Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πρακτικές Συμβουλές για Επιτυχημένο Ηλεκτρονικό Εμπόριο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΑΥΡΟΜΟΥΣΤΑΚΟΣ, PhD, Certif. CRM, MIBA, MSc, BSc. Επίκουρος Καθηγητής – Cyprus College.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πρακτικές Συμβουλές για Επιτυχημένο Ηλεκτρονικό Εμπόριο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΑΥΡΟΜΟΥΣΤΑΚΟΣ, PhD, Certif. CRM, MIBA, MSc, BSc. Επίκουρος Καθηγητής – Cyprus College."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πρακτικές Συμβουλές για Επιτυχημένο Ηλεκτρονικό Εμπόριο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΑΥΡΟΜΟΥΣΤΑΚΟΣ, PhD, Certif. CRM, MIBA, MSc, BSc. Επίκουρος Καθηγητής – Cyprus College

2 Αναμενόμενα οφέλη από το e-Business –Περισσότερη και καλύτερη πληροφόρηση –Ποιότητα υπηρεσιών –Νέες υπηρεσίες –Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών –Προσέλκυση και μονιμοποίηση πελατών –Εσωτερική και εξωτερική συνεργασία –Αύξηση διεθνούς ανταγωνιστικότητας –Μείωση κόστους

3 Μοντέλα Ηλεκτρονικού Εμπορίου  B2C  B2B  C2C  G2C  B2E

4 B2C B2B

5 Buyer A Seller A Seller B Seller C Seller D Buyer B Buyer C Buyer D Παραδοσιακή Μέθοδος

6 Buyer A Seller A Seller B Seller C Seller D Buyer B Buyer C Buyer D TransactionHubTransactionHub B2B Marketplace

7 E-Commerce SellersBuyers E-Procurement Sellers Buyers SellersBuyers Un-enabled model Μεγάλη πολυπλοκότητα στα κυκλώματα προμηθειών των επιχειρήσεων SellersBuyers Marketplace E-Marketplace Τα Marketplaces αποτελούν πολύ πιό αποτελεσματικά και cost-efficient μοντέλα

8 • Ελεγχος αποθεμάτων • Αξιολόγηση προμηθευτών • Ελεγχος πορείας παραγγελιών • Υπηρεσίες καταλόγου • Νέες αγορές • Διαφανοποίηση διαδικασιών • Οργάνωση και τυποποίηση διαδικασιών • Logistics και άλλες υπηρεσίες • Υπηρεσίες δημοπρασιών • Ευέλικτη επιλογή προμηθευτή • Ελεγχος τιμών • Μείωση τιμών • Μείωση κόστους παραγγελιοληψίας • Ελεγχος logistics • Υπηρεσιές Δημοπρασιών E- Marketplace Supplier Buyer Logistics Manager Οφέλη που προκύπτουν από τη συμμετοχή στα marketplaces

9 Η Πραγματική Χρήση e-Επιχειρείν χωρίζεται σε δύο επίπεδα ανάπτυξης Πληροφόρηση: κατά μ.ο. (72%)  Πληροφορίες για την επιχείρηση  Στοιχεία επικοινωνίας  Φόρμα ηλεκτρονικής επικοινωνίας  Πρόσφατες δραστηριότητες (νέα) της επιχείρησης  Κατάλογος προϊόντων  Παρουσίαση νέων προϊόντων  Επιλογή γλώσσας

10 Επιχειρείν: κατά μ.ο. (28%)  Οικονομικά στοιχεία –υποστήριξη επενδυτών  Ανακοίνωση θέσεων εργασίας  Τιμοκατάλογος  Αναζήτηση προϊόντων  Συμβουλές/προτάσεις για επιλογή προϊόντος  Επικοινωνία με άλλους πελάτες  Προσαρμογή του προϊόντος στις προτιμήσεις του πελάτη  Ηλεκτρονικές παραγγελίες  Ηλεκτρονικές πληρωμές  Ειδικές προσφορές  Δωρεάν υπηρεσίες  Διαφήμιση Η Πραγματική Χρήση e-Επιχειρείν χωρίζεται σε δύο επίπεδα ανάπτυξης

11 Τι χρειάζεται?  Οι δυνατότητες της τεχνολογίας (π.χ. καλύτερη πληροφόρηση) από μόνες τους δεν αρκούν για την υιοθέτηση σύγχρονων πρακτικών Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.  Απαιτούνται μετρήσιμα αποτελέσματα στην αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα της επιχείρησης. –Προϋπόθεση: Ριζικός ανασχεδιασμός επιχειρησιακών διαδικασιών  Γενικά, οι ΜΜΕ έχουν υλοποιήσει υπηρεσίες πληροφόρησης αλλά όχι υπηρεσίες επιχειρείν.  Οι προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικού επιχειρείν απαιτούν ισχυρή πρόθεση και δέσμευση της διοίκησης.  Πάνω απο όλα απαιτείται επανατοποθέτηση της επιχείρησης και των θεμελιωδών αξιών της (‘κουλτούρα’) σε σχέση με τις αλλαγές στο ευρύτερο περιβάλλον.  Εκπαίδευση - Μάθηση

12 “Almost every business process between business partners can be improved or completely restructured by taking it online”

13 Αξιολόγηση Πιθανών e–Επιχειρήν Προϊόντων  E-catalog software  Ordering and market basket software  Customer profiling software  Cross-sell software  Customer service software  Order trackingInventory access software  Order processing and handling  Accounting systems  Credit card authorization and linkage  Credit card processing  Firewall for security  Network management software  Internet service provider  Web development tools  Configuration management software  Regular network connectivity/latency pinging  CPU loading statisticsNetwork monitoring tools as sniffers  Snifferand network trace log analysis  Regular storage statistic analysis  Clickstreamanalysis/Web server log analyzer  Response time analysis  Transaction performance analysis  Network saturation analysis

14 Σχεδιασμός Ιστοσελίδας Ποιότητα  ISO  W3C Πολυπλοκότητα Διαφορετικοί Browsers, Συστήματα των χρηστών, Λειτουργικά, κλπ.

15 Common Influences on Online Purchase Shipping fees92% Prices92% Product availability86% Special promotions or incentives76% Selection69% Order tracking66% Clearly identified delivery time65% Return policy63% Ease of use62% Site performance/speed51% Source: Vividence Σημαντικοί Παράγοντες για αγορές μέσω διαδικτύου

16 Γενικοί Στόχοι του e-Marketing  Προβολή επιχείρησης γενικά  Προβολή του ονόματος της  Ενδυνάμωση της απόφασης για αγορά  Αύξηση των επισκεπτών στην ιστοσελίδα

17 Η επιρροή του Διαδικτύου στα ΜΜΕ  23% βλέπουν λιγότερο τηλεόραση  20% διαβάζουν λιγότερο περιοδικά  15% διαβάζουν λιγότερο εφημερίδες  9% ακούνε λιγότερο ράδιο

18 Μηχανές Αναζήτησης (Search Engines)  Crawler-Based Search Engines  Human-Powered Directories  "Hybrid Search Engines" Or Mixed Results

19 Τα μέρη του Crawler-Based Search Engine  Τhe spider, also called the crawler  The index  Search engine software

20

21 Search Engine Placement Tips  Pick Your Target Keywords  Position Your Keywords  Have Relevant Content  Avoid Search Engine Stumbling Blocks (e.g. image maps, frames)  Have HTML links (use a site ‘text’ map)  Avoid CGI and database generation pages, rather use database to update the content  Build Links pointed to you  Submit Your Key Pages  Verify And Maintain Your Listing

22 Τρόποι Αύξησης των επισκεπτών (Web site traffic builders)  Search engine registration  Links   Keywords  Affilates  Forums  Blogs  Google AdWords  Banner Ads

23 Τρόποι Αύξησης των επισκεπτών (Web site traffic builders) Άλλοι τρόποι:  TV spots  Magazine ads  News  Updates  Specials/Promotions  Word of mouth

24 Η Ιστορία του e-Marketing  1η γενιά - Spam Era  2η γενιά - Permission Marketing  3η γενιά - Precision Marketing

25 Γιατί e-Marketing? Μπορεί να:  - Αυξήσει τις πωλήσεις  - Μειώσει το κόστος  - Αυξήσει τη καλή σχέση Επιχείρησης/Πελάτη  - Μειώσει το χρόνο πώλησης των προϊόντων  - Αυξήσει τον αριθμό των νέων πελατών  - Εξοικονομήσει χρόνο για το Marketing

26 3 Βήματα για την Δημιουργεία του Προγράμματος Marketing 1. Δημιουργεία βάσης δεδομένων (Database) 2. Διαδικασία αποστολής ηλ. μηνυμάτων 3. Ανάλυση Αποτελεσμάτων

27 1. Δημιουργεία βάσης δεδομένων (Database)  - Contact information (especially )  - Client status (how this customer compares with your other customers)  - Lead source (where your customer first heard about you)  - Demographic information (age, sex etc)  - Personal information (children’s names, hobbies etc)  - Personal & relationship information (notes on personal contact with the customer)  - Purchase history (what they have bought and when)

28 Μέθοδοι δημιουργίας της Βάσης Δεδομένων  Από την ιστοσελίδα σας (νέοι πελάτες)  Από υφιστάμενους πελάτες  Από πιθανούς νέους πελάτες  Απευθείας

29 2. Διαδικασία ηλ. μηνυμάτων αποστολής Πρέπει να περιλαμβάνει:  - Πληροφορίες σχετικά με τις ανάγκες τους  - Προσφορές και εκπτώσεις  - Δωρεάν δοκιμαστική περίοδο (Free trial period)  - Buy 2 get 1 free  - Χρήση points  - Δωρεάν συμβουλές  - Ευκολίες πληρωμής  - Πληροφορίες για νέα προϊόντα και υπηρεσίες  - Επιτυχημένα Παραδείγματα από άλλους  - Σχετικά Νέα

30 2.1 Περιορισμένες Προσφορές  - Τα τελευταία 5  - Μόνο αυτή την εβδομάδα  - Μόνο για σήμερα

31 2.2 Προσκλήσεις  - Νέο προϊόν  - Σεμινάρια  - Κοινωνικά events  - Test drives  - κλπ

32 2.3 After Sales s  - “Thank you for your business” s  - Care and maintenance tips  - Παροχή βοήθειας – Online Help  - Frequently Asked Questions (FAQ)  - Ερωτηματολόγια

33 2.4 Άλλα  - Χριστουγενιάτικες κάρτες  - Birthday e-cards  - Υπενθύμιση (“Just a reminder that you are due to re-order soon”)  - “Hello” – τι κάνετε

34 2.5 Δοκιμή πριν την Αποστολή των Μηνυμάτων  - Δημιουργήστε ένα “Test Group” Db  - Βάλτε τον εαυτό σας και τους υπαλλήλους σας  - Στείλτε το σας στο “Test Group”  - Ποιο το αποτέλεσμα;  - Τυχόν Λάθη?  - Οι συνδέσεις (links) δουλεύουν;  - Οι φωτογραφίες (images) φαίνονται καλές;  - Κάντε αλλαγές αν χρειάζεται  - Κάντε το τεστ ξανά

35 3 Ανάλυση Αποτελεσμάτων  Πόσο καλά έχει δουλέψει;  Απορριπτόμενα s

36 Κατηγορίες Απόδοσης  Πωλήσεις  Κόστος  Απόδοση του συστήματος (scalability, reliability, volume, response time, κλπ.)  Ευελιξία (σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες)  Πληροφορίες (Πελάτη και Προμηθευτή)  Ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών

37 “A company that neglects its web site may be committing commercial suicide. A web site is increasingly becoming the gateway to a company’s brand, products and services— even if the firm does not sell online. A useless web site suggests a useless company, and a rival is only a click away.” Source: The Economist, A survey of eCommerce, May 2004 Now is the time to act!


Κατέβασμα ppt "Πρακτικές Συμβουλές για Επιτυχημένο Ηλεκτρονικό Εμπόριο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΑΥΡΟΜΟΥΣΤΑΚΟΣ, PhD, Certif. CRM, MIBA, MSc, BSc. Επίκουρος Καθηγητής – Cyprus College."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google