Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΕΝΔΥΣΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ 2012 ΑΠΌ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ PROJECT ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ : Κος Πολίτης Κος Πολίτης Κος Θεοδοσίου Κος.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΕΝΔΥΣΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ 2012 ΑΠΌ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ PROJECT ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ : Κος Πολίτης Κος Πολίτης Κος Θεοδοσίου Κος."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΕΝΔΥΣΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ 2012 ΑΠΌ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ PROJECT ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ : Κος Πολίτης Κος Πολίτης Κος Θεοδοσίου Κος Θεοδοσίου

3 ΡΟΥΧΟ-ΕΝΔΥΜΑ- ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ Ένδυμα είναι καθετί με το οποίο καλύπτεται το ανθρώπινο σώμα. Ένδυμα είναι καθετί με το οποίο καλύπτεται το ανθρώπινο σώμα. Γενικότερα, ο όρος ενδυμασία περιλαμβάνει όχι μόνο τα ρούχα αλλά και τα συμπληρώματα τους (αξεσουάρ). Γενικότερα, ο όρος ενδυμασία περιλαμβάνει όχι μόνο τα ρούχα αλλά και τα συμπληρώματα τους (αξεσουάρ). Το ρούχο αποτελεί σημείο ταυτότητας, αναγνώρισης και αναφοράς. Το ρούχο αποτελεί σημείο ταυτότητας, αναγνώρισης και αναφοράς.

4

5 ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΝΤΥΣΙΜΑΤΟΣ Τα ρούχα μπορούν να επηρεάσουν την ψυχολογία μας αλλά και το αντίθετο. Τα ρούχα μπορούν να επηρεάσουν την ψυχολογία μας αλλά και το αντίθετο. Τα ρούχα δίνουν την πρώτη εντύπωση για ένα άτομο και εκφράζουν στοιχεία της προσωπικότητάς του. Τα ρούχα δίνουν την πρώτη εντύπωση για ένα άτομο και εκφράζουν στοιχεία της προσωπικότητάς του. Τα ρούχα εκφράζουν την διάθεσή μας. Τα ρούχα εκφράζουν την διάθεσή μας.

6 Το περιποιημένο ντύσιμο δείχνει κάποιον με αυτοπεποίθηση. Το περιποιημένο ντύσιμο δείχνει κάποιον με αυτοπεποίθηση. Το ουδέτερο ντύσιμο δείχνει κάποιον που δεν θέλει να τραβήξει προσοχή. Το ουδέτερο ντύσιμο δείχνει κάποιον που δεν θέλει να τραβήξει προσοχή. Η ατημέλητη εμφάνιση δείχνει ένα άτομο που δεν ενδιαφέρεται γενικά. Η ατημέλητη εμφάνιση δείχνει ένα άτομο που δεν ενδιαφέρεται γενικά. Επιδεικτικό ντύσιμο δίνει την εντύπωση ανασφαλούς ατόμου. Επιδεικτικό ντύσιμο δίνει την εντύπωση ανασφαλούς ατόμου.

7 ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑ Λευκό: άτομο που χαρακτηρίζεται από αθωότητα, ειλικρίνεια και λιτότητα. Λευκό: άτομο που χαρακτηρίζεται από αθωότητα, ειλικρίνεια και λιτότητα.

8 Μαύρο: εμπνέει σεβασμό, κομψότητα και μυστήριο. Μαύρο: εμπνέει σεβασμό, κομψότητα και μυστήριο.

9 Κόκκινο: δηλώνει την ομορφιά, τη φιλοδοξία και την επαναστατικότητα. Κόκκινο: δηλώνει την ομορφιά, τη φιλοδοξία και την επαναστατικότητα.

10 Κίτρινο: εκφράζει τη ζωντάνια, την ενεργητικότητα και την δημιουργικότητα. Κίτρινο: εκφράζει τη ζωντάνια, την ενεργητικότητα και την δημιουργικότητα.

11 Πράσινο: το χρώμα της αρμονίας, της αφοσίωσης, της πίστης και της φύσης. Πράσινο: το χρώμα της αρμονίας, της αφοσίωσης, της πίστης και της φύσης.

12 Μπλε: τα άτομα που τους αρέσει το μπλε χρώμα χαρακτηρίζονται από οργάνωση, αφοσίωση και ειλικρίνεια. Μπλε: τα άτομα που τους αρέσει το μπλε χρώμα χαρακτηρίζονται από οργάνωση, αφοσίωση και ειλικρίνεια.

13 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΡΟΥΧΟΥ Η μόδα δεν περιορίζεται στα εύπορα μέλη της κοινωνίας αλλά έχει εξαπλωθεί παντού. Σύμφωνα με τον κοινωνιολόγο Γκιλέμ Ερνέ η μόδα κατηγοριοποιεί τους ανθρώπους σε διαφορετικές κοινωνικές ομάδες πχ οι πόρνες στην Αρχαία Ρώμη ήταν υποχρεωμένες να κόβουν τα μαλλιά τους κοντά. Έτσι όλες οι άλλες γυναίκες είχαν μακριά. Η μόδα συνιστά μια ψευδή πολυτέλεια, πολυτέλεια προσιτή σε όλους. Σε έναν κόσμο που μοιάζουμε όλο και περισσότερο μεταξύ μας η μόδα ανταποκρίνεται στην ανάγκη μας να διαφοροποιηθούμε, να αναδείξουμε τον χαρακτήρα μας, εξηγεί ο Ερνέ.

14 ΜΟΔΑ-ΣΤΥΛ Μόδα: είναι η παροδική ομαδική συνήθεια που έχει σχέση με την εξωτερική εμφάνιση του ανθρώπου και έχει σχέση με τον τρόπο ζωής, ντυσίματος κ.α. Είναι η τάση του ανθρώπου για αναζήτηση του καινούριου. Στυλ: είναι ένας τρόπος επίδειξης του χαρακτήρα μιας ολοκληρωμένης εμφάνισης. Η μάχη του στυλ κρίνεται πάντα στις λεπτομέρειες. Το στυλ δεν έχει να κάνει με την φυσική ομορφιά. Μια απλή περιποιημένη εμφάνιση είναι από μόνη της αρκετή για να γοητεύσει. Στυλ: είναι ένας τρόπος επίδειξης του χαρακτήρα μιας ολοκληρωμένης εμφάνισης. Η μάχη του στυλ κρίνεται πάντα στις λεπτομέρειες. Το στυλ δεν έχει να κάνει με την φυσική ομορφιά. Μια απλή περιποιημένη εμφάνιση είναι από μόνη της αρκετή για να γοητεύσει.

15 1

16 2

17 ΜΟΔΑ ΑΝΑ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ

18 1920 Α ‘ Παγκόσμιος Πόλεμος Α ‘ Παγκόσμιος Πόλεμος Οι γυναίκες καπνίζουν (απελευθέρωση από παλαιότερες αντιλήψεις) Οι γυναίκες καπνίζουν (απελευθέρωση από παλαιότερες αντιλήψεις)

19 1930 Συνδιασμός μόδας-χόλυγουντ Συνδιασμός μόδας-χόλυγουντ Απαραίτητα αξεσουάρ τα γάντια και τα καπέλα Απαραίτητα αξεσουάρ τα γάντια και τα καπέλα Πρώτη εμφάνιση των εξώπλατων Πρώτη εμφάνιση των εξώπλατων

20 1940 Β ‘ Παγκόσμιος Πόλεμος Β ‘ Παγκόσμιος Πόλεμος Η μόδα αποκτά πιο στρατιωτικό και επιβλητικό στυλ Η μόδα αποκτά πιο στρατιωτικό και επιβλητικό στυλ Οι ώμοι τονίζονται με τις βάτες Οι ώμοι τονίζονται με τις βάτες

21 1950 Ίσως η πιο κολακευτική δεκαετία για τη γυναίκα Ίσως η πιο κολακευτική δεκαετία για τη γυναίκα Οι γραμμές ακολουθούν το κορμί τονίζοντας τα ωραιότερα χαρακτηριστικά της γυναίκας Οι γραμμές ακολουθούν το κορμί τονίζοντας τα ωραιότερα χαρακτηριστικά της γυναίκας

22 1960 Η ροκ, τα ναρκωτικά και η σεξουαλική απελευθέρωση κάνουν τη μόδα εκκεντρική. Η ροκ, τα ναρκωτικά και η σεξουαλική απελευθέρωση κάνουν τη μόδα εκκεντρική. Το μίνι σύμβολο της δεκαετίας Το μίνι σύμβολο της δεκαετίας

23 Επηρεασμένη από τη μουσική και κινήματα της νεολαίας Επηρεασμένη από τη μουσική και κινήματα της νεολαίας Μόδα τα στενά Τζην Μόδα τα στενά Τζην 1970

24 Δεκαετία της υπερβολής Δεκαετία της υπερβολής Η γυμναστική γίνεται μόδα και το αθλητικό look βγαίνει εκτός γυμναστηρίων Η γυμναστική γίνεται μόδα και το αθλητικό look βγαίνει εκτός γυμναστηρίων Οι ώμοι φαρδαίνουν και οι βάτες και τα logo κυριαρχούν Οι ώμοι φαρδαίνουν και οι βάτες και τα logo κυριαρχούν1980

25 1990 Μετά την υπερβολή έρχεται απλότητα Μετά την υπερβολή έρχεται απλότητα Η σιλουέτα απελευθερώνεται-χωρίς συγκεκριμένο στυλ Η σιλουέτα απελευθερώνεται-χωρίς συγκεκριμένο στυλ

26 3

27 ΣΩΜΑΤΟΤΥΠΟΣ ΚΑΙ ΡΟΥΧΑ Το «μήλο» Αποφύγετε τα στενά μπλουζάκια και πουκάμισα. Προτιμήστε τζιν φούστες και μακριά σακάκια.

28 Αποφύγετε τα στενά παντελόνια και τις τζιν φούστες. Προτιμήστε τζιν σε σκούρα χρώματα και φοράτε πάντα τακούνια Αποφύγετε τα στενά παντελόνια και τις τζιν φούστες. Προτιμήστε τζιν σε σκούρα χρώματα και φοράτε πάντα τακούνια Το «αχλάδι»

29 Η «κλεψύδρα» Αποφύγετε φαρδιές μπλούζες και μακριές φούστες. Προτιμήστε στενά μπλουζάκια και εφαρμοστά τζιν.

30 Αποφύγετε τα στενά μπλουζάκια και τα στενά τζιν. Προτιμήστε φαρδιές μπλούζες. Ο «σωλήνας»

31 Shopping therapy είναι οι αγορές με πρωταρχικό σκοπό τη βελτίωση της διάθεσης του αγοραστή. Το 2001, η Ευρωπαϊκή Ένωση διεξήγαγε μια μελέτη όπου διαπίστωσε ότι το 33% των αγοραστών που ερωτήθηκαν είχαν υψηλό επίπεδο εθισμού στην περιττή κατανάλωση. Αυτό προκαλεί προβλήματα χρέους για πολλούς. Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Μελβούρνης έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι είναι μια ψυχολογική διαταραχή που ονομάζεται ψυχαναγκαστική διαταραχή για ψώνια SHOPPING THERAPY

32 Νευρική ανορεξία Διατροφική διαταραχή που χαρακτηρίζεται κυρίως από άρνηση για διατήρηση ενός υγειούς φυσιολογικού βάρους. Είναι μια σοβαρή ψυχική ασθένεια με υψηλό ποσοστό παρενεργειών και το υψηλότερο ποσοστό θνησιμότητας από όλες τις ψυχικές ασθένειες.  Δραματική απώλεια βάρους  Κατάθλιψη Σημάδια-Συμπτώματα  Απομόνωση  Χρήση φαρμάκων για το χάσιμο κιλών

33

34 ΜΟΔΑ 2012 Λόγω της οικονομικής κρίσης τα ρούχα φαίνονται όσο πιο unisex γίνεται! Το καρό κάνει δυναμικό come back και μάλιστα με αρκετούς συνδυασμούς, το ενδιαφέρον πολλών σχεδιαστών στρέφεται προς τις κουλτούρες των Ανατολικών χωρών, το military γίνεται πιο «γυναικείο» και τα έντονα χρώματα κυριαρχούν Λόγω της οικονομικής κρίσης τα ρούχα φαίνονται όσο πιο unisex γίνεται! Το καρό κάνει δυναμικό come back και μάλιστα με αρκετούς συνδυασμούς, το ενδιαφέρον πολλών σχεδιαστών στρέφεται προς τις κουλτούρες των Ανατολικών χωρών, το military γίνεται πιο «γυναικείο» και τα έντονα χρώματα κυριαρχούν Τα καπέλα κυριαρχούν των υπολοίπων αξεσουάρ και επίσης έρχονται ως μόδα η γούνα σε κάθε μορφή της, η γεωμετρία και τα φτερά. Υπάρχει μία τάση επιστροφής στη μόδα των δεκαετιών του 40, 50, 60 και του 70. Τα καπέλα κυριαρχούν των υπολοίπων αξεσουάρ και επίσης έρχονται ως μόδα η γούνα σε κάθε μορφή της, η γεωμετρία και τα φτερά. Υπάρχει μία τάση επιστροφής στη μόδα των δεκαετιών του 40, 50, 60 και του 70.

35

36

37

38

39

40

41 ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ

42 ΑΝΔΡΕΩΣΑΤΟΣ

43 ΓΕΩΡΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ

44 ΒΟΥΤΣΑΚΗΣ

45 ΚΑΤΑΚΗΣ

46 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ!


Κατέβασμα ppt "ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΕΝΔΥΣΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ 2012 ΑΠΌ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ PROJECT ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ : Κος Πολίτης Κος Πολίτης Κος Θεοδοσίου Κος."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google