Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η ολιστική προσέγγιση της ποιότητας των τροφίμων σαν προαπαιτούμενο για σύγχρονο και αποτελεσματικό προϊοντικό marketing και εταιρική επικοινωνία Στέλιος.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η ολιστική προσέγγιση της ποιότητας των τροφίμων σαν προαπαιτούμενο για σύγχρονο και αποτελεσματικό προϊοντικό marketing και εταιρική επικοινωνία Στέλιος."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η ολιστική προσέγγιση της ποιότητας των τροφίμων σαν προαπαιτούμενο για σύγχρονο και αποτελεσματικό προϊοντικό marketing και εταιρική επικοινωνία Στέλιος Δρυς

2

3 Ποιότητα με νέους όρους..... Με παράδειγμα το ελληνικό έξτρα παρθένο ελαιόλαδο

4 καταναλωτής νομοθεσία panel test - εργαστήριο εμπόριο ποιότητα ελαιολάδου

5 καταναλωτής ΧΧρώμα ΥΥγιεινό ΓΓεύση ΟΟσμή ΣΣυσκευασία ΑΑκριβό – φθηνό BBrand ΚΚατηγοριοποίηση

6 panel test - εργαστήριο panel test - IOOC troxado φρουτώδες πικρό πικάντικο ταγγό εργαστήριο K οξύτητα υπεροξείδια κηροί......

7 νομοθεσία Διασφάλιση υγείας του καταναλωτή ΕΚ 178/02 Ιχνηλασιμότητα (one step back-front) ΕΚ 178/02 Πολλαπλή συμμόρφωση ΕΚ 1782/03 Επισήμανση συσκευασιών ΕΚ 1019/02 Έλεγχος (ΕΦΕΤ, Νομαρχίες) ΕΚ 852/04

8 εμπόριο - αγορά Πιστοποίηση ώς πρός εθνικά & διεθνή πρότυπα όπως τα AGRO, BIO, GLOBALGAP, ISO ( HACCP) Αναγνώριση ώς πρός τον Καν. ΕΕ 510/2006 γιά προιόντα ΠΟΠ, ΠΓΕ Ιχνηλασιμότητα ώς πρός το νέο διεθνές πρότυπο, ISO Σύστημα QA με τους προμηθευτές για συνεχή έλεγχο Επικοινωνία Β2Β με τους εμπορικούς εταίρους και Β2C με τις ελεγκτικές αρχές ή τα ΜΜΕ στην διατροφική αλυσίδα υποχρεωτικά από τον Καν. ΕΕ 178/2002 σε επίπεδο one step front - one step back

9 σήματα ποιότητας Επιχειρήσεις με εγκαταστάσεις χειρισμού προϊόντων Πρωτογενής παραγωγή Επισήμανση συσκευασιών λιανικής

10 προτάσεις - συμπεράσματα Νέο τεκμηριωμένο προϊοντικό marketing mix με αντίστοιχη τεκμηριωμένη επικοινωνία, προώθηση και διαφήμιση Περιβαλλοντική εταιρική εικόνα με σύστημα διαχείρισης κρίσεων


Κατέβασμα ppt "Η ολιστική προσέγγιση της ποιότητας των τροφίμων σαν προαπαιτούμενο για σύγχρονο και αποτελεσματικό προϊοντικό marketing και εταιρική επικοινωνία Στέλιος."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google