Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεAnastasia Soulis Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Το λογισμικό Το Tabletop Jr. είναι βοηθητικό μέσο για δραστηριότητες στα Μαθηματικά, στη Φυσική, την Ιστορία ή οποιοδήποτε άλλο μάθημα.
3
Το λογισμικό χρησιμοποιείται διδακτικά:
Στη διερεύνηση και εφαρμογή βασικών αρχών της λογικής Στην οργάνωση πληροφοριών Στην δημιουργία γραφικών αναπαραστάσεων Στην ανάλυση και ταξινόμηση δεδομένων Σε πληθώρα μαθηματικών παιχνιδιών (σπαζοκεφαλιές) Περιοχές εφαρμογής του λογισμικού: Νηπιαγωγείο - ΣΤ τάξη Απαιτεί ελάχιστη καθοδήγηση για την εκμάθησή του
4
Η αρχή θα γίνεται πάντα από το μενού «Αρχείο»
5
Αν επιλέξετε «Νέο» θα εμφανιστούν οι εργαλειοθήκες του TableTop Jr
με τις οποίες μπορείτε να δημιουργήσετε διάφορα είδη αντικειμένων. Μπορείτε να τοποθετήσετε μέχρι 50 αντικείμενα στην επιφάνεια διαγραμμάτων.
6
Μπορείτε να δώσετε ονόματα στα αντικείμενα μέσα από το πλαίσιο κατασκευών χρησιμοποιώντας τα πληκτρολόγιο. Ο τίτλος μπορεί να περιλαμβάνει γράμματα και αριθμούς, αλλά δεν πρέπει να υπερβαίνει τους 9 χαρακτήρες.
7
Το κουμπί «ζάρια» δημιουργεί αντικείμενα με τυχαία χαρακτηριστικά και τα τοποθετεί στην επιφάνεια διαγραμμάτων. Το πλαίσιο κατασκευών με το οποίο δημιουργείτε τα αντικείμενα. Ο διπλασιαστής είναι ο χώρος στον οποίο αν αφήσουμε ένα αντικείμενο μέσα του αυτό διπλασιάζεται. Η αποθήκη κρύβει τα αντικείμενα κι αν κάνετε κλικ στις πόρτες της μπορείτε να επαναφέρετε τα αντικείμενα. Η αυλή: Εδώ τοποθετείτε τα αντικείμενα που δε χρειάζεστε άμεσα. Ο κάδος ανακύκλωσης: Εδώ πετάτε τα αντικείμενα που δεν χρειάζεστε. Μπορείτε να επαναφέρετε μόνο το τελευταίο αντικείμενο.
9
Το μενού «Οργάνωση» Με τις εντολές του μενού «Οργάνωση» μπορείτε να τοποθετήσετε τα αντικείμενα με διαφορετικό τρόπο κάθε φορά στην επιφάνεια διαγραμμάτων.
10
Η “ελεύθερη” Οργάνωση Σας επιτρέπει να οργανώσετε τα αντικείμενα με όποιο τρόπο θέλετε.
11
Η Οργάνωση σε “ομάδες” Σας επιτρέπει να οργανώσετε τα αντικείμενα σε ομάδες που εμφανίζονται στην επιφάνεια διαγραμμάτων με τυχαίο τρόπο.
12
Η Οργάνωση σε “στήλες” Σας επιτρέπει να οργανώσετε τα αντικείμενα που εμφανίζονται στην επιφάνεια διαγραμμάτων σε στήλες.
13
Το κουμπί «Συμπίεση» Η επιλογή «Συμπίεση» ταξινομεί τις κατηγορίες προχωρώντας από αυτή με τα περισσότερα αντικείμενα σ’ αυτή με τα λιγότερα, ενώ εξαφανίζει τις άδειες κατηγορίες από το διάγραμμα.
14
Η Οργάνωση σε “άξονες” Σας επιτρέπει να οργανώσετε τα δεδομένα σε σειρές και στήλες, δηλαδή με δυο κριτήρια ταυτόχρονα.
15
Η Οργάνωση σε “σύνολα” Αποτελείται από σύνολα που τέμνονται. Σας επιτρέπει να δημιουργήσετε μέχρι τρία σύνολα στην επιφάνεια διαγραμμάτων σας.
16
Η Οργάνωση σε “αλυσίδες”
Σας δίνει τη δυνατότητα να συνδέσετε αντικείμενα σε αλυσίδες. Μια τελεία εμφανίζεται για να δηλώσει την επιτυχημένη σύνδεση.
17
Η «Οργάνωση» σε αλυσίδες
Τα γειτονικά αντικείμενα πρέπει να έχουν ένα ή περισσότερα κοινά χαρακτηριστικά Τα γειτονικά αντικείμενα δεν πρέπει να έχουν κοινά χαρακτηριστικά Τα γειτονικά αντικείμενα πρέπει να έχουν δύο ή περισσότερα κοινά χαρακτηριστικά Τα αντικείμενα μπορούν να συνδεθούν χωρίς περιορισμούς
18
Η τακτοποίηση σε «Παράθεση»
Σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε το ποντίκι για να τακτοποιήσετε αντικείμενα σε ένα σχηματισμό από ορθογώνια ή εξαγωνικά κελιά.
19
Η τακτοποίηση σε «Παράθεση»
Τα αντικείμενα σε γειτονικά κελιά πρέπει να έχουν ένα ή περισσότερα κοινά χαρακτηριστικά Τα αντικείμενα σε γειτονικά κελιά δεν πρέπει να έχουν κοινά χαρακτηριστικά Τα αντικείμενα σε γειτονικά κελιά πρέπει να έχουν δύο ή περισσότερα κοινά χαρακτηριστικά Τα αντικείμενα είναι δυνατόν να τοποθετηθούν σε οποιοδήποτε κελί χωρίς περιορισμό
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.