Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Κουρούς Ιάκωβος ΑΜ 51/09 Πασσαλίδης Φώτιος ΑΜ 159/09 Τεζαψίδης Δημήτριος ΑΜ 40/09 Πληροφοριακά_Συστήματα_Μάρκετινγκ Εφαρμοσμένη_Πληροφορική Πανεπιστήμιο_Μακεδονίας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Κουρούς Ιάκωβος ΑΜ 51/09 Πασσαλίδης Φώτιος ΑΜ 159/09 Τεζαψίδης Δημήτριος ΑΜ 40/09 Πληροφοριακά_Συστήματα_Μάρκετινγκ Εφαρμοσμένη_Πληροφορική Πανεπιστήμιο_Μακεδονίας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Κουρούς Ιάκωβος ΑΜ 51/09 Πασσαλίδης Φώτιος ΑΜ 159/09 Τεζαψίδης Δημήτριος ΑΜ 40/09 Πληροφοριακά_Συστήματα_Μάρκετινγκ Εφαρμοσμένη_Πληροφορική Πανεπιστήμιο_Μακεδονίας 2012

2  Μια εφαρμογή που «παρακολουθεί» τις αθλητικές σας δραστηριότητες.  Αναπτύχθηκε από την εταιρία ΝΙΚΕ, Inc σε συνεργασία, αρχικά, με την Apple, Inc.  Πρώτη φορά παρουσιάστηκε στις 20 Μαΐου,

3  Απευθύνεται σε όλους όσους θέλουν να παρακολουθούν τις επιδόσεις τους, ώστε να τις αυξήσουν.  Σε ερασιτέχνες, αλλά και επαγγελματίες αθλητές.  Σε όλους όσους έχουν πρόσβαση στη σύγχρονη τεχνολογία. 3

4  Παρακολουθείς καθημερινά τις δραστηριότητές σου- τρέξιμο και όχι μόνο. Άρα μπορείς και να συγκρίνεις τα αποτελέσματα.  Θέτεις προσωπικούς στόχους και αν θες δημοσιοποιείς την επίτευξή τους.  Ενημερώνεσαι με συμβουλές άσκησης και νέες τεχνικές από την Nike. 4

5  Ανακαλύπτεις προτεινόμενες διαδρομές  Μοιράζεσαι τη διαδρομή (social media) και προ(σ)καλείς φίλους.  Μοιράζεσαι τα αποτελέσματα και ανταμείβεται η προσπάθεια. 5

6 6

7  Στα τέλη του 2004 οι άνθρωποι της εταιρίας παρατήρησαν ότι οι περισσότεροι δρομείς φορούσαν άσπρα ακουστικά-ψείρες.  Έτσι, γεννήθηκε η συνεργασία μεταξύ Nike και Apple, βασιζόμενη στο ήδη επιτυχημένο εμπορικά iPod.  Έχοντας μελετήσει τη νοοτροπία των αθλητών για χρόνια, η Nike ήθελε να τους αυξήσει το κίνητρο για τρέξιμο και ταυτόχρονα να το κάνει πιο ευχάριστη εμπειρία. 7

8  Αρχικά, πέρα από την κατοχή iPod, ήταν απαραίτητη η αγορά ειδικού παπουτσιού, πομπού και δέκτη για να λειτουργήσει η εφαρμογή.  Πλέον αρκεί να κατεβάσεις δωρεάν την εφαρμογή στη συσκευή σου.  Επιπρόσθετα πλεονεκτήματα απολαμβάνουν όσοι κάνουν λογαριασμό Nike+. 8

9  Η εφαρμογή έγινε διαθέσιμη και σε android, και έγινε προσβάσιμη σε πολύ περισσότερους ανθρώπους.  Πέρα από τη βασική καταγραφή τρεξίματος προστέθηκε μία πληθώρα χαρακτηριστικών, όπως η χρήση των social media,live cheers από την εφαρμογή ή από φίλους στο facebook,η αποθήκευση και δημοσίευση διαδρομών, terrain, η επίτευξη στόχων, η επιλογή μουσικής κ.α. 9

10  Δημιουργήθηκαν παρόμοιες εφαρμογές, πιο εξειδικευμένες(π.χ. μπάσκετ) που πλαισίωναν την αρχική(Nike+ Running).  Αναπτύχθηκαν από τη Nike συσκευές που συνδέονταν με την εφαρμογή άμεσα ή έμμεσα(Sportband kit).  Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα να αποθηκεύσεις μαζί με τη διαδρομή και τα παπούτσια που χρησιμοποίησες.  Μέσα από την εφαρμογή μπορείς να συνδεθείς με το e- shop της Nike και να κάνεις αγορές. 10

11 11

12  Η εταιρία ενθάρρυνε τη χρήση των νέων υπηρεσιών της και με παραδοσιακούς τρόπους, όπως τα τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα, celebrities και events.  Στις 31 Αυγούστου του 2008, σε 25 μεγάλες πόλεις καλούνται οι χρήστες να τρέξουν 10km και να ανεβάσουν τις επιδόσεις τους στο Nike+. Ανταποκρίνονται άτομα και καλύπτονται συνολικά περισσότερα από km. 12

13  Η Nike ανακοίνωσε χρήση της εφαρμογής από τουλάχιστον 5 εκατομμύρια χρήστες.  Την πρώτη χρονιά από τα μέλη το 35% χρησιμοποιούσε πρώτη φορά Nike προϊόντα και το 93% δήλωσε ότι θα την πρότεινε σε κάποιο φίλο.  Τα οικονομικά της έδειξαν ότι η ιδέα είχε επιτυχία  Άλλαξε ριζικά τον τρόπο με τον οποίο έβλεπαν πολλοί την άσκηση. 13

14  Με τόσο μεγάλη συμμετοχή η Nike είναι σε θέση να παράγει πληροφορίες που δεν γνώριζε κανείς μέχρι τώρα. Όπως ότι οι άνθρωποι στις ΗΠΑ, το χειμώνα, τρέχουν περισσότερο από αυτούς στην Ευρώπη, αλλά για μικρότερες αποστάσεις. Ή ότι η μέση παγκόσμια διάρκεια τρεξίματος είναι 35 λεπτά και το πιο ενθαρρυντικό τραγούδι (Nike+ Powersong)είναι το ‘Pump It’.  Βάση της συμφωνίας άδειας χρήσης η Nike έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τις πληροφορίες σου από την εφαρμογή για σκοπούς μάρκετινγκ, τόσο για την ίδια όσο και για τρίτους, με τους οποίους συνεργάζεται. 14

15  Να προστεθούν επιπλέον γλώσσες.  Να απλοποιηθεί η πληθώρα των λειτουργιών, ώστε να είναι εύχρηστη η εφαρμογή.  Να προστεθούν νέες δυνατότητες με χρήση νέων τεχνολογιών(π.χ. αποστολή δεδομένων από μηχανήματα στο γυμναστήριο) 15

16 ‘It just made running so much more entertaining for me,’ says Noone, who blogs at ronisweigh.com. ‘There's something about seeing what you've done, how your pace changes as you go up and down hills, that made me more motivated.I can log in to Nike+ and see what I've done over the past year.That's really powerful for me. When I started, I was running shorter and slower. But I can see that progression. I don't have to question what I've done. The data is right there in white and green.’ ‘Consumers want to be part of a community, whether it's a digital community or a virtual community, or whether it's a physical community. They want to feel like they're a part of something. They want to be engaged...’ Nike’s Brand President, Charlie Denson ‘Like any good online game, you can challenge your friends,’ Software developer and Nike+ runner Cabel Sasser 16

17     customization.blogs.com/mass_customization_open_i/200 7/02/the_consumer_de.html  studies/the-swoosh-goes-green-environment- sustainability-proposal-by-nike.html    ials/2012Q1.pdf  07/lbnp_nike?currentPage=all 17


Κατέβασμα ppt "Κουρούς Ιάκωβος ΑΜ 51/09 Πασσαλίδης Φώτιος ΑΜ 159/09 Τεζαψίδης Δημήτριος ΑΜ 40/09 Πληροφοριακά_Συστήματα_Μάρκετινγκ Εφαρμοσμένη_Πληροφορική Πανεπιστήμιο_Μακεδονίας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google