Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος 2012. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος 2012. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος 2012

2 “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”

3 Διεξαγωγή ανά εξάμηνο (Μάρτιος, 2 ο 15ήμερο) Διερεύνηση πέντε (5) πληθυσμών ενδιαφέροντος: - Κάτοικοι – καταναλωτές Νομού Θεσ/νίκης (Consumer Survey) - Εμπορικές επιχειρήσεις Νομού Θεσ/νίκης (Retail Trade Survey) - Βιομηχανίες – Βιοτεχνίες Νομού Θεσ/νίκης (Industry Survey) - Υπηρεσίες Νομού Θεσ/νίκης (Services Industry) - Κατασκευαστικές επιχειρήσεις Νομού Θεσ/νίκης (Construction Survey) Διεξαγωγή με τηλεφωνικές συνεντεύξεις (σύστημα CATI) Συνολικό δείγμα 1,500 ατόμων (700 καταναλωτές & 800 επιχειρήσεις) Ερωτηματολόγιο κατά τα πρότυπα των οδηγιών για τις έρευνες οικονομικής συγκυρίας (DG – ECFIN)

4 Έρευνα Καταναλωτών Έρευνα Βιομηχανίας Έρευνα Υπηρεσιών Έρευνα Λιανικού Εμπορίου Έρευνα Κατασκευών 5

5 Έρευνα Καταναλωτών 1

6 Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Νομός Θεσσαλονίκης: -72 Ελλάδα:-79 Eυρωπαϊκή Ένωση:-19 Έρευνα Καταναλωτών 1 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης (Σεπτέμβριος 2011) Νομός Θεσσαλονίκης: -76 Ελλάδα:-74 Eυρωπαϊκή Ένωση:-19

7 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -68 GR: -68 EU: -18 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -69 GR:-84 EU:-19 Σεπτέμβριος 2011

8 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -65 GR:-66 EU:-9 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -57 GR: -73 EU:-9 Σεπτέμβριος 2011

9 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -85 GR:-90 EU: -40 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -86 GR:-94 EU:-40 Σεπτέμβριος 2011

10 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -76 GR:-78 EU:-27 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -67 GR:-77 EU:-22 Σεπτέμβριος 2011

11 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +34 GR:+51 EU:+42 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +24 GR:+49 EU:+40 Σεπτέμβριος 2011

12 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +29 GR:+36 EU:+25 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -5 GR:+8 EU:+24 Σεπτέμβριος 2011

13 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +89 GR:+85 EU:+32 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +84 GR:+88 EU:+36 Σεπτέμβριος 2011

14 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -61 GR:-56 EU:-21 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -61 GR: -65 EU: -21 Σεπτέμβριος 2011

15 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -71 GR:-66 EU:-25 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -79 GR:-74 EU:-24 Σεπτέμβριος 2011

16 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -58 GR:-51 EU:- Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -60 GR: -65 EU:- Σεπτέμβριος 2011

17 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -76 GR:-66 EU:-9 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -79 GR:-80 EU:-10 Σεπτέμβριος 2011

18 Έρευνα Καταναλωτών 1 Σεπτέμβριος 2011

19 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -92 GR*:-89 EU*:-74 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -93 GR*: -93 EU*:-76 *Στοιχεία Ιουλίου ‘11 Σεπτέμβριος 2011 *Στοιχεία Ιανουάριος ‘12

20 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -95 GR*:-95 EU*:-90 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -97 GR*:-94 EU*:-89 *Στοιχεία Ιουλίου ‘11 Σεπτέμβριος 2011 *Στοιχεία Ιανουάριος ‘12

21 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -84 GR*:-83 EU*:-57 *Στοιχεία Ιουλίου ‘11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -86 GR*:-89 EU*:-61 Σεπτέμβριος 2011 *Στοιχεία Ιανουάριος ‘12

22 Έρευνα Βιομηχανίας 2

23 2 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Βιομηχανία) – Σεπτέμβριος 2011 Νομός Θεσσαλονίκης: -34 Ελλάδα:-24 Eυρωπαϊκή Ένωση:-6 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Βιομηχανία) Νομός Θεσσαλονίκης: -22 Ελλάδα:-22 Eυρωπαϊκή Ένωση:-7

24 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -56 GR:-7 EU:+0,4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -64 GR:-18 EU:-4 Σεπτέμβριος 2011

25 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -68 GR:-42 EU:-12 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -65 GR:-47 EU:-17 Σεπτέμβριος 2011

26 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -42 GR:-34 EU:-12 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -45 GR:-18 EU:-15 Σεπτέμβριος 2011

27 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -9 GR:+20 EU:+7 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -14 GR:+14 EU:+9 Σεπτέμβριος 2011

28 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -43 GR:-9 EU:+2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -16 GR:-3 EU:+5 Σεπτέμβριος 2011

29 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -11 GR: +0,5 EU:+7 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -17 GR:-11 EU:+8 Σεπτέμβριος 2011

30 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -28 GR:-23 EU:-1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -25 GR:-23 EU:-3 Σεπτέμβριος 2011

31 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Σεπτέμβριος 2011

32 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Σεπτέμβριος 2011

33 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -4 GR:*+35 EU:*+11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -11 GR:*+39 EU:*+15 *Στοιχεία Ιουλίου ‘11 Σεπτέμβριος 2011 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘12

34 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -20 GR:+15 EU:+9 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -2 GR:+7 EU:+6 Σεπτέμβριος 2011 *Στοιχεία Ιουλίου ‘11 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘12

35 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.*Ελλάδα: ΙΟΒΕ – Ιαν *Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN – Ιαν ΘεσσαλονίκηΕλλάδα*Ευρωπαϊκή Ένωση* **Πόσοι μήνες παραγωγής είναι εξασφαλισμένοι βάσει του τρέχοντος επιπέδου παραγγελιών της επιχείρησής σας; 2,74,13,9 ***Σε ποιο επίπεδο παραγωγικής δυναμικότητας λειτουργεί αυτή τη στιγμή η επιχείρησή σας (% της πλήρους δυναμικότητας); 57,6%65,5%80,2% ** Ποσοστό όσων απάντησαν: 88% *** Ποσοστό όσων απάντησαν: 95%

36 Έρευνα Υπηρεσιών 3

37 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Υπηρεσίες) – Σεπτέμβριος 2011 Νομός Θεσσαλονίκης: -51 Ελλάδα:-25 Eυρωπαϊκή Ένωση:-4 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα:: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Υπηρεσίες) Νομός Θεσσαλονίκης: -51 Ελλάδα:-32 Eυρωπαϊκή Ένωση:-4

38 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -60 GR:-19 EU:-8 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -66 GR:-34 EU:-11 Σεπτέμβριος 2011

39 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -50 GR:-26 EU:-4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -53 GR:-34 EU:-2 Σεπτέμβριος 2011

40 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -43 GR:-31 EU:-0,3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -33 GR:-29 EU:+2 Σεπτέμβριος 2011

41 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -15 GR:-21 EU:+3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -27 GR:-31 EU:+1 Σεπτέμβριος 2011

42 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -16 GR:-39 EU:+5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -15 GR:-32 EU:+2 Σεπτέμβριος 2011

43 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -32 GR:-20 EU:+2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -41 GR:-26 EU:+6 Σεπτέμβριος 2011

44 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Σεπτέμβριος 2011

45 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4

46 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Λιανικό Εμπόριο) – Μάρτιος 2011 Νομός Θεσσαλονίκης: -37 Ελλάδα:-41 Eυρωπαϊκή Ένωση:-13 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Λιανικό Εμπόριο) Νομός Θεσσαλονίκης: -37 Ελλάδα:-36 Eυρωπαϊκή Ένωση:-11

47 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -71 GR:-62 EU:-14 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -77 GR: -59 EU: -10 Σεπτέμβριος 2011

48 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -19 GR:+19 EU:+17 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -7 GR:-1 EU:+18 Σεπτέμβριος 2011

49 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -61 GR:-47 EU:-15 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -43 GR:-51 EU:-14 Σεπτέμβριος 2011

50 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -60 GR:-41 EU:-9 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -40 GR:-50 EU:-6 Σεπτέμβριος 2011

51 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -27 GR:-28 EU:-8 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -23 GR:-42 EU:-4 Σεπτέμβριος 2011

52 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -17 GR:-14 EU:+16 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -24 GR:-32 EU:+13 Σεπτέμβριος 2011

53 Έρευνα Κατασκευών 5

54 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Κατασκευές) – Σεπτέμβριος 2011 Νομός Θεσσαλονίκης: -56 Ελλάδα:-61 Eυρωπαϊκή Ένωση:-28 Έρευνα Κατασκευές 5 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Κατασκευές) Νομός Θεσσαλονίκης: -55 Ελλάδα:-61 Eυρωπαϊκή Ένωση:-29

55 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -55 GR:-43 EU:-11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -67 GR:-52 EU:-14 Σεπτέμβριος 2011

56 Έρευνα Κατασκευές 5 Σεπτέμβριος 2011

57 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -70 GR:-81 EU:-38 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -79 GR:-78 EU:-37 Σεπτέμβριος 2011

58 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -42 GR:-41 EU:-18 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -30 GR:-43 EU:-22 Σεπτέμβριος 2011

59 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -28 GR:-32 EU:-9 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -28 GR:-28 EU:-5 Σεπτέμβριος 2011

60


Κατέβασμα ppt "Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος 2012. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google