύει, που θα το έβρει". Τότε αφήνει σε κάποιον το μαντήλι και εκείνος αμέσως τον κυνηγάει. Τότε ο άλλος πρέπει να κάνει ένα γύρο και να μπει στη θέση του άλλου. Αν μπει κερδίζει, αν όχι χάνει.

13 12. ΟΙ ΜΕΛΙΣΣΕΣ Το παιχνίδι μέλισσες παίζεται από 5 παίκτες και πάνω. Για να παιχτεί το παιχνίδι, δυο παιδιά φτιάχνουν με τα χέρια τους μια γέφυρα και τα υπόλοιπα παιδιά περνούν κάτω απ' αυτήν. Τα παιδιά τα οποία έφτιαξαν τη γέφυρα διαλέγουν δυο λέξεις, μια για το καθένα. Μετά τραγουδούν ένα τραγούδι: "Περνά - περνά η μέλισσα με τα μελισσόπουλα και με τα κλωσσόπουλα. Ζουμ - ζουμ - ζουμ να οι μέλισσες περνούν για να δούμε τι θα πουν". Όταν τελειώσουν το τραγούδι, το παιδί που βρίσκεται κάτω από τη γέφυρα, πιάνεται από τα παιδιά που έφτιαξαν τη γέφυρα. Μετά του λένε τις δυο λέξεις που διάλεξαν και το παιδί πρέπει να διαλέξει μια από τις δυο. Όποια λέξη από τις δυο διαλέξει πάει με το παιδί που διάλεξε αυτή τη λέξη. Έτσι γίνεται και με τους υπόλοιπους. Όποιος πάρει τους περισσότερους κερδίζει

14 13. ΤΑ ΜΗΛΑ Τα παιδιά χωρίζονται σε δύο ομάδες. Μετά κάνουν "πέτρα – ψαλίδι - χαρτί" για να δουν ποια από τις δύο ομάδες θα είναι μέσα. Τα παιδιά που είναι μέσα πρέπει να τρέχουν εδώ κι εκεί για να μην τους ακουμπήσει η μπάλα. Αν καείς βγαίνεις έξω. Ο σκοπός αυτού του παιχνιδιού είναι να πιάσεις όσο περισσότερα μήλα μπορείς, πιάνοντας κάθε φορά τη μπάλα. Με κάθε μήλο έχεις μια ζωή παραπάνω, δηλαδή αν καείς παίζεις δεύτερη φορά, γιατί είχες πιάσει μήλο. Ο τελευταίος που θα μείνει πρέπει να κάνει τα δωδέκατα, δηλαδή για δώδεκα συνεχή χτυπήματα να μην τον κάψουν.

15 14. Η ΜΙΚΡΗ ΕΛΕΝΗ Στο κέντρο κάθεται ένα παιδί που παίρνει εκείνη τη στιγμή το όνομα της μικρής Ελένης. Οι υπόλοιποι κάνουν ένα κύκλο και γυρνούν γύρω γύρω τραγουδώντας: "Η μικρή Ελένη κάθεται και κλαίει γιατί δεν την παίζουν οι φιλενάδες της. Σήκω επάνω, κλείσε τα ματάκια σου και πιάσε όποιον θες." Εκείνη τη στιγμή η Ελένη πιάνει ένα παιδί και πρέπει με κλειστά τα μάτια να βρει ποιος είναι. Ύστερα μπαίνει μέσα αυτός που είχε πιάσει η μικρή Ελένη. Πάλι γίνονται οι ίδιες διαδικασίες.

16 15. ΜΠΙΖ Κάποιος έκρυβε τα μάτια του (μάνα) και ένας από τους υπόλοιπους τον χτυπούσε. Όλοι φώναζαν "μπιζ" και σήκωναν το ένα χέρι. Η "μάνα" τότε άνοιγε τα μάτια και έλεγε ποιος μπορεί να ήταν αυτός που το χτύπησε. Αν το έβρισκε έκανε αυτός τη "μάνα". Αν όχι συνέχιζε το ίδιο παιδί. Παιζόταν και στην αρχαιότητα με την ονομασία "κολλαβισμός".

17 16. ΟΙ ΜΠΙΛΙΕΣ Στήνουν όλες τις μπίλιες στη σειρά. Για να παίξει πρώτος κάποιος βγαίνει με κλήρωση. Μετά την κλήρωση αρχίζουν και χτυπούν με τη σειρά σε απόσταση περίπου πέντε μέτρων με τη μάνα (μεγάλη μπίλια). Όποιος βγάλει απ' τη σειρά τις περισσότερες μπίλιες, κερδίζει.

18 17. ΤΟ ΠΑΤΗΤΟ Το πατητό παίζεται από πολλούς παίκτες. Όλοι οι παίκτες ενώνουν το ένα τους πόδι, τα κολλούν δηλαδή όλα μαζί. Μετά φωνάζουν "πατητό" όλοι μαζί παίρνοντας το πόδι τους πίσω. Φωνάζουν νούμερα: "πρώτος", "δεύτερος" κ.α. Ο καθένας παίζει με τη σειρά του. Ο ένας προσπαθεί να πατήσει τον άλλο πηδώντας. Πηδούν όμως και αυτοί τους οποίους προσπαθούν να πατήσουν, ώστε να αποφύγουν το πάτημα. νικητής είναι αυτός που θα μείνει τελευταίος.

19 18. ΟΙ ΨΕΙΡΕΣ Οι ψείρες είναι ένα παιχνίδι πολύ ωραίο που το παίζουν πολλά παιδιά. Ένας κρατάει τη μπάλα, την πετάει ψηλά και λέει: "Να την πιάσει ο ", λέγοντας το όνομα κάποιου παιδιού που παίζει. Το παιδί αυτό πρέπει να πιάσει τη μπάλα και να πει αμέσως: "Ένα, δύο, τρία, στοπ!" Αμέσως πρέπει να σταματήσουν όλοι. Αυτός που έχει τη μπάλα κάνει τρία βήματα για να πλησιάσει αυτόν που θέλει να κανέψει (πετύχει). Αν δεν τον κανέψει, τότε παίρνει μια ψείρα (πόντο). Αν τον κανέψει όμως παίρνει την ψείρα ο άλλος. Όποιος συμπληρώσει 5 ψείρες, τότε οι άλλοι του βγάζουνε ψευδώνυμο και τον φωνάζουν με αυτό σε όλη την υπόλοιπη διάρκεια του παιχνιδιού.

20 19. Η ΤΥΦΛΟΜΥΓΑ Η τυφλόμυγα είναι ένα παιχνίδι που μου αρέσει πολύ. Παίζουν όσα παιδιά θέλουν. Παίρνουμε ένα μαντήλι και δένουμε τα μάτια κάποιου παιδιού. Αυτό πρέπει να πιάσει ένα παιδί και να πει ποιο είναι και αν είναι σωστό θα φυλάει.

21 20. ΟΙ ΤΣΟΥΒΑΛΟΔΡΟΜΙΕΣ Παίζεται από πολλά παιδιά. Το κάθε παιδί μπαίνει με τα πόδια μέσα σε ένα τσουβάλι και το κρατάει με το χέρι του στη μέση του. Στέκονται στη σειρά όλα τα παιδιά και μόλις δώσει κάποιος το σύνθημα ξεκινούν όλα χοροπηδώντας μέχρι να φτάσουν σε κάποιο σημείο που έχουν ορίσει. Όποιος φτάσει πρώτος είναι ο νικητής.

22 21. ΤΟ ΤΣΕΡΚΙ Το Τσέρκι ή κρικηλασία ήταν παιχνίδι που παιζόταν στη αρχαιότητα αλλά και στην νεότερη εποχή. Τα παιδιά προσπαθούσαν να κυλήσουν έναν τροχό από ξύλο ή μέταλλο με τα χέρια ή χτυπώντας τον με ένα ξύλο. Κέρδιζε το παιδί που θα έφτανε πρώτο στο προκαθορισμένο σημείο.

23 22. ΤΟ ΤΣΙΛΙΚΙ Αποτελείται από δύο ξύλινες βέργες. Η μία είναι κοντή, η άλλη μακριά και μυτερή. Παίζεται εύκολα. Αφήνουμε τη μικρή βέργα κάτω στη γη και με τη μεγάλη τη σηκώνουμε ψηλά και όταν είναι στον αέρα τη χτυπάμε. Όποιος την πετάξει μακρύτερα είναι ο νικητής

24 23. ΤΟ ΤΖΑΜΙ Παίζουν το λιγότερο με 10 παίκτες οι οποίοι χωρίζονται σε δύο ομάδες. Βάζουμε τα κεραμίδια μέσα σε ένα μικρό κύκλο το ένα πάνω στο άλλο και από το σημείο εκείνο μετράμε 7 βήματα και κάνουμε μία γραμμή σε εκείνο το σημείο. Η μία ομάδα στέκετε πίσω από τη γραμμή και η άλλη πίσω από τα κεραμίδια. Η ομάδα που είναι πίσω από την γραμμή παίρνει τη μπάλα και προσπαθεί να σημαδέψει και να ρίξει τα κεραμίδια. Κάθε παίκτης έχει 3 ευκαιρίες να ρίξει τη μπάλα, σε περίπτωση που κανείς δεν πετύχει να ρίξει κάτω τα κεραμίδια αλλάζουν ρόλους. Σε περίπτωση που κάποιος ρίξει τα κεραμίδια η ομάδα του τρέχει προς όλες τις κατευθύνσεις και προσπαθεί να βάλει τα κεραμίδια το ένα πάνω στο άλλο όπως ήταν πριν. Η άλλη ομάδα προσπαθεί να χτυπήσει με τη μπάλα τους αντιπάλους της έτσι ώστε να τους βγάλει από το παιχνίδι. Όποιος έχει τη μπάλα πρέπει να είναι ακίνητος. Την ώρα εκείνη μπορεί να ακινητοποιήσει έναν αντίπαλο ή να δώσει πάσα σ’ένα συμπαίκτη του. Το παιχνίδι συνεχίζεται κατ΄ αυτόν τον τρόπο μέχρι ή η μία ομάδα να στήσει τα κεραμίδια και να πει "ΤΖΑΜΙ" ή η άλλη ομάδα να ακινητοποιήσει όλους τους αντιπάλους της Όποιος έχει τη μπάλα πρέπει να είναι ακίνητος. Την ώρα εκείνη μπορεί να ακινητοποιήσει έναν αντίπαλο ή να δώσει πάσα σ’ένα συμπαίκτη του. Το παιχνίδι συνεχίζεται κατ΄ αυτόν τον τρόπο μέχρι ή η μία ομάδα να στήσει τα κεραμίδια και να πει "ΤΖΑΜΙ" ή η άλλη ομάδα να ακινητοποιήσει όλους τους αντιπάλους της.

25 24. ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Το παιχνίδι παίζεται με όσους παίχτες θέλετε. Κάθονται στη σειρά και ο πρώτος λέει μία λέξη στο αυτί του δεύτερου, ο δέυτερος στον τρίτο,... έτσι ώστε να φτάσει στον τελευταίο. Αν ο τελευταίος βρει την αρχική λέξη, τότε πηγαίνει μπροστά και λέει τη δική του Το παιχνίδι παίζεται με όσους παίχτες θέλετε. Κάθονται στη σειρά και ο πρώτος λέει μία λέξη στο αυτί του δεύτερου, ο δέυτερος στον τρίτο,... έτσι ώστε να φτάσει στον τελευταίο. Αν ο τελευταίος βρει την αρχική λέξη, τότε πηγαίνει μπροστά και λέει τη δική του.

26 25. ΣΙ ΜΑΡΙΟ Για να παίξουν το Σι Μαριό, τα παιδιά κάνουν έναν κύκλο και απλώνουν τα χέρια τους. Ενώνουν τα παιδιά τα χέρια έτσι ώστε οι παλάμες τους να βλέπουν προς το μέσον του κύκλου. Μπορούν να παίξουν όσα παιδιά θέλουν. Τα παιδιά αρχίζουν να τραγουδούν το τραγούδι κτυπώντας το κάθε ένα με το δεξί του χέρι, την παλάμη του παιδιού που βρίσκεται στο αριστερό του χέρι. Όταν όμως φτάσουμε στο one, two, three, τότε το προτελευταίο παιδί πρέπει να πετύχει την παλάμη του παιδιού που είναι τελευταίο. Αν την κτυπήσει, τότε το βγάζει από το παιχνίδι και ο κύκλος μικραίνει. Αν δεν την κτυπήσει, τότε βγαίνει αυτό.

27 ΚΑΛΟΚΑΛΟΚΑΙΡΙ


Κατέβασμα ppt "3ο Δημοτικό Σχολειό Αριδαίας ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠ/ΚΟΙ ΑΝΔΡΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΒΕΝΤΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2013 - 2014."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google