Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεTheodric Rigas Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Η ολιστική προσέγγιση της ποιότητας των τροφίμων σαν προαπαιτούμενο
για σύγχρονο και αποτελεσματικό προϊοντικό marketing και εταιρική επικοινωνία Στέλιος Δρυς
3
Ποιότητα....... με νέους όρους.....
Με παράδειγμα το ελληνικό έξτρα παρθένο ελαιόλαδο
4
καταναλωτής panel test - εργαστήριο ποιότητα ελαιολάδου νομοθεσία εμπόριο
5
καταναλωτής Χρώμα Υγιεινό Γεύση Οσμή Συσκευασία Ακριβό – φθηνό Brand
Κατηγοριοποίηση
6
panel test - εργαστήριο
panel test - IOOC troxado φρουτώδες πικρό πικάντικο ταγγό εργαστήριο K οξύτητα υπεροξείδια κηροί ......
7
νομοθεσία Διασφάλιση υγείας του καταναλωτή ΕΚ 178/02
Ιχνηλασιμότητα (one step back-front) Πολλαπλή συμμόρφωση ΕΚ 1782/03 Επισήμανση συσκευασιών ΕΚ 1019/02 Έλεγχος (ΕΦΕΤ, Νομαρχίες) ΕΚ 852/04
8
εμπόριο - αγορά Πιστοποίηση ώς πρός εθνικά & διεθνή πρότυπα όπως τα AGRO, BIO, GLOBALGAP, ISO ( HACCP) Αναγνώριση ώς πρός τον Καν. ΕΕ 510/2006 γιά προιόντα ΠΟΠ, ΠΓΕ Ιχνηλασιμότητα ώς πρός το νέο διεθνές πρότυπο , ISO 22005 Σύστημα QA με τους προμηθευτές για συνεχή έλεγχο Επικοινωνία Β2Β με τους εμπορικούς εταίρους και Β2C με τις ελεγκτικές αρχές ή τα ΜΜΕ στην διατροφική αλυσίδα υποχρεωτικά από τον Καν. ΕΕ 178/2002 σε επίπεδο one step front - one step back
9
σήματα ποιότητας Επιχειρήσεις με εγκαταστάσεις χειρισμού προϊόντων
Πρωτογενής παραγωγή Επισήμανση συσκευασιών λιανικής
10
προτάσεις - συμπεράσματα
Νέο τεκμηριωμένο προϊοντικό marketing mix με αντίστοιχη τεκμηριωμένη επικοινωνία, προώθηση και διαφήμιση Περιβαλλοντική εταιρική εικόνα με σύστημα διαχείρισης κρίσεων
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.