Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

“Αποτυπώνοντας το online customer experience” Stelios Eliakis

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "“Αποτυπώνοντας το online customer experience” Stelios Eliakis"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 “Αποτυπώνοντας το online customer experience” Stelios Eliakis

2 Start End Η ιδέα του e-satisfaction 12 Tα τρία επίπεδα του e-satisfaction To Dashboard 34 Tι μου προσφέρει

3 Έρευνα του E-commerce Europe

4 A: C: B: D: : $1 Million $500,000 $250,000 $125,000 $64,000 $32,000 $16,000 $8,000 $4,000 $2,000 $1,000 $500 $300 $200 $100 Πόσα θα είναι τα e-shops στην Ελλάδα το 2014 ;

5 A: C: B: : $1 Million $500,000 $250,000 $125,000 $64,000 $32,000 $16,000 $8,000 $4,000 $2,000 $1,000 $500 $300 $200 $100 Πόσα θα είναι τα e-shops στην Ελλάδα το 2014 ; D: 4.000

6 Όταν μια αγορά ανθίζει στην Ελλάδα...

7 O Έλληνας καταναλωτής διστάζει…

8 H ιδέα

9 πρώτη Η πρώτη πλατφόρμα γνώμης ικανοποίησης συνεχούς και συστηματικής καταγραφής της γνώμης και της ικανοποίησης των e-καταναλωτών

10 Τα τρία επίπεδα του e-satisfaction Total Experience Order Experience Browsing Experience 123

11 Browsing Experience - Pop up

12

13 Order Experience

14

15 Total Experience 1. Λήψη μετά την παραλαβή της παραγγελίας 2. Ανάγνωση 3. Συμπλήρωση Ερωτηματολογίου

16 Dashboard

17 Συγκεντρωτικά αποτελέσματα

18

19

20 Σύγκριση αποτελεσμάτων σε διαφορετικές περιόδους

21

22

23

24 Σύγκριση με Normative

25 Everybody needs a helping hand

26 Αναλυτικά Αποτελέσματα

27

28 e-satisfaction Alert e-satisfaction Alert

29 Responsive

30

31 Ενσωμάτωση e-satisfaction “ Simplicity is the ultimate Sophistication “ Leonardo da Vinci

32 Google Analytics e-satisfaction

33 “ Από τη στιγμή που ενσωματώσαμε το e-satisfaction στο brandsgalaxy.gr, ήρθαμε ακόμη πιο κοντά στους καταναλωτές μας. Είναι φιλικό προς το χρήστη και τα αποτελέσματα/συμπεράσματα που βγάζουμε από την επικοινωνία με τους πελάτες μας, μας δίνουν τη δυνατότητα να προσαρμόσουμε ακόμη περισσότερο την πολιτική μας με έμφαση την πελατο-κεντρικότητα και τη βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρουμε. H brandsgalaxy.gr, το μεγαλύτερο online private shopping club στην Ελλάδα, στηρίζει το e-satisfaction, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο καθημερινό μέσο μέτρησης της αποτελεσματικότητας των πλάνων μας και σημαντικό κομμάτι της ανάπτυξης και της μελλοντικής μας πορείας. Ευχαριστούμε Focus Bari. Ευχαριστούμε Sleed ” Μάκης Θέμελης, Γενικός Διευθυντής BrandsGalaxy A.E. Μέλος του Ομίλου Antenna

34 συνεχώς ανοικτό στο browser μου “Tο e-satisfaction είναι συνεχώς ανοικτό στο browser μου παρέα και κολλητά με το google analytics" CEO Cosmossport.gr Μιχάλης Τσικνάκης, CEO Cosmossport.gr

35 Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου Service Provider Ηλεκτρονικού Εμπορίου

36 Οι Launching partners μας

37 Ευχαριστώ! Στέλιος Ηλιάκης Co-Founder, e-satisfaction


Κατέβασμα ppt "“Αποτυπώνοντας το online customer experience” Stelios Eliakis"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google