Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η Παρέμβαση του Λογοθεραπευτή σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες Σαραντοπούλου Κωνσταντίνα Λογοθεραπεύτρια.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η Παρέμβαση του Λογοθεραπευτή σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες Σαραντοπούλου Κωνσταντίνα Λογοθεραπεύτρια."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η Παρέμβαση του Λογοθεραπευτή σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες Σαραντοπούλου Κωνσταντίνα Λογοθεραπεύτρια

2 Παιδιά μέχρι 6 ετών έχουν: περίπου λέξεις εμπεδώσει τους συντακτικούς κανόνες κατακτήσει όλα τα φωνήματα, τους φθόγγους και συμπλέγματα της γλώσσας που ομιλούν. λόγος & γραφή. Σαραντοπούλου Κωνσταντίνα- Λογοθεραπεύτρια

3 Παιδιά με δυσκολίες μάθησης δεν έχουν όλα τα παραπάνω. 60% οι δυσκολίες εμφανίζονται στην Α Δημοτικού & 30% οι δυσκολίες εμφανίζονται στην Γ Δημοτικού. λόγος & γραφή. Σαραντοπούλου Κωνσταντίνα- Λογοθεραπεύτρια

4 Η Γλώσσα έχει 3 Διαστάσεις α) Το Περιεχόμενο β) Τη Μορφή γ) Τη Χρήση λόγος & γραφή. Σαραντοπούλου Κωνσταντίνα- Λογοθεραπεύτρια

5  Διαταραχές Περιεχομένου α) φτωχό λεξιλόγιο αντίληψης ή έκφρασης β) ελλειμματική σημασιολογική οργάνωση των λέξεων γ) δυσκολία στην αντίληψη παρομοιώσεων (τρώει σαν πουλάκι), μεταφορών (όποιος βιάζεται σκοντάφτει). δ) δυσκολία κατανόησης ερωτήσεων « τι, ποιος, γιατί, πότε, πως» ε) δυσκολία με έννοιες χώρου και χρόνου στ) δυσκολία στην ανάκληση των λέξεων λόγος & γραφή. Σαραντοπούλου Κωνσταντίνα- Λογοθεραπεύτρια

6  Διαταραχές Μορφολογίας α) φωνολογικά λάθη εκδηλώνονται με αντικαταστάσεις, παραλείψεις και αντιμεταθέσεις φωνημάτων. /β/- /φ/, /θ/-/δ/ απλοποιήσεις συμπλεγμάτων /σ/ και /ρ/. β) συντακτικά λάθη λόγος & γραφή. Σαραντοπούλου Κωνσταντίνα- Λογοθεραπεύτρια

7  Διαταραχές Πραγματολογίας α) μειωμένη ικανότητα προσαρμογής του λεκτικού μηνύματος ανάλογα με τον ακροατή β) δυσκολίες στην αφήγηση όπου χρησιμοποιούν απλές προτάσεις, παραλείπουν πληροφορίες και ο λόγος τους δεν έχει συνοχή γ) μειωμένη ικανότητα ζήτησης πληροφοριών και διστάζουν να δώσουν οι ίδιοι οδηγίες δ) δεν ακολουθούν τη σειρά τους σε μια συζήτηση και έχουν δυσκολία να παραμείνουν στο θέμα. λόγος & γραφή. Σαραντοπούλου Κωνσταντίνα- Λογοθεραπεύτρια

8 Η Λογοθεραπευτική Παρέμβαση διαμορφώνεται και προσαρμόζεται στις δυσκολίες του κάθε παιδιού…. Για παράδειγμα σ’ ένα παιδί: * με φτωχό λεξιλόγιο ο λογοθεραπευτής θα το βοηθήσει να εμπλουτίσει το λεξιλόγιο του ανά κατηγορίες π.χ. φρούτα, ρούχα, οχήματα, επαγγέλματα κ.τ.λ. λόγος & γραφή. Σαραντοπούλου Κωνσταντίνα- Λογοθεραπεύτρια

9

10 * Για δυσκολίες στη σημασιολογία παραδείγματα δραστηριοτήτων είναι τα εξής: Διαχωρισμός κατηγοριών δηλαδή ποια λέξη δεν ανήκει στην ομάδα (λιοντάρι, σκυλί, λάμπα, γάτα) Συμπλήρωσε τη σειρά ( πιάνο, κιθάρα, βιολί, ……). λόγος & γραφή. Σαραντοπούλου Κωνσταντίνα- Λογοθεραπεύτρια

11 Συγκρίσεις αντικειμένων για ομοιότητες και διαφορές ( μπάνιο/ νεροχύτης) σε τι είναι όμοια και σε τι διαφέρουν ; λόγος & γραφή. Σαραντοπούλου Κωνσταντίνα- Λογοθεραπεύτρια

12 Για τον σχηματισμό σωστών συντακτικά προτάσεων λόγος & γραφή. Σαραντοπούλου Κωνσταντίνα- Λογοθεραπεύτρια

13 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!! λόγος & γραφή. Σαραντοπούλου Κωνσταντίνα- Λογοθεραπεύτρια


Κατέβασμα ppt "Η Παρέμβαση του Λογοθεραπευτή σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες Σαραντοπούλου Κωνσταντίνα Λογοθεραπεύτρια."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google