Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

“Αποτυπώνοντας το online customer experience”

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "“Αποτυπώνοντας το online customer experience”"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 “Αποτυπώνοντας το online customer experience”
Stelios Eliakis

2 Tα τρία επίπεδα του e-satisfaction
To Dashboard Start End 1 2 3 4 Tα τρία επίπεδα του e-satisfaction Tι μου προσφέρει

3 Έρευνα του E-commerce Europe

4 Πόσα θα είναι τα e-shops στην Ελλάδα το 2014 ;
15 $1 Million 14 $500,000 13 $250,000 12 $125,000 11 $64,000 Πόσα θα είναι τα e-shops στην Ελλάδα το 2014 ; 10 $32,000 9 $16,000 8 $8,000 7 $4,000 6 $2,000 5 $1,000 4 $500 3 $300 2 $200 50:50 1 $100 A: B: C: D:

5 Πόσα θα είναι τα e-shops στην Ελλάδα το 2014 ;
15 $1 Million 14 $500,000 13 $250,000 12 $125,000 11 $64,000 Πόσα θα είναι τα e-shops στην Ελλάδα το 2014 ; 10 $32,000 9 $16,000 8 $8,000 7 $4,000 6 $2,000 5 $1,000 4 $500 3 $300 2 $200 50:50 1 $100 A: B: C: D: 4.000

6 Όταν μια αγορά ανθίζει στην Ελλάδα ...

7 O Έλληνας καταναλωτής διστάζει…

8 Πρέπει να βρούμε ένα Story ωραίο.
H ιδέα

9 Η πρώτη πλατφόρμα συνεχούς και συστηματικής καταγραφής της γνώμης και της ικανοποίησης των e-καταναλωτών

10 1 2 3 Τα τρία επίπεδα του e-satisfaction Total Experience
Order Experience Browsing Experience 1 2 3

11 Browsing Experience - Pop up

12 Browsing Experience - Pop up

13 Order Experience

14 Order Experience

15 Total Experience 1. Λήψη e-mail μετά την παραλαβή της παραγγελίας
3. Συμπλήρωση Ερωτηματολογίου

16 Dashboard Kαι τώρα ξεκινάμε με το dashboard και τη live περιήγηση στις λειτουργίες του

17 Συγκεντρωτικά αποτελέσματα

18

19

20 Σύγκριση αποτελεσμάτων σε διαφορετικές περιόδους

21 Σύγκριση αποτελεσμάτων σε διαφορετικές περιόδους

22 Σύγκριση αποτελεσμάτων σε διαφορετικές περιόδους

23 Πάντα θέλουμε να δούμε αν είμαστε καλύτεροι από τους υπόλοιπους και πάντα θέλουμε να επιβραβευόμαστε και να το βλέπουμε αυτό! Πάντα θέλουμε να ξέρουμε που βρισκόμαστε σε σχέση με τους άλλους. Και λέμε για τη σύγκριση με Normative

24 Σύγκριση με Normative Πες για το Sedici

25 Everybody needs a helping hand

26 Αναλυτικά Αποτελέσματα

27 Παραδείγματα

28 e-satisfaction Alert

29 Responsive

30

31 Ενσωμάτωση e-satisfaction
“ Simplicity is the ultimate Sophistication “ Leonardo da Vinci

32 Google Analytics e-satisfaction

33 “Από τη στιγμή που ενσωματώσαμε το e-satisfaction στο brandsgalaxy
“Από τη στιγμή που ενσωματώσαμε το e-satisfaction στο brandsgalaxy.gr, ήρθαμε ακόμη πιο κοντά στους καταναλωτές μας. Είναι φιλικό προς το χρήστη και τα αποτελέσματα/συμπεράσματα που βγάζουμε από την επικοινωνία με τους πελάτες μας, μας δίνουν τη δυνατότητα να προσαρμόσουμε ακόμη περισσότερο την πολιτική μας με έμφαση την πελατο-κεντρικότητα και τη βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρουμε. H brandsgalaxy.gr, το μεγαλύτερο online private shopping club στην Ελλάδα, στηρίζει το e-satisfaction, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο καθημερινό μέσο μέτρησης της αποτελεσματικότητας των πλάνων μας και σημαντικό κομμάτι της ανάπτυξης και της μελλοντικής μας πορείας. Ευχαριστούμε Focus Bari. Ευχαριστούμε Sleed” Μάκης Θέμελης, Γενικός Διευθυντής BrandsGalaxy A.E. Μέλος του Ομίλου Antenna

34 Μιχάλης Τσικνάκης, CEO Cosmossport.gr
“Tο e-satisfaction είναι συνεχώς ανοικτό στο browser μου παρέα και κολλητά με το google analytics" Μιχάλης Τσικνάκης, CEO Cosmossport.gr

35 Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου Service Provider Ηλεκτρονικού Εμπορίου

36 Οι Launching partners μας

37 Co-Founder, e-satisfaction
Ευχαριστώ! Στέλιος Ηλιάκης Co-Founder, e-satisfaction


Κατέβασμα ppt "“Αποτυπώνοντας το online customer experience”"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google