Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Υπό έμφαση στόχοι της Σχολικής Χρονιάς:  Δ Δ Δ Διαθεματική Προσέγγιση  Ί Ί Ί Ίσες ευκαιρίες για τα δύο φύλα, για όλες τις φυλές και εθνότητες.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Υπό έμφαση στόχοι της Σχολικής Χρονιάς:  Δ Δ Δ Διαθεματική Προσέγγιση  Ί Ί Ί Ίσες ευκαιρίες για τα δύο φύλα, για όλες τις φυλές και εθνότητες."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Υπό έμφαση στόχοι της Σχολικής Χρονιάς:  Δ Δ Δ Διαθεματική Προσέγγιση  Ί Ί Ί Ίσες ευκαιρίες για τα δύο φύλα, για όλες τις φυλές και εθνότητες  Π Π Π Περιβαλλοντική Αγωγή  Η Η Η Η Εισαγωγή του Ευρώ  Α Α Α Ασφάλεια και υγεία στην Εκπαίδευση

3 Συναισθηματική Νοημοσύνη και οι πέντε διαστάσεις της Ενσυναίσθηση • Κατανόηση των άλλων Ακούω τους άλλους, τους κατανοώ και τους βοηθώ βασισμένος στην κατανόηση των αναγκών και των συναισθημάτων τους. • Χειρισμός της διαφορετικότητας Είμαι ευαίσθητος στις διαφορές των ομάδων, αποδέχομαι όλους (κάθε άτομο είναι μοναδικό, άτομα με ειδικές ικανότητες) Αυτοεπίγνωση 1. Επίγνωση των συναισθημάτων • Ξέρω τι νιώθω και γιατί • Ξέρω ότι τα συναισθήματά μου επηρεάζουν τις συμπεριφορές μου. 2. Αυτοπεποίθηση • Έχω ένα αίσθημα σιγουριάς για τον εαυτό μου. (μαργαρίτα) • Εκφράζω τη διαφωνία μου έστω κι αν δεν αρέσει. Συναισθηματική Νοημοσύνη Κίνητρα συμπεριφοράς Τάση για βελτίωση • Θέτω προκλητικούς στόχου • Ανακαλύπτω τρόπους για να βελτιώνομαι. (καρέκλα σκέψης) Δέσμευση • Χρησιμοποιώ τις βασικές αξίες τις ομάδας κατά τη λήψη αποφάσεων Επιμονή και αισιοδοξία • Επιμένω στην επίτευξη των στόχων μου παρά τα εμπόδια και τις δυσκολίες. Αυτορύθμιση 1. Αυτοέλεγχος • Ελέγχω τα αρνητικά μου συναισθήματα (θυμός, λύπη, φόβος) • Διατηρώ τη ψυχραιμία μου σε δύσκολες στιγμές 2. Αξιοπιστία, ευσυνειδησία • Καλλιεργώ το αίσθημα εμπιστοσύνης • Παραδέχομαι τα λάθη μου • Κρατώ τις υποσχέσεις μου 3. Καινοτομία και προσαρμοστικότητα • Αναζητώ καινούριες ιδέες • Γεννώ νέες ιδέες • Προσαρμόζομαι στις γρήγορες αλλαγές Κοινωνικές δεξιότητες • Παίρνω πρωτοβουλίες, δρω ως ηγέτης (αρχηγοί στις ομάδες) • Δράση για αλλαγή (προτάσεις για αλλαγή προς διευθύντρια) • Αναπτύσσω διαπροσωπικές σχέσεις. (έχω φίλους) • Δημιουργώ ευκαιρίες για συνεργασία (εργασίες σε ομάδες) • Μοιράζομαι με τους άλλους γνώσεις, πληροφορίες, σκέψεις, συναισθήματα (έχεις γράμμα, χνουδωτό ζωάκι)

4 Οργάνωση σχολείου - τάξεων  Ο Ο Ο Ομάδες παιδιών  Αρχηγός ομάδας

5  Υ Υ Υ Υπευθυνότητες ομάδας

6 ΠΠΠΠροτάσεις βελτίωσης σχολικού περιβάλλοντος

7  Κ Κ Κ Κανόνες τάξης

8  Ε Ε Ε Ενημέρωση παιδιών για το ημερήσιο πρόγραμμα  Δ Δ Δ Διαγωνισμός: Τι όνομα θα δώσω στην τάξη μου;

9 «Η επικοινωνία με τον εαυτό μας είναι πολύ σημαντική επειδή χωρίς αυτή δεν μπορείς να επικοινωνήσεις με κανένα άλλο στον κόσμο.»

10 Ο εαυτός μου - Υποενότητες Κίνητρα μάθησης Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ Το σώμα μου Τα συναισθήματά μου Θέλετε να με γνωρίσετε καλύτερα; ΥΓΙΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ονομάζω τα μέρη του σώματος μου Χρησιμότητα των μελών του σώματος Το σώμα μου μια μηχανή Ανάγκες-Αισθήσεις Παρατηρώ Ζωγραφίζω Φωτογραφίζω Καταγράφω Μιλώ για το σώμα μου Συγκρίνω το σώμα με άλλα Στάδια ανάπτυξης Υγιεινή του σώματος Καθαριότητα Προστασία Γυμναστική Διατροφή Καταστάσεις που μου προκαλούν χαρά, λύπη, φόβο, θυμό Αυτορύθμιση (ελέγχω τα συναισθήματά μου) Ενσυναίσθηση (πως νιώθουν οι άλλοι) Εκδήλωση των συναισθημάτων (πως, τι αλλαγές συμβαίνουν στο σώμα μου π.χ. όταν φοβάμαι κιτρινίζω, τρέμουν τα χέρια μου κτλ) πως μοιάζω όταν με κυριεύει ένα συναίσθημα Τι αγαπώ (παιγνίδι, φαγητά) Τα ενδιαφέροντα μου (πως περνώ τον ελεύθερο μου χρόνο) Τα αγαπημένα μου πρόσωπα (πως συμπεριφέρομαι προς αυτά) Πως μπορώ να γίνω καλύτερος Αναλαμβάνω ευθύνες Οι αρετές και οι ικανότητές μου (τι μπορώ να κάνω)

11 Καθένας είναι μοναδικός στον κόσμο, ξεχωριστός, διαφορετικός και πρέπει όλοι να αποδεχόμαστε τους άλλους σαν μοναδικότητες.

12 Οι μαργαρίτες Οι μαργαρίτες

13 Το αγαπημένο μου παιχνίδι

14 Το αγαπημένο μου πρόσωπο

15 Ο φίλος μου

16 Διαθεματική Προσέγγιση Συναισθηματικής Νοημοσύνης Γλωσσική Αγωγή • Προφορικός λόγος: (εμπλουτισμός και ορθή χρήση σχετικού λεξιλογίου, ορθή δομή πρότασης, επίθετα, αντίθετα, σύνθετες λέξεις)  Παραμύθια  Ποιήματα (ανάλυση και πεξεργασία, δημιουργία αυτοσχέδιων ποιημάτων)  Φανταστικά διώνυμα  Θεατρικό παιγνίδι  Δημιουργία αυτοσχέδιων παραμυθιών Θρησκευτική, Ηθική και Κοινωνική Αγωγή  Συζήτηση γύρω από εικόνες όπου τα παιδιά προτείνουν τρόπους επίλυσης των συγκρούσεων μεταξύ τους που να είναι κοινωνικά αποδεκτοί  Ευαισθητοποίηση για τα παιδιά με ειδικές ικανότητες και για τα παιδιά όλου του κόσμου Αναδυόμενος Γραμματισμός • Φωνολογικές δεξιότητες (ανάλυση και σύνθεση φωνημάτων, δραστηριότητες παρήχησης, ομοιοκαταληξίας, εντοπισμός α΄φωνήματος στη λέξη και βρίσκω καινούργιες λέξεις που αρχίζουν με το ίδιο γράμμα)  Σχηματισμός λέξεων με κινητά γράμματα  Δημιουργία λεξικού συναισθημάτων Μελέτη περιβάλλοντος-Φυσικές Επιστήμες • Το σώμα μου  Τα συναισθήματά μου (πώς εμφανίζονται, πώς εκφράζονται με το σώμα και το πρόσωπο)  Παρατηρήσεις  Μοντελοποιήσεις Έκφραση και δημιουργικότητα • Μουσική ως μέσο έκφρασης συναισθημάτων (λεκτικά και κινητικά)  Εικαστική έκφραση (κατασκευάζω μάσκες, χαμόγελα, πρόσωπα κλπ.)  Δημιουργικό δράμα  Δραματοποιήσεις Μαθηματικά • Ψηφοφορίες • Γραφικές παραστάσεις (ψηφίζω το χρώμα της χαράς) • Ερμηνεία αποτελεσμάτων  Σειροθετήσεις  Έννοια πολλά – λίγα / μοτίβα  Τα παιδιά ψωνίζουν στα καταστήματα της «πολιτείας των συναισθημάτων» - εξοικείωση με το νομισματικό μας σύστημα Μελέτη περιβάλλοντος –Ιστορία Δεν ξεχνώ – Συναισθήματα που μου προκαλούν τα δεινά της πατρίδας μου Δράση – Εκδηλώσεις – Επικοινωνία με άλλος φορείς • Εκδήλωση για το Ραδιομαραθώνιο • Προσφορά στην Unisef • Επικοινωνία με την Α’ τάξη του Γ’ Δημοτικού Σχολείου – Κοινή εκδήλωση στο σχολείο μας για να διώξουμε τα αρνητικά μας συναισθήματα και να μείνει στο σχολείο μας μόνο η χαρά • Ταχυδακτυλουργός διασκεδάζει τα παιδιά • Παρουσίαση σχεδίου εργασίας στους γονείς Συναισθήματα

17 Γραφικές παραστάσεις

18 Κατασκευές

19 Κατασκευές

20 Ταξίδια φαντασίας – Θεατρικό παιχνίδι

21 Κλειδώνω τ’ αρνητικά μου συναισθήματα

22 Πολιτεία Συναισθημάτων  Τ Τ Τ Ταχυδρομείο της αγάπης

23 Πολιτεία Συναισθημάτων ΠΠΠΠερίπτερο με εφημερίδες συναισθημάτων

24 Πολιτεία Συναισθημάτων  Φ Φ Φ Φαρμακείο με φάρμακα παρηγοριάς

25 Πολιτεία Συναισθημάτων  Κ Κ Κ Κατάστημα με συσκευές συναισθημάτων

26 Πολιτεία Συναισθημάτων  Π Π Π Παντοπωλείο συναισθημάτων

27 Επικοινωνιακός χαρακτήρας σχεδίου εργασίας Επικοινωνιακός χαρακτήρας σχεδίου εργασίας  Έ Έ Έ Έχεις γράμμα

28 ΦΦΦΦιλοξενώ το χνουδωτό ζωάκι στο σπίτι μου

29 Επικοινωνιακός χαρακτήρας σχεδίου εργασίας  Μ Μ Μ Μοιράζομαι τη χαρά μου με άλλους

30 Αξιολόγηση σχεδίου εργασίας  Αλλαγή στη συμπεριφορά παιδιών

31 Αξιολόγηση σχεδίου εργασίας  Προσφέρω απλόχερα χαρά

32 Σ΄ αγαπώ, μ’ αγαπάς, θέλω αλήθεια να σου πω, μια αγκαλιά κι ένα φιλάκι σου γλυκό λένε πάντα σ’ αγαπώ.


Κατέβασμα ppt "Υπό έμφαση στόχοι της Σχολικής Χρονιάς:  Δ Δ Δ Διαθεματική Προσέγγιση  Ί Ί Ί Ίσες ευκαιρίες για τα δύο φύλα, για όλες τις φυλές και εθνότητες."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google