Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Www.imagepro.gr. Μέχρι χθες • Η Τεχνολογία αφορούσε μια μειονότητα • Η Επικοινωνία ήταν ένας μονόλογος (TV, Radio, Print, emails, websites) • Η Εικόνα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Www.imagepro.gr. Μέχρι χθες • Η Τεχνολογία αφορούσε μια μειονότητα • Η Επικοινωνία ήταν ένας μονόλογος (TV, Radio, Print, emails, websites) • Η Εικόνα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2

3 Μέχρι χθες • Η Τεχνολογία αφορούσε μια μειονότητα • Η Επικοινωνία ήταν ένας μονόλογος (TV, Radio, Print, s, websites) • Η Εικόνα ήταν Φωτογραφίες • Το τηλέφωνο ήταν αναλογικό • Μιλούσαμε για Prime Time • Διαβάζαμε, βλέπαμε και ακούγαμε ότι μας έδιναν • Οι καταναλωτές ήταν Παθητικοί

4 • Η Τεχνολογία βρίσκεται στην τσέπη μας και είναι διαθέσιμη σε όλους • Η Επικοινωνία είναι online • Η Εικόνα είναι Φωτογραφίες και video υψηλής ευκρίνειας • Το τηλέφωνό μας τα έχει όλα • Οι καταναλωτές είναι Ενεργοί • Έχουμε iPod, Wi-Fi, mobile video, 3G networks, blogs, social media • Η Συμμετοχή στην Πληροφορία ξεπερνά την ΚατανάλωσηΣήμερα

5 To Win/Win γίνεται Learn/LearnΣήμερα

6

7 Τώρα επικοινωνούμε– one2many, one2few, one2one, many2many Consumer control & Engagement + - We, TheMedia MANY-2-MANY Social Media My Media Personal Media ONE-2-ONE Niche Media Segmented Media ONE-2-FEW Mainstream Media Mass Media ONE-2-MANY Time Άλλαξαν τα media

8 Εται ρεία

9  Καταναλώνει πληροφορίες και μαθαίνει μέσω του διαδικτύου όπου κι αν βρίσκεται!  Παίρνει αποφάσεις 24/7 και επηρεάζεται από το διαδίκτυο και ειδικά από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης  Ενημερώνεται για νέα προϊόντα από τα διάφορα διαθέσιμα δίκτυα  Έχει «μπουχτίσει» από μηνύματα πωλήσεων  Εμπιστεύεται τους φίλους του  Χρειάζεται λύσεις εδώ και τώρα  Επιθυμεί συζήτηση με το brand και όχι μονόδρομη επικοινωνία  Αναμένει από το brand να είναι εκεί, που είναι κι αυτός Άλλαξε ο καταναλωτής

10 Άλλαξε ο καταναλωτής

11 Δεν ζει πλέον ΕΔΩ Ζει πλέον ΕΔΩ Άλλαξε ο καταναλωτής

12 … οι άνθρωποι άδραξαν την ευκαιρία να συμμετέχουν και επίσης να επηρεάζουν ο ένας τον άλλο μέσω του Διαλόγου Με την εμφάνιση των Νέων Μέσων…

13 Για μια ακόμη φορά οι άνθρωποι δημιουργούν μικρές Κοινότητες …και συζητούν για τα Nέα και τα Brands... αναζητώντας λύσεις

14

15 ... να φέρουμε … να εκτεθούμε … να ακούμε... να συμμετέχουμε στο διάλογο...να μάθουμε το Κάτω... Πάνω; εκεί που βρίσκεται ο καταναλωτής; αντί να προωθούμε; αντί να σχεδιάζουμε καμπάνιες; για το m- και το s-commerce; Πόσο έτοιμοι είμαστε;

16

17 Ο Διάλογος ξεκίνησε

18

19 Πωλήσεις = Απόφαση Απόφαση = Πληροφορία Πληροφορία = Διάλογος Ενδιαφέρον = Περιεχόμενο Διάλογος = Ενδιαφέρον

20 Θα αφήνατε το μαγαζί σας έτσι;

21 Θα αφήνατε έτσι τη διαφήμισή σας; Title title title Ionion ionionionion ionion ion ion ionionio nion ionion ionion ionio ion ion ionionion ionion ionionion ionionion ionionion ionion ionion ionion ionionion IONIONIONIONION Ionion ionio ionion ion io io ionionionion io I on ionion ionion ion. Ionion ionionionion ionion ion ion ionionio nion ionion ionion ionio ion ion ionionion ionion

22 Ή το website σας; Home Selection1 Selection2 Selection 3 Selection 4 Selection 5 Selection1 Selection2 Ionion ionionionion ionion ion ion ionionio nion ionion ionion ionio ion ion ionionion ionion ionionion ionionion ionionion ionion ionion ionion ionionion IONIONIONIONION Ionion ionio ionion ion io io ionionionion io I on ionion ionion ion. Ionionion ιον ιονιονιον ιονιον ιονιον ιονιονιονιον ιο ιο ιο ιονιονιον ιονθιον ιονιονιονιονιονιον ιονιονθιονιον ιονιονιον ιον ιονιον. Ionion ionio ionion ion io io ionionionion io I on ionion ionion ion.

23 ΤοΠεριεχόμενοπροσελκύειτοενδιαφέρον

24 ΤοΠεριεχόμενοδημιουργείτοΔιάλογο

25 … είναι η κατανόηση του τι θέλουν να ξέρουν οι καταναλωτές, οι πελάτες, η δημιουργία και η διανομή του Περιεχόμενοis

26 … περιγράφει μια ιστορία … μοιράζεται αναμνήσεις … απαντά ερωτήσεις … εμπνέει και κινητοποιεί … πληροφορεί και βοηθά στη λήψη απόφασης … δημιουργεί εικόνα … βελτιώνει την Πίστη … χτίζει Εμπιστοσύνη Περιεχόμενο

27 Video Photos Graphics Animation Multimedia Data & text Articles & links Tags & metadata Περιεχόμενοis

28 Content is the King! Long LiveThe King!

29 7 Χρυσοί Κανόνες

30 1. Σχεδιάζουμε μακροπρόθεσμα

31 2. Ξεχνάμε τα Δημογραφικά

32 3. Είμαστε χρήσιμοι

33 4. Το Περιεχόμενο είναι ο Βασιληάς

34 5. Μοιραζόμαστε για να διαδοθεί

35 6. Είμαστε Ελκυστικοί

36 7. Μετράμε τα πάντα

37 On Line Compatibility Due Diligence On Line Compatibility Due Diligence Communication Strategy Communication Strategy Digital Check Content Strategy Content Strategy Content Production Search Engine Optimization Audit Search Engine Optimization Audit Site SEO Copywriting Site SEO Copywriting Social Media Accounts Activation Social Media Accounts Activation Social Media Administration Training Social Media Administration Training On Line Reputation Monitor & Management On Line Reputation Monitor & Management Content Strategy Content Strategy On Line Compatibility Due Diligence On Line Compatibility Due Diligence Content Production Digital Check On Line Reputation Reporting & Management On Line Reputation Reporting & Management Site SEO Copywriting Site SEO Copywriting Communication Strategy Communication Strategy Social Media Accounts Activation Social Media Accounts Activation Social Media Administration Training Social Media Administration Training Site Search Engine Optimization Audit Site Search Engine Optimization Audit H Εταιρεία

38 “Have a nice trip”


Κατέβασμα ppt "Www.imagepro.gr. Μέχρι χθες • Η Τεχνολογία αφορούσε μια μειονότητα • Η Επικοινωνία ήταν ένας μονόλογος (TV, Radio, Print, emails, websites) • Η Εικόνα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google