Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Παρουσίαση Αποτελεσμάτων.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Παρουσίαση Αποτελεσμάτων."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Περίοδος : Σεπτέμβριος 2007 – Μάρτιος 2008

2 2 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ WEB ID 1.ΧΡΗΣΗ ΙΝΤΕRNET : ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗΧΡΗΣΗ ΙΝΤΕRNET : ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ 2.ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNETΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET 3.ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΧΡΗΣΤΩΝ INTERNETΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΧΡΗΣΤΩΝ INTERNET 4.ΕΙΔΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΕΙΔΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ 5.ΑΚΡΟΑΣΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΜΕΣΩ INTERNETΑΚΡΟΑΣΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΜΕΣΩ INTERNET 6.ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΛΟΓΩ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ INTERNETΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΛΟΓΩ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ INTERNET 7.ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ SITES: ΜΕΣΗ ΜΗΝΙΑΙΑ, ΜΕΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ, ΜΕΣΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ SITES: ΜΕΣΗ ΜΗΝΙΑΙΑ, ΜΕΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ, ΜΕΣΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΣΥΝΟΨΗ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

3 3 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ WEB ID Επιστροφή στα περιεχόμενα

4 4 Έρευνα WEB ID: Στόχος Η έρευνα WEB ID διεξάγεται από την εταιρία FOCUS BARI από το 1995 και από το 2007 διεξάγεται υπό την αιγίδα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας Η FOCUS BARI, μέσω της WEB ID, εκπροσωπεί την Ελλάδα στην ετήσια έκθεση αποτελεσμάτων για το INTERNET που εκδίδει σε παγκόσμιο επίπεδο η AG.MA INDUSTRY COMMITTEE Η FOCUS BARI είναι ενεργό μέλος του INTERNET ADVERTISING BUREAU HELLAS (IAB Hellas) και συμμετέχει στην Επιτροπή Μέτρησης Επισκεψιμότητας του Internet Επιστροφή στα περιεχόμενα

5 5 Η Έρευνα WEB ID, η off-line έρευνα της FOCUS BARI για το Internet, καταγράφει σε Πανελλήνιο επίπεδο και στις ηλικίες χρονών: ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ :  Διείσδυση, αναλυτικές συνήθειες και λόγοι χρήσης  Πρακτικές και απόψεις σε σχέση με το Internet ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΔΕΙΚΤΕΣ ΕΠΙΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ SITES:  Μέση ημερήσια επισκεψιμότητα  Μέση εβδομαδιαία επισκεψιμότητα  Μέση μηνιαία και συνήθης επισκεψιμότητα Συνδυάζοντάς τα στοιχεία αυτά με αναλυτικές πληροφορίες για το δημογραφικό προφίλ των χρηστών του Internet, τις καταναλωτικές τους συνήθειες και στοιχεία τρόπου ζωής Έρευνα WEB ID: Στόχος Επιστροφή στα περιεχόμενα

6 6 Έρευνα WEB ID: Μεθοδολογία Η έρευνα γίνεται σε δύο στάδια: A’ στάδιο: Σκέλος Internet [& λοιπά ΜΜΕ 1 ] Προσωπικές συνεντεύξεις (CAPI) Στα σπίτια των ερωτώμενων Μικρό % του δείγματος και σε εργασιακούς χώρους Β’ στάδιο: Καταναλωτικές Συνήθειες / lifestyle Τηλεφωνικές συνεντεύξεις (CATI) Στους ίδιους ερωτώμενους με το Α’ στάδιο 1 Τηλεθέαση Πανελλήνιων Καναλιών, Ακροαματικότητα ΡΦ, Αναγνωσιμότητα εντύπων, Κινηματογράφος, Κινητή Τηλεφωνία Έναρξη & λήξη μία εβδομάδα μετά το Α’ στάδιο Επιστροφή στα περιεχόμενα

7 7 Έρευνα WEB ID: Περίοδοι διεξαγωγής / reporting H έρευνα διεξάγεται σε συνεχή / καθημερινή βάση (και Σαββατοκύριακα / αργίες) για 46 εβδομάδες το χρόνο, εξαιρώντας: 2 εβδομάδες το Πάσχα 2 εβδομάδες τον Αύγουστο (περίοδος 15αύγουστου) 2 εβδομάδες τα Χριστούγεννα Στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη η έρευνα διεξάγεται καθημερινά ενώ η υπόλοιπη Ελλάδα καλύπτεται με επαναληπτικές (2 ή 3) εβδομαδιαίες επισκέψεις σε κάθε νομό ανά κύμα Τα αποτελέσματα εκδίδονται 4 φορές το χρόνο (Ιανουάριος, Απρίλιος, Ιούλιος, Οκτώβριος) και αφορούν για κάθε μία από τις δύο περιόδους, το πρώτο μισό και το σύνολο του κύματος: Σεπτέμβριος – Μάρτιος Μάρτιος – Σεπτέμβριος Επιστροφή στα περιεχόμενα

8 8 Έρευνα WEB ID: Καλυπτόμενος πληθυσμός Η έρευνα καλύπτει, τις ηλικίες χρονών, μόνιμους κατοίκους των περιοχών: Νομού Αττικής Νομού Θεσσαλονίκης Λοιπής Ηπειρωτικής Ελλάδος και Κρήτης: Η πρωτεύουσα και τα αστικά κέντρα κάθε νομού Οι λοιπές αστικές και αγροτικές περιοχές που βρίσκονται σε ακτίνα 25χλμ από την πρωτεύουσα / τα αστικά κέντρα κατοίκων ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΙΟΝΙΟΥ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ & ΑΙΓΙΝΑΣ Μέγεθος καλυπτόμενου πληθυσμού (ΕΣΥΕ 2001): άτομα Επιστροφή στα περιεχόμενα

9 9 Έρευνα WEB ID: Μέγεθος και κατανομή δείγματος άτομα Το συνολικό μέγεθος δείγματος ανά κύμα της έρευνας για το σκέλος της αναγνωσιμότητας είναι άτομα με την ακόλουθη κατανομή ως προς γεωγραφική περιοχή: Μέγεθος Δείγματος% Κατανομή πληθυσμού Νομός Αττικής ,044,4% Νομός Θεσσαλονίκης ,012,5% Βόρεια Ελλάδα ,814,8% Κεντρική Ελλάδα ,414,3% Νότια Ελλάδα ,814,0% Σύνολο ,0100,0% Η κατανομή ως προς φύλο και ηλικία μέσα σε κάθε γεωγραφική περιοχή και αστικότητα (νομοί Βορείου – Κεντρικής – Νοτίου Ελλάδος) είναι αναλογική του προφίλ του αντίστοιχου πληθυσμού Το μέγεθος δείγματος για το σκέλος των καταναλωτικών συνηθειών / lifestyles (β’ στάδιο) είναι ανά κύμα περίπου το 60% του αρχικού δείγματος, με αντίστοιχη με το αρχικό δείγμα κατανομή Επιστροφή στα περιεχόμενα

10 10 Έρευνα WEB ID: Δειγματοληψία Στρωματοποιημένη με quotas ως προς φύλο και ηλικία για την επιλογή του ερωτώμενου και τυχαία επιλογή σημείων εκκίνησης 1 σε κάθε στρώμα και υπο-περιοχή. ΣτρώματαΥπο-στρώματα Νομός Αττικής6 ευρύτερες γεωγραφικές περιοχές Νομός Θεσσαλονίκης5 ευρύτερες γεωγραφικές περιοχές Βόρεια ΕλλάδαΜέσα σε κάθε νομό: Αστικά κατοίκων και άνω Αγροτικά κάτω των κατοίκων Κεντρική Ελλάδα Νότια Ελλάδα Κάθε υπόστρωμα συμμετέχει στο δείγμα αναλογικά βάσει πληθυσμού 1 Για τα αστικά : Ως σημεία εκκίνησης ορίζονται οι συμβολές δύο δρόμων με βάση τους επίσημους χάρτες κάθε περιοχής. Όλα τα σημεία εκκίνησης έχουν αριθμηθεί και η επιλογή τους γίνεται με τυχαίο σημείο έναρξης και σταθερό βήμα ανάλογα με τον τελικό στόχο δείγματος σε κάθε περιοχή-στρώμα Για τα λοιπά αστικά και τις αγροτικές περιοχές: η επιλογή τους γίνεται με τυχαίο τρόπο από αθροιστικούς πληθυσμιακούς πίνακες των περιοχών κάλυψης, τυχαίο σημείο έναρξης και σταθερό βήμα Ως ξεχωριστά στρώματα και υποστρώματα διακρίνονται: Επιστροφή στα περιεχόμενα

11 11 Έρευνα WEB ID: Δειγματοληψία Το δρομολόγιο που ακολουθείται για τις αστικές περιοχές: Το σημείο εκκίνησης (συγκεκριμένη γωνία του οικοδομικού τετραγώνου) είναι σημειωμένο στο χάρτη Ο ερευνητής, έχοντας γυρισμένη την πλάτη στη γωνία του τετραγώνου κινείται δεξιόστροφα «Κυκλώνει» το οικοδομικό τετράγωνο και όλους τους δρόμους που το περικλείουν Συνεχίζει στο επόμενο κατά αύξοντα αριθμό οικοδομικό τετράγωνο και δουλεύει με τον ίδιο τρόπο. Κάνει κρούση σε όλες τις πόρτες που θα συναντήσει στη διαδρομή του αλλά μετά από δεκτή κρούση αφήνει μία πόρτα Σε πολύ-όροφα κτίρια, ξεκινάει από τον τελευταίο όροφο και προχωρά από αριστερά προς τα δεξιά     Επιστροφή στα περιεχόμενα

12 12 Έρευνα WEB ID: Δειγματοληψία Το δρομολόγιο που ακολουθείται για τις αγροτικές περιοχές: Το σημείο εκκίνησης είναι ο πρώτος δρόμος αριστερά από το Ιερό της Κεντρικής εκκλησίας του χωριού ή από την Κεντρική πλατεία του χωριού με όλα τα ενδιάμεσα στενά / σπίτια που αυτός μπορεί να έχει Μετά από αυτόν συνεχίζει στον επόμενο δρόμο δεξιά και ούτω καθεξής Σε όλα τα σημεία εκκίνησης γίνεται μία επίσκεψη με εξαίρεση την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη όπου γίνεται επανεπίσκεψη σε διαφορετική εβδομάδα και ημέρα με επαναληπτικές κρούσεις στις απουσίες και αρνήσεις 1 Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ 1Η 2Η 3Η 4Η5Η6ΗΧ8Η9Η10 2 Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ 1Η 2Η X 4ΗXXΧ8ΗXΧ  Επιστροφή στα περιεχόμενα

13 13 Έρευνα WEB ID: Στάθμιση Κατά την επεξεργασία των αποτελεσμάτων και για την εξομάλυνση αποκλίσεων του δείγματος από τις αναλογίες του πραγματικού πληθυσμού, το δείγμα σταθμίζεται με βάση τα στοιχεία απογραφής πληθυσμού της ΕΣΥΕ (2001) ως εξής: Νομός Αττικής Φύλο Χ ηλικία για κάθε μία από τις 6 γεωγραφικές περιοχές (υπο- στρώματα) Νομός Θεσσαλονίκης Αντίστοιχα για κάθε μία από τις 5 γεωγραφικές περιοχές του Νομού Περιφέρεια Φύλο Χ ηλικία Χ αστικότητα χωριστά για Βόρεια – Κεντρική – Νότια Ελλάδα Επιστροφή στα περιεχόμενα

14 14 Έρευνα WEB ID: Διαδικασία / Σημεία Διερεύνησης ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ INTERNET: ΧΡΗΣΤΕΣ – POTENTIAL ΧΡΗΣΤΕΣ – ΜΗ ΧΡΗΣΤΕΣ (ΚΑΙ ΛΟΓΟΙ ΜΗ ΧΡΗΣΗΣ) ΧΡΗΣΤΕΣ ΙΝΤΕRNET (ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 30 ΗΜΕΡΕΣ): ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ: ΧΡΗΣΗ – ΧΩΡΟΣ ΧΡΗΣΗΣ – ΕΙΔΟΣ Η/Υ ΑΝΑ ΧΩΡΟ ΧΡΗΣΗΣ (ΣΠΙΤΙ / ΔΟΥΛΕΙΑ) ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ: Χώρος Συχνότητα Διάρκεια Καθημερινές vs ΣΚ ΟΙΚΙΑΚΗ ΧΡΗΣΗ: Είδος σύνδεσης Service provider ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ: Λόγοι χρήσης Επισκεψιμότητα sites Αγορές μέσω Internet Ακρόαση ΡΦ μέσω Internet ATTITUDES: Σε σχέση με το χρόνο που αφιερώνεται σε άλλα ΜΜΕ Σε σχέση με τις αγορές μέσω internet Επιστροφή στα περιεχόμενα

15 15 Έρευνα WEB ID: Σημεία Διερεύνησης Για το σύνολο των sites που εξετάζει η έρευνα, ήτοι: Παρουσιάζονται οθόνες με τα λογότυπα τους (έγχρωμα) και καταγράφονται εκείνα που ο ερωτώμενος έχει επισκεφτεί στους τελευταίους 6 μήνες (Αρχική ερώτηση – «φίλτρο») SITES ISP’s:  9 ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ:  27 ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ:  4 ΑΓΓΕΛΙΩΝ:  5 ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ:  15 ΕΞΟΔΟΥ / LIFESTYLE:  18 SEARCH ENGINES:  6 ΤΡΑΠΕΖΩΝ:  12 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ:  6 MAIL:  6 ΑΓΟΡΩΝ:  17 ΑΘΛΗΤΙΚΑ:  12 ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ:  6 ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ:  8 Επιστροφή στα περιεχόμενα

16 16 Έρευνα WEB ID: Σημεία Διερεύνησης Για κάθε ένα από τα sites που θα αναφερθούν στην ερώτηση – «φίλτρο» (που ο ερωτώμενος έχει επισκεφτεί στους τελ. 6 μήνες): Τελευταία φορά που το επισκέφτηκαν Ερώτηση από την οποία προκύπτει: ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΗΜΕΡΑ: Επίσκεψη του site «χθες» ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ: Επίσκεψη του site «τις τελευταίες 7 ημέρες» ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΜΗΝΑ: Επίσκεψη του site «τις τελευταίες 30 ημέρες» Επίσης εξετάζεται ποια είναι τα sites εκείνα που ο ερωτώμενος επισκέπτεται συνήθως / πιο συχνά Επιστροφή στα περιεχόμενα

17 17 Έρευνα WEB ID: Σημεία Διερεύνησης Προϊόντα / υπηρεσίες για τα οποία έχουν πάρει πληροφορίες Προϊόντα υπηρεσίες τα οποία έχουν αγοράσει μέσω Internet Αγορές Μέσω Internet… Για μία ευρεία γκάμα προϊοντικών κατηγοριών / υπηρεσιών: Hardware / softwareΛουλούδια / είδη δώρωνΠροϊόντα ΣΜ / FMCG Computer / console gamesΡούχα / αξεσουάρΗλεκτρικά είδη Κινητή τηλεφωνίαΠροϊόντα / υπηρεσίες υγείας & ομορφιάς Αυτοκίνητα / μηχανές / ανταλλακτικά ΒιβλίαΞενοδοχεία / διακοπέςΈπιπλα γραφείου Μουσική / ΤαινίεςΕισιτήρια αεροπορικά / ακτοπλοϊκά Τραπεζικά / επενδυτικά / ασφαλιστικά Gadget / μικροαντικείμεναΕισιτήρια για εκδηλώσεις / cinema Ακίνητα / Κατοικίες Επιστροφή στα περιεχόμενα

18 18 Έρευνα WEB ID: Ορολογία Χρήστες Internet % του κοινού που χρησιμοποιεί αυτόν τον καιρό το Internet για οποιοδήποτε λόγο ( , sites κλπ), σε οποιοδήποτε χώρο / με οποιονδήποτε τρόπο και,… Έχει κάνει χρήση στις τελευταίες 30 ημέρες  Επισκεψιμότητα % των χρηστών του Internet που δηλώνουν ότι έχουν επισκεφτεί ένα site ανεξάρτητα από τη διάρκεια της επίσκεψης ή τον τρόπο με τον οποίο έγινε η επίσκεψη  Επιστροφή στα περιεχόμενα

19 19 Έρευνα WEB ID: Άλλες πληροφορίες H έρευνα WEB ID περιλαμβάνει και άλλες πληροφορίες που μπορούν να συνδυαστούν με τα στοιχεία για τις συνήθειες χρήσης του Internet και επισκεψιμότητας των sites:  ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΛΛΩΝ ΜΜΕ: Τηλεόραση Ραδιόφωνο Αναγνωσιμότητα Περιοδικών και Εφημερίδων Κινηματογράφος  ΚΑΤΟΧΗ ΚΑΙ ΠΡΟΘΕΣΗ ΚΑΤΟΧΗΣ ΚΙΝΗΤΟΥ  ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ / LIFESTYLES: Οινοπνευματώδη / Κάπνισμα Διασκέδαση Διακοπές / ταξίδια Άθληση / γυμναστική Σπορ / αθλήματα Τυχερά παιχνίδια Αυτοκίνητα / μηχανές Τραπεζικά / κάρτες …………. ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ: ΑΠΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ CATI: Επιστροφή στα περιεχόμενα

20 20 Έρευνα WEB ID: Οργάνωση / έλεγχοι Η οργάνωση της έρευνας γίνεται από τα γραφεία της FOCUS BARI στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Στην υλοποίησή της χρησιμοποιείται μόνιμη ομάδα ειδικά εκπαιδευμένων ερευνητών, 5 επιθεωρητές και 2 field managers. Οι έλεγχοι του fieldwork για τις προσωπικές συνεντεύξεις: Έλεγχοι μέσω συνοδείας ή / και επανεπισκέψεων από ελεγκτές Τηλεφωνικός έλεγχος Έλεγχος δρομολογίου με βάση τους αντίστοιχους χάρτες Οι έλεγχοι του fieldwork για τις τηλεφωνικές συνεντεύξεις περιλαμβάνουν συνακροάσεις από ελεγκτές την ώρα λήψης της συνέντευξης με παράλληλη θέαση της οθόνης του ερευνητή Παράλληλα: Έλεγχοι βάσει των field statistics από τους field managers Πολλαπλοί λογικοί έλεγχοι της ροής της συνέντευξης και της συνοχής των απαντήσεων α) ενσωματωμένοι στα ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια και β) στο στάδιο επεξεργασίας των αποτελεσμάτων Στις διαδικασίες και στα ποσοστά ελέγχων που γίνονται η FOCUS BARI τηρεί τα υψηλότερα standards από τα επιβαλλόμενα του κλάδου (ΣΕΔΕΑ / ΠΕΣΣ βάσει διεθνών IQCS) Επιστροφή στα περιεχόμενα

21 21 Έρευνα WEB ID : Παράδοση αποτελεσμάτων Τα αποτελέσματα της έρευνας από κάθε κύμα δίνονται: Σε μορφή Ηλεκτρονικού Report (περιβάλλον Acrobat 5.0) Σε ειδικό στατιστικό πρόγραμμα (software WEB ID) Επιλογή target group βάσει δημογραφικών ή / και άλλων χαρακτηριστικών και,… Δημιουργία πινάκων με τους βασικούς δείκτες επισκεψιμότητας ή,… Με άλλα θέματα που περιλαμβάνονται στην έρευνα (κατανάλωση ΜΜΕ, καταναλωτικές συνήθειες,..) Στη μέση κάθε κύματος (για 11 ή 12 εβδομάδες fieldwork και με το μισό δείγμα) Με την ολοκλήρωση κάθε κύματος (full report) Επιστροφή στα περιεχόμενα

22 22 Κανονισμοί ένταξης ενός site στην έρευνα Η ένταξη ενός site στην έρευνα γίνεται πάντα ημέρα Τρίτη που ξεκινάει καινούργια εβδομάδα της έρευνας Προϋπόθεση για την ένταξη ενός site στην έρευνα είναι η έγκαιρη (τουλάχιστον δύο εβδομάδες νωρίτερα) ενημέρωση της «FOCUS BARI» και η αποστολή του σχετικού λογοτύπου Ένα νέο site, μπορεί να ενταχθεί και να αρχίσει να εξετάζεται στην έρευνα από τη στιγμή που έχει περάσει διάστημα 7 ημερών από την ημερομηνία έναρξης κανονικής λειτουργίας του Σε καμία περίπτωση δεν εντάσσονται στην έρευνα πιλοτικά / δοκιμαστικά sites Επιστροφή στα περιεχόμενα

23 23 Κανονισμοί για την εφαρμογή αλλαγών σε εξεταζόμενο site και την παρουσίαση ενός site στα αποτελέσματα Σε περίπτωση αλλαγής του λογοτύπου ή του περιεχομένου / θεματολογίας / «positioning» ενός site πρέπει να στέλνεται έγγραφη ενημέρωση στην «FOCUS BARI» προκειμένου η αλλαγή αυτή να εφαρμοστεί στην έρευνα. Στην περίπτωση αλλαγής του λογοτύπου θα πρέπει μαζί με την ενημέρωση να στέλνεται και το νέο λογότυπο Η ενημέρωση για την αλλαγή θα πρέπει να στέλνεται έγκαιρα (τουλάχιστον δύο εβδομάδες πριν την ημερομηνία εφαρμογής της) Για να παρουσιαστεί ένα site στα αποτελέσματα θα πρέπει να έχει συγκεντρώσει τουλάχιστον 60 αστάθμιστες αναφορές στην ερώτηση για την επισκεψιμότητα στους τελευταίους 6 μήνες Επιστροφή στα περιεχόμενα

24 24 ΧΡΗΣΗ INTERNET: ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ Επιστροφή στα περιεχόμενα

25 25 ΑδιάφοροιΔυνητικοί Χρήστες**Χρήστες Internet*Δε γνωρίζουν το Internet % * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ **ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΠΟΛΥ/ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΠΟMΕΝΟΥΣ 6 ΜΗΝΕΣ Εξέλιξη Χρηστών Internet ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ Επιστροφή στα περιεχόμενα

26 26 ΒΑΣΗ: ΑΝΤΡΕΣ % Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Φύλο - Άνδρες Επιστροφή στα περιεχόμενα * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ

27 27 % Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Φύλο - Γυναίκες Επιστροφή στα περιεχόμενα * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΒΑΣΗ: ΓΥΝΑΙΚΕΣ 13-70

28 28 % Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Ηλικία – Επιστροφή στα περιεχόμενα * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 13-17

29 29 % Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Ηλικία – Επιστροφή στα περιεχόμενα * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 18-24

30 30 % Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Ηλικία – Επιστροφή στα περιεχόμενα * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 25-34

31 31 % Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Ηλικία – Επιστροφή στα περιεχόμενα * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 35-44

32 32 % Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Ηλικία – Επιστροφή στα περιεχόμενα * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 45-54

33 33 % Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Ηλικία – Επιστροφή στα περιεχόμενα * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 55-70

34 34 % Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Περιοχή – Ν. Αττικής Επιστροφή στα περιεχόμενα ΒΑΣΗ: Ν.ΑΤΤΙΚΗΣ * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ

35 35 % Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Περιοχή – Ν. Θεσσαλονίκης Επιστροφή στα περιεχόμενα ΒΑΣΗ: ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ

36 36 % Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Περιοχή - Περιφέρεια Επιστροφή στα περιεχόμενα ΒΑΣΗ: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ

37 37 ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET (Τελευταίες 30 Ημέρες) Επιστροφή στα περιεχόμενα

38 38 ΣΥΝΟΛΟ: ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ Τωρινοί Χρήστες Internet (Τελευταία φορά τις τελευταίες 30 ημέρες) ΑΝΔΡΕΣ : ΓΥΝΑΙΚΕΣ : Τωρινοί Χρήστες Internet - Διείσδυση Χρήσης Επιστροφή στα περιεχόμενα

39 39 % * ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΕ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΑΦΟΡΟΥΝ ‘000 ΑΤΟΜΑ Τωρινοί Χρήστες Internet - Διείσδυση Χρήσης Ηλικία (384) (639) (733) (500) (289) (136) (2.681) Επιστροφή στα περιεχόμενα ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 13-70

40 40 % * ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΕ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΑΦΟΡΟΥΝ ‘000 ΑΤΟΜΑ Περιοχή (1.541) (348) (863) (266) (273) (2.681) (324) Τωρινοί Χρήστες Internet - Διείσδυση Χρήσης Επιστροφή στα περιεχόμενα ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 13-70

41 41 % * ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΕ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΑΦΟΡΟΥΝ ‘000 ΑΤΟΜΑ Τάξη-μόρφωση (2.681) (789) (362) (748) (783) (1.592) (589) (500) Τωρινοί Χρήστες Internet - Διείσδυση Χρήσης Επιστροφή στα περιεχόμενα ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 13-70

42 42 % Προφίλ Τωρινών Χρηστών Internet ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( ) ΦΥΛΟ ΗΛΙΚΙΑ Επιστροφή στα περιεχόμενα

43 43 % Κ/Ο ΤΑΞΗΜΟΡΦΩΣΗ Επιστροφή στα περιεχόμενα Προφίλ Τωρινών Χρηστών Internet ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

44 44 % ΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ Επιστροφή στα περιεχόμενα Προφίλ Τωρινών Χρηστών Internet ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

45 45 ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΡΙΝΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ INTERNET Επιστροφή στα περιεχόμενα

46 46 Χώρος Χρήσης Internet % Επιστροφή στα περιεχόμενα ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

47 47 Χώρος Χρήσης Internet (μερίδια) % Επιστροφή στα περιεχόμενα ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

48 48 % Επιστροφή στα περιεχόμενα Συχνότητα Χρήσης Internet Συχνότητα Χρήσης Internet ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

49 49 % Επιστροφή στα περιεχόμενα 74,9%74,9%74,9%74,9% Διάρκεια Χρήσης Internet (για κάθε φορά σύνδεσης) ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

50 50 % Επιστροφή στα περιεχόμενα Διάρκεια Χρήσης Internet (για κάθε φορά σύνδεσης) ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

51 51 % Επιστροφή στα περιεχόμενα Κύριοι Λόγοι Χρήσης Internet : Αναζήτηση Πληροφοριών για…. ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

52 52 % Επιστροφή στα περιεχόμενα Κύριοι Λόγοι Χρήσης Internet : Επικοινωνία ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

53 53 Επιστροφή στα περιεχόμενα Προϊόντα/Υπηρεσίες για τα οποία έχουν ενημερωθεί μέσω Internet (έστω για μία φορά) Τουλ.1 Προϊόν/ Υπηρεσία Αεροπορικά/ Ακτοπλοϊκά Εισιτήρια Computer Hardware Βιβλία Computer Software Μουσική/ Ταινίες/ DVD Ξενοδοχεία/ Διακοπές Ρούχα/ Αξεσουάρ Εισιτήρια για Εκδηλώσεις Αυτοκίνητα/ Μηχανές/ Ανταλλακτικά Παιχνίδια για Computer % Gadget/ Μικροαντικείμενα Προϊόντα & Υπηρεσίες Υγείας & Ομορφιάς Τραπεζικά Προϊόντα/ Υπηρεσίες Ακίνητα/ Κατοικίες/ Επαγγελματική Στέγη Επενδυτικά Προϊόντα Λουλούδια/ Είδη Δώρων Ασφαλιστικά Προϊόντα & Υπηρεσίες Προϊόντα Σουπερμάρκετ Κινητή Τηλεφωνία Έπιπλα Γραφείου ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( ) Είδη Σπιτιού/ Ηλεκτρικά Είδη

54 54 % Επιστροφή στα περιεχόμενα Τουλ.1 Προϊόν/ Υπηρεσία Αεροπορικά/ Ακτοπλοϊκά Εισιτήρια Computer Hardware Βιβλία Computer Software Ξενοδοχεία/ Διακοπές Gadgets/ Μικροαντικείμενα Αγορά Προϊόντων / Υπηρεσιών μέσω Internet : TOP 10 Ρούχα/ Αξεσουάρ Είδη Σπιτιού/ Ηλεκτρικά Είδη ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( ) Μουσική/ Ταινίες/ DVD Εισιτήρια για Εκδηλώσεις

55 55 ΕΙΔΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ Επιστροφή στα περιεχόμενα

56 56 % Επιστροφή στα περιεχόμενα Είδος σύνδεσης στο σπίτι ΒΑΣΗ: ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ( )

57 57 Η Αύξηση της πρόσβασης μέσω ADSL Σε ‘000 (225)(316)(577) (801) % (1.101) ΒΑΣΗ: ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ( )

58 58 ΑΚΡΟΑΣΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΜΕΣΩ INTERNET Επιστροφή στα περιεχόμενα

59 59 % Επιστροφή στα περιεχόμενα Ακρόαση Ραδιοφώνου μέσω Internet ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

60 60 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΛΟΓΩ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ INTERNET Επιστροφή στα περιεχόμενα

61 61 Επιστροφή στα περιεχόμενα ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ TV ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΑΚΡΟΑΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, Ρ/Φ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΑΓΟΡΕΣ/ ΨΩΝΙΑ ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( ) Δραστηριότητες που περιορίστηκαν (αρκετά/σχεδόν εντελώς) λόγω χρήσης του Internet

62 62 Επιστροφή στα περιεχόμενα Δραστηριότητες που περιορίστηκαν (αρκετά/σχεδόν εντελώς) λόγω χρήσης του Internet ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ TV ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΑΚΡΟΑΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, Ρ/Φ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΑΓΟΡΕΣ/ ΨΩΝΙΑ ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

63 63 ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ SITES Επιστροφή στα περιεχόμενα

64 64 Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά) Επιστροφή στα περιεχόμενα ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( ) Μέση Μηνιαία Επισκεψιμότητα Μέση Εβδομαδιαία Επισκεψιμότητα Μέση Ημερήσια Επισκεψιμότητα ‘000% % % adecco.gr 230,9100,440,1 aegeanair.gr 27410,2983,7200,8 aek.gr 1324,9883,3271,0 aia.gr 562,1200,880,3 airtickets.gr 1385,1491,8140,5 alpha.gr 1646,1893,3311,1 alpha989.gr 732,7341,390,4 altavista.com 1194,4762,8210,8 altectelecoms.gr 1033,8511,9110,4 amazon.com 1425,3672,5180,7 ams.gr 411,5261,0100,4 antenna.gr 963,6401,5110,4 asep.gr 36813,71957,3501,9 athensvoice.gr 712,6321,240,2 athinorama.gr ,8381,4 autotriti.gr 1585,9893,3250,9

65 65 Επιστροφή στα περιεχόμενα Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά) ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( ) Μέση Μηνιαία Επισκεψιμότητα Μέση Εβδομαδιαία Επισκεψιμότητα Μέση Ημερήσια Επισκεψιμότητα ‘000% % % bbc.com/bbc.uk.com 1686,3973,6311,2 bestradio.gr 782,9491,8160,6 betandwin.com 933,5592,2261,0 betoto.com 612,3441,6130,5 blogger.com 772,9521,9250,9 cine.gr 632,3281,150,2 cnn.com 1846,91064,0301,1 contra.gr 1545,71244,6692,6 cosmopolitan.gr 532,0170,640,2 cosmote.gr 1304,8592,2130,5 diakopes.gr 873,2301,160,2 easyjet.com 1274,7491,8130,5 ebay.com 2619,81345,0521,9 e-germanos.gr 823,1351,380,3 e-go.gr 1234,6762,8291,1

66 66 Επιστροφή στα περιεχόμενα Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά) ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( ) Μέση Μηνιαία Επισκεψιμότητα Μέση Εβδομαδιαία Επισκεψιμότητα Μέση Ημερήσια Επισκεψιμότητα ‘000% % % 883villagefm.com 903,3391,590,3 emporiki.gr 732,7401,5170,6 enet.gr 1224,5883,3301,1 ert.gr 1967,31074,0331,2 e-shop.gr 46117,22087,8702,6 ethniki.gr/nbg.gr 1495,5813,0271,0 ethnos.gr 1445,4863,2281,0 eurobank.gr 1555,8813,0311,2 exodos.gr 1545,7672,5140,5 facebook.com 1254,7913,4471,8 flash.gr 1937,21174,4441,7 flickr.com 341,3170,6100,4 forthnet.gr 42415,82328,6843,1 4troxoi.gr 1365,1582,2150,6 gmail.com 34412,829711,11806,7

67 67 Επιστροφή στα περιεχόμενα Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά) ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( ) Μέση Μηνιαία Επισκεψιμότητα Μέση Εβδομαδιαία Επισκεψιμότητα Μέση Ημερήσια Επισκεψιμότητα ‘000% % % google.com , , ,2 hellenicseaways.gr 491,8190,760,2 hi5.com 2619,72017,51033,8 hol.gr 1676,2883,3331,2 hotmail.com 46317,341715,62649,8 ika.gr 1977,3893,3210,8 imerisia.gr 682,5471,8140,5 in.gr ,991234,040014,9 inmail.gr 2519,42158,01013,8 isotimia.gr 361,3250,9110,4 kariera.gr 1365,1542,0120,5 kathimerini.gr 1525,71003,7361,3 kep.gov.gr 2077,7772,9130,5 lampsifm.com 511,9230,990,3 live.com/msn.com 39514,734212,72077,7

68 68 Επιστροφή στα περιεχόμενα Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά) ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( ) Μέση Μηνιαία Επισκεψιμότητα Μέση Εβδομαδιαία Επισκεψιμότητα Μέση Ημερήσια Επισκεψιμότητα ‘000% % % lycos.com 301,1210,890,3 mad.gr/mad.tv 28910,81445,4331,2 mail.gr 823,0712,7361,3 mail.pathfinder.gr 1365,11063,9491,8 mail.yahoo.gr 82630,872427,040915,2 maxpower.gr 1134,2582,2110,4 megamarket.gr 371,4180,780,3 megatv.gr 1335,0572,1100,4 melodia.gr 772,9321,270,3 momad.gr 612,3250,950,2 multirama.gr 1064,0521,9210,8 myspace.com 2188,11535,7692,6 naftemporiki.gr 1937,21475,5702,6 oaed.gr 2148,0993,7230,8 oasa.gr 933,5391,5150,6

69 69 Επιστροφή στα περιεχόμενα Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά) ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( ) Μέση Μηνιαία Επισκεψιμότητα Μέση Εβδομαδιαία Επισκεψιμότητα Μέση Ημερήσια Επισκεψιμότητα ‘000% % % odeon.gr 1104,1461,770,2 olympiakos.org 2599,71626,0491,8 olympicairlines.com 1626,1471,7110,4 opap.gr 2529,41656,2532,0 ote.gr 2378,81184,4331,2 otenet.gr 54320,233812,61355,0 oteshop.gr 893,3391,580,3 pao.gr/trifili.gr 1887,01104,1271,0 parliament.gr 973,6431,6100,4 Pathfinder.gr 2208,21435,3471,7 pireausbank.gr/winbank.gr 1335,0772,9281,1 plaisio.gr 52219,52589,6793,0 shop21.gr 1013,8481,8120,4 skai.gr 1716,4973,6331,2 skywalker.gr 903,4421,6100,4

70 70 Επιστροφή στα περιεχόμενα Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά) ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( ) Μέση Μηνιαία Επισκεψιμότητα Μέση Εβδομαδιαία Επισκεψιμότητα Μέση Ημερήσια Επισκεψιμότητα ‘000% % % spaces.live.com 1816,71114,2471,8 sport.gr/sportline.gr 642,4431,6180,7 sport24.gr 1023,8813,0461,7 sport-fm.gr 1846,91415,3712,6 Sportime.gr 1887,01355,0622,3 Sportingbet.gr 431,6271,0100,4 stercinemas.gr 1043,9431,670,3 superfast.com 341,3120,430,1 supersport.gr 1756,51244,6491,8 ta-nea.gr 1194,4762,8230,9 taxisnet.gr 2148,0983,7281,0 tebe.gr 341,3150,640,1 tee.gr 1074,0612,3250,9 tellas.gr 1756,5662,5180,7 tovima.gr 1385,1772,9160,6

71 71 Επιστροφή στα περιεχόμενα Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά) ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( ) Μέση Μηνιαία Επισκεψιμότητα Μέση Εβδομαδιαία Επισκεψιμότητα Μέση Ημερήσια Επισκεψιμότητα ‘000% % % villagecinemas.gr 2639,8933,5210,8 vivodi.gr 1395,2572,170,3 vodafone.gr 1877,0883,3230,8 vodafone-shop.gr 702,6331,280,3 vodafonet.gr/panafonet.gr 1786,6913,430,9 wind.gr 1003,7481,890,3 xe.gr 2459,11043,9190,7 yahoo.com , ,062423,3 youtube.com 95335,674827,934212,8 ypepth.gr 36513,61897,1622,3 ypes.gr 1595,9582,2200,8 ypetho.gr 923,4421,6110,4 zoo.gr 2238,31415,3552,0 zooradio.gr 441,6271,050,2

72 72 •Η διείσδυσή του internet στην Ελλάδα ξεπερνά το 40% του καλυπτόμενου πληθυσμού και εξακολουθεί να αυξάνεται σε όλες ανεξαιρέτως τις υποομάδες κοινού •Εντυπωσιακό παραμένει το ποσοστό χρήσης του internet στις νεαρές ηλικίες, με σχεδόν 8 στους 10 έφηβους να δηλώνουν ότι το χρησιμοποιούν αυτό τον καιρό. Πολύ υψηλά ποσοστά χρήσης του διαδικτύου εμφανίζουν και οι ηλικίες & (71% & 55% αντίστοιχα). Διαρκώς αυξανόμενη (αλλά σε μικρότερο βαθμό) είναι η διείσδυση του διαδικτύου και στις μεγαλύτερες ηλικίες. •Οι νεαρές ηλικίες ετών, παρόλο που εμφανίζουν υψηλό βαθμό χρήσης, δεν χρησιμοποιούν το internet καθημερινά αλλά 1-3 φορές την εβδομάδα και το χρησιμοποιούν κυρίως από το σχολείο/ σχολή ή τα internet café. •Οι μεγαλύτερες ηλικίες (από 25 χρονών και άνω), χρησιμοποιούν το internet καθημερινά, με κύριους χώρους χρήσης το σπίτι και την εργασία. •Οι κύριοι λόγοι χρήσης του Internet είναι η αναζήτηση πληροφοριών για ψυχαγωγία/ διασκέδαση, επαγγελματικά θέματα & ειδήσεις και η ανταλλαγή Σύνοψη Ευρημάτων Επιστροφή στα περιεχόμενα


Κατέβασμα ppt "1 Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Παρουσίαση Αποτελεσμάτων."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google