Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεParthenios Kotas Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Τα Πειραματικά Σχολεία
2
Ένα μικρό ιστορικό Από τα Πρότυπα Σχολεία Στα Πειραματικά Σχολεία Στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία
3
Πρότυπα Σχολεία της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Ρόδου 1ο 6/θ Πρότυπο Σχολείο 2ο 6/θ Πρότυπο Σχολείο 3/θέσιο Πρότυπο Σχολείο 1/θέσιο Πρότυπο Σχολείο
4
Πειραματικά Σχολεία του ΠΤΔΕ Με το Ν.1566/1985 1ο 6/θ Πρότυπο 2ο 6/θ Πρότυπο 3/θέσιο Πρότυπο 1/θέσιο Πρότυπο Ειδικό Πειραματικό Σχολείο
5
Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία Διακρίσεις σύμφωνα με την 122084/Δ4/25-10-2011 Απόφαση, (ΦΕΚ 2546/7-11-2011) 1ο 6/θ Πρότυπο 2ο 6/θ Πρότυπο Ειδικό Πειραματικό Σχολείο συμπεριλήφθηκαν μέσα στα 15 Πρότυπα Πειραματικά Δημοτικά Σχολεία σε όλη την Ελλάδα
6
Δηλαδή… Σε σύνολο 15 Σχολείων που επιλέγηκαν σε εθνική κλίμακα ως Πρότυπα Πειραματικά, τα 3 (20%) υπάγονται στο ΠΤΔΕ με την εξής επιπλέον διάκριση: Πρώτο στο σύνολο 15 Σχολείων κατατάχθηκε το 2ο 6/θ Πειραματικό Το Πρότυπο Ειδικό Πειραματικό Σχολείο είναι το μόνο Ειδικό Σχολείο που επιλέχθηκε
7
Άλλες διακρίσεις 2 ο Πειραματικό Σχολείο 2007-2011: 1ο Βραβείο Μαθηματικών της ΕΜΕ (Ε’ & Στ’ Τάξη) 3ο Βραβείο Ρομποτικής 1ο Βραβείο Μαθητικού Εντύπου, Εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ 2011: Διαγωνισμός Χημείας «Ερευνώ & Ανακαλύπτω –Μικροί Ερευνητές σε Δράση» - Η συμμετοχή του σχολείου κατατάσσεται στις 20 που επιλέχθηκαν ως καλύτερες πανελλαδικά, Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Χημείας 2010, 2011, 2012, 2013: Βραβεία Λογοτεχνίας, Διεθνές Κέντρο Λογοτεχνών & Μεταφραστών Ρόδου 2013: 1ο Βραβείο στο Διαγωνισμό για το Αειφόρο Σχολείο
8
Αριθμός μαθητών/τριών. 1ο 6/θ Π.Π.Δ.Σ. Ρόδου 171 2ο 6/θ Π.Π.Δ.Σ. Ρόδου 177 Ειδικό Π.Π.Δ.Σ. Ρόδου 18
9
Δράσεις στο 1 ο & στο 2 ο Σχολείο Σχολικό έτος 2008/09 9 πιλοτικές παρεμβάσεις 2 επιμορφωτικές δράσεις Σχολικό έτος 2009/10 6 πιλοτικές παρεμβάσεις (δραστική μείωση αποσπασμένων εκπαιδευτικών)
10
Σχολικό έτος 2008/09 Πιλοτικές παρεμβάσεις και καινοτόμες εκπαιδευτικές δράσεις στη διδασκαλία Διαδικαστικό μοντέλο παραγωγής λόγου σε ηλεκτρονικό περιβάλλον Διδασκαλία ολόκληρου λογοτεχνικού κειμένου Ποίηση και μυθολογία Γλωσσικό μάθημα Διαφήμιση και εφηβεία Διαπολιτισμικό e-ημερολόγιο e-ραδιόφωνο Διαστάσεις της προσωπικότητας μέσα από τη φωτογραφία (φωτοκολάζ) Παραγωγή ηλεκτρονικού υλικού με τα λογισμικά «exe» ή/και «Hotpotatoes» Επιμορφωτικές δράσεις για εκπαιδευτικούς Τα λογισμικά της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Ιστοσελίδα του σχολείου μας Πρακτικές Ασκήσεις φοιτητών Στα Πειραματικά Σχολεία πραγματοποιούνται και στις τρεις φάσεις της πρακτικής Άσκησης (Α΄, Β΄ και Γ΄) πρακτικές ασκήσεις για τρία εξάμηνα. Πραγματοποίηση Ερευνών Κατά το σχολικό έτος πραγματοποιηθήκαν συνολικά 7 έρευνες.
11
Σχολικό έτος 2009/10 Πιλοτικές παρεμβάσεις και καινοτόμες εκπαιδευτικές δράσεις στη διδασκαλία Κατά το σχολικό έτος 2009/10 λόγω της δραστικής μείωσης αποσπασμένων εκπαιδευτικών από το Π.Τ.Δ.Ε. οι παρεμβάσεις περιορίστηκαν σε έξι, όπως επιγραμματικά πιο κάτω: Κατά το σχολικό έτος 2009/10 λόγω της δραστικής μείωσης αποσπασμένων εκπαιδευτικών από το Π.Τ.Δ.Ε. οι παρεμβάσεις περιορίστηκαν σε έξι, όπως επιγραμματικά πιο κάτω: Μονοπάτια δημιουργικής σκέψης Διδασκαλία ολόκληρου λογοτεχνικού κειμένου Δράση με γραφή & ανάγνωση - Οι εκπαιδευτικοί ως αναγνώστες Ψηφιακή τάξη – διδασκαλία με φορητούς υπολογιστές Η αξιοποίηση των ΤΠΕ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση "Διαδικασίες ενσωμάτωσης των Μαθηματικών λογισμικών του ΠΙ (ΕΛΠΙΜ) στη διδακτική πράξη" Επιμορφωτικές δράσεις για εκπαιδευτικούς Μεθοδολογία διδακτικού σχεδιασμού για την προώθηση των νέων Μέσων και Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση Ο διαδραστικός Πίνακας στην Εκπαίδευση Πρακτικές Ασκήσεις φοιτητών Στα Πειραματικά Σχολεία πραγματοποιούνται και στις τρεις φάσεις της πρακτικής Άσκησης (Α΄, Β΄ και Γ΄) πρακτικές ασκήσεις για τρία εξάμηνα. Πραγματοποίηση Ερευνών Κατά το σχολικό έτος πραγματοποιηθήκαν συνολικά 6 έρευνες.
12
Σχολικό έτος 2012/13 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πολιτιστικών Θεμάτων, Comenius- Leonardo da Vinci και eTwinning) A’ Τάξη: Α)Υγιεινή Στόματος Β)Πράσινη πόλη Γ)Λογοτεχνία Β’ Τάξη: Α) Το δένδρο στη ζωή μας Β) Οι εποχές του χρόνου και οι μήνες του Γ) Το δικό μας παραμύθι/Η ανατροπή ενός παραμυθιού Β2: Α) Ζώα που κινδυνεύουν Β)Υγιεινή διατροφή – Τρόπος και διατροφικές συνήθειες Γ) Κυκλοφοριακή αγωγή : Μαθαίνω τα σήματα Γ1: Α)Μια σταγόνα θησαυρός: από την ελιά στο λάδι Β)Η θάλασσα είμαι εγώ και βοήθεια για τα ζώα μου ζητώ Γ)Ανακυκλώνω και δεν αναλώνω Γ2: Α)Τόσο διαφορετικός μα …τόσο ίδιος Β)Οι περιπέτειες του Οδυσσέα Γ)Το θέατρο σκιών : Καραγκιόζης ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πολιτιστικών Θεμάτων, Comenius- Leonardo da Vinci και eTwinning) A’ Τάξη: Α)Υγιεινή Στόματος Β)Πράσινη πόλη Γ)Λογοτεχνία Β’ Τάξη: Α) Το δένδρο στη ζωή μας Β) Οι εποχές του χρόνου και οι μήνες του Γ) Το δικό μας παραμύθι/Η ανατροπή ενός παραμυθιού Β2: Α) Ζώα που κινδυνεύουν Β)Υγιεινή διατροφή – Τρόπος και διατροφικές συνήθειες Γ) Κυκλοφοριακή αγωγή : Μαθαίνω τα σήματα Γ1: Α)Μια σταγόνα θησαυρός: από την ελιά στο λάδι Β)Η θάλασσα είμαι εγώ και βοήθεια για τα ζώα μου ζητώ Γ)Ανακυκλώνω και δεν αναλώνω Γ2: Α)Τόσο διαφορετικός μα …τόσο ίδιος Β)Οι περιπέτειες του Οδυσσέα Γ)Το θέατρο σκιών : Καραγκιόζης
13
Σχολικό έτος 2012/13 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πολιτιστικών Θεμάτων, Comenius- Leonardo da Vinci και eTwinning) ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πολιτιστικών Θεμάτων, Comenius- Leonardo da Vinci και eTwinning) Δ2: Α) Προστατεύω τους φίλους μου τα δόντια Β) Καίγεται το δάσος…καίγεται το σπίτι μου. Μολύνω το νερό σημαίνει… Ε1: Α) Μέλισσες και μέλι, ένας γλυκός θησαυρός Β) Μεσογειακή διατροφή: Λάδι και ψωμί Γ)Το σχολείο μας και η ιστορία του Ε2: Α)Ο κινηματογράφος Β)Γνωρίζω το περιβάλλον του τόπου μου Γ)Τα επαγγέλματα του τόπου μας ΣΤ2: Α) Μεσογειακή διατροφή: Ένας θησαυρός στο πιάτο μας Ομάδες τροφίμων – θρεπτικά συστατικά Άσκηση – Διαφήμιση – παιδική παχυσαρκία Β) Προστατεύουμε τα παιδιά από… Γ) Το κλίμα αλλάζει - Γη βοήθεια μας φωνάζει Δ2: Α) Προστατεύω τους φίλους μου τα δόντια Β) Καίγεται το δάσος…καίγεται το σπίτι μου. Μολύνω το νερό σημαίνει… Ε1: Α) Μέλισσες και μέλι, ένας γλυκός θησαυρός Β) Μεσογειακή διατροφή: Λάδι και ψωμί Γ)Το σχολείο μας και η ιστορία του Ε2: Α)Ο κινηματογράφος Β)Γνωρίζω το περιβάλλον του τόπου μου Γ)Τα επαγγέλματα του τόπου μας ΣΤ2: Α) Μεσογειακή διατροφή: Ένας θησαυρός στο πιάτο μας Ομάδες τροφίμων – θρεπτικά συστατικά Άσκηση – Διαφήμιση – παιδική παχυσαρκία Β) Προστατεύουμε τα παιδιά από… Γ) Το κλίμα αλλάζει - Γη βοήθεια μας φωνάζει
14
Αγγλική Γλώσσα: 1. Virtual eclass: Τα παραμύθια, οι μύθοι και οι ιστορίες του τόπου μου 2. e-twinning: "Fairytales of our region" Τα παραμύθια της περιοχής μας - Ομοιότητες και διαφορές με άλλες χώρες. 3. Στοιχεία Λογοτεχνικής Μετάφρασης: Μεταφράζοντας παραμύθια Πληροφορική: Α) Ψηφιακή πραγματικότητα, η νέα διάσταση του σύγχρονου σχολείου Β)Η πολιτισμική κληρονομιά της Ρόδου μέσα από την ψηφιακή ματιά των σύγχρονων εξερευνητών της. Γ )Ψηφιακή παρουσίαση της ζωής και του έργου μιας σημαντικής προσωπικότητας. Ολοήμερο Α: Α) Δόντια φροντισμένα – Δόντια γερά Β )Κάνοντας πλοήγηση στη διατροφική πυραμίδα Γ)Ο «πράσινος κόσμος της Ρόδου» Ολοήμερο Β: Πληροφορική: Α) Ψηφιακή πραγματικότητα, η νέα διάσταση του σύγχρονου σχολείου Β)Η πολιτισμική κληρονομιά της Ρόδου μέσα από την ψηφιακή ματιά των σύγχρονων εξερευνητών της. Γ )Ψηφιακή παρουσίαση της ζωής και του έργου μιας σημαντικής προσωπικότητας. Ολοήμερο Α: Α) Δόντια φροντισμένα – Δόντια γερά Β )Κάνοντας πλοήγηση στη διατροφική πυραμίδα Γ)Ο «πράσινος κόσμος της Ρόδου» Ολοήμερο Β: Α) Κυκλοφορώντας με γνώση και άποψη Β) Εικόνα και τοπική πραγματικότητα – Η δύναμη της φωτογραφίας – φωτογραφική αποτύπωση Γ) Διευρύνοντας τις λογοτεχνικές μου αναζητήσεις: «Διεθνείς αναγνώσεις στα παιδικά κλασικά λογοτεχνικά κείμενα» Ολοήμερο Γ: Α) Διάστημα – Δομή και εξερεύνηση Β) Όταν οι κανόνες γίνονται παραμύθι Γ) Ασφαλώς κυκλοφορώ Διευθύντρια: Α) Σχολική ζωή και η αειφορική προσέγγιση (μαθητής-σχολείο-κοινωνία & η ψηφιοποίηση) Β) Διαμορφώνοντας οικολογική συνείδηση μέσα από ένα BLOG-Οι ψηφιακά εγγράμματοι μικροί-πολίτες Γ) Το μαθητικό έντυπο και η στροφή προς την Αειφορία: έκδοση και ψηφιοποίηση
15
Εκπαιδευτικοί όμιλοι μαθητών Όμιλος Περιβάλλοντος Όμιλος Μαθηματικών Όμιλος Αγγλικών Όμιλος Πληροφορικής Όμιλος Λογοτεχνίας
16
Πρότυπο Ειδικό Πειραματικό Σχολείο
17
Μαθητές 18 Μαθητές με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, ή/ και νοητική καθυστέρηση, ή/ και νοητική καθυστέρηση, ή πολλαπλές αναπηρίες
18
Προσωπικό 9 δάσκαλοι 1 εργοθεραπευτής 1 φυσικοθεραπευτής 1 ειδικό βοηθητικό προσωπικό
19
Όμιλοι 3 Όμιλοι ΠαραμυθιούΚουζίναςΚήπου
20
Καινοτόμες Δράσεις Πρόγραμμα αυτοεξυπηρέτησης με προετοιμασία πρωινού στο σχολείο. Πρόγραμμα προσαρμογής στο κοινωνικό περιβάλλον. Πρόγραμμα πρώτης γραφής και ανάγνωσης με τη χρήση εναλλακτικής υποστηρικτικής επικοινωνίας. Λειτουργία και οργάνωση καλλιτεχνικών εργαστηρίων, που συνιστά πηγή πόρων για εξοπλισμό υλικού του σχολείου. Πρόγραμμα συνεργασίας με οικογένειες για λειτουργική εκπαίδευση του παιδιού στο σπίτι. Ενδοσχολικές επιμορφώσεις εργαζομένων
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.