Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Στο κεφάλαιο αυτό: Εργαλεία και στρατηγικές για τη βελτίωση του δυσλεκτικού παιδιού στο σχολικό περιβάλλον Ωραία Γεωργιάδου Ειρήνη Στεφανή Δ.Σ Ακροποτάμου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Στο κεφάλαιο αυτό: Εργαλεία και στρατηγικές για τη βελτίωση του δυσλεκτικού παιδιού στο σχολικό περιβάλλον Ωραία Γεωργιάδου Ειρήνη Στεφανή Δ.Σ Ακροποτάμου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Στο κεφάλαιο αυτό: Εργαλεία και στρατηγικές για τη βελτίωση του δυσλεκτικού παιδιού στο σχολικό περιβάλλον Ωραία Γεωργιάδου Ειρήνη Στεφανή Δ.Σ Ακροποτάμου

2  Συζήτηση με το παιδί και καταγραφή ερωτημάτων  Να είστε έγκαιρα στις συναντήσεις  Να ακούτε προσεκτικά, ήρεμα και ψύχραιμα τους δασκάλους και τους ειδικούς  Ζητήστε να σας πουν πώς μπορείτε να βοηθήσετε το παιδί σας στο σπίτι

3  Γραμμές επικοινωνίας με το δάσκαλο:  Τακτικές συναντήσεις με το δάσκαλο  Τηλεφωνική επικοινωνία  Χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  Συμμετοχή/βοήθεια στις σχολικές δραστηριότητες

4  Ξεφυλλίστε το βιβλίο μαζί του και συζητήστε γι’ αυτό.  Διάβασμα 2 φορές του κειμένου από το παιδί και μετά να προσπαθήσει να πει την περίληψη με δικά του λόγια. Διάβασμα 3 η φορά.  Δώστε του χρόνο για το διάβασμα και να γίνεται σε μικρές δόσεις.  Να φτιάξει ένα κατάλογο με τους χαρακτήρες που συναντά.  Αυτοκόλλητες σημειώσεις.  Μικρό χαρτόνι για να καλύπτει το υπόλοιπο κείμενο.  Δείτε αν υπάρχει ταινία βασισμένη στο βιβλίο.

5  Κάλυψη ατομικών αναγκών χρησιμοποιώντας και άλλες αισθήσεις (αφή, ακοή):  Γραφή με πλαστικό μπουκάλι (κέτσαπ, μουστάρδα, αφρό)  Γραφή σε χρωματιστή άμμο ή αλάτι  Κατασκευή λέξεων με ξύλινα γράμματα, τουβλάκια, πλαστελίνη ή παζλ

6  Διαβάστε, ακούστε το βιβλίο από κασέτα και δείτε τη σχετική ταινία.  Χρήση εικονογραφημένων σχεδιαγραμμάτων.  Χρονοδιάγραμμα.  Παλιά περιοδικά και φωτογραφίες σχετικά με το θέμα.

7  Εξηγήστε με λίγα λόγια την υπόθεση της ιστορίας.  Εξήγηση των λέξεων που δεν ξέρει.  Συζήτηση για την πλοκή και τους νέους χαρακτήρες που εμφανίζονται.

8  Οι οδηγίες να είναι σαφείς και να προσπαθήσει να τις πει προφορικά.  Η εργασία να γίνει με βήματα.  Χρήση υπολογιστή χρησιμοποιώντας ορθογράφο.  Συνεργασία με συμμαθητή για διορθώσεις.  Για παρουσίαση βιβλίου να έχει στη διάθεσή του (αν υπάρχει) και την κινηματογραφική εκδοχή.

9  Ενημέρωση του δασκάλου για τη δυσκολία στην ορθογραφία.  Ταξινόμηση λέξεων με κριτήριο (θέμα, κατάληξη, κ.λ.π.).  Αίσθηση της αφής (άμμο, πηλό).  Γραφή στον αέρα.  Κατάλογο με τις λέξεις που κάνει συχνά λάθος.  Χρήση έγχρωμων μαρκαδόρων στα σημεία που κάνει λάθος.  Χρήση ηλεκτρονικού ορθογράφου.  Κουτί ορθογραφίας.

10  Στόχος: Αποτύπωση παραστάσεων έτσι ώστε να ανακαλεί την ορθογραφία των λέξεων  Βρείτε ένα αρκετά ευρύχωρο κουτί.  Ψέξτε φωτογραφίες, εικόνες από περιοδικά ή εφημερίδες και αντικείμενα, που αντιστοιχούν στις λέξεις.  Ασχοληθείτε περισσότερο με τις λέξεις που δυσκολεύεται.

11  Άσκηση με λίγα δεδομένα  Λύνετε μαζί τις ασκήσεις  Ανάλυση του προβλήματος σε μικρότερα  Πολυαισθητηριακοί μέθοδοι(βώλοι, κέρματα. Εκπαιδευτικά παιχνίδια  Κομπιουτεράκι  Τετραγωνισμένο ή μιλιμετρέ χαρτί  Έλεγχος ασκήσεων  Αρκετή εξάσκηση

12  Να του παρέχεται επιπλέον χρόνος  Δυνατότητα προφορικής εξέτασης  Να του δίνονται οδηγίες  Δυνατότητα για κομπιουτεράκι  Δυνατότητα επανεξέτασης  Με το παιδί να συζητάτε τα λάθη που έκανε  Πρόβες διαγωνίσματος στο σπίτι. Θα αυξηθεί η αυτοπεποίθησή του και θα μειωθεί το άγχος του

13  Χρήση κασετόφωνου στη διάρκεια του μαθήματος  Σημειώσεις δασκάλου ή άλλου συμμαθητή  Φωτοαντίγραφα συμμαθητή του  Διόρθωση με στυλό με μελάνι που σβήνει  Έλεγχος τετραδίου απ’ τους δασκάλους  Να κάθεται στα πρώτα θρανία κοντά στον πίνακα  Χρήση post it για συμπληρωματικές σημειώσεις  Χρήση τετραδίου με μεγαλύτερο διάστιχο  Έλεγχος και ταξινόμηση των σημειώσεων  Χρήση λέξεων-κλειδιά στο περιθώριο  Να δακτυλογραφεί στον Η/Υ τις σημειώσεις του

14  Να επαναλαμβάνει τις οδηγίες που ακούει  Να ελέγχουν οι δάσκαλοι αν αντιγράφει σωστά  Να γράφει ο δάσκαλος τις οδηγίες στο τετράδιο  Να κάθεται στα μπροστινά θρανία  Επαναφορά προσοχής “θέλω να με κοιτάζεις στα μάτια”  Να ζητάει βοήθεια από τους δασκάλους  Χρήση χρωμάτων

15  Ορισμός συγκεκριμένης ημέρας οργάνωσης του γραφείου  Φωτογραφία με το οργανωμένο γραφείο σε εμφανές σημείο  Τακτοποίηση βιβλίων και τετραδίων με τον ιδιο τρόπο  Χρήση έγχρωμων καλυμμάτων στα βιβλία  Χρηστική κασετίνα

16  Διαγράμματα στόχων  Υπενθύμιση ημερομηνιών παράδοσης της εργασίας  Μεγάλο ημερολόγιο με τις εργασίες του  Να ολοκληρώνει την εργασία του πριν την ημερομηνία παράδοσης

17  Σχεδιάγραμμα σχολείου με έγχρωμα βέλη  Να ζητάει βοήθεια απ’ οποιονδήποτε

18  Να είναι ειλικρινής απέναντι στους άλλους για τη μαθησιακή του δυσκολία  Να κάθεται δίπλα σ’ ένα φίλο του  Οι παρατηρήσεις του δασκάλου να γίνονται κατ’ ιδίαν

19  Ενημέρωση και συνεργασία με το σύμβουλο επαγγελματικού προσανατολισμού  Βοήθεια στη συμπλήρωση μηχανογραφικού


Κατέβασμα ppt "Στο κεφάλαιο αυτό: Εργαλεία και στρατηγικές για τη βελτίωση του δυσλεκτικού παιδιού στο σχολικό περιβάλλον Ωραία Γεωργιάδου Ειρήνη Στεφανή Δ.Σ Ακροποτάμου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google