Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Περίοδος : Σεπτέμβριος 2007 – Μάρτιος 2008

2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ WEB ID
ΧΡΗΣΗ ΙΝΤΕRNET : ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΧΡΗΣΤΩΝ INTERNET ΕΙΔΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΚΡΟΑΣΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΜΕΣΩ INTERNET ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΛΟΓΩ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ INTERNET ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ SITES: ΜΕΣΗ ΜΗΝΙΑΙΑ, ΜΕΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ, ΜΕΣΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΣΥΝΟΨΗ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ

3 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ WEB ID
Επιστροφή στα περιεχόμενα ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ WEB ID

4 Επιστροφή στα περιεχόμενα
Έρευνα WEB ID: Στόχος Η έρευνα WEB ID διεξάγεται από την εταιρία FOCUS BARI από το 1995 και από το 2007 διεξάγεται υπό την αιγίδα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας Η FOCUS BARI, μέσω της WEB ID, εκπροσωπεί την Ελλάδα στην ετήσια έκθεση αποτελεσμάτων για το INTERNET που εκδίδει σε παγκόσμιο επίπεδο η AG.MA INDUSTRY COMMITTEE Η FOCUS BARI είναι ενεργό μέλος του INTERNET ADVERTISING BUREAU HELLAS (IAB Hellas) και συμμετέχει στην Επιτροπή Μέτρησης Επισκεψιμότητας του Internet

5 Επιστροφή στα περιεχόμενα
Έρευνα WEB ID: Στόχος Η Έρευνα WEB ID, η off-line έρευνα της FOCUS BARI για το Internet, καταγράφει σε Πανελλήνιο επίπεδο και στις ηλικίες χρονών: ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ : Διείσδυση, αναλυτικές συνήθειες και λόγοι χρήσης Πρακτικές και απόψεις σε σχέση με το Internet ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΔΕΙΚΤΕΣ ΕΠΙΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ SITES: Μέση ημερήσια επισκεψιμότητα Μέση εβδομαδιαία επισκεψιμότητα Μέση μηνιαία και συνήθης επισκεψιμότητα Συνδυάζοντάς τα στοιχεία αυτά με αναλυτικές πληροφορίες για το δημογραφικό προφίλ των χρηστών του Internet, τις καταναλωτικές τους συνήθειες και στοιχεία τρόπου ζωής

6 Έρευνα WEB ID: Μεθοδολογία
Επιστροφή στα περιεχόμενα Η έρευνα γίνεται σε δύο στάδια: A’ στάδιο: Σκέλος Internet [& λοιπά ΜΜΕ1] Προσωπικές συνεντεύξεις (CAPI) Στα σπίτια των ερωτώμενων Μικρό % του δείγματος και σε εργασιακούς χώρους Τηλεφωνικές συνεντεύξεις (CATI) Στους ίδιους ερωτώμενους με το Α’ στάδιο Β’ στάδιο: Καταναλωτικές Συνήθειες / lifestyle Έναρξη & λήξη μία εβδομάδα μετά το Α’ στάδιο 1Τηλεθέαση Πανελλήνιων Καναλιών, Ακροαματικότητα ΡΦ, Αναγνωσιμότητα εντύπων, Κινηματογράφος, Κινητή Τηλεφωνία

7 Έρευνα WEB ID: Περίοδοι διεξαγωγής / reporting
Επιστροφή στα περιεχόμενα H έρευνα διεξάγεται σε συνεχή / καθημερινή βάση (και Σαββατοκύριακα / αργίες) για 46 εβδομάδες το χρόνο, εξαιρώντας: 2 εβδομάδες το Πάσχα 2 εβδομάδες τον Αύγουστο (περίοδος 15αύγουστου) 2 εβδομάδες τα Χριστούγεννα Στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη η έρευνα διεξάγεται καθημερινά ενώ η υπόλοιπη Ελλάδα καλύπτεται με επαναληπτικές (2 ή 3) εβδομαδιαίες επισκέψεις σε κάθε νομό ανά κύμα Τα αποτελέσματα εκδίδονται 4 φορές το χρόνο (Ιανουάριος, Απρίλιος, Ιούλιος, Οκτώβριος) και αφορούν για κάθε μία από τις δύο περιόδους, το πρώτο μισό και το σύνολο του κύματος: Σεπτέμβριος – Μάρτιος Μάρτιος – Σεπτέμβριος

8 Έρευνα WEB ID: Καλυπτόμενος πληθυσμός
Επιστροφή στα περιεχόμενα Έρευνα WEB ID: Καλυπτόμενος πληθυσμός Η έρευνα καλύπτει, τις ηλικίες χρονών, μόνιμους κατοίκους των περιοχών: Μέγεθος καλυπτόμενου πληθυσμού (ΕΣΥΕ 2001): άτομα Νομού Αττικής Νομού Θεσσαλονίκης Λοιπής Ηπειρωτικής Ελλάδος και Κρήτης: Η πρωτεύουσα και τα αστικά κέντρα κάθε νομού Οι λοιπές αστικές και αγροτικές περιοχές που βρίσκονται σε ακτίνα 25χλμ από την πρωτεύουσα / τα αστικά κέντρα κατοίκων ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΙΟΝΙΟΥ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ & ΑΙΓΙΝΑΣ

9 Έρευνα WEB ID: Μέγεθος και κατανομή δείγματος
Επιστροφή στα περιεχόμενα Έρευνα WEB ID: Μέγεθος και κατανομή δείγματος Το συνολικό μέγεθος δείγματος ανά κύμα της έρευνας για το σκέλος της αναγνωσιμότητας είναι άτομα με την ακόλουθη κατανομή ως προς γεωγραφική περιοχή: Μέγεθος Δείγματος % Κατανομή πληθυσμού Νομός Αττικής 4.400 44,0 44,4% Νομός Θεσσαλονίκης 1.904 19,0 12,5% Βόρεια Ελλάδα 1.176 11,8 14,8% Κεντρική Ελλάδα 1.344 13,4 14,3% Νότια Ελλάδα 14,0% Σύνολο 10.000 100,0 100,0% Η κατανομή ως προς φύλο και ηλικία μέσα σε κάθε γεωγραφική περιοχή και αστικότητα (νομοί Βορείου – Κεντρικής – Νοτίου Ελλάδος) είναι αναλογική του προφίλ του αντίστοιχου πληθυσμού Το μέγεθος δείγματος για το σκέλος των καταναλωτικών συνηθειών / lifestyles (β’ στάδιο) είναι ανά κύμα περίπου το 60% του αρχικού δείγματος, με αντίστοιχη με το αρχικό δείγμα κατανομή

10 Έρευνα WEB ID: Δειγματοληψία
Επιστροφή στα περιεχόμενα Έρευνα WEB ID: Δειγματοληψία Στρωματοποιημένη με quotas ως προς φύλο και ηλικία για την επιλογή του ερωτώμενου και τυχαία επιλογή σημείων εκκίνησης1 σε κάθε στρώμα και υπο-περιοχή. Ως ξεχωριστά στρώματα και υποστρώματα διακρίνονται: Στρώματα Υπο-στρώματα Νομός Αττικής 6 ευρύτερες γεωγραφικές περιοχές Νομός Θεσσαλονίκης 5 ευρύτερες γεωγραφικές περιοχές Βόρεια Ελλάδα Μέσα σε κάθε νομό: Αστικά κατοίκων και άνω Αγροτικά κάτω των κατοίκων Κεντρική Ελλάδα Νότια Ελλάδα Κάθε υπόστρωμα συμμετέχει στο δείγμα αναλογικά βάσει πληθυσμού 1 Για τα αστικά : Ως σημεία εκκίνησης ορίζονται οι συμβολές δύο δρόμων με βάση τους επίσημους χάρτες κάθε περιοχής. Όλα τα σημεία εκκίνησης έχουν αριθμηθεί και η επιλογή τους γίνεται με τυχαίο σημείο έναρξης και σταθερό βήμα ανάλογα με τον τελικό στόχο δείγματος σε κάθε περιοχή-στρώμα Για τα λοιπά αστικά και τις αγροτικές περιοχές: η επιλογή τους γίνεται με τυχαίο τρόπο από αθροιστικούς πληθυσμιακούς πίνακες των περιοχών κάλυψης, τυχαίο σημείο έναρξης και σταθερό βήμα

11 Έρευνα WEB ID: Δειγματοληψία
Επιστροφή στα περιεχόμενα Έρευνα WEB ID: Δειγματοληψία Το δρομολόγιο που ακολουθείται για τις αστικές περιοχές: Το σημείο εκκίνησης (συγκεκριμένη γωνία του οικοδομικού τετραγώνου) είναι σημειωμένο στο χάρτη Ο ερευνητής, έχοντας γυρισμένη την πλάτη στη γωνία του τετραγώνου κινείται δεξιόστροφα «Κυκλώνει» το οικοδομικό τετράγωνο και όλους τους δρόμους που το περικλείουν Συνεχίζει στο επόμενο κατά αύξοντα αριθμό οικοδομικό τετράγωνο και δουλεύει με τον ίδιο τρόπο. Κάνει κρούση σε όλες τις πόρτες που θα συναντήσει στη διαδρομή του αλλά μετά από δεκτή κρούση αφήνει μία πόρτα Σε πολύ-όροφα κτίρια, ξεκινάει από τον τελευταίο όροφο και προχωρά από αριστερά προς τα δεξιά 52 53 54 55 56 57 58

12 Έρευνα WEB ID: Δειγματοληψία
Επιστροφή στα περιεχόμενα Έρευνα WEB ID: Δειγματοληψία Το δρομολόγιο που ακολουθείται για τις αγροτικές περιοχές: Το σημείο εκκίνησης είναι ο πρώτος δρόμος αριστερά από το Ιερό της Κεντρικής εκκλησίας του χωριού ή από την Κεντρική πλατεία του χωριού με όλα τα ενδιάμεσα στενά / σπίτια που αυτός μπορεί να έχει Μετά από αυτόν συνεχίζει στον επόμενο δρόμο δεξιά και ούτω καθεξής Σε όλα τα σημεία εκκίνησης γίνεται μία επίσκεψη με εξαίρεση την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη όπου γίνεται επανεπίσκεψη σε διαφορετική εβδομάδα και ημέρα με επαναληπτικές κρούσεις στις απουσίες και αρνήσεις 1Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ 10 Χ 2Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ Χ X Χ X X X

13 Έρευνα WEB ID: Στάθμιση
Επιστροφή στα περιεχόμενα Έρευνα WEB ID: Στάθμιση Κατά την επεξεργασία των αποτελεσμάτων και για την εξομάλυνση αποκλίσεων του δείγματος από τις αναλογίες του πραγματικού πληθυσμού, το δείγμα σταθμίζεται με βάση τα στοιχεία απογραφής πληθυσμού της ΕΣΥΕ (2001) ως εξής: Φύλο Χ ηλικία για κάθε μία από τις 6 γεωγραφικές περιοχές (υπο-στρώματα) Νομός Αττικής Αντίστοιχα για κάθε μία από τις 5 γεωγραφικές περιοχές του Νομού Νομός Θεσσαλονίκης Φύλο Χ ηλικία Χ αστικότητα χωριστά για Βόρεια – Κεντρική – Νότια Ελλάδα Περιφέρεια

14 Έρευνα WEB ID: Διαδικασία / Σημεία Διερεύνησης
Επιστροφή στα περιεχόμενα Έρευνα WEB ID: Διαδικασία / Σημεία Διερεύνησης ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ: ΧΡΗΣΗ – ΧΩΡΟΣ ΧΡΗΣΗΣ – ΕΙΔΟΣ Η/Υ ΑΝΑ ΧΩΡΟ ΧΡΗΣΗΣ (ΣΠΙΤΙ / ΔΟΥΛΕΙΑ) ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ INTERNET: ΧΡΗΣΤΕΣ – POTENTIAL ΧΡΗΣΤΕΣ – ΜΗ ΧΡΗΣΤΕΣ (ΚΑΙ ΛΟΓΟΙ ΜΗ ΧΡΗΣΗΣ) ΧΡΗΣΤΕΣ ΙΝΤΕRNET (ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 30 ΗΜΕΡΕΣ): ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ: Χώρος Συχνότητα Διάρκεια Καθημερινές vs ΣΚ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ: Λόγοι χρήσης Επισκεψιμότητα sites Αγορές μέσω Internet Ακρόαση ΡΦ μέσω Internet ATTITUDES: Σε σχέση με το χρόνο που αφιερώνεται σε άλλα ΜΜΕ Σε σχέση με τις αγορές μέσω internet ΟΙΚΙΑΚΗ ΧΡΗΣΗ: Είδος σύνδεσης Service provider

15 Έρευνα WEB ID: Σημεία Διερεύνησης
Επιστροφή στα περιεχόμενα Έρευνα WEB ID: Σημεία Διερεύνησης Για το σύνολο των sites που εξετάζει η έρευνα, ήτοι: SITES ISP’s:  9 ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ:  27 ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ:  4 ΑΓΓΕΛΙΩΝ:  5 ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ:  15 ΕΞΟΔΟΥ / LIFESTYLE:  18 SEARCH ENGINES:  6 ΤΡΑΠΕΖΩΝ:  12 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ:  6 MAIL:  6 ΑΓΟΡΩΝ:  17 ΑΘΛΗΤΙΚΑ:  12 ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ:  6 ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ:  8 Παρουσιάζονται οθόνες με τα λογότυπα τους (έγχρωμα) και καταγράφονται εκείνα που ο ερωτώμενος έχει επισκεφτεί στους τελευταίους 6 μήνες (Αρχική ερώτηση – «φίλτρο»)

16 Έρευνα WEB ID: Σημεία Διερεύνησης
Επιστροφή στα περιεχόμενα Έρευνα WEB ID: Σημεία Διερεύνησης Για κάθε ένα από τα sites που θα αναφερθούν στην ερώτηση – «φίλτρο» (που ο ερωτώμενος έχει επισκεφτεί στους τελ. 6 μήνες): Ερώτηση από την οποία προκύπτει: ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΗΜΕΡΑ: Επίσκεψη του site «χθες» ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ: Επίσκεψη του site «τις τελευταίες 7 ημέρες» ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΜΗΝΑ: Επίσκεψη του site «τις τελευταίες 30 ημέρες» Τελευταία φορά που το επισκέφτηκαν Επίσης εξετάζεται ποια είναι τα sites εκείνα που ο ερωτώμενος επισκέπτεται συνήθως / πιο συχνά

17 Έρευνα WEB ID: Σημεία Διερεύνησης
Επιστροφή στα περιεχόμενα Έρευνα WEB ID: Σημεία Διερεύνησης Αγορές Μέσω Internet… Προϊόντα / υπηρεσίες για τα οποία έχουν πάρει πληροφορίες Προϊόντα υπηρεσίες τα οποία έχουν αγοράσει μέσω Internet Για μία ευρεία γκάμα προϊοντικών κατηγοριών / υπηρεσιών: Hardware / software Λουλούδια / είδη δώρων Προϊόντα ΣΜ / FMCG Computer / console games Ρούχα / αξεσουάρ Ηλεκτρικά είδη Κινητή τηλεφωνία Προϊόντα / υπηρεσίες υγείας & ομορφιάς Αυτοκίνητα / μηχανές / ανταλλακτικά Βιβλία Ξενοδοχεία / διακοπές Έπιπλα γραφείου Μουσική / Ταινίες Εισιτήρια αεροπορικά / ακτοπλοϊκά Τραπεζικά / επενδυτικά / ασφαλιστικά Gadget / μικροαντικείμενα Εισιτήρια για εκδηλώσεις / cinema Ακίνητα / Κατοικίες

18 Έρευνα WEB ID: Ορολογία
Επιστροφή στα περιεχόμενα Έρευνα WEB ID: Ορολογία % του κοινού που χρησιμοποιεί αυτόν τον καιρό το Internet για οποιοδήποτε λόγο ( , sites κλπ), σε οποιοδήποτε χώρο / με οποιονδήποτε τρόπο και,… Έχει κάνει χρήση στις τελευταίες 30 ημέρες Χρήστες Internet % των χρηστών του Internet που δηλώνουν ότι έχουν επισκεφτεί ένα site ανεξάρτητα από τη διάρκεια της επίσκεψης ή τον τρόπο με τον οποίο έγινε η επίσκεψη Επισκεψιμότητα

19 Έρευνα WEB ID: Άλλες πληροφορίες
Επιστροφή στα περιεχόμενα Έρευνα WEB ID: Άλλες πληροφορίες H έρευνα WEB ID περιλαμβάνει και άλλες πληροφορίες που μπορούν να συνδυαστούν με τα στοιχεία για τις συνήθειες χρήσης του Internet και επισκεψιμότητας των sites: ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ: ΑΠΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ CATI:  ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΛΛΩΝ ΜΜΕ: Τηλεόραση Ραδιόφωνο Αναγνωσιμότητα Περιοδικών και Εφημερίδων Κινηματογράφος  ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ / LIFESTYLES: Οινοπνευματώδη / Κάπνισμα Διασκέδαση Διακοπές / ταξίδια Άθληση / γυμναστική Σπορ / αθλήματα Τυχερά παιχνίδια Αυτοκίνητα / μηχανές Τραπεζικά / κάρτες ………….  ΚΑΤΟΧΗ ΚΑΙ ΠΡΟΘΕΣΗ ΚΑΤΟΧΗΣ ΚΙΝΗΤΟΥ  ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

20 Έρευνα WEB ID: Οργάνωση / έλεγχοι (ΣΕΔΕΑ / ΠΕΣΣ βάσει διεθνών IQCS)
Επιστροφή στα περιεχόμενα Έρευνα WEB ID: Οργάνωση / έλεγχοι Η οργάνωση της έρευνας γίνεται από τα γραφεία της FOCUS BARI στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Στην υλοποίησή της χρησιμοποιείται μόνιμη ομάδα ειδικά εκπαιδευμένων ερευνητών, 5 επιθεωρητές και 2 field managers. Οι έλεγχοι του fieldwork για τις προσωπικές συνεντεύξεις: Έλεγχοι μέσω συνοδείας ή / και επανεπισκέψεων από ελεγκτές Τηλεφωνικός έλεγχος Έλεγχος δρομολογίου με βάση τους αντίστοιχους χάρτες Οι έλεγχοι του fieldwork για τις τηλεφωνικές συνεντεύξεις περιλαμβάνουν συνακροάσεις από ελεγκτές την ώρα λήψης της συνέντευξης με παράλληλη θέαση της οθόνης του ερευνητή Παράλληλα: Έλεγχοι βάσει των field statistics από τους field managers Πολλαπλοί λογικοί έλεγχοι της ροής της συνέντευξης και της συνοχής των απαντήσεων α) ενσωματωμένοι στα ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια και β) στο στάδιο επεξεργασίας των αποτελεσμάτων Στις διαδικασίες και στα ποσοστά ελέγχων που γίνονται η FOCUS BARI τηρεί τα υψηλότερα standards από τα επιβαλλόμενα του κλάδου (ΣΕΔΕΑ / ΠΕΣΣ βάσει διεθνών IQCS)

21 Έρευνα WEB ID : Παράδοση αποτελεσμάτων
Επιστροφή στα περιεχόμενα Έρευνα WEB ID : Παράδοση αποτελεσμάτων Τα αποτελέσματα της έρευνας από κάθε κύμα δίνονται: Σε ειδικό στατιστικό πρόγραμμα (software WEB ID) Σε μορφή Ηλεκτρονικού Report (περιβάλλον Acrobat 5.0) Επιλογή target group βάσει δημογραφικών ή / και άλλων χαρακτηριστικών και,… Δημιουργία πινάκων με τους βασικούς δείκτες επισκεψιμότητας ή,… Με άλλα θέματα που περιλαμβάνονται στην έρευνα (κατανάλωση ΜΜΕ, καταναλωτικές συνήθειες, ..) Στη μέση κάθε κύματος (για 11 ή 12 εβδομάδες fieldwork και με το μισό δείγμα) Με την ολοκλήρωση κάθε κύματος (full report)

22 Κανονισμοί ένταξης ενός site στην έρευνα
Επιστροφή στα περιεχόμενα Κανονισμοί ένταξης ενός site στην έρευνα Η ένταξη ενός site στην έρευνα γίνεται πάντα ημέρα Τρίτη που ξεκινάει καινούργια εβδομάδα της έρευνας Προϋπόθεση για την ένταξη ενός site στην έρευνα είναι η έγκαιρη (τουλάχιστον δύο εβδομάδες νωρίτερα) ενημέρωση της «FOCUS BARI» και η αποστολή του σχετικού λογοτύπου Ένα νέο site, μπορεί να ενταχθεί και να αρχίσει να εξετάζεται στην έρευνα από τη στιγμή που έχει περάσει διάστημα 7 ημερών από την ημερομηνία έναρξης κανονικής λειτουργίας του Σε καμία περίπτωση δεν εντάσσονται στην έρευνα πιλοτικά / δοκιμαστικά sites

23 Επιστροφή στα περιεχόμενα
Κανονισμοί για την εφαρμογή αλλαγών σε εξεταζόμενο site και την παρουσίαση ενός site στα αποτελέσματα Σε περίπτωση αλλαγής του λογοτύπου ή του περιεχομένου / θεματολογίας / «positioning» ενός site πρέπει να στέλνεται έγγραφη ενημέρωση στην «FOCUS BARI» προκειμένου η αλλαγή αυτή να εφαρμοστεί στην έρευνα. Στην περίπτωση αλλαγής του λογοτύπου θα πρέπει μαζί με την ενημέρωση να στέλνεται και το νέο λογότυπο Η ενημέρωση για την αλλαγή θα πρέπει να στέλνεται έγκαιρα (τουλάχιστον δύο εβδομάδες πριν την ημερομηνία εφαρμογής της) Για να παρουσιαστεί ένα site στα αποτελέσματα θα πρέπει να έχει συγκεντρώσει τουλάχιστον 60 αστάθμιστες αναφορές στην ερώτηση για την επισκεψιμότητα στους τελευταίους 6 μήνες

24 ΧΡΗΣΗ INTERNET: ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ
Επιστροφή στα περιεχόμενα ΧΡΗΣΗ INTERNET: ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ

25 Εξέλιξη Χρηστών Internet
Επιστροφή στα περιεχόμενα Εξέλιξη Χρηστών Internet % Χρήστες Internet* Δυνητικοί Χρήστες** Αδιάφοροι Δε γνωρίζουν το Internet ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 13-70 * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ **ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΠΟΛΥ/ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΠΟMΕΝΟΥΣ 6 ΜΗΝΕΣ

26 Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Φύλο - Άνδρες
Επιστροφή στα περιεχόμενα Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Φύλο - Άνδρες % ΒΑΣΗ: ΑΝΤΡΕΣ 13-70 * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ

27 Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Φύλο - Γυναίκες
Επιστροφή στα περιεχόμενα Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Φύλο - Γυναίκες % ΒΑΣΗ: ΓΥΝΑΙΚΕΣ 13-70 * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ

28 Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Ηλικία – 13-17
Επιστροφή στα περιεχόμενα Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Ηλικία – 13-17 % ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 13-17 * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ

29 Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Ηλικία – 18-24
Επιστροφή στα περιεχόμενα Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Ηλικία – 18-24 % ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 18-24 * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ

30 Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Ηλικία – 25-34
Επιστροφή στα περιεχόμενα Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Ηλικία – 25-34 % ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 25-34 * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ

31 Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Ηλικία – 35-44
Επιστροφή στα περιεχόμενα Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Ηλικία – 35-44 % ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 35-44 * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ

32 Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Ηλικία – 45-54
Επιστροφή στα περιεχόμενα Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Ηλικία – 45-54 % ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 45-54 * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ

33 Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Ηλικία – 55-70
Επιστροφή στα περιεχόμενα Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Ηλικία – 55-70 % ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 55-70 * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ

34 Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Περιοχή – Ν. Αττικής
Επιστροφή στα περιεχόμενα Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Περιοχή – Ν. Αττικής % ΒΑΣΗ: Ν.ΑΤΤΙΚΗΣ * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ

35 Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Περιοχή – Ν. Θεσσαλονίκης
Επιστροφή στα περιεχόμενα Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Περιοχή – Ν. Θεσσαλονίκης % ΒΑΣΗ: ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ

36 Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Περιοχή - Περιφέρεια
Επιστροφή στα περιεχόμενα Εξέλιξη Χρηστών Internet* ως προς Περιοχή - Περιφέρεια % ΒΑΣΗ: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ * ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ

37 ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET (Τελευταίες 30 Ημέρες)
Επιστροφή στα περιεχόμενα ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET (Τελευταίες 30 Ημέρες)

38 Τωρινοί Χρήστες Internet - Διείσδυση Χρήσης
Επιστροφή στα περιεχόμενα Τωρινοί Χρήστες Internet - Διείσδυση Χρήσης ΑΝΔΡΕΣ : ΣΥΝΟΛΟ: ΓΥΝΑΙΚΕΣ : Τωρινοί Χρήστες Internet (Τελευταία φορά τις τελευταίες 30 ημέρες) ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 13-70

39 Τωρινοί Χρήστες Internet - Διείσδυση Χρήσης
Επιστροφή στα περιεχόμενα Τωρινοί Χρήστες Internet - Διείσδυση Χρήσης Ηλικία % (2.681) (384) (639) (733) (500) (289) (136) * ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΕ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΑΦΟΡΟΥΝ ‘000 ΑΤΟΜΑ ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 13-70

40 Τωρινοί Χρήστες Internet - Διείσδυση Χρήσης
Επιστροφή στα περιεχόμενα Τωρινοί Χρήστες Internet - Διείσδυση Χρήσης Περιοχή % (2.681) (1.541) (348) (863) (266) (273) (324) * ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΕ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΑΦΟΡΟΥΝ ‘000 ΑΤΟΜΑ ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 13-70

41 Τωρινοί Χρήστες Internet - Διείσδυση Χρήσης
Επιστροφή στα περιεχόμενα Τωρινοί Χρήστες Internet - Διείσδυση Χρήσης Τάξη-μόρφωση % (2.681) (789) (362) (748) (783) (1.592) (589) (500) * ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΕ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΑΦΟΡΟΥΝ ‘000 ΑΤΟΜΑ ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 13-70

42 Προφίλ Τωρινών Χρηστών Internet
Επιστροφή στα περιεχόμενα Προφίλ Τωρινών Χρηστών Internet % ΦΥΛΟ ΗΛΙΚΙΑ ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

43 Προφίλ Τωρινών Χρηστών Internet
Επιστροφή στα περιεχόμενα Προφίλ Τωρινών Χρηστών Internet % Κ/Ο ΤΑΞΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

44 Προφίλ Τωρινών Χρηστών Internet
Επιστροφή στα περιεχόμενα Προφίλ Τωρινών Χρηστών Internet % ΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

45 ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΡΙΝΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ INTERNET
Επιστροφή στα περιεχόμενα ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΡΙΝΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ INTERNET

46 Χώρος Χρήσης Internet % Επιστροφή στα περιεχόμενα

47 Χώρος Χρήσης Internet (μερίδια)
Επιστροφή στα περιεχόμενα Χώρος Χρήσης Internet (μερίδια) % ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

48 Συχνότητα Χρήσης Internet
Επιστροφή στα περιεχόμενα Συχνότητα Χρήσης Internet % ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

49 Διάρκεια Χρήσης Internet (για κάθε φορά σύνδεσης)
Επιστροφή στα περιεχόμενα Διάρκεια Χρήσης Internet (για κάθε φορά σύνδεσης) % 74,9% ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

50 Διάρκεια Χρήσης Internet (για κάθε φορά σύνδεσης)
Επιστροφή στα περιεχόμενα Διάρκεια Χρήσης Internet (για κάθε φορά σύνδεσης) % ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

51 Κύριοι Λόγοι Χρήσης Internet : Αναζήτηση Πληροφοριών για….
Επιστροφή στα περιεχόμενα Κύριοι Λόγοι Χρήσης Internet : Αναζήτηση Πληροφοριών για…. % ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

52 Κύριοι Λόγοι Χρήσης Internet : Επικοινωνία
Επιστροφή στα περιεχόμενα Κύριοι Λόγοι Χρήσης Internet : Επικοινωνία % ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

53 Επιστροφή στα περιεχόμενα
Προϊόντα/Υπηρεσίες για τα οποία έχουν ενημερωθεί μέσω Internet (έστω για μία φορά) % Τουλ.1 Προϊόν/ Υπηρεσία Ρούχα/ Αξεσουάρ Μουσική/ Ταινίες/ DVD Τραπεζικά Προϊόντα/ Υπηρεσίες Ξενοδοχεία/ Διακοπές Είδη Σπιτιού/ Ηλεκτρικά Είδη Αεροπορικά/ Ακτοπλοϊκά Εισιτήρια Gadget/ Μικροαντικείμενα Βιβλία Προϊόντα & Υπηρεσίες Υγείας & Ομορφιάς Κινητή Τηλεφωνία Ακίνητα/ Κατοικίες/ Επαγγελματική Στέγη Computer Software Έπιπλα Γραφείου Αυτοκίνητα/ Μηχανές/ Ανταλλακτικά Επενδυτικά Προϊόντα Computer Hardware Λουλούδια/ Είδη Δώρων Εισιτήρια για Εκδηλώσεις Ασφαλιστικά Προϊόντα & Υπηρεσίες Παιχνίδια για Computer Προϊόντα Σουπερμάρκετ ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

54 Αγορά Προϊόντων / Υπηρεσιών μέσω Internet : TOP 10
Επιστροφή στα περιεχόμενα Αγορά Προϊόντων / Υπηρεσιών μέσω Internet : TOP 10 % Τουλ.1 Προϊόν/ Υπηρεσία Αεροπορικά/ Ακτοπλοϊκά Εισιτήρια Computer Hardware Βιβλία Computer Software Ξενοδοχεία/ Διακοπές Μουσική/ Ταινίες/ DVD Ρούχα/ Αξεσουάρ Εισιτήρια για Εκδηλώσεις Gadgets/ Μικροαντικείμενα Είδη Σπιτιού/ Ηλεκτρικά Είδη ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

55 ΕΙΔΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Επιστροφή στα περιεχόμενα ΕΙΔΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

56 Είδος σύνδεσης στο σπίτι
Επιστροφή στα περιεχόμενα Είδος σύνδεσης στο σπίτι % ΒΑΣΗ: ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ( )

57 Η Αύξηση της πρόσβασης μέσω ADSL
% Σε ‘000 (225) (316) (577) (801) (1.101) ΒΑΣΗ: ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ INTERNET ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ( )

58 ΑΚΡΟΑΣΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΜΕΣΩ INTERNET
Επιστροφή στα περιεχόμενα ΑΚΡΟΑΣΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΜΕΣΩ INTERNET

59 Ακρόαση Ραδιοφώνου μέσω Internet
Επιστροφή στα περιεχόμενα Ακρόαση Ραδιοφώνου μέσω Internet % ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

60 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΛΟΓΩ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ INTERNET
Επιστροφή στα περιεχόμενα ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΛΟΓΩ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ INTERNET

61 Επιστροφή στα περιεχόμενα
Δραστηριότητες που περιορίστηκαν (αρκετά/σχεδόν εντελώς) λόγω χρήσης του Internet 13-17 18-24 25-34 ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ TV ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΑΚΡΟΑΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, Ρ/Φ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΑΓΟΡΕΣ/ ΨΩΝΙΑ ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

62 Επιστροφή στα περιεχόμενα
Δραστηριότητες που περιορίστηκαν (αρκετά/σχεδόν εντελώς) λόγω χρήσης του Internet 35-44 45-54 55-70 ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ TV ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΑΚΡΟΑΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, Ρ/Φ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΑΓΟΡΕΣ/ ΨΩΝΙΑ ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

63 Επιστροφή στα περιεχόμενα
ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ SITES

64 Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά)
Επιστροφή στα περιεχόμενα Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά) Μέση Μηνιαία Επισκεψιμότητα Μέση Εβδομαδιαία Επισκεψιμότητα Μέση Ημερήσια Επισκεψιμότητα ‘000 % adecco.gr 23 0,9 10 0,4 4 0,1 aegeanair.gr 274 10,2 98 3,7 20 0,8 aek.gr 132 4,9 88 3,3 27 1,0 aia.gr 56 2,1 8 0,3 airtickets.gr 138 5,1 49 1,8 14 0,5 alpha.gr 164 6,1 89 31 1,1 alpha989.gr 73 2,7 34 1,3 9 altavista.com 119 4,4 76 2,8 21 altectelecoms.gr 103 3,8 51 1,9 11 amazon.com 142 5,3 67 2,5 18 0,7 ams.gr 41 1,5 26 antenna.gr 96 3,6 40 asep.gr 368 13,7 195 7,3 50 athensvoice.gr 71 2,6 32 1,2 0,2 athinorama.gr 268 128 4,8 38 1,4 autotriti.gr 158 5,9 25 ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

65 Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά)
Επιστροφή στα περιεχόμενα Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά) Μέση Μηνιαία Επισκεψιμότητα Μέση Εβδομαδιαία Επισκεψιμότητα Μέση Ημερήσια Επισκεψιμότητα ‘000 % bbc.com/bbc.uk.com 168 6,3 97 3,6 31 1,2 bestradio.gr 78 2,9 49 1,8 16 0,6 betandwin.com 93 3,5 59 2,2 26 1,0 betoto.com 61 2,3 44 1,6 13 0,5 blogger.com 77 52 1,9 25 0,9 cine.gr 63 28 1,1 5 0,2 cnn.com 184 6,9 106 4,0 30 contra.gr 154 5,7 124 4,6 69 2,6 cosmopolitan.gr 53 2,0 17 4 cosmote.gr 130 4,8 diakopes.gr 87 3,2 6 easyjet.com 127 4,7 ebay.com 261 9,8 134 5,0 e-germanos.gr 82 3,1 35 1,3 8 0,3 e-go.gr 123 76 2,8 29 ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

66 Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά)
Επιστροφή στα περιεχόμενα Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά) Μέση Μηνιαία Επισκεψιμότητα Μέση Εβδομαδιαία Επισκεψιμότητα Μέση Ημερήσια Επισκεψιμότητα ‘000 % 883villagefm.com 90 3,3 39 1,5 9 0,3 emporiki.gr 73 2,7 40 17 0,6 enet.gr 122 4,5 88 30 1,1 ert.gr 196 7,3 107 4,0 33 1,2 e-shop.gr 461 17,2 208 7,8 70 2,6 ethniki.gr/nbg.gr 149 5,5 81 3,0 27 1,0 ethnos.gr 144 5,4 86 3,2 28 eurobank.gr 155 5,8 31 exodos.gr 154 5,7 67 2,5 14 0,5 facebook.com 125 4,7 91 3,4 47 1,8 flash.gr 193 7,2 117 4,4 44 1,7 flickr.com 34 1,3 10 0,4 forthnet.gr 424 15,8 232 8,6 84 3,1 4troxoi.gr 136 5,1 58 2,2 15 gmail.com 344 12,8 297 11,1 180 6,7 ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

67 Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά)
Επιστροφή στα περιεχόμενα Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά) Μέση Μηνιαία Επισκεψιμότητα Μέση Εβδομαδιαία Επισκεψιμότητα Μέση Ημερήσια Επισκεψιμότητα ‘000 % google.com 2462 91,8 2120 79,1 1132 42,2 hellenicseaways.gr 49 1,8 19 0,7 6 0,2 hi5.com 261 9,7 201 7,5 103 3,8 hol.gr 167 6,2 88 3,3 33 1,2 hotmail.com 463 17,3 417 15,6 264 9,8 ika.gr 197 7,3 89 21 0,8 imerisia.gr 68 2,5 47 14 0,5 in.gr 1203 44,9 912 34,0 400 14,9 inmail.gr 251 9,4 215 8,0 101 isotimia.gr 36 1,3 25 0,9 11 0,4 kariera.gr 136 5,1 54 2,0 12 kathimerini.gr 152 5,7 100 3,7 kep.gov.gr 207 7,7 77 2,9 13 lampsifm.com 51 1,9 23 9 0,3 live.com/msn.com 395 14,7 342 12,7 ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

68 Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά)
Επιστροφή στα περιεχόμενα Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά) Μέση Μηνιαία Επισκεψιμότητα Μέση Εβδομαδιαία Επισκεψιμότητα Μέση Ημερήσια Επισκεψιμότητα ‘000 % lycos.com 30 1,1 21 0,8 9 0,3 mad.gr/mad.tv 289 10,8 144 5,4 33 1,2 mail.gr 82 3,0 71 2,7 36 1,3 mail.pathfinder.gr 136 5,1 106 3,9 49 1,8 mail.yahoo.gr 826 30,8 724 27,0 409 15,2 maxpower.gr 113 4,2 58 2,2 11 0,4 megamarket.gr 37 1,4 18 0,7 8 megatv.gr 133 5,0 57 2,1 10 melodia.gr 77 2,9 32 7 momad.gr 61 2,3 25 0,9 5 0,2 multirama.gr 4,0 52 1,9 myspace.com 218 8,1 153 5,7 69 2,6 naftemporiki.gr 193 7,2 147 5,5 70 oaed.gr 214 8,0 99 3,7 23 oasa.gr 93 3,5 39 1,5 15 0,6 ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

69 Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά)
Επιστροφή στα περιεχόμενα Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά) Μέση Μηνιαία Επισκεψιμότητα Μέση Εβδομαδιαία Επισκεψιμότητα Μέση Ημερήσια Επισκεψιμότητα ‘000 % odeon.gr 110 4,1 46 1,7 7 0,2 olympiakos.org 259 9,7 162 6,0 49 1,8 olympicairlines.com 6,1 47 11 0,4 opap.gr 252 9,4 165 6,2 53 2,0 ote.gr 237 8,8 118 4,4 33 1,2 otenet.gr 543 20,2 338 12,6 135 5,0 oteshop.gr 89 3,3 39 1,5 8 0,3 pao.gr/trifili.gr 188 7,0 27 1,0 parliament.gr 97 3,6 43 1,6 10 Pathfinder.gr 220 8,2 143 5,3 pireausbank.gr/winbank.gr 133 77 2,9 28 1,1 plaisio.gr 522 19,5 258 9,6 79 3,0 shop21.gr 101 3,8 48 12 skai.gr 171 6,4 skywalker.gr 90 3,4 42 ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

70 Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά)
Επιστροφή στα περιεχόμενα Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά) Μέση Μηνιαία Επισκεψιμότητα Μέση Εβδομαδιαία Επισκεψιμότητα Μέση Ημερήσια Επισκεψιμότητα ‘000 % spaces.live.com 181 6,7 111 4,2 47 1,8 sport.gr/sportline.gr 64 2,4 43 1,6 18 0,7 sport24.gr 102 3,8 81 3,0 46 1,7 sport-fm.gr 184 6,9 141 5,3 71 2,6 Sportime.gr 188 7,0 135 5,0 62 2,3 Sportingbet.gr 27 1,0 10 0,4 stercinemas.gr 104 3,9 7 0,3 superfast.com 34 1,3 12 3 0,1 supersport.gr 175 6,5 124 4,6 49 ta-nea.gr 119 4,4 76 2,8 23 0,9 taxisnet.gr 214 8,0 98 3,7 28 tebe.gr 15 0,6 4 tee.gr 107 4,0 61 25 tellas.gr 66 2,5 tovima.gr 138 5,1 77 2,9 16 ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

71 Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά)
Επιστροφή στα περιεχόμενα Επισκεψιμότητα Sites (Αλφαβητικά) Μέση Μηνιαία Επισκεψιμότητα Μέση Εβδομαδιαία Επισκεψιμότητα Μέση Ημερήσια Επισκεψιμότητα ‘000 % villagecinemas.gr 263 9,8 93 3,5 21 0,8 vivodi.gr 139 5,2 57 2,1 7 0,3 vodafone.gr 187 7,0 88 3,3 23 vodafone-shop.gr 70 2,6 33 1,2 8 vodafonet.gr/panafonet.gr 178 6,6 91 3,4 3 0,9 wind.gr 100 3,7 48 1,8 9 xe.gr 245 9,1 104 3,9 19 0,7 yahoo.com 1687 62,9 1367 51,0 624 23,3 youtube.com 953 35,6 748 27,9 342 12,8 ypepth.gr 365 13,6 189 7,1 62 2,3 ypes.gr 159 5,9 58 2,2 20 ypetho.gr 92 42 1,6 11 0,4 zoo.gr 223 8,3 141 5,3 55 2,0 zooradio.gr 44 27 1,0 5 0,2 ΒΑΣΗ: ΤΩΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ INTERNET ( )

72 Επιστροφή στα περιεχόμενα
Σύνοψη Ευρημάτων Η διείσδυσή του internet στην Ελλάδα ξεπερνά το 40% του καλυπτόμενου πληθυσμού και εξακολουθεί να αυξάνεται σε όλες ανεξαιρέτως τις υποομάδες κοινού Εντυπωσιακό παραμένει το ποσοστό χρήσης του internet στις νεαρές ηλικίες, με σχεδόν 8 στους 10 έφηβους να δηλώνουν ότι το χρησιμοποιούν αυτό τον καιρό. Πολύ υψηλά ποσοστά χρήσης του διαδικτύου εμφανίζουν και οι ηλικίες & (71% & 55% αντίστοιχα). Διαρκώς αυξανόμενη (αλλά σε μικρότερο βαθμό) είναι η διείσδυση του διαδικτύου και στις μεγαλύτερες ηλικίες. Οι νεαρές ηλικίες ετών, παρόλο που εμφανίζουν υψηλό βαθμό χρήσης, δεν χρησιμοποιούν το internet καθημερινά αλλά 1-3 φορές την εβδομάδα και το χρησιμοποιούν κυρίως από το σχολείο/ σχολή ή τα internet café. Οι μεγαλύτερες ηλικίες (από 25 χρονών και άνω), χρησιμοποιούν το internet καθημερινά, με κύριους χώρους χρήσης το σπίτι και την εργασία. Οι κύριοι λόγοι χρήσης του Internet είναι η αναζήτηση πληροφοριών για ψυχαγωγία/ διασκέδαση, επαγγελματικά θέματα & ειδήσεις και η ανταλλαγή


Κατέβασμα ppt "Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google