Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ο Δικυκλισμός και Ατυχήματα Project B ΛΥΚΕΙΟΥ 2012-2013 Εσπερινό Γ/σιο – Λ.Τ. Γαλατά Εσπερινό Γ/σιο – Λ.Τ. Γαλατά.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ο Δικυκλισμός και Ατυχήματα Project B ΛΥΚΕΙΟΥ 2012-2013 Εσπερινό Γ/σιο – Λ.Τ. Γαλατά Εσπερινό Γ/σιο – Λ.Τ. Γαλατά."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ο Δικυκλισμός και Ατυχήματα Project B ΛΥΚΕΙΟΥ Εσπερινό Γ/σιο – Λ.Τ. Γαλατά Εσπερινό Γ/σιο – Λ.Τ. Γαλατά

2 Η ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η οδική συμπεριφορά είναι στοιχείο του πολιτισμού μιας χώρας. Η οδική συμπεριφορά είναι στοιχείο του πολιτισμού μιας χώρας. Σε ένα πρόγραμμα μείωσης των τροχαίων ατυχημάτων, πρέπει να δίδεται βαρύτητα πρώτα και κύρια στην ευαισθητοποίηση του πολίτη και στην καλλιέργεια κυκλοφοριακής συνείδησης που αρχίζει από το σχολείο και φθάνει στην ποιοτικότερη εκπαίδευση και εξέταση των υποψηφίων οδηγών με εφαρμογή σύγχρονων προτύπων, τα οποία σε συνδυασμό με την καθιέρωση άρτιων τεχνικών ελέγχων, συνιστούν ένα πολυεπίπεδο πλέγμα δράσεων. Σε ένα πρόγραμμα μείωσης των τροχαίων ατυχημάτων, πρέπει να δίδεται βαρύτητα πρώτα και κύρια στην ευαισθητοποίηση του πολίτη και στην καλλιέργεια κυκλοφοριακής συνείδησης που αρχίζει από το σχολείο και φθάνει στην ποιοτικότερη εκπαίδευση και εξέταση των υποψηφίων οδηγών με εφαρμογή σύγχρονων προτύπων, τα οποία σε συνδυασμό με την καθιέρωση άρτιων τεχνικών ελέγχων, συνιστούν ένα πολυεπίπεδο πλέγμα δράσεων.

3 Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια γίνονται προσπάθειες για την μείωση των Τροχαίων ατυχημάτων. Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια γίνονται προσπάθειες για την μείωση των Τροχαίων ατυχημάτων. 'Κατά το παρελθόν δεν εφαρμόστηκαν μακροπρόθεσμες, συντονισμένες και ολοκληρωμένες δράσεις από την πλευρά της πολιτείας' 'Κατά το παρελθόν δεν εφαρμόστηκαν μακροπρόθεσμες, συντονισμένες και ολοκληρωμένες δράσεις από την πλευρά της πολιτείας' παρατήρησε ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης επιχειρώντας να εξηγήσει τους λόγους που μας έφεραν στην κορυφή των συγκεκριμένων δεικτών και προσέθεσε : παρατήρησε ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης επιχειρώντας να εξηγήσει τους λόγους που μας έφεραν στην κορυφή των συγκεκριμένων δεικτών και προσέθεσε : 'Τα όποια μέτρα που είχαν ληφθεί εφαρμόστηκαν αποσπασματικά και δεν συνοδεύτηκαν από συστηματική αστυνόμευση'. 'Τα όποια μέτρα που είχαν ληφθεί εφαρμόστηκαν αποσπασματικά και δεν συνοδεύτηκαν από συστηματική αστυνόμευση'. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του υπουργού, οι κυριότεροι παράγοντες που προκαλούν τα τροχαία ατυχήματα είναι : Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του υπουργού, οι κυριότεροι παράγοντες που προκαλούν τα τροχαία ατυχήματα είναι : 'ο ανθρώπινος παράγοντας, η επιθετική οδήγηση, η υπερβολική ταχύτητα, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και η μη χρήση της ζώνης ασφαλείας και του κράνους' 'ο ανθρώπινος παράγοντας, η επιθετική οδήγηση, η υπερβολική ταχύτητα, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και η μη χρήση της ζώνης ασφαλείας και του κράνους'

4 Η ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Οδικό τροχαίο ατύχημα (με σωματικές βλάβες) : Θεωρείται το συμβάν που γίνεται στους δρόμους ή στις πλατείες, που είναι ελεύθερες στη δημόσια χρήση (όχι σε αυλές, βιομηχανικούς χώρους, αμαξοστάσια των επιχειρήσεων μεταφορών κλπ.), με συμμετοχή σε αυτό ενός ή περισσοτέρων οχημάτων, από τα οποία το ένα τουλάχιστον βρισκόταν σε κίνηση κατά τη στιγμή του ατυχήματος και είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο ή τον τραυματισμό προσώπου ή προσώπων. Οδικό τροχαίο ατύχημα (με σωματικές βλάβες) : Θεωρείται το συμβάν που γίνεται στους δρόμους ή στις πλατείες, που είναι ελεύθερες στη δημόσια χρήση (όχι σε αυλές, βιομηχανικούς χώρους, αμαξοστάσια των επιχειρήσεων μεταφορών κλπ.), με συμμετοχή σε αυτό ενός ή περισσοτέρων οχημάτων, από τα οποία το ένα τουλάχιστον βρισκόταν σε κίνηση κατά τη στιγμή του ατυχήματος και είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο ή τον τραυματισμό προσώπου ή προσώπων.

5 Νεκρός : Θεωρείται το πρόσωπο εκείνο, του οποίου ο θάνατος, επέρχεται την ίδια στιγμή και μέσα σε διάστημα 30 ημερών από αυτό (τον ορισμό αυτό ακολουθεί η Ελλάδα από ). Νεκρός : Θεωρείται το πρόσωπο εκείνο, του οποίου ο θάνατος, επέρχεται την ίδια στιγμή και μέσα σε διάστημα 30 ημερών από αυτό (τον ορισμό αυτό ακολουθεί η Ελλάδα από ). Τραυματίας : Θεωρείται το παθόν πρόσωπο, που υπέστη σωματική κάκωση ή βλάβη της υγείας του. Τραυματίας : Θεωρείται το παθόν πρόσωπο, που υπέστη σωματική κάκωση ή βλάβη της υγείας του. Βαριά τραυματισμένος : Θεωρείται το παθόν πρόσωπο, που υπέστη σοβαρή βλάβη, όπως κρανιοεγκεφαλική κάκωση, ακρωτηριασμό, πολλαπλό τραυματισμό με αποτέλεσμα το άτομο να χάσει την διανοητική του επαφή με το περιβάλλον και να κινδυνεύει σοβαρά η ζωή του. Βαριά τραυματισμένος : Θεωρείται το παθόν πρόσωπο, που υπέστη σοβαρή βλάβη, όπως κρανιοεγκεφαλική κάκωση, ακρωτηριασμό, πολλαπλό τραυματισμό με αποτέλεσμα το άτομο να χάσει την διανοητική του επαφή με το περιβάλλον και να κινδυνεύει σοβαρά η ζωή του. Ελαφρά τραυματισμένος : Θεωρείται το παθόν πρόσωπο, που υπέστη απλή σωματική κάκωση, μη ικανή να θέσει την ζωή του σε κίνδυνο. Ελαφρά τραυματισμένος : Θεωρείται το παθόν πρόσωπο, που υπέστη απλή σωματική κάκωση, μη ικανή να θέσει την ζωή του σε κίνδυνο. Όχημα : Στα οχήματα, για την παρακολούθηση του στατιστικού αντικειμένου, περιλαμβάνονται τα αυτοκίνητα οχήματα, τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία (τρόλει), οι μοτοσικλέτες, τα ποδήλατα και μοτοποδήλατα, τα αγροτικά μηχανήματα, τα μηχανήματα οδοποιίας, τα ζωήλατα οχήματα και οι χειράμαξες. Στα οχήματα δεν περιλαμβάνονται οι σιδηρόδρομοι, εκτός αν στο ατύχημα συμμετέχει όχημα μιας (1) από τις παραπάνω κατηγορίες, οπότε και οι σιδηρόδρομοι θεωρούνται οχήματα. Όχημα : Στα οχήματα, για την παρακολούθηση του στατιστικού αντικειμένου, περιλαμβάνονται τα αυτοκίνητα οχήματα, τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία (τρόλει), οι μοτοσικλέτες, τα ποδήλατα και μοτοποδήλατα, τα αγροτικά μηχανήματα, τα μηχανήματα οδοποιίας, τα ζωήλατα οχήματα και οι χειράμαξες. Στα οχήματα δεν περιλαμβάνονται οι σιδηρόδρομοι, εκτός αν στο ατύχημα συμμετέχει όχημα μιας (1) από τις παραπάνω κατηγορίες, οπότε και οι σιδηρόδρομοι θεωρούνται οχήματα.

6 Αναφορές ατυχημάτων στην Περιοχή της Τροιζήνας Τραγικό τροχαίο ατύχημα με ένα νεκρό, έγινε εχθές 23/8 το απόγευμα στο Άνω Φανάρι επι της επαρχιακής οδού Δρυόπης – Γαλατά, λίγα μέτρα απο την είσοδο του Δ.Δ. ΔΡΥΟΠΗΣ Τροιζηνίας. Σύμφωνα με πληροφορίες από το Α.Τ. Πόρου, η μητέρα οδηγός μοτοσυκλέτας, κάτοικος Τροιζηνίας, με συνεπιβάτες τα τρία (!) ανήλικα παιδιά της, ανατράπηκε με τη μοτοσυκλέτα της, με αποτέλεσμα να σκοτωθεί η ίδια και να τραυματιστούν σοβαρά τα τρία της παιδιά. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως τα δύο από τα παιδιά της βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση, ενώ το τρίτο έχει διαφύγει τον κίνδυνο. Ο επικεφαλής της μειοψηφίας του Δ.Σ του Δήμου Τροιζηνίας κ. Σάββας Αθανασίου, δήλωσε για το τραγικό γεγονός: «Το τραγικό τροχαίο ατύχημα που έγινε στη Δρυόπη, δείχνει και τους υπεύθυνους και τους ανεύθυνους. Νεκρή η μάνα και τα τρία παιδάκια χαροπαλεύουν. Τι πρέπει να κάνουμε; Να μηνυθούν σε πρώτη φάση όσοι έχουν την ευθύνη και φέρονται ασυνείδητα, αναίσθητα, απάνθρωπα. Δεν πάει άλλο». Τραγικό τροχαίο ατύχημα με ένα νεκρό, έγινε εχθές 23/8 το απόγευμα στο Άνω Φανάρι επι της επαρχιακής οδού Δρυόπης – Γαλατά, λίγα μέτρα απο την είσοδο του Δ.Δ. ΔΡΥΟΠΗΣ Τροιζηνίας. Σύμφωνα με πληροφορίες από το Α.Τ. Πόρου, η μητέρα οδηγός μοτοσυκλέτας, κάτοικος Τροιζηνίας, με συνεπιβάτες τα τρία (!) ανήλικα παιδιά της, ανατράπηκε με τη μοτοσυκλέτα της, με αποτέλεσμα να σκοτωθεί η ίδια και να τραυματιστούν σοβαρά τα τρία της παιδιά. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως τα δύο από τα παιδιά της βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση, ενώ το τρίτο έχει διαφύγει τον κίνδυνο. Ο επικεφαλής της μειοψηφίας του Δ.Σ του Δήμου Τροιζηνίας κ. Σάββας Αθανασίου, δήλωσε για το τραγικό γεγονός: «Το τραγικό τροχαίο ατύχημα που έγινε στη Δρυόπη, δείχνει και τους υπεύθυνους και τους ανεύθυνους. Νεκρή η μάνα και τα τρία παιδάκια χαροπαλεύουν. Τι πρέπει να κάνουμε; Να μηνυθούν σε πρώτη φάση όσοι έχουν την ευθύνη και φέρονται ασυνείδητα, αναίσθητα, απάνθρωπα. Δεν πάει άλλο».

7 Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε, απογευματινές ώρες σήμερα, στη χερσαία ζώνη λιμένα Γαλατά Τροιζινίας, όταν Ι.Χ.Ε όχημα με οδηγό 63χρονο, συγκρούσθηκε με δίκυκλο όχημα χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας, που οδηγούσε 27χρονη αλλοδαπή με συνεπιβάτη 24χρονη αλλοδαπή επίσης. Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε, απογευματινές ώρες σήμερα, στη χερσαία ζώνη λιμένα Γαλατά Τροιζινίας, όταν Ι.Χ.Ε όχημα με οδηγό 63χρονο, συγκρούσθηκε με δίκυκλο όχημα χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας, που οδηγούσε 27χρονη αλλοδαπή με συνεπιβάτη 24χρονη αλλοδαπή επίσης. Από τη σύγκρουση τραυματίσθηκαν ελαφρώς οι επιβαίνουσες του δίκυκλου, οι οποίες διεκομίσθησαν αρχικά στο Κέντρο Υγείας Γαλατά, για την παροχή των πρώτων βοηθειών και στη συνέχεια στο Γ.Ν.Ν. Άργους για περαιτέρω ιατρικές εξετάσεις. Από τη σύγκρουση τραυματίσθηκαν ελαφρώς οι επιβαίνουσες του δίκυκλου, οι οποίες διεκομίσθησαν αρχικά στο Κέντρο Υγείας Γαλατά, για την παροχή των πρώτων βοηθειών και στη συνέχεια στο Γ.Ν.Ν. Άργους για περαιτέρω ιατρικές εξετάσεις. Οι ανωτέρω πρόκειται να οδηγηθούν μετά το πέρας των ιατρικών εξετάσεων ενώπιον του αρμόδιου Εισαγγελέα κατά την αυτόφωρη διαδικασία, διότι στερούνταν νόμιμων ταξιδιωτικών εγγραφών, η 27χρονη οδηγός δεν κατείχε άδεια οδήγησης, καθώς και το δίκυκλο ήταν ανασφάλιστο. Οι ανωτέρω πρόκειται να οδηγηθούν μετά το πέρας των ιατρικών εξετάσεων ενώπιον του αρμόδιου Εισαγγελέα κατά την αυτόφωρη διαδικασία, διότι στερούνταν νόμιμων ταξιδιωτικών εγγραφών, η 27χρονη οδηγός δεν κατείχε άδεια οδήγησης, καθώς και το δίκυκλο ήταν ανασφάλιστο.

8 Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε, σήμερα στις 15.30, στη θέση «ΑΜΠΕΛΙ» στη χερσαία ζώνη λιμένα Πόρου, όταν τετράτροχο όχημα, γουρούνα, με οδηγό έναν 52χρονο αλλοδαπό, κινούμενο στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας με σκοπό την στάθμευση, εμπόδισε διερχόμενο δίκυκλο όχημα που οδηγούσε ένας 60χρονος, ο οποίος στην προσπάθεια του να ακινητοποιήσει το δίκυκλο, έχασε τον έλεγχο και ανετράπη με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του. Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε, σήμερα στις 15.30, στη θέση «ΑΜΠΕΛΙ» στη χερσαία ζώνη λιμένα Πόρου, όταν τετράτροχο όχημα, γουρούνα, με οδηγό έναν 52χρονο αλλοδαπό, κινούμενο στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας με σκοπό την στάθμευση, εμπόδισε διερχόμενο δίκυκλο όχημα που οδηγούσε ένας 60χρονος, ο οποίος στην προσπάθεια του να ακινητοποιήσει το δίκυκλο, έχασε τον έλεγχο και ανετράπη με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του. Ο 60χρονος μεταφέρθηκε αρχικά στο Κ.Υ. Τροιζήνιας για την παροχή των πρώτων βοηθειών και στη συνέχεια στο Γ.Ν.Ν. Ναυπλίου για περαιτέρω νοσηλεία. Ο 60χρονος μεταφέρθηκε αρχικά στο Κ.Υ. Τροιζήνιας για την παροχή των πρώτων βοηθειών και στη συνέχεια στο Γ.Ν.Ν. Ναυπλίου για περαιτέρω νοσηλεία. Ο 52χρονος αλλοδαπός υποβλήθηκε σε αλκοτέστ και βρέθηκε υπό την επήρεια αλκοόλ με βαθμό 0,61 mg/l, ενώ παράλληλα διαπιστώθηκε ότι δεν ήταν κάτοχος άδειας ικανότητας οδήγησης. Ο 52χρονος αλλοδαπός υποβλήθηκε σε αλκοτέστ και βρέθηκε υπό την επήρεια αλκοόλ με βαθμό 0,61 mg/l, ενώ παράλληλα διαπιστώθηκε ότι δεν ήταν κάτοχος άδειας ικανότητας οδήγησης.

9

10

11

12 Σας ευχαριστούμε πολύ!!


Κατέβασμα ppt "Ο Δικυκλισμός και Ατυχήματα Project B ΛΥΚΕΙΟΥ 2012-2013 Εσπερινό Γ/σιο – Λ.Τ. Γαλατά Εσπερινό Γ/σιο – Λ.Τ. Γαλατά."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google