Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ 11 ΕΡΓΩΝ ΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΑΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ - ΜΑΙΟΣ 2007 ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΑΙΔΑΛΟΣ» «ΕΦΑΡΜΟΓΗ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ 11 ΕΡΓΩΝ ΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΑΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ - ΜΑΙΟΣ 2007 ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΑΙΔΑΛΟΣ» «ΕΦΑΡΜΟΓΗ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ 11 ΕΡΓΩΝ ΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΑΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ - ΜΑΙΟΣ 2007 ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΑΙΔΑΛΟΣ» «ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΩΝ ΓΛΥΚΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΣΥΝΤΑΓΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥΣ» 8ο ΣΕΚ ΑΘΗΝΩΝ (ΤΑΥΡΟΥ) ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΦΑΝΑΡΙΩΤΗ ΜΑΡΙΑ, ΠΕ19 (1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΑΥΡΟΥ)

2 Σκοπός της Εφαρμογής  Η ανάπτυξη της εφαρμογής έγινε στα πλαίσια του μαθήματος «Εφαρμογές Πολυμέσων».  Κύριος σκοπός της εφαρμογής ήταν να δώσει την ευκαιρία στους μαθητές να συμμετάσχουν σε όλα τα στάδια ανάπτυξης μιας πραγματικής πολυμεσικής εφαρμογής, δηλαδή μιας εφαρμογής που να συνδυάζει:  Kείμενο,  Eικόνα,  Κίνηση (animation),  Ήχο,  Βίντεο και  Αλληλεπίδραση (interaction) όπως ακριβώς προβλέπεται από το πρόγραμμα σπουδών του συγκεκριμένου μαθήματος.

3 Η επιλογή του θέματος  Το θέμα προτάθηκε από τις μαθήτριες του Τομέα Πληροφορικής Δημητροπούλου Κων/να (αριστερά) και Τζίμα Δέσποινα (δεξιά) και έτυχε κοινής αποδοχής εκ μέρους όλων των σπουδαστών του Τομέα, οι οποίοι έλαβαν μέρος στην ανάπτυξη της εφαρμογής.

4  Στην ανάπτυξη της εφαρμογής συμμετείχαν κατανεμημένοι σε ομάδες όλοι οι σπουδαστές του Τομέα Πληροφορικής του Σχολείου καθόσον το μάθημα «Εφαρμογές Πολυμέσων» συνέπεσε να είναι κοινό σε όλα τα τμήματα του Τομέα Πληροφορικής  Η εφαρμογή χωρίστηκε σε μικρότερα τμήματα modules πράγμα που διευκόλυνε την εργασία κατά ομάδες. Κάθε μία ομάδα ανέάβε την υλοποίηση συγκεκριμένων μερών της εφαρμογής. Χωρισμός σε Ομάδες

5 Η εφαρμογή καλύπτει έναν πλήρη οδηγό ζαχαροπλαστικής, με περίπου 300 συνταγές παραδοσιακών Ελληνικών γλυκών, σε συνδυασμό με έθιμα και παραδόσεις των περιοχών προέλευσής τους.

6 Η εφαρμογή αρχίζει με ένα μικρό introduction το οποίο συνδυάζοντας κίνηση και ήχο εισάγει το χρήστη στο θέμα.

7 Άποψη του introductory part

8

9

10

11 Ως περιβάλλον διεπαφής της εφαρμογής με το χρήστη χρησιμοποιείται ένα δωμάτιο κουζίνας. Διάφορα αντικείμενα εντός του δωματίου αντιπροσωπεύουν τις διάφορες κατηγορίες γλυκών.

12

13 Ο χρήστης πρέπει να πατήσει πάνω στο σχετικό αντικείμενο για να μεταφερθεί σε μια κερτέλα με τις συνταγές της συγκεκριμένης κατηγορίας. Τα αντικείμενα που σχετίζονται με τις κατηγορίες γλυκών συνοδεύονται από ένα ενδεικτικό σήμα.

14 Άποψη της καρτέλας με τις σχετικές συνταγές στην οποία μεταβαίνει ο χρήστης επιλέγοντας μία κατηγορία γλυκών.

15 Μέσω του χάρτη της Ελλάδας ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί σε συνταγές γλυκών που φτιάχνονται σε συγκεκριμένες περιοχές του Ελλαδικού χώρου. Ο χρήστης μπορεί να κάνει τις αναζητήσεις του ανά γεωγραφική περιφέρεια. Πατώντας με το ποντίκι του στην επιλεγμένη περιφέρεια μεταφέρεται στις παραδοσιακές συνταγές αυτού του διαμερίσματος.

16 Ο χρήστης είτε μέσω του χάρτη είτε μέσω των αντικειμένων που προαναφέρθηκαν οδηγείται σε μια καρτέλα με την πιο κάτω μορφή απ’ όπου καλείται να επιλέξει τη συνταγή που τον ενδιαφέρει επιλέγοντάς την.

17 Ο χρήστης οδηγείται στην συνταγή, η οποία περικλείεται μέσα σε ένα μικρό βιβλιαράκι που περιλαμβάνει τις συνταγές όλων των γλυκών της κατηγορίας. Ο χρήστης μπορεί να διατρέξει το βιβλιαράκι μπρος πίσω με τα βελάκια που βρίσκονται στα άκρα του.

18 Όλες οι συνταγές είναι εκτυπώσιμες. Ο χρήστης πρέπει να επιλέξει το εικονίδιο του εκτυπωτή στα αριστερά της συνταγής

19 Ορισμένες συνταγές συνοδεύονται από βίντεο παρασκευής γυρισμένα από τις μαθήτριες που είχαν την ιδέα ανάπτυξης τηςεφαρμογής.

20 Τέλος τις περισσότερες συνταγές συνοδεύουν μικροί συνδετήρες, οι οποίοι αποκαλύπτουν με το πέρασμα του χρήστη από επάνω τους είτε την ιστορία του γλυκού είτε ξεχασμένα έθιμα, παραδόσεις και πολιτιστικά στοιχεία της περιοχής προέλευσής τους.

21 Η διαδικασία ανάπτυξης διαφόρων τμημάτων της εφαρμογής όπως και η μεταξύ τους σύνδεση μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εργαστηριακή άσκηση στο συγκεκριμένο μάθημα.

22 Η Εφαρμογή είναι διαθέσιμη στο Internet στη διεύθυνση

23


Κατέβασμα ppt "ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ 11 ΕΡΓΩΝ ΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΑΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ - ΜΑΙΟΣ 2007 ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΑΙΔΑΛΟΣ» «ΕΦΑΡΜΟΓΗ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google