Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ. ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ. ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ

2 ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

3 ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ - ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ

4 ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΜΕΡΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ

5 ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ

6 ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΟΔΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

7 ΑΣΤΟΧΙΑ ΝΕΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ •~ 80% •~ 80% of new consumer packaged goods fail (most are line extensions) 40% of new consumer products 30% of new industrial products •Only about 40% of new consumer products and 30% of new industrial products are around five years after introduction •Why? –Overestimated market size –Product design problems –Product incorrectly positioned, priced, or promoted –Product pushed despite poor marketing research findings –Higher than expected product development costs –Competitive actions •~ 80% •~ 80% of new consumer packaged goods fail (most are line extensions) 40% of new consumer products 30% of new industrial products •Only about 40% of new consumer products and 30% of new industrial products are around five years after introduction •Why? –Overestimated market size –Product design problems –Product incorrectly positioned, priced, or promoted –Product pushed despite poor marketing research findings –Higher than expected product development costs –Competitive actions

8 ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ •Το 46% των πόρων για ανάπτυξη και είσοδο στην αγορά, είναι για προϊόντα που ακυρώνονται ή δεν έχουν οικονομική ανταπόδοση. •Στις 7 ιδέες, μια καταλήγει σε τελικό προϊόν (Ήταν 40 προς 1). •Από τις 7 ιδέες, 4 εισέρχονται στη φάση της ανάπτυξης. •Από τις 4 μόνο 1.5 εισάγεται στην αγορά και 1 μόνο καταλήγει να είναι επιτυχημένο προϊόν.

9 ΣΗΜΑΣΙΑ ΝΕΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ROI για επιτυχή προϊόντα είναι 96.9% Περίοδος αποπληρωμής, 2.49 έτη Μέσο μερίδιο αγοράς 47.3% του στόχου αγοράς Το 50% επιτυγχάνει ROI 33% ή περισσότερο. Περίοδο αποπληρωμής 2 έτη ή και λιγότερο. Μερίδιο αγοράς περισσότερο από 35%.

10 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ •2:45 – 3:30 Παρουσίαση του σεμιναρίου (Νικ. Μπιλάλης) (1 διδακτική ώρα) •3:45 - 5:15 Ανάπτυξη Νέων Προιόντων (Νικ. Μπιλάλης) – Marketing (2 διδακτικές ώρες) •5:30 – 7:00 Ανάπτυξη Νέων Προιόντων – Engineering (Νικ. Μπιλάλης) (2 διδακτικές ώρες) •7:15 – 8:00 Συμπεράσματα και Οδηγίες (Νικ. Μπιλάλης) (1 διδακτική ώρα) ΣΑΒΒΑΤΟ (12 ώρες) •9:00 – 10:30 Έρευνα Αγοράς και Προώθηση Προιόντος (Γ. Ατσαλάκης) (2 διδακτικές ώρες) •10:45 – 12:15 Καινοτομία – Μ. Μαραβελάκης (2 διδακτικές ώρες) •12:30 – 2:00 Αξιολόγηση Καινοτομίας, Μεταφορά Τεχνολογίας – Μ. Μαραβελάκης, Ν. Κυρίτσης (2 διδακτικές ώρες) •2:00 – 2:45 ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ •2:45 – 4:15 Πρωτότυπα και Αρχιτεκτονική Προιόντος – Ν. Κυρίτσης (2 διδακτικές ώρες) •4:30 – 5:15 Επιχειρηματικότητα και Δημιουργία Επιχείρισης – Ν. Κυρίτσης (1 διδακτική ώρα) •5:15 – 6:00 Παρουσίαση Κέντρου Επιχειρηματικής & Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΚΕΤΑ) Κρήτης ¨Το ΚΕΤΑ Κρήτης, δύναμη στήριξης της επιχειρηματικότητας¨ (Γεωρ. Κοκκίνης) (1 διδακτική ώρα) •6:15 – 7:00 Παρουσίαση της εταιρείας MEGAPLAST Α.Ε. Καινοτομία στην πράξη με «παραδοσιακά» προϊόντα (1 διδακτική ώρα) •7:00 – 7:45 Παρουσίαση της εταιρείας ΕΠΙΓΝΩΣΙΣ ΕΠΕ (eFront) ¨Τεχνοβλαστοί και επιχειρηματικότητα¨ (Δημ. Τσίγκος) (1 διδακτική ώρα)


Κατέβασμα ppt "ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ. ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google