Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΟΜΑΔΑ 55: Σωτήρης Κυριάκου Ιάκωβος Κουμίδης Λουκάς Λουκαϊδης ΠΑΝΕΠΙΣΤHΜΙΟ ΜΑΚΕΔOΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΟΜΑΔΑ 55: Σωτήρης Κυριάκου Ιάκωβος Κουμίδης Λουκάς Λουκαϊδης ΠΑΝΕΠΙΣΤHΜΙΟ ΜΑΚΕΔOΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΟΜΑΔΑ 55: Σωτήρης Κυριάκου Ιάκωβος Κουμίδης Λουκάς Λουκαϊδης ΠΑΝΕΠΙΣΤHΜΙΟ ΜΑΚΕΔOΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

2 Social News Websites • Μια ιστοσελίδα social news βασίζεται στη δημοσίευση άρθρων από τους χρήστες τα οποία βαθμολογούνται, σχολιάζονται και κατατάσσονται ανάλογα με τη δημοτικότητά τους. • Αυτές οι ιστοσελίδες εμφανίστηκαν μετά τη γέννηση του web 2.0, λόγω της ανεξέλεγκτης αρθρογραφίας, όπου με αυτό τον έξυπνο τρόπο συγκεντρώνουν τα πιο δημοφιλή και άξια ανάγνωσης άρθρα του διαδικτύου. • Μερικές από τις πιο διαδεδομένες ιστοσελίδες είναι: Digg, Reddit, Slashdot, Delicious…

3 • Η Digg είναι μια ιστοσελίδα social news η οποία επιτρέπει στους χρήστες της σε όλο τον κόσμο να δημοσιεύουν (submit a link), να διαβάζουν και να ψηφίζουν άρθρα (Digg - Dugg). Επίσης τους δίνει την δυνατότητα να αποθηκεύουν τα άρθρα που τους αρέσουν σε μια λίστα (Reading List), καθώς επίσης και να τα κοινοποιούν στο facebook ή το twitter. Για να μπορούν να κάνουν όλα αυτά όμως θα πρέπει πρώτα να συνδεθούν στη Digg μέσω του λογαριασμού τους στο facebook ή το twitter. • Στην ιστοσελίδα της Digg υπάρχουν τρείς κατηγορίες άρθρων: – Top Stories – Popular – Upcoming

4 • Η λειτουργία της άρχισε τον Δεκέμβριο του • Δημιουργήθηκε από τους Kevin Rose, Owen Byrne, Ron Gorodetzky και Jay Adelson. • Ο σημερινός ιδιοκτήτης της είναι η Betaworks. • Αποτελείται από μια μικρή ομάδα έντεκα ατόμων και έχει τη βάση της στη Νέα Υόρκη.

5

6 Digg (facebook)Digg App (for iOS)

7 Δυνατότητες • Facebook Connect • Digg Dialogg • Digg App (free) – iPhone – Android (not available now) • Digg API (not available now) • DiggBar (not available now)

8 Στόχος: • Στόχος της ήταν να διαδώσει την ιστοσελίδα σε όσο το δυνατό περισσότερους χρήστες του διαδικτύου. Προσέγγιση : • Μέσα από κάποιες ενημερώσεις να την κάνει πιο φιλική, προσιτή και ανταγωνιστική από τις άλλες ιστοσελίδες της ίδιας κατηγορίας.

9 Ιστορική Αναδρομή • Αύγουστος 2004: Ξεκίνησε την λειτουργία της • Μάιος 2005: Κυκλοφορεί η v2 έκδοση • Οκτώβριος 2005: Αυξάνεται σε $2.8 εκατομμύρια το επιχειρηματικό κεφάλαιο • Ιούνιος 2006: Κυκλοφορεί η v3 έκδοση • Δεκέμβριος 2006:Αυξάνεται σε $8.5 εκατομμύρια το επιχειρηματικό κεφάλαιο • Σεπτέμβριος 2008:Αυξάνεται σε $28.7 εκατομμύρια το επιχειρηματικό κεφάλαιο • Αύγουστος 2010: Κυκλοφορεί η v4 έκδοση • Ιούλιος 2012: Ανακοινώνεται η πώληση της στην εταιρεία Betaworks έναντι του ποσού των $ • Αύγουστος 2012: Η ιστοσελίδα επανασχεδιάζεται από την αρχή και κυκλοφορεί η καινούρια έκδοση v1

10 Αποτελέσματα • Μέχρι το 2008 η αρχική σελίδα του Digg προσέλκυε πάνω από 236 εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο. • Μετά τον Αύγουστο του 2010 όμως, οι συντελεστές της παρασύρθηκαν από την μεγάλη δημοτικότητα της ιστοσελίδας και κυκλοφόρησαν την 4η έκδοση, χωρίς όμως να λάβουν υπόψη της εισηγήσεις και απόψεις των χρηστών της.

11 Προβλήματα • Σε αυτή την έκδοση έγιναν αρκετές αλλαγές στη σχεδίαση της ιστοσελίδας και αφαιρέσεις κύριων λειτουργιών (όπως το bury, favorites, friends submissions, upcoming pages, subcategories, videos, history search), κάτι που εξόργισε τους χρήστες της, με αποτέλεσμα να περιοριστεί στο ελάχιστο η κίνηση στην ιστοσελίδα. • Μετά από αυτό έχασε αρκετούς χρήστες της από την Reddit, και από άλλες ανταγωνιστικές ιστοσελίδες.

12

13 Προσέγγιση προβλήματος • Τον Ιούλιο του 2012 οι νέοι ιδιοκτήτες της Betaworks ξαναχτίζουν την Digg από την αρχή προσδοκώντας να ξανακάνουν την Digg την καλύτερη social news ιστοσελίδα. • Οι αρχές πάνω στις οποίες βασίστηκε για να το πετύχει αυτό είναι:  Να την κάνει εύκολη στη χρήση, γρήγορη, εντυπωσιακή και μοντέρνα.  Να μπορούν οι χρήστες να έχουν πρόσβαση από κάθε είδους συσκευή.  Να έχουν τη δυνατότητα να μοιράζονται περιεχόμενο του Digg με τους φίλους τους σε όποιο κοινωνικό δίκτυο και αν βρίσκονται (facebook, twitter).  Δεν θα υπάρχουν στην ιστοσελίδα οποιεσδήποτε διαφημίσεις επειδή ο βασικός και πρωτεύων στόχος δεν είναι άλλος από την πλήρη ικανοποίηση των χρηστών.

14 Στατιστικά στοιχεία Δευτερόλεπτα παραμονής χρήστη στην ιστοσελίδα Εκτιμώμενο ποσοστό χρηστών παγκοσμίως που επισκέπτονται την ιστοσελίδα Γενική κατάταξή ιστοσελίδας στον παγκόσμιο ιστό Ημερήσιες μοναδικές προβολές μίας σελίδας

15 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!


Κατέβασμα ppt "ΟΜΑΔΑ 55: Σωτήρης Κυριάκου Ιάκωβος Κουμίδης Λουκάς Λουκαϊδης ΠΑΝΕΠΙΣΤHΜΙΟ ΜΑΚΕΔOΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google