Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Βελτιοποίηση των νομικών ιστοσελίδων για καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και προώθηση νομικών ιστοσελίδων στο Διαδίκτυο Βελτιοποίηση των νομικών.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Βελτιοποίηση των νομικών ιστοσελίδων για καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και προώθηση νομικών ιστοσελίδων στο Διαδίκτυο Βελτιοποίηση των νομικών."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Βελτιοποίηση των νομικών ιστοσελίδων για καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και προώθηση νομικών ιστοσελίδων στο Διαδίκτυο Βελτιοποίηση των νομικών ιστοσελίδων για καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και προώθηση νομικών ιστοσελίδων στο Διαδίκτυο Χριστόδουλος Καλλιανίδης-Δικηγόρος Κοζάνης Λ. & Π. Παπασιώπη 4 Κοζάνη. Τ.Κ

3 Νομικές Ιστοσελίδες  Κατασκευή ιστοσελίδας  Οργάνωση Ιστοσελίδας  Χρησιμότητα Ιστοσελίδας  Αξιοποίηση Ιστοσελίδας

4 Κατασκευή Ιστοσελίδας  Χωρίς τη χρήση κάποιου προγράμματος HTML (HyperText Markup Language) Notepad – WordPad  Με τη βοήθεια κάποιου προγράμματος (διαδικασία οπτικής δημιουργίας) Evrsoft – First Page Microsoft – Front Page Macromedia - Dreamweaver Swish κ.λ.π.

5 Οργάνωση Ιστοσελίδας  Πυραμοειδής Διάταξη  Διάταξη σε σειρά Κεντρική Σελίδα Βιογραφικό Υποθέσεις Επικοινωνία Κεντρική Σελίδα ΒιογραφικόΥποθέσεις Επικοινωνία

6 Χρησιμότητα Ιστοσελίδας  Άμεση Χρησιμότητα  Ευκολότερη επικοινωνία με συναδέλφους  Ευκολότερη επικοινωνία με πελάτες (κυρίως από το εξωτερικό)  Ευκολότερη εύρεση πελατών (κυρίως από το εξωτερικό)  Έμμεση Χρησιμότητα  Το δικηγορικό μας γραφείο καθίσταται γνωστό στο ευρύτερο κοινό  Αποκτά μεγαλύτερο «κύρος»

7 Αξιοποίηση Ιστοσελίδας  Προώθηση Ιστοσελίδας στις Μηχανές Αναζήτησης  Προώθηση Ιστοσελίδας σε Portals/Directories

8

9 Portals/Directories

10 Portals/Directories  Συμβουλές για καλή κατάταξη στα Portals/Directories 1. “Manually”-Χειρονακτική καταχώρηση 2. Σωστή επιλογή λέξεων «κλειδιών» κατά τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής αίτησης για καταχώρηση 3. Ονομασία τίτλου ιστοσελίδας με βάση το αλφάβητο (π.χ. «Δικηγορικό γραφείο Χριστόδουλου Καλλιανίδη» καλύτερη κατάταξη από το «Χριστόδουλος Καλλιανίδης-Δικηγόρος Κοζάνης) 4. Η νεότερη καταχώρηση εμφανίζεται πρώτη (π.χ. Evresi.gr) ή και η προγενέστερη καταχώρηση εμφανίζεται πρώτη (π.χ. Hellasob.com) 5. H σελίδες με μεγαλύτερη επισκεψιμότητα εμφανίζονται πρώτες

11 Μηχανές Αναζήτησης-Search Engines  Καταχώρηση με χρήση προγράμματος (π.χ. «TOP DOG» ή «SUMBIT WOLF» Θετικά: 1. Πολύ καλή ανάλυση αλγόριθμων καταχώρησης και κατάταξης 2. Επιτάχυνση διαδικασίας καταχώρησης Αρνητικά: 1. Δεν υποστηρίζουν όλες τις μηχανές αναζήτησης 2. Δεν κατανοούμε τον τρόπο που οι μηχανές αναζήτησης λειτουργούν διότι όλα γίνονται αυτοματοποιημένα  Χειρονακτική καταχώρηση (καταχώρηση από εμάς τους ίδιους) Θετικά: 1. Καλύπτουμε όλες τις μηχανές αναζήτησης 2. Μαθαίνουμε τον ιδιαίτερο τρόπο με τον οποίο η κάθε μία λειτουργεί Αρνητικά: 1. Χρονοβόρος διαδικασία

12 Μηχανές Αναζήτησης-Search Engines Συλλογή στοιχείων μετά την καταχώρηση: 1. Από της εγγραφές που έχουν δημιουργήσει οι χρήστες 2. “Web Crawlers” ή “Robots”: Μηχανή αναζήτησης  “Robot” ή “Spider”  Σάρωση σελίδας και υποσελίδων  Σάρωση εξωτερικών Link ή

13 Μηχανές Αναζήτησης-Μυστικά καλής κατάταξης  Keywords (λέξεις κλειδιά)  Spam  Title (τίτλος Ιστοσελίδας)  Description (Περιγραφή Ιστοσελίδας)  Κείμενο ιστοσελίδας

14 Μηχανές Αναζήτησης-Keywords  Δικηγόρος ή Δικηγορικό Γραφείο [επιλογή keyword]  Δικηγόρος – Δικηγορος-δικηγόρος-δικηγορος [με τόνο-χωρίς τόνο]  ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ-δικηγόρος (key sensitive) [κεφαλαία-μικρά]  Δικηγόροι- Δικηγορικά Γραφεία [πληθυντικός αριθμός]  Layer- Lawyer-Lowyer [ορθογραφικά λάθη]  Greece Lawyer [συντακτικά λάθη]  LAWYER  LAW + LAWYER [σύνθετες λέξεις]  Δικηγόρος (γενικό)-Δικηγόρος Κοζάνης (ειδικότερο) Lawyer (γενικό)-Greek Lawyer (ειδικότερο) [φράσεις των 2 ως 4 λέξεων]

15 Μηχανές Αναζήτησης-Spam  Spam  Ξεγέλασμα καταλόγου 1. Άλλες λέξεις κλειδιά στο κείμενο και άλλες στα META TAGS 2. Κρυφό κείμενο (π.χ ήτοι χρώμα κειμένου και φόντου ιστοσελίδας το ίδιο 3. Συχνή επανάληψη τις ίδιας λέξης ή φράσης μέσα στο κείμενο της σελίδας γα να γίνει keyword 4. Συχνό Submit Αποφεύγουμε το spam ή spamming. Οι περισσότερες μηχανές αναζήτησης το «τιμωρούν» από άποψη κατάταξης και ρίχνουν τη σελίδα μας στα «αζήτητα»

16 Μηχανές Αναζήτησης-Τίτλος Ιστοσελίδας  …… Δικηγορικό Γραφείο Χριστόδουλου Καλλιανίδη Μέχρι 80 χαρακτήρες

17 Μηχανές Αναζήτησης-Περιγραφή Ιστοσελίδας  meta description NAME="Description" CONTENT= " … " > Μέχρι 255 χαρακτήρες

18 Μηχανές Αναζήτησης-Κείμενο Ιστοσελίδας  …  Οι λέξεις της κορυφής μιας ιστοσελίδας=keywords Ονομάζομαι Χριστόδουλος Καλλιανίδης και είμαι Δικηγόρος Πρωτοδικείου Κοζάνης. Είμαι Δικηγόρος Κοζάνης από το 1999 και ασχολούμαι με…..Αν και εσύ είσαι Δικηγόρος Κοζάνης μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου……..Όποιος συνάδελφος, Δικηγόρος Κοζάνης επιθυμεί να ….Η ιστοσελίδα αυτή σχεδιάστηκε από τον Χριστόδουλο Καλλιανίδη – Δικηγόρο Κοζάνης ……….. Συχνή επανάληψη  spam  χαμηλή κατάταξη

19 Βασικές Μηχανές Αναζήτησης  Yahoo  Lycos  Hotbot  Google  Altavista  InfoSeek

20 Yahoo  Εν μέρει Portal (κατά την καταχώρηση)-εν μέρει Search Engine (κατά την αναζήτηση) Δυνατότητα καλής κατάταξης στη Yahoo: 1. Τίτλος (title) 2. Περιγραφή (description) Καταχώρηση στη Yahoo  90 ημέρες

21 Lycos  H πρώτη search engine Δυνατότητα καλής κατάταξης στο Lycos: 1. Οι λέξεις κλειδιά εμφανίζονται στον τίτλο 2. Οι λέξεις κλειδιά εμφανίζονται στις επικεφαλίδες του κειμένου 3. Οι λέξεις κλειδιά εμφανίζονται στο URL της σελίδας 4. Οι λέξεις κλειδιά εμφανίζονται στις 500 πρώτες λέξεις στο επάνω μέρος του σώματος της ιστοσελίδας 5. Υπάρχουν στη σελίδα εξωτερικά links 6. Εάν οι λέξεις κλειδιά είναι στο επάνω μέρος της σελίδας και είναι ανάμεσα στα και tags (ή,, κτλ.). Καταχώρηση στo Lycos  ημέρες

22 Hotbot  Συνεργάζεται με το lycos-άλλη λογική Δυνατότητα καλής κατάταξης στη Hotbot: 1. Οι λέξεις κλειδιά εμφανίζονται στον τίτλο 2. Οι λέξεις κλειδιά εμφανίζονται μέσα στα Meta Tags Καταχώρηση στη Hotbot  60 ημέρες

23 Google  Η καλύτερη search engine Δυνατότητα καλής κατάταξης στη Google: 1. Οι λέξεις κλειδιά εμφανίζονται στον τίτλο 2. Οι λέξεις κλειδιά υπάρχουν στο σώμα τις σελίδας Καταχώρηση στη Google  30 ημέρες *επιρρεπής στο spamming

24 AltaVista  Επιτρέπει την καταχώριση συγκεκριμένου αριθμού σελίδων από κάθε site μέσα στο 24ώρο (π.χ συγκεκριμένο αριθμό ιστοσελίδων από την Geocities ή Tripod) Δυνατότητα καλής κατάταξης στη Altavista: 1. Οι λέξεις κλειδιά εμφανίζονται στα Meta Tags 2. Ξεχωριστές λέξεις κλειδιά εμφανίζονται κοντά 3. Σελίδες που καταχωρίστηκαν πρώτες, και κατά τα άλλα είναι ίδιες, παρουσιάζονται με καλύτερη κατάταξη. Καταχώρηση στην Altavista  15 ημέρες

25 Infoseek  Infoseek υποστηρίζει meta tags, παρ’ όλα αυτά φαίνεται πως οι σελίδες που δεν έχουν meta tags έχουν καλύτερη θέση από αυτές που έχουν, εφόσον πληρούνται οι παρακάτω όροι Δυνατότητα καλής κατάταξης στη Infoseek: 1. Οι λέξεις κλειδιά εμφανίζονται στον τίτλο 2. Οι λέξεις κλειδιά εμφανίζονται συχνά 3. Οι λέξεις κλειδιά εμφανίζονται κοντά στο επάνω μέρος της σελίδας Εάν δεν χρησιμοποιούμε meta tags, τότε οι πρώτες γραμμές από το κείμενο της σελίδας σου, που είναι εμφανείς, χρησιμοποιούνται για περιγραφή Καταχώρηση στην Infoseek  5 ημέρες

26 Προώθηση Νομικών Ιστοσελίδων στο διαδίκτυο  Διαφήμιση (Banner Advertising)  Portals/Directories  Ανταλλαγή Links με άλλες ιστοσελίδες  Μηχανές αναζήτησης


Κατέβασμα ppt "Βελτιοποίηση των νομικών ιστοσελίδων για καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και προώθηση νομικών ιστοσελίδων στο Διαδίκτυο Βελτιοποίηση των νομικών."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google