Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ Γ’ ΤΑΞΗ Γ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2008 ΑΡ. ΠΑΙΔΙΩΝ:22 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΦΩΤΕΙΝΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ Γ’ ΤΑΞΗ Γ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2008 ΑΡ. ΠΑΙΔΙΩΝ:22 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΦΩΤΕΙΝΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ Γ’ ΤΑΞΗ Γ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2008 ΑΡ. ΠΑΙΔΙΩΝ:22 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΦΩΤΕΙΝΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ

2 ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ: Παρόλη τη ζωντάνια, τις γνώσεις και τις εμπειρίες που χαρακτηρίζουν τα παιδιά της συγκεκριμένης τάξης, έχω εντοπίσει ότι υπάρχει πρόβλημα στην προφορική επικοινωνία, κυρίως στη συζήτηση που διεξάγεται στην τάξη και ειδικότερα στο γεγονός ότι δεν περιμένουν να πάρουν το λόγο για να μιλήσουν ή να παρακολουθούν με προσοχή αυτόν που μιλά. Είναι ενθουσιασμένοι και πρόθυμοι να μιλήσουν χωρίς να ακολουθούν το σωστό τρόπο.

3 ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ(ΣΥΝΕΧΕΙΑ): Το γεγονός αυτό δυσχεραίνει το έργο μου στην τάξη αλλά κυρίως προκαλεί σπατάλη διδακτικού χρόνου και μείωση της αποτελεσματικότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης αφού χρειάζεται να επαναληφθούν πράγματα που έχουν ειπωθεί, να γίνονται συχνές παρατηρήσεις ή να μην γίνονται κτήμα στα παιδιά γνώσεις κατά τη διάρκεια του μαθήματος, λόγω της απροσεξίας τους. Για την επίλυση του συγκεκριμένου προβλήματος, που πιστεύω επηρεάζει το μαθησιακό επίπεδο της τάξης, θα προβώ στην εφαρμογή μιας μικρής έκτασης έρευνας δράσης.

4 ΣΤΟΧΟΙ: Στόχοι για τα παιδιά: Α)Γινόμαστε σωστοί ακροατές: Παρακολουθούμε με προσοχή αυτόν που μιλά βλέποντάς τον στα μάτια. Δε διακόπτουμε αυτόν που μιλά. Εκφράζουμε την προσοχή μας και τα συναισθήματά μας γι’ αυτόν που μιλά και γι’ αυτά που λέει με τη μη λεκτική επικοινωνία (εκφράσεις προσώπου, χειρονομίες…).

5 ΣΤΟΧΟΙ: Στόχοι για τα παιδιά: Β)Γινόμαστε σωστοί ομιλητές: Ζητούμε το λόγο για να μιλήσουμε ψηλώνοντας το χέρι μας. Εκφράζουμε ελεύθερα τη γνώμη μας χρησιμοποιώντας φράσεις του τύπου: πιστεύω…, η γνώμη μου είναι…, διαφωνώ με … γιατί…, συμφωνώ με … κ.ά.. Τεκμηριώνουμε τη γνώμη μας με επιχειρήματα (επιχειρηματολογία). Μιλούμε με ευγενικό τρόπο. Χρησιμοποιούμε τον πληθυντικό όταν μιλούμε στους μεγαλύτερους μας. Χρησιμοποιούμε σωστές ελληνικές λέξεις και προτάσεις στον προφορικό μας λόγο.

6 ΣΤΟΧΟΙ: Στόχοι για τα παιδιά: Γ)Γινόμαστε σωστά μέλη μιας ομάδας Έχουμε όλοι στην ομάδα ένα κοινό στόχο και γι’ αυτόν συνεργαζόμαστε. Παίρνω το λόγο από τον υπεύθυνο της ομάδας. Ακούω προσεκτικά αυτόν που μιλά και δε διακόπτω. Λέω ελεύθερα τη γνώμη μου και αποδέχομαι τη γνώμη των άλλων. Μιλώ με ήρεμο τρόπο. Σέβομαι όλα τα μέλη της ομάδας. Σε περίπτωση διαφωνίας μπορούμε να προβούμε και σε ψηφοφορία για να πάρουμε μιαν απόφαση.

7 Στόχοι για τον εκπαιδευτικό: Μιλώ χαμηλόφωνα. Περιμένω την προσοχή όλων για να αρχίσω να μιλώ. Διατυπώνω μόνο μια φορά την άποψη, οδηγία και ερώτηση που υποβάλω. Αναθέτω περισσότερες ομαδικές εργασίες.

8 ΠΟΡΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Επίδοση αρχικών και τελικών ερωτηματολογίων προς τα παιδιά. Συνεντεύξεις από ορισμένα παιδιά. Βιντεοσκόπηση μαθήματος και προβολή προς τα παιδιά για να κάνουν τις δικές τους παρατηρήσεις και εισηγήσεις. Τοποθέτηση εποπτικών με στόχους στην τάξη. Τήρηση ημερολογίου από εκπαιδευτικό

9 ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ 14 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2008 Αγαπητοί μου, Επικοινωνώ μαζί σας για να σας ενημερώσω ότι στα πλαίσια ενός σεμιναρίου που παρακολουθώ στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, με θέμα: «Ο Εκπαιδευτικός ερευνητής», θα διεξάγω μια, μικρής έκτασης, έρευνα δράσης με τα παιδιά της τάξης μου. Μέσα από την έρευνα αυτή σκοπεύω να βελτιώσω τις επικοινωνιακές δεξιότητες των παιδιών (π.χ. να γίνουν σωστοί ακροατές, ομιλητές, μέλη μιας ομάδας και να είναι πιο προσεκτικοί στο μάθημα). Για το σκοπό αυτό θα ήθελα να σας αναφέρω ότι θα μοιράσω στα παιδιά απλά ερωτηματολόγια σχετικά με το θέμα και θα βιντεοσκοπήσω αποσπάσματα από μαθήματα για να τα δούμε μαζί με τα παιδιά και να κάνουν τις παρατηρήσεις τους για συμπεριφορές που παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Η έρευνα διεξάγεται με τη στήριξη της διεύθυνσης του σχολείου και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και τα δεδομένα που θα συλλεχθούν δε θα δημοσιοποιηθούν πουθενά, αλλά θα χρησιμοποιηθούν μόνο για τη βελτίωση των επικοινωνιακών δεξιοτήτων των παιδιών. Σας ευχαριστώ για την κατανόηση και τη συνεργασία. Η δασκάλα της Γ1 Φωτεινή Χριστιανού

10 ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΔΡΑΣΗΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ /2/2008-Επίδοση ενημερωτικής επιστολής προς τους γονείς για διεξαγωγή της έρευνας 15/2/2008-Επίδοση αρχικών ερωτηματολογίων προς τα παιδιά 18/2/2008-Γραπτές εργασίες για εξάσκηση στην επιχειρηματολογία με πολύ καλή ανταπόκριση εκ μέρους των παιδιών 19/2/2008-Έναρξη προσπάθειας εκ μέρους της δασκάλας για δραστηριότητες που απαιτούν χρήση επιχειρηματολογίας. 20/2/2008-Τοποθέτηση στόχων έρευνας στην τάξη για οπτική επαφή και υπενθύμιση προσπάθειας

11 ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΔΡΑΣΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ /2/2008-  Βιντεοσκόπηση μαθήματος Ελληνικών  Παρατήρηση διδασκαλίας από διευθύντρια- οργανόγραμμα τάξης-Ελληνικά 28/2/2008-  Συνέντευξη από μαθήτρια και μαθητή 3/3/2008-Παρακολούθηση διδασκαλίας από συνάδελφο (Ελληνικά) 13/3/2008-  Παρακολούθηση διδασκαλίας από συνάδελφο (Ελληνικά)  Προβολή βιντεογραφημένου μαθήματος- καταγραφή παρατηρήσεων από παιδιά και δασκάλα

12 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Α/ΑΔΗΛΩΣΕΙΣΠΟΤΕΚΑΠΟΤΕΣΥΧΝΑ 1Παρακολουθώ με προσοχή αυτόν που μιλά. 2Βλέπω στα μάτια αυτόν που μιλά. 3Διακόπτω αυτόν που μιλά για να μιλήσω εγώ. 4Ζητώ το λόγο για να μιλήσω, ψηλώνοντας το χέρι μου. 5Μιλώ με ευγενικό τρόπο στην τάξη. 6Υποστηρίζω τη γνώμη μου με επιχειρήματα. 7Μιλώ στον πληθυντικό στους μεγαλύτερους μου. 8Στην ομάδα ακούω με προσοχή αυτόν που μιλά. 9Για να μιλήσω στην ομάδα παίρνω το λόγο από τον υπεύθυνο της ομάδας. 10Αποδέχομαι τη γνώμη των άλλων παιδιών της ομάδας μου. 11Μιλώ με ήρεμο τρόπο στην ομάδα.

13 ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΛΛΕΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ (13/3/2008) 16/20 παιδιά συχνά παρακολουθούν με προσοχή αυτόν που μιλά 13/20 παιδιά κάποτε βλέπουν στα μάτια αυτόν που μιλά 5/20 παιδιά κάποτε διακόπτουν αυτόν που μιλά 5/20 παιδιά κάποτε ζητούν το λόγο ψηλώνοντας το χέρι 15/20 παιδιά συχνά μιλούν με ευγενικό τρόπο 10/20 παιδιά ποτέ δεν υποστηρίζουν τη γνώμη τους με επιχειρήματα 14/20 παιδιά συχνά μιλούν στον πληθυντικό στους μεγαλύτερους τους 17/20 παιδιά συχνά ακούν αυτόν που μιλά στην ομάδα 14/20 παιδιά κάποτε παίρνουν το λόγο από τον υπεύθυνο της ομάδας για να μιλήσουν 14/20 παιδιά συχνά αποδέχονται τη γνώμη των άλλων στην ομάδα 15/20 παιδιά μιλούν με ήρεμο τρόπο στην ομάδα

14 ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ  Απουσία επαφής με τα μάτια  Πέντε παιδιά μιλούν χωρίς να πάρουν το λόγο  Υποστήριξη γνώμης με επιχειρήματα  Διαδικασία συζήτησης στην ομάδα

15 ΘΕΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ  Ευγένεια  Χρήση πληθυντικού  Ακούν τα παιδιά της ομάδας και συνεργάζονται ήρεμα

16 ΛΙΣΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ

17 ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΚΛΕΙΔΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΣΤΟΧΟΣΣΥΧΝΟΤΗΤΑ 3/3/2008 ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ 13/3/2008 ΔΙΑΦΟΡΑ 1.Παρακολουθούν με προσοχή αυτόν που μιλά Βλέπουν στα μάτια αυτόν που μιλά Διακόπτουν και μιλά κάποιος άλλος χωρίς να πάρει το λόγο Ζητούν το λόγο ψηλώνοντας το χέρι Μιλούν με ευγενικό τρόπο Χρησιμοποιούν σωστές ελληνικές λέξεις και φράσεις Υποστηρίζουν τη γνώμη τους με επιχειρήματα Μιλούν στον πληθυντικό στους μεγαλύτερους τους 00 9.Ακούνε με προσοχή αυτόν που μιλά στην ομάδα Παίρνουν το λόγο από τον υπεύθυνο της ομάδας Αποδέχονται τη γνώμη των άλλων παιδιών της ομάδας Μιλούν με ήρεμο τρόπο στην ομάδα 10

18 ΚΛΕΙΔΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ

19 ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΚΛΕΙΔΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΕΣΤΙΑΣΜΕΝΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙΟΥ ΥΠΟΜΝΗΜΑ: 1. Παιδιά που ζήτησαν το λόγο για να μιλήσουν Ζ 2. Παιδιά που μίλησαν χωρίς να πάρουν το λόγοΧ 3. Παιδιά που δεν παρακολουθούν αυτόν που μιλά αλλά βλέπουν αλλού ή ασχολούνται με άλλα πράγματα στο θρανίο τους.Α 4. Παιδιά που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν στην ομαδική εργασία και να συμμετάσχουν Ο

20 ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΚΛΕΙΔΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΕΣΤΙΑΣΜΕΝΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙΟΥ ΖΑλεξάνδρα (6), Ζαχαρίας (5), Άντρια (3), Μάριος (4), Μαρία Κ. (6), Ανδρέας Π. (2), Κατερίνα (1), Σωτηρία (2), Ανδρέας Αχ. (3), Ορέστης (6), Μαρία Ν. (7), Ραφαηλία (8), Αργύρης (3), Χριστόδουλος (4), Προκόπης (2), Ζωή (4), Γιώργος Π. (3), Κωνσταντίνος (5), Ανδρέας Μ. (4), Γιώργος Χρ. (3). ΧΜάριος (2), Ορέστης (1), Σωτηρία (1), Γιώργος Π. (2), Κωνσταντίνος (1), Γιώργος Χρ. (5), Ανδρέας Αχ. (9). ΑΑνδρέας Π., Σωτηρία, Γιώργος Π., Γιώργος Χρ., Χριστόδουλος, Προκόπης, Κωνσταντίνος ΟΑργύρης, Ζωή, Προκόπης, Γιώργος Χριστοφόρου

21 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ-1 1.ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ; Ο Α. δε μας αφήνει να πούμε την απάντηση και ο Γ. μιλά συνέχεια. Αυτό δημιουργεί προβλήματα. Δεν μπορούμε να συγκεντρωθούμε και να μιλήσουμε στο μάθημα. Δυσκολεύουν το μάθημα. 2.ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ; Τα παιδιά λένε καλημέρα. Είμαστε σε καλό επίπεδο όσον αφορά την ευγένεια. 3.ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ; Δε γίνεται συχνή χρήση της επιχειρηματολογίας. Δεν το συνηθίσαμε ακόμη. Τον τελευταίο καιρό που η δασκάλα ρωτά περισσότερο γιατί και ζητά τα επιχειρήματά μας είναι καλύτερα.

22 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ-1 4.ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ; Βλέπω ικανοποιητική τη συνεργασία στην ομάδα μου. Υπάρχει πρόβλημα χρόνου όταν υπάρχει ασυμφωνία στην ομάδα. Τις πιο πολλές φορές δε λύνουμε το πρόβλημα ασυμφωνίας γιατί χάνουμε χρόνο και η δασκάλα διακόπτει την ομαδική εργασία. 5. ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ; Η δασκάλα να μας αναθέτει περισσότερες δραστηριότητες όπως των τελευταίων ημερών που να απαιτούν τα επιχειρήματά μας και τη συνεργασία στην ομάδα. Να μας δίνεται περισσότερος χρόνος στις ομάδες. 6.ΠΟΙΑ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ; Δεν υπάρχει, πιστεύω κανένα πρόβλημα με τη δική μου συμπεριφορά.

23 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ-2 1.ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ; Δεν πάει καλά η συζήτηση. Κάποιοι απαντούν χωρίς να πάρουν το λόγο. Κι εγώ το ίδιο. 2.ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ; Έτσι κι έτσι. Δεν είναι πολύ ευγενικά. Κάποτε τσακώνονται. Στην τάξη είναι πιο ευγενικοί παρά στην αυλή. 3.ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ; Νομίζω πως ναι. Μας βάζεις κι εσύ.

24 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ-2 4.ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ; Μιλώ δυνατά στην ομάδα και οι άλλοι σιγά. Δε συμφωνούμε όλοι. Κάποτε φωνάζουμε και δε συζητούμε στην ομάδα. 5. ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ; Δεν έχω. 6.ΠΟΙΑ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ; Μιλώ δυνατά στην ομάδα. Μιλώ χωρίς άδεια.

25 ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΒΙΝΤΕΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (13/3/2008)  Έπαιζα στην τάξη και ένα άλλο παιδί έπαιζε με τη ρίγα του.  Κάποια παιδιά δε συμμετείχαν.  Ένα παιδί έπαιζε με τη ρίγα του.  Αρκετά παιδιά σήκωναν το χέρι τους.  Μερικά παιδιά ήταν πολύ καλά.  Κάποια παιδιά έκαναν φασαρία με την καρέκλα τους. Ακούγοντας πολύ οι καρέκλες μας.  Ένα παιδί σηκώνεται από την καρέκλα του.  Κάποια παιδιά δεν βλέπουν τη δασκάλα.  Κάποια παιδιά πετάγονται στη μέση και διακόπτουν το συμμαθητή τους που μιλά και λένε την απάντηση.  Λίγα παιδιά δε ψηλώνουν χέρι και δε συνεργάζονται στην ομάδα.  Κάποια παιδιά μιλούν με το διπλανό τους.

26 ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΒΙΝΤΕΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (13/3/2008)  Κάποια παιδιά συμμετέχουν πολύ και κάποια καθόλου στο μάθημα.  Ένα παιδί έβγαλε-άνοιξε το βιβλίο όταν ήδη ήμασταν στη μέση της ανάγνωσης.  Μια ομάδα δε συνεργάστηκε.  Κάποια παιδιά φώναζαν «α!» για να τους βάλει η δασκάλα να απαντήσουν.  Ένα παιδί δε βλέπει μέσα στο βιβλίο.  Ένα παιδί βήχει χωρίς να βάλει το χέρι του μπροστά.  Μερικά παιδιά κάνουν πράγματα που δεν λέει η δασκάλα.  Όταν διαβάζει η δασκάλα είμαστε ήρεμοι.  Κάποιοι μιλούν χαμηλόφωνα.  Οι ομάδες εργάζονται αθόρυβα.

27 ΣΧΟΛΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑΣ ΑΠΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΒΙΝΤΕΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (13/3/2008)  Κάποια παιδιά μιλούν πολύ χαμηλόφωνα.  Κατά την εναλλαγή των δραστηριοτήτων δημιουργείται θόρυβος.  Πολύ μεγάλη συμμετοχή παιδιών κατά την επεξεργασία του κειμένου.  Μια ομάδα, η κεντρική, δε συνεργάζεται.  Γ.Π. – δεν προσέχει καθόλου, παίζει με αντικείμενα στο θρανίο του.  Γ. Χ. – σηκώνεται από την καρέκλα του.  Χρ. – αφηρημένος

28 ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΒΙΝΤΕΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (13/3/2008)  Τα παιδιά να παρακολουθούν περισσότερο το μάθημα και να μην παίζουν με διάφορα αντικείμενα.  Να ψηλώνουν το χέρι για να μιλήσουν.  Ο,τι τους λέει η δασκάλα να το κάνουν και όχι να θέλουν ιδιαίτερη πρόσκληση.  Στο τέλος της ημέρας οι ομάδες που είναι φρόνιμες να παίρνουν αστεράκι και στις άταχτες να σβήνεται ένα αστεράκι.  Το μυαλό τους να είναι στο μάθημα και να έρχονται διαβασμένα.  Να μη σκέφτονται άλλα πράγματα.  Να μη ψιθυρίζουν μεταξύ τους.  Να μη σηκωνόμαστε από την καρέκλα μας.  Να μη γίνεται φασαρία.  Να μη διακόπτουμε αυτόν που μιλά.  Προτείνω η δασκάλα να βάλει κάποιους κανονισμούς. Όποιος δεν τους τηρά να έχει συνέπειες, όποιος του τηρά να βραβεύεται.  Να βλέπουμε στα μάτια τη δασκάλα.  Εγώ πρέπει να γίνω πιο σαφής για να με καταλαβαίνουν.

29 ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ ΑΠΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΒΙΝΤΕΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (13/3/2008)  Να λέω πιο πολλά μπράβο.  Να μην επαναλαμβάνω τις απαντήσεις των παιδιών.  Να δίνω περισσότερο χρόνο για τις ομαδικές εργασίες.

30 ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΕΛΙΚΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ

31 ΦΩΤΕΙΝΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΤΙΟΣ 2008


Κατέβασμα ppt "ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ Γ’ ΤΑΞΗ Γ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2008 ΑΡ. ΠΑΙΔΙΩΝ:22 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΦΩΤΕΙΝΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google