Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΔΩΡΕΑΝ ΥΛΙΚΟ – COPYRIGHT 2005 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΙΝΔΟΪΣΜΟ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΔΩΡΕΑΝ ΥΛΙΚΟ – COPYRIGHT 2005 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΙΝΔΟΪΣΜΟ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΔΩΡΕΑΝ ΥΛΙΚΟ – COPYRIGHT 2005 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΙΝΔΟΪΣΜΟ

2 ΔΩΡΕΑΝ ΥΛΙΚΟ – COPYRIGHT 2005

3

4

5 ΘΡΗΣΚΕΙΑ Ή ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΤΩΝ ΙΝΔΙΩΝ; ΠΟΛΥΠΟΛΟΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΘΕΟΥΣ ΠΟΛΥΠΟΛΟΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΘΕΟΥΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΘΕΣΕΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΘΕΣΕΩΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙ ΘΕΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙ ΘΕΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

6 ΔΩΡΕΑΝ ΥΛΙΚΟ – COPYRIGHT 2005

7 ΒΙΣΝΟΥ-ΣΙΒΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΘΕΟΙ ΚΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΘΕΟΙ ΚΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΙΝΔΟΪΣΤΩΝ ΥΨΙΣΤΟΣ ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΙΣΝΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΙΝΔΟΪΣΤΩΝ ΥΨΙΣΤΟΣ ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΙΣΝΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΥΨΙΣΤΟΣ ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΙΒΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΥΨΙΣΤΟΣ ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΙΒΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΝΔΟΪΣΤΕΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΘΡΟΝΟ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΝΔΟΪΣΤΕΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΘΡΟΝΟ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΟΙ

8 ΔΩΡΕΑΝ ΥΛΙΚΟ – COPYRIGHT 2005 ΒΙΣΝΟΥ

9 ΣΙΒΑ

10 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΙΝΔΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΣ ΒΙΩΣΗΣ, ΣΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ «ΕΙΝΑΙ» ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΣ ΒΙΩΣΗΣ, ΣΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ «ΕΙΝΑΙ» ΟΙ ΙΝΔΟΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΝΑ ΘΕΟ ΩΣ ΤΗ ΜΟΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ «ΕΙΝΑΙ», ΔΕΝ ΠΑΥΟΥΝ ΝΑ ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΟΙ ΙΝΔΟΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΝΑ ΘΕΟ ΩΣ ΤΗ ΜΟΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ «ΕΙΝΑΙ», ΔΕΝ ΠΑΥΟΥΝ ΝΑ ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΘΕΟΥΣ

11 ΔΩΡΕΑΝ ΥΛΙΚΟ – COPYRIGHT 2005 ΕΙΝΑΙ Ο ΙΝΔΟΪΣΜΟΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ; Ο ΙΝΔΟΪΣΜΟΣ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΑΝ ΙΔΡΥΤΗ ΤΟΥ ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟ ΚΑΝΟΝΑ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Ο ΙΝΔΟΪΣΜΟΣ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΑΝ ΙΔΡΥΤΗ ΤΟΥ ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟ ΚΑΝΟΝΑ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΟΙ ΙΝΔΟΙ ΔΕ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΝΝΟΙΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ ΟΙ ΙΝΔΟΙ ΔΕ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΝΝΟΙΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΝΔΟ ΤΟ ΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΟ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΩΡΙΣΤΕΙ ΣΕ ΒΕΒΗΛΕΣ ΚΑΙ ΙΕΡΕΣ ΣΦΑΙΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΝΔΟ ΤΟ ΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΟ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΩΡΙΣΤΕΙ ΣΕ ΒΕΒΗΛΕΣ ΚΑΙ ΙΕΡΕΣ ΣΦΑΙΡΕΣ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

12 ΔΩΡΕΑΝ ΥΛΙΚΟ – COPYRIGHT 2005

13

14 ΟΡΟΛΟΓΙΑ SRADDHA (ΑΡΧΑΪΚΗ ΒΕΔΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ) = «ΠΙΣΤΗ» SRADDHA (ΑΡΧΑΪΚΗ ΒΕΔΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ) = «ΠΙΣΤΗ» DHARMA (ΣΥΝΩΝΥΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΡΟΣ) DHARMA (ΣΥΝΩΝΥΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΡΟΣ) Ο ΟΡΟΣ DHARMA ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΕΥΡΥΤΑΤΗ ΕΝΝΟΙΑ, ΚΑΘΩΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΒΙΟΥ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΑΡΑ DHARMA ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΝΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ.

15 ΔΩΡΕΑΝ ΥΛΙΚΟ – COPYRIGHT 2005 Ο ΙΝΔΟΪΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΝΟΙΑ, ΜΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΕΘΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ. ΙΝΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΣΤΟΝ ΙΝΔΟΪΣΜΟ.

16 ΔΩΡΕΑΝ ΥΛΙΚΟ – COPYRIGHT 2005 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΙΝΔΟΪΣΜΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΗ (ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΤΩΝ ΟΥΠΑΝΙΣΑΔΩΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΕΙΡΑ ΕΡΓΩΝ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΩΝ) ΠΑΡΑΔΟΣΗ (ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΤΩΝ ΟΥΠΑΝΙΣΑΔΩΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΕΙΡΑ ΕΡΓΩΝ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΩΝ) Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΤΗΣ ΚΑΣΤΑΣ Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΤΗΣ ΚΑΣΤΑΣ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΙΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΓΕΛΑΔΑΣ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΙΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΓΕΛΑΔΑΣ ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΠΕΡΙ BRAHMAN ΚΑΙ ATMAN, KARMAN, SAMSARA KAI MOKSA ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΠΕΡΙ BRAHMAN ΚΑΙ ATMAN, KARMAN, SAMSARA KAI MOKSA

17 ΔΩΡΕΑΝ ΥΛΙΚΟ – COPYRIGHT 2005 ΒΑΣΙΚΟ “ΠΙΣΤΕΥΩ” ΤΟΥ ΙΝΔΟΪΣΜΟΥ Είναι το σύμπλεγμα Karman – Samsara και Moksa. Σύμφωνα με την παραπάνω αντίληψη, το ον είναι ενιαίο, ο άνθρωπος όμως δεν αντιλαμβάνεται την ουσία του, αλλά τα φαινόμενα. Γι’ αυτό και εμπλέκεται στον αέναο κύκλο της Samsara, δηλαδή στις συνεχείς γεννήσεις και θανάτους του, που του επιβάλλει ο νόμος του Karman, δηλαδή ο νόμος της ανταποδόσεως, που συνιστούν τα ίδια του τα έργα. Το ύψιστο λοιπόν φιλοσοφικό και θρησκευτικό ιδεώδες του Ινδοϊσμού είναι η Moksa, δηλαδή η απολύτρωση από τον κύκλο των συνεχών μετενσαρκώσεων. Η Moksa επιτυγχάνεται με τη γνώση, η οποία αποτελεί ζωή σύμφωνη με τους κανόνες του Dharma, δηλαδή τον παγκόσμιο ηθικό νόμο, και συνειδητοποίηση της αληθινής φύσης του ανθρώπου.

18 ΔΩΡΕΑΝ ΥΛΙΚΟ – COPYRIGHT 2005 ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ 2500 π.Χ.: Στην κοιλάδα του Ινδού αναπτύσσεται ο πολιτισμός της Χαράπα, καθώς το εμπόριο ανθεί και οι πόλεις της περιοχής ακμάζουν π.Χ.: Στην κοιλάδα του Ινδού αναπτύσσεται ο πολιτισμός της Χαράπα, καθώς το εμπόριο ανθεί και οι πόλεις της περιοχής ακμάζουν π.Χ.: Ο πολιτισμός της Χαράπα παρακμάζει και οι πόλεις εγκαταλείπονται π.Χ.: Ο πολιτισμός της Χαράπα παρακμάζει και οι πόλεις εγκαταλείπονται π.Χ.: Οι Άριοι διεισδύουν στην κοιλάδα του Ινδού από το βορρά και θέτουν την περιοχή υπό τον έλεγχό τους, επιβάλλοντας ένα ταξικό σύστημα όπου οι φυλετικοί αρχηγοί και οι ιερείς τους κατέχουν την πρώτη θέση στην κοινωνική ιεραρχία π.Χ.: Οι Άριοι διεισδύουν στην κοιλάδα του Ινδού από το βορρά και θέτουν την περιοχή υπό τον έλεγχό τους, επιβάλλοντας ένα ταξικό σύστημα όπου οι φυλετικοί αρχηγοί και οι ιερείς τους κατέχουν την πρώτη θέση στην κοινωνική ιεραρχία π.Χ.: Οι φυλετικοί αρχηγοί των Αρίων επεκτείνουν τις κτήσεις τους από την κοιλάδα του Ινδού σε αυτή του Γάγγη π.Χ.: Οι φυλετικοί αρχηγοί των Αρίων επεκτείνουν τις κτήσεις τους από την κοιλάδα του Ινδού σε αυτή του Γάγγη. 700 π.Χ.: Ινδοί διδάσκαλοι αναθεωρούν τις θρησκευτικές αντιλήψεις των Αρίων καταγράφοντάς τες σε ιερά βιβλία που αποκαλούνται Ουπανισάδες και αποτελούν τη βάση του Ινδοϊσμού. 700 π.Χ.: Ινδοί διδάσκαλοι αναθεωρούν τις θρησκευτικές αντιλήψεις των Αρίων καταγράφοντάς τες σε ιερά βιβλία που αποκαλούνται Ουπανισάδες και αποτελούν τη βάση του Ινδοϊσμού. 560 π.Χ.: Ο Σιντάρτα Γκαουτάμα, γνωστός στους οπαδούς του ως Βούδας, γεννιέται στους πρόποδες των Ιμαλαΐων, ανατολικά του Γάγγη. 560 π.Χ.: Ο Σιντάρτα Γκαουτάμα, γνωστός στους οπαδούς του ως Βούδας, γεννιέται στους πρόποδες των Ιμαλαΐων, ανατολικά του Γάγγη. 520 π.Χ.: Οι Πέρσες καταλαμβάνουν την κοιλάδα του Ινδού. 520 π.Χ.: Οι Πέρσες καταλαμβάνουν την κοιλάδα του Ινδού. 500 π.Χ.: Το βασίλειο της Μαγκάντα, με ηγέτη τον Μπιμπισάρα, κυριαρχεί στην κοιλάδα του Γάγγη, που αποτελεί την περίοδο αυτή το κέντρο του ινδικού πολιτισμού. 500 π.Χ.: Το βασίλειο της Μαγκάντα, με ηγέτη τον Μπιμπισάρα, κυριαρχεί στην κοιλάδα του Γάγγη, που αποτελεί την περίοδο αυτή το κέντρο του ινδικού πολιτισμού.

19 ΔΩΡΕΑΝ ΥΛΙΚΟ – COPYRIGHT 2005 ΟΙ ΙΝΔΟΑΡΙΟΙ ARYA = ΑΡΙΟΙ = ΛΕΥΚΟΙ ‘Η ΞΑΝΘΟΙ ‘Η ΕΥΓΕΝΕΙΣ- ΕΠΙΦΑΝΕΙΣ ‘Η ΓΕΩΡΓΟΙ (ΑΡΟΤΡΙΩ) ARYA = ΑΡΙΟΙ = ΛΕΥΚΟΙ ‘Η ΞΑΝΘΟΙ ‘Η ΕΥΓΕΝΕΙΣ- ΕΠΙΦΑΝΕΙΣ ‘Η ΓΕΩΡΓΟΙ (ΑΡΟΤΡΙΩ) ΚΟΙΤΙΔΑ: ΙΝΔΙΑ ‘Η ΠΑΡΑΛΙΑ ΒΑΛΤΙΚΗΣ (H.HIRT) ‘H ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ ΚΑΙ ΘΟΥΡΙΓΓΙΑΣ (MUCH) ‘H ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΓΕΙΤΝΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΗΣ ΕΓΓΥΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ (ΣΟΥΜΕΡΙΟΙ, ΣΗΜΙΤΕΣ, ΑΣΣΥΡΟΒΑΒΥΛΩΝΙΟΙ – J. SCHMIDT) ‘H ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΧΩΡΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΛΠΕΩΝ, ΤΗΣ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΑΣ, ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΒΑΛΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΡΑΝ (P. CRETSCHMER) ΚΟΙΤΙΔΑ: ΙΝΔΙΑ ‘Η ΠΑΡΑΛΙΑ ΒΑΛΤΙΚΗΣ (H.HIRT) ‘H ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ ΚΑΙ ΘΟΥΡΙΓΓΙΑΣ (MUCH) ‘H ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΓΕΙΤΝΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΗΣ ΕΓΓΥΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ (ΣΟΥΜΕΡΙΟΙ, ΣΗΜΙΤΕΣ, ΑΣΣΥΡΟΒΑΒΥΛΩΝΙΟΙ – J. SCHMIDT) ‘H ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΧΩΡΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΛΠΕΩΝ, ΤΗΣ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΑΣ, ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΒΑΛΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΡΑΝ (P. CRETSCHMER) ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΗ ΘΕΩΡΙΑ: Η ΚΟΙΤΙΔΑ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΤΙΣ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΕΣ ΠΕΔΙΑΔΕΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗ ΣΤΕΠΠΑ ΤΩΝ ΚΙΡΓΙΣΙΩΝ (W. BRADENSTEIN, M. MAYRHOFER) ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΗ ΘΕΩΡΙΑ: Η ΚΟΙΤΙΔΑ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΤΙΣ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΕΣ ΠΕΔΙΑΔΕΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗ ΣΤΕΠΠΑ ΤΩΝ ΚΙΡΓΙΣΙΩΝ (W. BRADENSTEIN, M. MAYRHOFER) ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΑΚΡΙΒΗ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΚΟΙΤΙΔΑΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΛΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΑΚΡΙΒΗ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΚΟΙΤΙΔΑΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΛΥΤΟ

20 ΔΩΡΕΑΝ ΥΛΙΚΟ – COPYRIGHT 2005 «ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ» ΠΙΘΑΝΗ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΠΟΙΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΡΙΖΑΣ ΠΙΘΑΝΗ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΠΟΙΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΡΙΖΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΥΤΙΚΗ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΥΤΙΚΗ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΕΓΕΝΕΣΤΕΡΗ ΝΕΟΛΙΘΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΔΙΑΣΠΑΤΑΙ ΣΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΕΓΕΝΕΣΤΕΡΗ ΝΕΟΛΙΘΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΔΙΑΣΠΑΤΑΙ ΣΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΑΥΤΗ ΑΡΧΙΣΕ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΛΑΩΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΑΥΤΗ ΑΡΧΙΣΕ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΛΑΩΝ ΔΥΟ ΚΥΡΙΑ ΡΕΥΜΑΤΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ: ΤΟ ΕΝΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΝΟΤΙΑ ΚΑΙ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΗΣ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΔΥΟ ΚΥΡΙΑ ΡΕΥΜΑΤΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ: ΤΟ ΕΝΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΝΟΤΙΑ ΚΑΙ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΗΣ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ

21 ΔΩΡΕΑΝ ΥΛΙΚΟ – COPYRIGHT 2005 Η ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΙΝΔΟΪΣΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΥΛΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΙΡΑΝΟΪΝΔΙΚΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΥΛΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΙΡΑΝΟΪΝΔΙΚΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΟΙ ΛΑΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΡΟΗΛΘΑΝ ΑΠΟ ΦΥΛΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΣΥΝΕΣΤΗΣΑΝ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΪΡΑΝΙΚΟ ΛΑΟ ΟΙ ΛΑΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΡΟΗΛΘΑΝ ΑΠΟ ΦΥΛΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΣΥΝΕΣΤΗΣΑΝ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΪΡΑΝΙΚΟ ΛΑΟ ΟΙ ΜΑΚΡΙΝΟΙ ΠΡΟΠΑΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΪΡΑΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΧΗΜΑΤΙΣΕΙ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΣΥΓΓΕΝΙΚΑ ΦΥΛΑ, ΤΟΝ «ΠΡΩΤΟΑΡΙΟ ΛΑΟ», ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΕΠΕΙΤΑ ΟΙ ΙΡΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΝΔΟΙ ΤΩΝ ΒΕΔΩΝ ΟΙ ΜΑΚΡΙΝΟΙ ΠΡΟΠΑΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΪΡΑΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΧΗΜΑΤΙΣΕΙ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΣΥΓΓΕΝΙΚΑ ΦΥΛΑ, ΤΟΝ «ΠΡΩΤΟΑΡΙΟ ΛΑΟ», ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΕΠΕΙΤΑ ΟΙ ΙΡΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΝΔΟΙ ΤΩΝ ΒΕΔΩΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΟΓΚΟΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ ΤΟΥ ΙΡΑΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ (ΙΝΔΟΑΡΙΟΙ) ΚΙΝΗΘΗΚΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ( π.Χ.), ΕΦΘΑΣΕ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΤΑ ΣΤΕΝΑ ΤΟΥ ΙΝΔΟΚΟΥΣ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΣΤΟ PANJAB. Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΟΙ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ΥΠΕΤΑΞΑΝ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΛΑΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΣΥΓΧΩΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΑ ΑΥΤΟΧΘΟΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΙΝΔΙΚΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ. ΕΤΣΙ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ Ο ΙΝΔΟΪΣΜΟΣ. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΟΓΚΟΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ ΤΟΥ ΙΡΑΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ (ΙΝΔΟΑΡΙΟΙ) ΚΙΝΗΘΗΚΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ( π.Χ.), ΕΦΘΑΣΕ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΤΑ ΣΤΕΝΑ ΤΟΥ ΙΝΔΟΚΟΥΣ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΣΤΟ PANJAB. Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΟΙ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ΥΠΕΤΑΞΑΝ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΛΑΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΣΥΓΧΩΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΑ ΑΥΤΟΧΘΟΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΙΝΔΙΚΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ. ΕΤΣΙ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ Ο ΙΝΔΟΪΣΜΟΣ.

22 ΔΩΡΕΑΝ ΥΛΙΚΟ – COPYRIGHT 2005 ΙΝΔΟΑΡΙΟΙ ΘΕΟΙ MITRA, VARUNA, INDRA, NASATYAS MITRA, VARUNA, INDRA, NASATYAS ΟΙ ΘΕΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΥΠΟ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΙΚΗ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ (G. DUMEZIL) ΟΙ ΘΕΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΥΠΟ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΙΚΗ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ (G. DUMEZIL) ΤΟ ΑΞΙΩΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΧΗΓΙΑΣ (MITRA, VARUNA) ΤΟ ΑΞΙΩΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΧΗΓΙΑΣ (MITRA, VARUNA) ΤΟ ΑΞΙΩΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ – ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΟ ΑΞΙΩΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ – ΑΡΧΗΓΟΥ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ (ΟΙ ΔΙΔΥΜΟΙ ΘΕΟΙ NASATYAS) Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ (ΟΙ ΔΙΔΥΜΟΙ ΘΕΟΙ NASATYAS)

23 ΔΩΡΕΑΝ ΥΛΙΚΟ – COPYRIGHT 2005 ΣΥΝΘΕΣΗ - ΑΦΟΜΟΙΩΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΑΡΙΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ (ΔΡΑΒΙΔΕΣ), ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΙΣΩΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΛΑΔΑΣ ΤΟΥ ΙΝΔΟΥ ΔΥΟ ΦΑΣΕΙΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ – ΑΦΟΜΟΙΩΣΗΣ: α (‘Η 1200) – 600 π.Χ. β. 600 π.Χ. – ΠΡΩΤΟΥΣ ΜΕΤΑΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ

24 ΔΩΡΕΑΝ ΥΛΙΚΟ – COPYRIGHT 2005 ΠΡΟΒΕΔΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ «ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΙΝΔΟΥ» (ΣΗΜΕΙΟ ΑΚΜΗΣ π.Χ.) «ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΙΝΔΟΥ» (ΣΗΜΕΙΟ ΑΚΜΗΣ π.Χ.) Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ‘Η ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΔΙΩΝ, ΗΤΑΝ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑ ΙΕΡΑΤΕΙΟ, ΠΟΥ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΖΩΗ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ‘Η ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΔΙΩΝ, ΗΤΑΝ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑ ΙΕΡΑΤΕΙΟ, ΠΟΥ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΖΩΗ ΠΙΘΑΝΟΝ, ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΘΥΣΙΕΣ ΣΕ ΕΙΔΩΛΑ ΘΕΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΝΟΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΠΙΘΑΝΟΝ, ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΘΥΣΙΕΣ ΣΕ ΕΙΔΩΛΑ ΘΕΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΝΟΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΘΑΒΟΝΤΑΝ, ΑΛΛΑ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ Η ΚΑΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΘΑΒΟΝΤΑΝ, ΑΛΛΑ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ Η ΚΑΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΖΩΩΝ, ΠΑΝΩ ΣΕ ΣΦΡΑΓΙΔΟΛΙΘΟΥΣ, ΙΣΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΖΩΩΛΑΤΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΟΛΑΤΡΕΙΑΣ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΖΩΩΝ, ΠΑΝΩ ΣΕ ΣΦΡΑΓΙΔΟΛΙΘΟΥΣ, ΙΣΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΖΩΩΛΑΤΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΟΛΑΤΡΕΙΑΣ ΕΠΙΣΗΣ ΙΣΩΣ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΡΦΗ ΔΕΝΔΡΟΛΑΤΡΕΙΑΣ ΕΠΙΣΗΣ ΙΣΩΣ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΡΦΗ ΔΕΝΔΡΟΛΑΤΡΕΙΑΣ Η ΕΙΚΟΝΟΛΑΤΡΕΙΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΙΝΔΩΝ (ΣΙΒΑΪΚΗ ΛΑΤΡΕΙΑ) Η ΕΙΚΟΝΟΛΑΤΡΕΙΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΙΝΔΩΝ (ΣΙΒΑΪΚΗ ΛΑΤΡΕΙΑ) ΠΑΡΑΚΜΗ: 1800 π.Χ. – ΔΕΝ ΕΣΒΗΣΕ ΟΜΩΣ ΤΕΛΕΙΩΣ, ΚΑΘΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΖΥΜΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΟΠΙΝΕΣ ΛΑΤΡΕΙΕΣ ΠΑΡΑΚΜΗ: 1800 π.Χ. – ΔΕΝ ΕΣΒΗΣΕ ΟΜΩΣ ΤΕΛΕΙΩΣ, ΚΑΘΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΖΥΜΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΟΠΙΝΕΣ ΛΑΤΡΕΙΕΣ

25 ΔΩΡΕΑΝ ΥΛΙΚΟ – COPYRIGHT 2005 Η ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΗ ΜΟΡΦΗ ΤΩΝ ΙΝΔΙΚΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΒΕΔΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΗΣ ΙΝΔΟΑΡΙΑΣ ΒΡΑΧΜΑΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ. ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΔΕΝ ΕΠΑΥΣΑΝ ΝΑ ΖΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ. Η ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΗ ΜΟΡΦΗ ΤΩΝ ΙΝΔΙΚΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΒΕΔΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΗΣ ΙΝΔΟΑΡΙΑΣ ΒΡΑΧΜΑΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ. ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΔΕΝ ΕΠΑΥΣΑΝ ΝΑ ΖΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ. Ο ΙΝΔΟΪΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΑΜΙΞΗΣ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΗΣ ΒΕΔΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΒΡΑΧΜΑΝΩΝ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΕΟΤΕΡΑ, ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΒΑΘΙΑ ΡΙΖΩΜΕΝΑ ΣΤΟ ΙΝΔΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ. Ο ΙΝΔΟΪΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΑΜΙΞΗΣ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΗΣ ΒΕΔΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΒΡΑΧΜΑΝΩΝ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΕΟΤΕΡΑ, ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΒΑΘΙΑ ΡΙΖΩΜΕΝΑ ΣΤΟ ΙΝΔΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ.


Κατέβασμα ppt "ΔΩΡΕΑΝ ΥΛΙΚΟ – COPYRIGHT 2005 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΙΝΔΟΪΣΜΟ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google