Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ 1. ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ •Παιχνίδια με μηχανισμούς •Τι είναι μηχανισμός •Μορφές κίνησης •Έκκεντρα και ολισθητήρες •Μοχλοί •Σύνδεσμοι.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ 1. ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ •Παιχνίδια με μηχανισμούς •Τι είναι μηχανισμός •Μορφές κίνησης •Έκκεντρα και ολισθητήρες •Μοχλοί •Σύνδεσμοι."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ 1. ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ •Παιχνίδια με μηχανισμούς •Τι είναι μηχανισμός •Μορφές κίνησης •Έκκεντρα και ολισθητήρες •Μοχλοί •Σύνδεσμοι μοχλών •Συστήματα οδοντοτροχών •Τεχνικό λεξικό •Συνδέσεις σε ιστοσελίδες Σχεδιαστικό πρόγραμμα Σχεδιαστικό πρόγραμμα

2 ‟ Παιχνίδια με μηχανισμούς””Σχεδιασμός παιχνιδιού” Το πρόγραμμα έχει δύο βασικές περιοχές οι οποίες επιλέγονται από την εργαλειοθήκη στο πάνω μέρος της οθόνης:

3 Η επιλογή είναι ένα σχεδιαστικό πρόγραμμα δύο διαστάσεων σε συνδυασμό με μια βιβλιοθήκη έτοιμων εικόνων (clip art). Η επιλογή αυτή δίνει την τρισδιάστατη απεικόνιση διάφορων παιχνιδιών με μηχανισμούς σε συνδυασμό με εικόνες, ταινίες και πληροφορίες.

4 • Πληροφορίες • Επεξηγήσεις • Ταινίες • Φωτογραφίες • Πληροφορίες • Επεξηγήσεις • Ταινίες • Φωτογραφίες • Παρουσίαση τρισδιάστατης εικόνας με κίνηση. Χωρισμός οθόνης σε δύο βασικές περιοχές.

5 ΣΥΜΒΟΛΑ Κίνηση με δυνατότητα αυξομείωσης Κίνηση σε όλη την οθόνη Μεγέθυνση Σμίκρυνση Επιλογές όψης Σταμάτημα κίνησης

6 Αναφορά σε συγκεκριμένα παραδείγματα με: • Πληροφορίες. • Επεξηγήσεις. • Ταινίες. • Φωτογραφίες. Επεξήγηση για:

7

8 Πρόγραμμα: Δίνει τη δυνατότητα επιλογής: • Ενός από τα δύο προγράμματα του λογισμικού, • Αν θα εμφανίζεται η εργαλειοθήκη ή όχι • Ο τρόπος εμφάνισης του περιβάλλοντος του προγράμματος • Έξοδος από το πρόγραμμα

9 Αρχείο: Δίνει τη δυνατότητα επιλογής: • Εκτύπωσης του κειμένου πληροφοριών • Εκτύπωσης της κινούμενης εικόνας στο αριστερό μέρος της οθόνης • Τις απαραίτητες ρυθμίσεις του εκτυπωτή σας Αλλαγές: Δίνει τη δυνατότητα επιλογής: • Αντιγραφής της εικόνας του μηχανισμού στα αριστερά και επικόλληση της σε άλλο πρόγραμμα π.χ. Word, ppt, paint κλπ. • Αντιγραφής του κειμένου στα αριστερά και επικόλλησης του σε άλλο πρόγραμμα π.χ. Word, ppt, paint κλπ.

10 ΚΥΡΙΟ ΜΕΝΟΥ Κίνηση: Δίνει τη δυνατότητα επιλογής: • Ρύθμισης της ταχύτητας της κινούμενης εικόνας ή μηχανισμού • Αλλάζει το χρώμα του φόντου της κινούμενης εικόνας ή μηχανισμού (καλύτερα να επιλέγεται άσπρο φόντο όταν αντιγράφετε την εικόνα) • Εάν δεν λειτουργεί καλά η κινούμενη εικόνα διορθώνεται με την επιλογή αυτή Ασκήσεις: Δίνει τη δυνατότητα επιλογής: • Δέκα ασκήσεων πολλαπλής επιλογής για να αξιολογήσει ο μαθητής τις γνώσεις που απέκτησε μέσα από το πρόγραμμα Εργαλειοθήκες: Δίνει τη δυνατότητα επιλογής: • Του μέρους της οθόνης που θέλετε τις εργαλειοθήκες σας • Αν θέλετε να έχετε μεγάλα κουμπιά των εργαλείων στην οθόνη

11 ΚΥΡΙΟ ΜΕΝΟΥ Βοήθεια: Δίνει τη δυνατότητα επιλογής: • Αναζήτησης αναλυτικής βοήθειας για οποιαδήποτε λειτουργία ή εργαλείο του λογισμικού. • Οδηγού εκμάθησης του σχεδιαστικού προγράμματος του λογισμικού όσον αφορά στην εκμάθηση των εργαλείων του προγράμματος όπως επίσης και την κατασκευή διάφορων σχημάτων και σχεδίων.

12 ΧΡΗΣΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ • Το λογισμικό είναι ένα πολύ καλό εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί κυρίως: • Στο στάδιο της διερεύνησης. • Στο στάδιο της αξιολόγησης. • Στο στάδιο του σχεδιασμού. • Στο στάδιο του προβληματισμού. • Γενικά κατά τη διάρκεια της κατασκευής.

13 EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ 2. ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ

14 Το λογισμικό Focus on «Αλλαγή στο Κλίμα» είναι ένα αυτόνομο διαδραστικό πρόγραμμα που εξετάζει το σύγχρονο τρόπο ζωής και πως αυτός επιδρά στο περιβάλλον Οι θεματικές ενότητες που καλύπτει: • Αλλαγή στο κλίμα • Τι είναι ενέργεια • Χρήσεις ενέργειας • Είδη καυσίμων • Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας • Μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας • Διαχείριση απορριμμάτων • Ανακύκλωση πόρων • Διατήρηση υδάτινων • Αποτυπώματα άνθρακα (Carbon Footprint) • Δραστηριότητες • ιστοσελίδες Το πρόγραμμα είναι μια πλούσια πηγή πληροφοριών για μαθητές και δασκάλους, με κείμενα, φωτογραφίες, ταινίες, διαδραστικές προσομοιώσεις και παιχνίδια. Μπορεί να αξιοποιηθεί διαθεματικά σε πολλά θέματα του Αναλυτικού Προγράμματος (Σχεδιασμός και Τεχνολογία, Περιβαλλοντική Αγωγή Φυσικές Επιστήμες, Γεωγραφία, Ελληνικά, Μαθηματικά κ.α.)

15 • Πληροφορίες • Επεξηγήσεις • Ταινίες • Προσομοιώσεις • Φωτογραφίες • Πληροφορίες • Επεξηγήσεις • Ταινίες • Προσομοιώσεις • Φωτογραφίες Παρουσίαση βασικού μενού (περιεχόμενα) Παρουσίαση βασικού μενού (περιεχόμενα) Χωρισμός οθόνης σε δύο βασικές περιοχές. ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΕΝΟΥ ΔΕΞΙΑ ΥΛΙΚΟ

16

17 Για windows xp 1.Τοποθετήστε το CD στον ΗΥ 2.Aφήστε το να τρέξει για λίγο 3.Επιλέξτε «πλήρη εγκατάσταση» 4.Ακολουθήστε τις οδηγίες εγκατάστασης στα παράθυρα που θα ανοίξουν Εγκατάσταση λογισμικού Για windows vista/ Τοποθετήστε το CD στον ΗΥ 2.Παρουσιάζεται το παράθυρο στα δεξιά (AytoPlay) 3.Επιλέγω «Run Menu. exe» 4.Επιλέξτε «πλήρη εγκατάσταση» 5.Ακολουθήστε τις οδηγίες εγκατάστασης στα παράθυρα που θα ανοίξουν

18 • BRIDGE BUILDER (bridge builder demo και pontifex demo) – Εφαρμογίδια για κατασκευή και μέτρηση αντοχής γεφυρών ανάλογα με τη δομή και τα υλικά κατασκευής. – h?v=fzUxlU96tg4 h?v=fzUxlU96tg4 – h?v=lYHhN7G_DNk h?v=lYHhN7G_DNk EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ Δωρεάν από διαδίκτυο LINKS FOR FREE DOWNLOAD:

19 – Διερεύνηση απλών και σύνθετων κυκλωμάτων – Σχεδιασμός απλών και σύνθετων κυκλωμάτων (εικονικό και συμβολικό) – Θεωρητικό υπόβαθρο ηλεκτρισμού VIRTUAL LABS ELECTRICITY

20 «ΠΟΝΤΙΚΟΣ» • Το προγραμματάκι αυτό είναι ένα διασκεδαστικό διαδραστικό παιχνίδι για διερεύνηση μηχανισμών (τροχαλίες, έκκεντα, οδοντοτροχοί, μοχλοί) μέσα από προσομοιώσεις και παιχνίδι. Παγιδέψτε το ποντίκι μέσα από λύση προβλήματος! EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ Δωρεάν από διαδίκτυο Link to download :

21 • ROBOT (robotprog11ensetup) • Εφαρμογίδιο για προγραμματισμό και εκτέλεση σειράς οδηγιών για την κίνηση ρομπότ. EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ Δωρεάν από διαδίκτυο EGG BOX SIMULATOR (free download) ( δόθηκε σε σεμινάρια σε όλα τα σχολεία ) Προγραμματισμός και δοκιμή EGG BOX σε διάφορα projects (φώτα τροχαίας, φώτα διάβασης πεζών, σπιτάκι κ.α.)


Κατέβασμα ppt "EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ 1. ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ •Παιχνίδια με μηχανισμούς •Τι είναι μηχανισμός •Μορφές κίνησης •Έκκεντρα και ολισθητήρες •Μοχλοί •Σύνδεσμοι."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google