Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1. 2 1 η ΟΜΑΔΑ  Βαγενάς Ανδρέας  Μορφόπουλος Μανώλης  Σεφέρι Χριστίνα  Τσένγκα Μπελισάρ 3.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1. 2 1 η ΟΜΑΔΑ  Βαγενάς Ανδρέας  Μορφόπουλος Μανώλης  Σεφέρι Χριστίνα  Τσένγκα Μπελισάρ 3."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1

2 2

3 1 η ΟΜΑΔΑ  Βαγενάς Ανδρέας  Μορφόπουλος Μανώλης  Σεφέρι Χριστίνα  Τσένγκα Μπελισάρ 3

4 1.Ποια εικόνα παρουσιάζει η χρήση του FB στην Ελλάδα;  χρήστες  το επισκέπτονται 2- 3 φορές καθημερινά  Αφιερώνουν κατά μέσο όρο λεπτά ανά επίσκεψη. 4 Αν δεν ξέρεις τι να κάνεις κάντο στο facebook

5 2. Μερικά χαρακτηριστικά νούμερα για τη χρήση του Fb.  Το 42% των χρηστών δηλώνει πως το Facebook του είναι απαραίτητο  Το 80 % των χρηστών κατατάσσει το facebook μέσα στις πέντε πιο αγαπημένες του ιστοσελίδες. 5

6 3. Σκοπός της εργασίας μας  Οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης είναι ενδιαφέρουσες και η χρήση τους επωφελής όσο διατηρούνται κάποια όρια. Προσπάθεια προβληματισμού ως προς το ποια θα είναι τα όρια αυτά.  Θα παρουσιαστεί ο τρόπος και ο βαθμός χρήσης των γνωστών ΙΚΔ από μαθητές του σχολείου μας. 6

7 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ NAI %95% OXI917%5%

8 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ %20% 3 Ως %45% %5% Πάνω από %30% 8

9 9

10 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ <10 χρ14111%5% 11-13χρ51841%42% 14-15χρ35428%21% >15χρ25620%32% 10

11 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ NAI881672%80% OXI35428%20% 11

12 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ ΝΑΙ %90% ΌΧΙ927%10% 12

13 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ NAI811064%50% OXI461036%50% 13

14 14

15 15 2 η ΟΜΑΔΑ:  Αβδελάς Σταμάτης  Καράμπαλης Φώτης  Καρράς Αλέξανδρος  Κοροντζή Στεφανία  Σέχι Μαλβίνα

16 Περιεχόμενα…  Σε τι μπορούμε να ωφεληθούμε ως προς την κοινωνικότητά μας από τη χρήση ΙΚΔ; Σε τι μπορούμε να ωφεληθούμε ως προς την κοινωνικότητά μας από τη χρήση ΙΚΔ;  Ποιους κινδύνους εγκυμονεί για την κοινωνική μας ζωή η χρήση ΙΚΔ; Ποιους κινδύνους εγκυμονεί για την κοινωνική μας ζωή η χρήση ΙΚΔ; 16

17 Σε τι μπορούμε να ωφεληθούμε ως προς την κοινωνικότητά μας από τη χρήση ΙΚΔ;  επαφή με συγγενείς ή φίλους που μένουν πολύ μακριά  να μένουν σε επαφή μέλη ομάδων κοινού ενδιαφέροντος  να αναπτύξουν επικοινωνιακές και τεχνικές ικανότητες  να βρουν ευκαιρίες να συμμετάσχουν σε κοινωνικές δραστηριότητες  να δημιουργήσουν την προσωπική τους αίσθηση ταυτότητας. 17

18 Ποιους κινδύνους εγκυμονεί για την κοινωνική μας ζωή η χρήση ΙΚΔ;  Απομονώνονται τα παιδιά – οι κοινωνίες έχουν γίνει ατομιστικές  Μπορεί να εξελιχθεί σε έναν γιγαντιαίο διαγωνισμό δημοτικότητας, που δεν αντιστοιχεί στην αλήθεια - δεν διασφαλίζεται η αξιοπιστία του προφίλ και των λεγομένων των χρηστών. 18

19 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ %0% %11% %11% %21% > %58% 19

20 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ Από ανάγκη για επικοινωνία με όσο το δυνατό περισσότερους ανθρώπους %43% Γιατί ψάχνει για άτομα με τα οποία θα ταιριάξει και στην πραγματική ζωή %20% Γιατί πιστεύει ότι θα εντυπωσιάσει τους άλλους %17% Άλλο. Εξηγήστε…………………………………… %20% 20

21 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ Είναι δημοφιλές και στην πραγματική ζωή %26% Έχει πολλά ενδιαφέροντα %33% Έχει ελλιπή κοινωνική ζωή 6 67%22% Έχει ανασφάλειες 5 55%19% 21

22 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ ΝΑΙ 8 17%5% ΌΧΙ %60% ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ %35% 22

23 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ NAI411133%55% OXI84967%45% 23

24 24 3 η ΟΜΑΔΑ  Λουαράση Βαλεντίνος  Παπαχαραλάμπους Χρύσα  Τσαπέπας Βασίλης  Χατζάρα Αθηνά

25 Φαινόμενα εθισμού από τις ΙΚΔ.  αυξανόμενες ώρες χρήσης με τη πάροδο του χρόνου  όταν η χρήση διακόπτεται παρουσιάζονται συμπτώματα άγχους και εκνευρισμού.  αποδίδουν λιγότερο στην εργασία τους  δεν έχουν χρόνο για άλλες δραστηριότητες όπως διάβασμα και αθλητισμό αλλά ακόμα και για ύπνο. 25

26 Γιατί ο μεγάλος αριθμός των φίλων δημιουργεί stress; μεγαλύτερο ακροατήριο,σημαίνει μεγαλύτερη πίεση να δημοσιεύει κάποιος πράγματα για τον εαυτό του. 26 οι συστηματικοί χρήστες του Facebook παραμένουν πολλές φορές στην υπηρεσία χωρίς να υπάρχει λόγος, μόνο και μόνο για να μη χάσουν κάτι που μπορεί να συμβεί

27 Σύνδρομο της υπερπληροφόρησης  άγχος  ένταση  αβεβαιότητα που δημιουργεί ο καθημερινός κατακλυσμός από πληροφορίες και ειδήσεις 27

28 Φαινόμενα κατάθλιψης στο facebook Η πολύωρη παραμονή έχει σοβαρές επιπτώσεις στη διανοητική υγεία  για ορισμένους ανθρώπους, η υπερβολική χρήση του Ίντερνετ μπορεί να αποτελεί προειδοποιητικό σημάδι κατάθλιψης τι τελικά προηγείται?! η κατάθλιψη ή ο εθισμός στο διαδίκτυο? 28

29 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΤΕ65752%35% ΣΠΑΝΙΑ37630% ΣΥΧΝΑ14411%20% ΣΥΝΕΧΩΣ836%15% 29

30 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΤΕ29122%5% ΣΠΑΝΙΑ48637%30% ΣΥΧΝΑ331125%55% ΠΑΝΤΑ21216%10% 30

31 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΤΕ69556%25% ΣΠΑΝΙΑ411233%60% ΣΥΧΝΑ635%15% ΣΥΝΕΧΩΣ7 6%0% 31

32 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ ΝΑΙ16213%10% ΌΧΙ %90% 32

33 33 Το Facebook είναι σαν μια φυλακή. Τριγυρνάς εδώ κι εκεί, χαλάς χρόνο, έχεις μια εικόνα προφίλ, γράφεις στους τοίχους, σε σκουντάνε άτομα που δεν ξέρεις…

34 34 4 η ΟΜΑΔΑ  Αλιμπεχάι Ρενάτο  Αναστοπούλου Έλενα  Βάτα Κλάιντι  Ζώης Γιάννης

35 Τι στοιχεία μας προτρέπει το Fb να ανεβάσουμε στο προφίλ μας;  Τη φωτογραφία μας  Διευθύνσεις  Επάγγελμα  Τόπο εργασίας  Ηλικία  Γενέθλια  τους αριθμούς τηλεφώνων μας  Πτυχία  θρησκευτικές και πολιτικές πεποιθήσεις, οικογενειακή κατάσταση  ακόμα και να σημειώνουμε πάνω στις φωτογραφίες τα ονόματα των φίλων ή συγγενών μας και την σχέση που έχουμε μαζί τους 35

36 Τι είναι τα cookies?? Mικρά αρχεία που τηρούνται στον υπολογιστή σας και αποκαλύπτουν διάφορα στοιχεία, που συνήθως διευκολύνουν την αξιοποίηση του Διαδικτύου, επιτρέποντας να περάσουμε εύκολα και γρήγορα τις διαδικτυακές της πόρτες. 36

37 ποια είδη cookies υπάρχουν και με ποιο τρόπο τα χρησιμοποιεί τοFacebook για να καταγράψει πληροφορίες; 37 Με το session cookie, η εταιρεία γνωρίζει όλα όσα αποκαλύπτονται με την έγκρισή σας στο προφίλ των μελών Το browser cookie είναι αυτό που αποκαλύπτει ποιες ιστοσελίδες επισκεφτήκατε τις τελευταίες 90 ημέρες, αν και ανάμεσά τους δεν βρίσκεται καμία ιστοσελίδα "Facebook free", δηλαδή αυτές που δεν έχουν κανένα από τα plug-in του Facebook, όπως το κουμπί Like.

38 Ποια μεγάλη υποχώρηση από τις απιτήσεις του αναγκάστηκε πρόσφατα να κάνει το facebook ; Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) κατηγόρησε το Facebook για παραπλανητικές τεχνικές Για να αποφύγει τα 20 χρόνια συστηματικής παρακολούθησης το κοινωνικό δίκτυο προχώρησε σε συμβιβασμό και πλέον οι χρήστες θα αποφασίζουν για τις ρυθμίσεις ασφαλείας τους και όχι το Facebook! 38

39 βία στο διαδίκτυο το 32% έχει έρθει αντιμέτωπο με περιστατικά  εκφοβισμού,  παρενόχλησης ή  συκοφάντησης μέσω κινητού τηλεφώνου, facebook ή άλλου κοινωνικού δικτύου μεταξύ μαθητών. 39

40 Μέτρα προστασίας κατά τη χρήση ΙΚΔ  - Ο κωδικός πρόσβασης του εικονικού προφίλ θα πρέπει να μην δίνεται σε κανέναν.  - Ο χρήστης θα πρέπει να γνωρίζει πλήρως τον τρόπο με τον οποίο πρόκειται να χρησιμοποιηθούν τα δεδομένα που ανεβάζει.  - Ο χρήστης δεν θα πρέπει να ανεβάζει στο προφίλ του φωτογραφίες όπου φαίνεται καθαρά η τοποθεσία στην οποία βρίσκεται  - Στην περίπτωση που δεχτεί ένα προσβλητικό ή ανεπιθύμητο μήνυμα, χρησιμοποιεί την ενσωματωμένη μέθοδο καταγγελιών  - Καλό θα ήταν να μη δημοσιεύει στοιχεία και φωτογραφίες που θα τον έφερναν σε δύσκολη θέση.  - Να γνωρίζει ότι από τη στιγμή που προσθέτει στη λίστα των φίλων σας κάποιο άτομο, αυτό αποκτά πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα που εμφανίζονται στο προφίλ του 40

41 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ NAI851770%85% OXI37330%15% 41

42 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ Α) μόνο οι φίλοι σας; %80% Β) μόνο οι φίλοι σας και οι φίλοι των φίλων σας; %10% Γ) ο καθένας302 24%10% 42

43 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ ΝΑΙ %90% ΟΧΙ %10% 43

44 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ ΝΑΙ12110% ΌΧΙ108990% 44

45 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ ΝΑΙ %30% ΌΧΙ %70% 45

46 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ ΝΑΙ1058%25% ΌΧΙ %75% 46

47 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ ΝΑΙ30821%40% ΌΧΙ %60% 47

48 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ ΝΑΙ22318%15% ΌΧΙ981782%85% 48

49 49 5 η ΟΜΑΔΑ  Βόλου Αντώνης  Ζουκόβσκι Ντομινίκ  Κανάκης Αντώνης  Πρέμπτου Παρασκευή

50 Υπάρχει τρόπος να περιορίσουμε την εμφάνιση διαφημίσεων στο Fb; Ναι, κατεβάζοντας κάποιες ειδικές εφαρμογές 50

51 Μερικά στατιστικά στοιχεία για τις διαφημίσεις στο Fb  οι μεγαλύτεροι σε ηλικία χρήστες και οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση.  όσοι είναι πάνω από 50 ετών έχουν 28,2% περισσότερες πιθανότητες να κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση του Facebook απ' ότι οι νέοι μεταξύ 18 και 29 ετών  οι γυναίκες ακολουθούν το link μιας διαφήμισης 11% πιο συχνά απ' ότι οι άνδρες. 51

52 Πώς διαχειρίζεται το Fb τα στοιχεία που ανεβάζουμε στο προφίλ μας; Το Facebook έχει κατηγορηθεί ότι πουλάει τα δεδομένα σε διαφημιστές χωρίς τη συγκατάθεση του χρήστη. Εκτός από αυτό, τα διατηρεί αποθηκευμένα ακόμα και όταν ο χρήστης διαγράψει το προφίλ του από την υπηρεσία. 52

53 Τι είναι τα sponsored stories; Νέος τρόπος διαφήμισης που παίρνει τη δραστηριότητα των χρηστών και τη μετατρέπει σε διαφημιστικό μήνυμα Όταν ένας χρήστης κάνει like σε μια σελίδα ή μοιραστεί περιεχόμενο που ανήκει σε διαφημιζόμενο, η δραστηριότητα θα εμφανιστεί με τη μορφή διαφήμισης στους φίλους του. 53

54 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ ΝΑΙ21117%5% ΌΧΙ %95% 54

55 ΣΥΝΟΛΑΠΟΣΟΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑΑΓΟΡΙΑΚΟΡΙΤΣΙΑ ΝΑΙ38832%40% ΌΧΙ821268%60% 55

56 56


Κατέβασμα ppt "1. 2 1 η ΟΜΑΔΑ  Βαγενάς Ανδρέας  Μορφόπουλος Μανώλης  Σεφέρι Χριστίνα  Τσένγκα Μπελισάρ 3."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google