Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

MOODLE ΣΕΜΙΝAΡΙΑ ΦΙΛΟΛOΓΩΝ ΦΕΒΡΟΥAΡΙΟΣ 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Έλενα Πηδιά, Σύμβουλος Φιλολογικών Μαθημάτων.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "MOODLE ΣΕΜΙΝAΡΙΑ ΦΙΛΟΛOΓΩΝ ΦΕΒΡΟΥAΡΙΟΣ 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Έλενα Πηδιά, Σύμβουλος Φιλολογικών Μαθημάτων."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 MOODLE ΣΕΜΙΝAΡΙΑ ΦΙΛΟΛOΓΩΝ ΦΕΒΡΟΥAΡΙΟΣ 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Έλενα Πηδιά, Σύμβουλος Φιλολογικών Μαθημάτων

2 MOODLE Είναι το κορυφαίο σύστημα διαχείρισης μαθησιακού περιεχομένου στο χώρο του ανοικτού/ελεύθερου λογισμικού που μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε δυναμικά μαθησιακά περιβάλλοντα.

3 Πρόκειται για ακρωνύμιο: Modular Object Oriented Dynamic Learning Environment 3 MOODLE

4 ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΑΞΗ ΕΞΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΝΩΣΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ

5 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ MOODLE 5 Κοινωνική εποικοδομητική μάθηση (Social Constructionist Pedagogy) Θεωρία προσωπικής δόμησης (Personal Construct Theory) Κοινωνικός εποικοδομητισμός (Social Constructionism)

6 Ο εμπνευστής και δημιουργός της πλατφόρμας Moodle 6 MARTIN DOUGIAMAS

7 7 Το Moodle του ΠΙΚ βρίκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση και εκεί μπορείτε να δημιουργήσετε τη δική σας ψηφιακή τάξη.

8 8

9 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΜΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΑΞΗΣ Ο διαχειριστής Οι εκπαιδευτικοί Οι μαθητές Οι γονείς (αν το θέλουμε ) 9

10 10 Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ Έχει πλήρη έλεγχο του Moodle: Προσθέτει/ διαγράφει χρήστες. Προθέτει/ διαγράφει τάξεις. Προσθέτει τμήματα στο Moodle.

11 Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Αναρτά βοηθητικό υλικό για τους μαθητές του. Δημιουργεί διαδραστικά κ εί μενα σε μορφή ιστοσελίδας. Δίνει ανατροφοδότηση στις εργασίες των μαθητών που αναρτούν στην ψηφιακή τάξη. Ετοιμάζει ερωτήσεις κλειστού τύπου οι οποίες παρέχουν στο μαθητή ανατροφοδότηση και αυτοαξιολόγηση και στον εκπαιδευτικό τη δυνατότητα να γνωρίζει τον μέσο όρο των απαντήσεων των μαθητών και του συνόλου της τάξης του.

12 Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Θέτει ερωτήματα προς προβληματισμό και συζήτηση. Έχει ψηφιακό βαθμολόγιο. Αναρτά ανακοινώσεις που αφορούν την τάξη του. Μπορεί να ελέγχει ποιος και πότε μπαίνει στην ψηφιακή του τάξη και ποια περιοχή της επισκέπτεται.

13 ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ Έχουν πρόσβαση στο υλικό που αναρτά ο εκπαιδευτικός. Αναρτούν το δικό τους υλικό στο πλαίσιο της κατ΄οίκον εργασίας τους ή στο πλαίσιο μια ερευνητικής εργασίας, για να λάβουν ανατροφοδότηση από τον εκπαιδευτικό ή τους συμμαθητές τους. Συνεργάζονται στο πλαίσιο μιας ομαδικής εργασίας (forum και chat room). Ιδιαίτερα χρήσιμη μέσω ψηφιακής τάξης είναι η συνεργασία σχολείων διαφορετικών επαρχιών και διαφορετικών χωρών.

14 ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ Λύνουν ασκήσεις κλειστού τύπου και παίρνουν. ανατροφοδότηση και αυτοαξιολόγηση. Μπορούν να δουν τα σχόλια και τη βαθμολογία της εργασίας τους. Δημιουργούν ερωτηματολόγια δημοσκοπήσεων. Συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις. Δημιουργούν ηλεκτρονικό portfolio (Μοοdle και Mahara).

15 ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ Ενημερώνονται : -Για τη βαθμολογία των μαθητών τους. -Για τις εργασίες και την ανατροφοδότηση που έλαβαν τα παιδιά τους. -Για τις δράσεις του σχολείου που αφορούν την τάξη του παιδιού τους. Μπορούν να συμμετέχουν σε forum συζητήσεων.

16 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

17

18

19

20

21 -Ηλεκτρονικός Υπολογιστής -Διαδίκτυο ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ

22 Καινοτόμα και πρωτοποριακά μαθησιακά περιβάλλοντα Συνεχής έλεγχος της πορείας του μαθητή από εκπαιδευτικούς και γονείς. Ώθηση για έκφραση και επικοινωνία σε οποιοδήποτε χώρο και χρόνο Αξιολόγηση, αυτοαξιολόγηση και ανατροφοδότηση των μαθητών μέσα από το ίδιο το πρόγραμμα Αλληλεπίδραση ανάμεσα στους μαθητές, αλλά και στους μαθητές με τους εκπαιδευτικούς τους. Επέκταση της γνώσης Εμβάθυνση Ανάπτυξη δεξιοτήτων ομαδικής εργασίας Βελτίωση της ικανότητας αναθεώρησης και επανεξέτασης Εξοικονόμηση χρόνου

23 MOODLE Το σχολείο πρέπει να προετοιμάζει τους μαθητές κατάλληλα,ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες της κοινωνίας του 21ου αι. Οι πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης μπορούν να προφέρουν προς την κατεύθυνση αυτή, αφού ο μαθητής ακολουθεί μια ευεργετική πορεία μαθησιακής αυτενέργειας, έκφρασης, επικοινωνίας, οργάνωσης, συνεργασίας και γνώσης σε οποιοδήποτε χρόνο και χώρο.

24 24 Γενικές πληροφορίες για το Moodle Διατίθεται μεταφρασμένο σε 80 γλώσσες. Χρησιμοποιείται σε 205 χώρες μαθήματα έχουν δημιουργηθεί στο Moodle από διάφορους φορείς και ιδρύματα και πλέον είναι οι εγγεγραμμένοι χρήστες του εκπαιδευτικοί σε διάφορες χώρες του κόσμου (πρωτοβάθμια- δευτεροβάθμια – τριτοβάθμια εκπαίδευση) οργανώνουν τα μαθήματά τους στο Moodle.

25 ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ -Μέσα σε ένα χρόνο δημιουργήθηκαν 20 ψηφιακές τάξεις στη Μέση Εκπαίδευση (οι 9 είναι σε φιλολογικά μαθήματα)

26 ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ MOODLE ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ dimotiko.info/ (Δημοτικό Αγίου Σπυρίδωνα για επικοινωνία με γονείς)

27 ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Όσοι επιθυμείτε να παρακολουθήσετε σεμινάριο επιμόρφωσης για το Moodle, θα εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας μέσω στην ηλεκτρονική διεύθυνση: διευκρινίζοντας ότι ενημερωθήκατε για το Μoodle στα σεμινάρια φιλολόγων του Φεβρουαρίου. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στην κ. Αναστασία Οικονόμου, Προϊστάμενη Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Έρευνας στο ΠΙΚ, τηλ


Κατέβασμα ppt "MOODLE ΣΕΜΙΝAΡΙΑ ΦΙΛΟΛOΓΩΝ ΦΕΒΡΟΥAΡΙΟΣ 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Έλενα Πηδιά, Σύμβουλος Φιλολογικών Μαθημάτων."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google