Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Studio 3 Μάλλης Θάνος dpsd 07021 Μητσάκου Σίλβια dpsd 10044 Μπαρτζώκα Μάνια dpsd 10046 Σαρρή Άννα-Μαρία dpsd 10063 Πεταλούδης Πάνος dpsd 06038 Τικτοπούλου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Studio 3 Μάλλης Θάνος dpsd 07021 Μητσάκου Σίλβια dpsd 10044 Μπαρτζώκα Μάνια dpsd 10046 Σαρρή Άννα-Μαρία dpsd 10063 Πεταλούδης Πάνος dpsd 06038 Τικτοπούλου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Studio 3 Μάλλης Θάνος dpsd Μητσάκου Σίλβια dpsd Μπαρτζώκα Μάνια dpsd Σαρρή Άννα-Μαρία dpsd Πεταλούδης Πάνος dpsd Τικτοπούλου Μαρία dpsd Χασαποπούλου Ηρώ dpsd 06057

2 Brief Η απειλή της εξαφάνισης των αποθεμάτων φυσικών πόρων, λόγω της αλόγιστης κατανάλωσης τους για την παραγωγή ενέργειας, απαιτεί την κατασκευή και προώθηση του προφίλ μιας ΜΚΟ που έχει στόχο την ευαισθητοποίηση των κατοίκων της Σύρου όσον αφορά την εκλογίκευση χρήσης της ενέργειας μέσα στο σπίτι. Συγκεκριμένα η σχεδιαστική μας ομάδα εστιάζει στο πρόβλημα της κατανάλωσης ενέργειας από τις συσκευές που βρίσκονται σε κατάσταση αναμονής. Το προσδοκόμενο αποτέλεσμα είναι η εξοικονόμηση φυσικών πόρων που αποσκοπεί στην προστασία του περιβάλλοντος. Αρχική έρευνα

3 Στόχοι και επιθυμητά αποτελέσματα • Ευαισθητοποίηση κοινού: πληροφόρηση για το πρόβλημα, παρακίνηση για ασχολία • Εκλογίκευση κατανάλωσης ενέργειας: άμεση δράση σε προσωπική βάση, κίνητρα, εναλλακτικοί τρόποι, παρακίνηση για συζήτηση και μεταφορά πληροφορίας Η εξοικονόμηση φυσικών πόρων που αποσκοπεί στην προστασία του περιβάλλοντος Έρευνα

4 Χρονοδιάγραμμα 1 η εβδομάδα Αρχική έρευνα για το θέμα μας και αρχικό brief. 2 η εβδομάδα Οριστικοποίηση brief, κατηγοριοποίηση στόχων. 3 η εβδομάδα Ερωτηματολόγιο και καταγραφή αποτελεσμάτων. 4 η εβδομάδα Αρχή branding, ανάλυση ανταγωνιστών, τοποθέτηση μάρκας.

5 Χρονοδιάγραμμα 5 η εβδομάδα Έρευνα logo και ανάλυση σχεδιαστικών προδιαγραφών 6 η εβδομάδα Δημιουργία logo και αρχή στρατηγικής πρότασης. 7 η εβδομάδα Ανάλυση και σαφής προσδιορισμός του target group, personas, trends. Σε εξέλιξη έρευνα χώρου, τοποθέτηση της αφίσας.

6 Αρχική κατεύθυνση για τις αντιλήψεις του κόσμου • Συνηθέστεροι τρόποι ενημέρωσης: αφίσα, διαδίκτυο, διαφημιστικό spot • Κατάλληλη τοποθέτηση για άμεση προσέγγιση: τοίχος, λεωφορείο, στάση λεωφορείου • Προτίμηση σε αφίσα: προτιμάται το έξυπνο μήνυμα, αδιαφορία για το χρώμα • Γνώση του προβλήματος έλλειψης φυσικών πόρων λόγω υπερκατανάλωσης ενέργειας και ότι αυτό συνδέεται με τις συσκευές σε κατάσταση αναμονής • Οι περισσότεροι αφήνουν τις συσκευές τους σε κατάσταση αναμονής,σε μεγαλύτερο ποσοστό επειδή βαριούνται • Είναι μοιρασμένα τα ποσοστά όσον αφορά το αν θεωρείται σημαντικό κριτήριο για την αγορά μίας συσκευής το πόση ενέργεια καταναλώνει Ερωτηματολόγια

7 Target group • Γενικά όλος ο πληθυσμός της Σύρου • Λόγω του μεγάλου εύρους, χωρίζουμε τα target groups σε τρεις κατηγορίες με γνώμονα την ηλικία

8 Target group 1 η κατηγορία: Μαθητές ηλικίας ετών Χαρακτηριστικά: • Ανέμελοι • Χωρίς ευθύνες • Μη συνειδητοποιημένοι • Αρκετός χρόνος απασχόλησης σε τηλεόραση, βιντεοπαιχνίδια και υπολογιστή

9 Target group 2 η κατηγορία: Έφηβοι και νέοι 13 – 30 ετών Χαρακτηριστικά: • Ηλικία καταληκτικής διαμόρφωσης του ανθρώπου • Αρχίζουν οι ευθύνες και οι υποχρεώσεις • Επέρχεται διαδικασία μετάβασης από την οικογενειακή εστία στη φοιτητική και έπειτα στην προσωπική • Απασχόληση σε περισσότερες ηλεκτρικές συσκευές του σπιτιού (κουζίνα, καφετιέρα, air-condition, τηλεόραση, Η/Υ, θερμοσίφωνας κ.ά.)

10 Target group 3 η κατηγορία: Ενήλικες 30 ετών και άνω Χαρακτηριστικά: • Έχει επέλθει ολοκληρωτική διαμόρφωση χαρακτήρα και συνηθειών με μικρά περιθώρια αλλαγής • Οι ασχολίες σχετικά με τις ηλεκτρικές συσκευές του σπιτιού είναι ίδιες με την προηγούμενη κατηγορία • Η διαφορά είναι ότι η χρήση των ηλεκτρικών συσκευών είναι πλέον υποσυνείδητη μηχανική καθημερινότητα • Ελάχιστες πιθανότητες αλλαγής και διαμόρφωσης των συνηθειών

11 • Προτεραιότητα στην 2 η κατηγορία (έφηβοι και οι νέοι ηλικίας έτων) • Σε αυτή την ηλικία μπορούμε να επιδράσουμε εύκολα στη διαμόρφωση των συνηθειών τους • «Οι νέοι ορίζουν το μέλλον» Target group Συμπεράσματα

12 Personas

13 Μελέτη εγκατάστασης για τοποθέτηση αφίσας Ερευνα

14 Μελέτη εγκατάστασης για τοποθέτηση αφίσας Ερευνα

15 Μελέτη εγκατάστασης για τοποθέτηση αφίσας

16 • Μοναδική γραμματοσειρά • Δηλώνει αμεσότητα και φιλικότητα • Ευανάγνωστη • Μεγάλη αναγνωρισημότητα Πράσινο #45b000 Λευκό #ffffff Branding Ερευνα ανταγωνιστών Χρωματική παλέτα: Ανάλυση ανταγωνιστών

17 Χαρακτηριστικό ασπρόμαυρο λογότυπο Τυπολογία: • Arial • Verdana Χρωματική παλέτα: Branding Ερευνα ανταγωνιστών Ανάλυση ανταγωνιστών

18 Branding Trends χρώματα

19 Branding Trends συναίσθημα

20 Branding Trends έξυπνα σλόγκαν

21 Ομαδικότητα Αρμοδιότητα Στρατηγική πρόταση αξίες

22 Καθολικότητα Αισιοδοξία Στρατηγική πρόταση αξίες

23 • Το εταιρικό μας χρώμα: • Θα χρησιμοποιήσουμε ως βασικά χρώματα το άσπρο, το μαύρο και μικρές λεπτομέρειες από το εταιρικό μας χρώμα • Αποφεύγουμε τη χρήση του (κλασικού) πράσινου, γιατί είναι πολύ κοινό και χρησιμοποιείται R: 106 G: 194 B:185 Στρατηγική πρόταση χρώμα

24 • Να είναι ευανάγνωστο • Να εμπεριέχει το εταιρικό μας χρώμα • Να έχει αυστηρές φόρμες • Να υπάρχει λογοπαίγνιο με τη λέξη «ΟικοΛογική» • Να υπάρχει κάποιος συμβολισμός με τη λέξη οίκος Στρατηγική πρόταση Λογότυπο-guidelines

25 Ερευνα για τα λογότυπα Στρατηγική πρόταση λογότυπο

26 Στρατηγική πρόταση λογότυπο

27 • Αυτήν τη στιγμή το 5% της ενέργειας που καταναλώνεται στην Ελλάδα αντιστοιχεί στις συσκευές που βρίσκονται σε κατάσταση αναμονής • Σύμφωνα με έρευνα το 2020 το ποσοστό αυτο θα ανέρχεται στο 10% Το όραμα μας είναι το 2020 το ποσοστό της ενέργειας που θα καταναλώνεται στην Ελλάδα από συσκευές σε κατάσταση αναμονής να μην υπερβαίνει το τωρινό 5% Στρατηγική πρόταση όραμα

28 Σχεδιασμός αφίσας Χρώματα Θερμά Έντονα Ψυχρά Άτονα Ερευνα

29 Απλή Σοβαρή Σύνθετη Παιχνιδιάρικη Ερευνα Σχεδιασμός αφίσας Γραμματοσειρά

30 Συναισθηματικό Φιλικό Λογικό Επιθετικό Σχεδιασμός αφίσας Υφος κειμένου

31 Aπαιτήσεις • Να προβάλλεται σε δημόσιο χώρο • Να είναι ορατό από άτομα που κάθονται στην στάση • Να είναι ορατό από πεζούς • Να είναι ορατό από οδηγούς οχημάτων • Να είναι ευανάγνωστο το κείμενο • Να ενημερώνει • Να ευαισθητοποιεί • Να αντανακλά τις αξίες μας • Να προστατεύεται από τις καιρικές συνθήκες • Να είναι ορατό τη νύχτα • Να μην παραπεμπει σε διαφήμιση

32 concept δράση αποτέλεσμα


Κατέβασμα ppt "Studio 3 Μάλλης Θάνος dpsd 07021 Μητσάκου Σίλβια dpsd 10044 Μπαρτζώκα Μάνια dpsd 10046 Σαρρή Άννα-Μαρία dpsd 10063 Πεταλούδης Πάνος dpsd 06038 Τικτοπούλου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google