Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Μαργαρίτα Κεφαλάκη Επιστημονικός Συνεργάτης Α.Τ.Ε.Ι. Αθήνας Ερευνήτρια ΑΘ.ΙΝ.Ε.Ε. 3 ο Ελληνικό Συνέδριο Αθλητισμού του ΠΣΑΟΣ 22-23 Φεβρουαρίου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Μαργαρίτα Κεφαλάκη Επιστημονικός Συνεργάτης Α.Τ.Ε.Ι. Αθήνας Ερευνήτρια ΑΘ.ΙΝ.Ε.Ε. 3 ο Ελληνικό Συνέδριο Αθλητισμού του ΠΣΑΟΣ 22-23 Φεβρουαρίου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Μαργαρίτα Κεφαλάκη Επιστημονικός Συνεργάτης Α.Τ.Ε.Ι. Αθήνας Ερευνήτρια ΑΘ.ΙΝ.Ε.Ε. 3 ο Ελληνικό Συνέδριο Αθλητισμού του ΠΣΑΟΣ Φεβρουαρίου

2  Κυρίαρχες Απόψεις  Κοινά χαρακτηριστικά  Στοιχεία Διαφοροποίησης  Συμπεράσματα 2

3 Αντίφαση -Μοναδικό Πολιτικό/Πολιτιστικό Όργανο -Συνηθισμένη Επιχείρηση 3

4 Επιχειρηματική επέκταση του αθλητισμού  κύριος λόγος εμπορευματοποίησης του. Αθλητικός Μάνατζερ  Δυναμικό ( ανθρώπινο / υλικό ) = οικονομικές απολαβές που επιφέρει. 4

5 -Δημιουργία αξίας, -Εμπορικό σήμα, -Χρηματοδότηση νέων μορφών εισοδήματος, -Δημιουργία καινοτομίας, -Επέκταση αγοράς. 5

6 “ the specific characteristics of sport and its social functions in Europe...should be taken into consideration when implementing Community policies ”, “ τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του αθλητισμού και οι κοινωνικές του επιπτώσεις στην Ευρώπη...θα έπρεπε να λαμβάνονται υπόψη στην εφαρμογή κοινοτικών πολιτικών ”. (Ευρωπαϊκή διακύριξη του αθλητισμού, 2001). 6

7 Αθλητισμός  περισσότερο επικεντρωμένος σε : -Κατάκτηση νίκης, -Απόκτηση επάθλων, -Μοίρασμα εισοδημάτων, -Ενίσχυση πάθους συμμετεχόντων (εργαζομένων) και οπαδών (αγοραστών). Foster, G., Greyser, P., και Walsh, B. (2006). 7

8 Ο αθλητισμός αποτελεί άυλο αγαθό με πιστούς οπαδούς (ακόμα και όταν μια ομάδα δεν τα πάει τόσο καλά). Οι αθλητές/παίκτες έχουν (συνήθως) μεγαλύτερες χρηματικές απολαβές από τους άμεσα ανώτερούς τους. 8

9  Ανελαστική καμπύλη προσφοράς αθλητικής επιχείρησης (Steward και Smith, 1999). Ανεξάρτητα από τη ζήτηση, σε μία σεζόν: -Πραγματοποιείται συγκεκριμένος αριθμός αθλητικών αγώνων, -Υπάρχει περιορισμένος αριθμός θέσεων, -Υπάρχει προκαθορισμένος χώρος που θα διεξαχθεί ο αγώνας, -Όταν μένουν κενές θέσεις, το αθλητικό προϊόν δεν μπορεί να πουληθεί ξανά την επόμενη ημέρα. 9

10  Στον επαγγελματικό αθλητισμό, η τιμή ενός παίκτη μπορεί με τον καιρό να ανέβει ( ανάλογα με τις επιδόσεις του ).  Οι σχέσεις προπονητή – αθλητή δεν είναι ίδιες με τις σχέσεις προϊσταμένου- υφισταμένου. 10

11  Οι επιχειρήσεις, αθλητικές ή μη, στοχεύουν σε: -Διεύρυνση της αγοράς τους, -Αύξηση των κερδών τους, -Ενδυνάμωση του εμπορικού τους σήματος, -Έχουν κέρδη και ρίσκα.  Μια αθλητική επιχείρηση δεν έχει, πλέον, το μονοπώλιο του να δίνει στους οπαδούς/αγοραστές πάθος, ταυτοποίηση και πιστότητα.  Στη διαχείριση της αθλητικής επιχείρησης πρέπει να λαμβάνονται πάντα υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της. 11

12 Μαργαρίτα Κεφαλάκη Επιστημονικός Συνεργάτης Α.Τ.Ε.Ι. Αθήνας Ερευνήτρια ΑΘ.ΙΝ.Ε.Ε. 3 ο Ελληνικό Συνέδριο Αθλητισμού του ΠΣΑΟΣ Φεβρουαρίου


Κατέβασμα ppt "Μαργαρίτα Κεφαλάκη Επιστημονικός Συνεργάτης Α.Τ.Ε.Ι. Αθήνας Ερευνήτρια ΑΘ.ΙΝ.Ε.Ε. 3 ο Ελληνικό Συνέδριο Αθλητισμού του ΠΣΑΟΣ 22-23 Φεβρουαρίου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google