Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεTalus Hanas Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ συμπαραστάτης του δημότη και της επιχείρησης
2
φορείς προώθησης αρχής ίσης μεταχείρισης Νόμος 3304/2005 Συνήγορος του Πολίτη Επιτροπή Ίσης Μεταχείρισης Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας Αποδέκτες: ιδιωτικός και δημόσιος τομέας
3
άρθρο 77 του “Καλλικράτη” Δήμοι άνω των 20.000 κατοίκων Πρόσωπο εγνωσμένου κύρους κι εμπειρίας Όχι αιρετός δήμου ή περιφέρειας ή βουλευτής Επιλογή με πλειοψηφία 2/3 από το δημοτικό συμβούλιο Δέχεται καταγγελίες για κακοδιοίκηση υπηρεσιών του δήμου Υποστηρίζεται από υπηρεσίες του δήμου
4
άρθρο 77 του “Καλλικράτη” Διαμεσολαβεί εξωδικαστικά Έχει υποχρέωση να απαντά εντός 30 ημερών Συντάσσει ετήσια έκθεση Διατυπώνει προτάσεις βελτίωσης που αναρτώνται υποχρεωτικά στην ιστοσελίδα του Δήμου Λαμβάνει αντιμισθία
5
Η δομή της πρότασης Γενικές αρχές λειτουργίας Οι ελεγχόμενοι φορείς του Δήμου Αθηναίων Τρόποι υποβολής καταγγελίας Μέθοδος διαμεσολάβησης Διάρθρωση υπηρεσίας Αυτεπάγγελτη υποβολή προτάσεων Κανονισμός λειτουργίας Σχέση με άλλους ελεγκτικούς φορείς
6
γενικές αρχές λειτουργίας Αμεροληψία, αντικειμενικότητα, ανεξαρτησία => Αρχή της διαφάνειας - καταγραφή κάθε βήματος διαμεσολάβησης - σαφής μέθοδος διαμεσολάβησης => Αρχή της ίσης μεταχείρισης - διασφάλισης πρόσβασης για όλους - αυξημένη προστασία ευπαθών ομάδων
7
γενικές αρχές λειτουργίας Προστασία προσωπικών δεδομένων Αρχή της επιείκειας Αρχή της ταχείας επίλυσης διαφορών
8
ελεγχόμενοι φορείς Υπηρεσίες δήμου Νομικά πρόσωπα δήμου Επιχειρήσεις δήμου Δήμος Αθηναίων: 14 Διοικητικές και κοινωνικές υπηρεσίες 7 οικονομικές υπηρεσίες 11 τεχνικές υπηρεσίες 18 νομικά πρόσωπα και επιχειρήσεις
9
τρόποι υποβολής καταγγελίας Aρχή της ίσης μεταχείρισης = πρόσβαση για όλες / όλους Έγγραφη καταγγελία Fax, τηλέφωνο Διαδικτυακά υποβαλλόμενη καταγγελία
10
μέθοδος αποτελεσματικής διαμεσολάβησης Η μέθοδος των τριών βημάτων Tηλεφωνική παρέμβαση εντός 24 ωρών Επίσκεψη στην καταγγελλόμενη υπηρεσία Πόρισμα – δημοσιότητα
11
διάρθρωση υπηρεσίας Ειδικοί συμπαραστάτες - αλλογενών / ομογενών / μειονοτήτων - πολεοδομίας / χωροταξίας / περιβάλλοντος - σεξουαλικού προσανατολισμού / ταυτ. Φύλου - πολιτισμού και πολυφωνίας - κοινωνικών αγαθών - ατόμων με αναπηρία 3 εργαζόμενοι διοικητικής υποστήριξης
12
αυτεπάγγελτη υποβολή προτάσεων Ίση μεταχείριση + διαφάνεια = κριτήρια α) Τρία βήματα β) Είκοσι καταγγελίες Κανονισμός λειτουργίας
13
κανονισμός λειτουργίας Δημόσια δέσμευση τήρησης αρχών λειτουργίας Βέλτιστες πρακτικές Όρια παράλληλων αρμοδιοτήτων Δημοσίευση στην ιστοσελίδα του Δήμου
14
σχέση με άλλους ελεγκτές Ελεγκτής της Νομιμότητας Συνήγορος του Πολίτη Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης Άλλες ανεξάρτητες αρχές
15
Symparastatis.wordpress.com
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.