Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΧΤΙΖΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ Γ/ΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ: ΓΕΡΟΝΤΙΔΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΧΤΙΖΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ Γ/ΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ: ΓΕΡΟΝΤΙΔΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΧΤΙΖΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ Γ/ΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ: ΓΕΡΟΝΤΙΔΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

2 ΣΤΟΧΟΣ: Δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος μάθησης ΥΛΙΚΑ: Καρέκλες ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ: 40΄ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Οι μαθητές σχηματίζουν έναν κύκλο με τις καρέκλες τους. Τους ζητάμε να σκεφτούν για 2 λεπτά κάτι που έχουν κάνει, έχουν βιώσει κ.α. και θεωρούν ότι  είναι μοναδικό και δεν το έχουν κοινό με κανέναν άλλον/η. Σηκώνεται όρθιος ένας μαθητής και κάνει τη δήλωση του. Αν κανένα από τα υπόλοιπα παιδιά δεν το έχουν κάνει, δει κ.α., τότε κάθεται κάτω και συνεχίζει ο επόμενος/η. Σε περίπτωση που ένας ή περισσότεροι μαθητές/τριες το έχουν κοινό σηκώνονται όρθιοι και φωνάζουν «και εγώ» και στη συνέχεια κάθονται. Τότε ο μαθητής πρέπει να κάνει κάποια άλλη δήλωση. Παραδείγματα δηλώσεων: έχω γενέθλια στις 25 Δεκεμβρίου, έχω πέντε αδέλφια κ.α..  το έχουν κοινό με τους περισσότερους συμμαθητές τους. Βγάζουμε μια καρέκλα από τον κύκλο και ένας μαθητής πηγαίνει στη μέση του κύκλου. Κάνει τη δήλωση του και τότε όλοι οι μαθητές που το έχουν κοινό, σηκώνονται όρθιοι φωνάζοντας «και εγώ» και στη συνέχεια πρέπει να βρουν μια καρέκλα να καθίσουν εκτός από αυτή που ήδη καθόταν. Μια παραλλαγή της δράσης μουσικές καρέκλες. Όποιος μαθητής μείνει χωρίς καρέκλα κάνει μια δήλωση κ.ο.κ. Με το τέλος της δράσης οι μαθητές θα έχουν διασκεδάσει, θα έχουν μοιραστεί μοναδικές και κοινές εμπειρίες και θα έχουν νιώσει άνεση και ασφάλεια. 20΄  ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ: «ΚΑΙ ΕΓΩ»

3 ΣΤΟΧΟΣ: να σκεφτούν και να εξερευνήσουν τα δικαιώματά τους ΥΛΙΚΑ: χαρτόνια, μαρκαδόροι ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ: 45 λεπτά. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Χωρισμός των μαθητών σε 5 ομάδες και ανάθεση ρόλων. Ζητάμε από τους μαθητές να γράψουν, απεικονίσουν, κ.α. ο καθένας χωριστά και όλοι μαζί ταυτόχρονα στο χαρτόνι τα ανθρώπινα δικαιώματα των παιδιών. Στη συνέχεια όλοι μαζί συμπληρώνουν πάνω στο πόστερ τη φράση: Ανθρώπινα δικαιώματα είναι: Τέλος, τους ζητούμε να δώσουν στο πόστερ ένα τίτλο. Στη συνέχεια κάθε ομάδα παρουσιάζει το πόστερ της στις υπόλοιπες. Ακολουθεί συζήτηση για τα όσα παρουσίασαν τα παιδιά. Με το τέλος της δράσης οι μαθητές θα έχουν προβληματιστεί και σκεφτεί για τα ανθρώπινα δικαιώματα.  20΄ 5΄ ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ: «ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ»

4 ΣΤΟΧΟΣ: γνωριμία με τα έξι κεφάλαια του Χάρτη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, εξοικείωση με έννοιες σχετικές με τα ανθρώπινα δικαιώματα και με τις κατηγορίες που αυτά χωρίζονται. ΥΛΙΚΑ: κρυπτόλεξα, στυλό ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ: 45 λεπτά ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:  5΄ ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ: «ΒΡΕΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ» MIND MOSAIC Ζητούμε από τους μαθητές να βρουν τις λέξεις στο κρυπτόλεξο. ΑΚΛΑΕΛΕΥΘΕΡΙΑΕ ΡΛΗΜΧΩΕΘΔΑΣΔΞΛ ΘΙΛΕΑΧΑΡΤΑΩΠΙΛ ΡΜΜΗΤΙΙΕΕΕΑΤΟΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΡΤΦΕΠΒ ΚΕΡΕΑΕΚΑΑΡΖΛΡΑ ΙΡΙΤΟΔΓΜΚΩΕΚΕΤ ΝΑΠΕΠΕΩΓΕΜΑΡΠΕ ΟΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΕΕΩ ΣΡΣΑΑΝΣΙΖΗΠΣΙΚ ΩΟΑΚΤΦΕΥΧΑΕΤΑΕ ΒΜΙΗΣΕΒΑΣΜΟΣΩΣ ΝΔΟΜΣΤΑΙΣΟΤΗΤΑ

5 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Ζητούμε από τους μαθητές να διαλέξουν μια από τις 6 λέξεις του κρυπτόλεξου που αποτελούν τους τίτλους των έξι κεφαλαίων του Χάρτη στο βιβλιαράκι καρτών του mind mosaic. Κόβουν τη κάρτα με τη συγκεκριμένη έννοια και γράφουν στο πίσω μέρος της κάρτας τους λόγους που τη διάλεξαν (χρησιμοποιούν λέξεις κλειδιά).  10΄ 15΄15΄ ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ: «ΒΡΕΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ» (συνέχεια) MIND MOSAIC Στη συνέχεια τους ζητούμε να πουν τι σημαίνουν για αυτούς οι λέξεις αλληλεγγύη, ελευθερία, αξιοπρέπεια, δικαιώματα πολιτών, δικαιοσύνη, ισότητα και δίνουμε έναν ορισμό για κάθε μια. Χρησιμοποιούμε παραδείγματα.

6 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Ζητούμε από τα παιδιά να μοιραστούν τις σκέψεις τους διαβάζοντας τις αιτίες που τους έκαναν να επιλέξουν το κεφάλαιο. Στη συνέχεια ομαδοποιούμε τις κάρτες ανά επιλεγμένο κεφάλαιο και σε κάθε κεφάλαιο ανά αιτία, με τις κάρτες που αναφέρουν παρόμοιες αιτίες να είναι κοντά η μια στην άλλη και αυτές με διαφορετικές να είναι απομακρυσμένες (από πάνω προς τα κάτω). Μετράμε τον αριθμό των καρτών και επιλέγουμε τρία από τα πιο δημοφιλή κεφάλαια. Στο τέλος της δράσης οι μαθητές θα πρέπει να έχουν κατανοήσει τις έννοιες αλληλεγγύη, αξιοπρέπεια, ισότητα, ελευθερία, δικαιοσύνη και δικαιώματα και να έχουν ξεδιαλύνει ότι αποτελούν τις κύριες κατηγορίες του χάρτη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Ακόμα θα έχουν κατανοήσει τη σημασία τους και θα έχουν εξοικειωθεί στη συνειδητή και αιτιολογημένη επιλογή.  10΄ ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ: «ΒΡΕΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ» (συνέχεια) MIND MOSAIC 5΄

7 ΣΤΟΧΟΣ: να αποκτήσουν γνώση για τον Χάρτη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και τη σημασία του ΥΛΙΚΑ: βιβλίο mind mosaic, κόλλες Α4, στυλό, μαρκαδόροι, χαρτόνια. ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ: 45 λεπτά ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Χωρισμός των μαθητών σε 5 ομάδες και ανάθεση ρόλων. Κάθε ομάδα επιλέγει ένα κεφάλαιο από το βιβλιαράκι mind mosaic και διαβάζει τα άρθρα. Στη συνέχεια προσπαθεί να βρει ένα τρόπο να τα παρουσιάσει στις υπόλοιπες (μπορούν να δημιουργήσουν ένα πόστερ, ένα ποίημα, μια ιστορία, μια ζωγραφιά κ.α.).  20΄ 3΄ ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ: «ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ» MIND MOSAIC

8 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Κάθε ομάδα παρουσιάζει την εργασία της στις υπόλοιπες. Ζητούμε από τους μαθητές να διαβάσουν στο σπίτι τους όλα τα άρθρα από το βιβλίο mind mosaic και να επιλέξουν ένα που θεωρούν το σημαντικότερο για αυτά. Να γράψουν στο πίσω μέρος της κάρτας τους λόγους που το επέλεξαν (χρησιμοποιούν λέξεις-κλειδιά). Με το τέλος της δράσης οι μαθητές θα έχουν γνωρίσει και κατανοήσει τα άρθρα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Επιπλέον θα έχουν εξασκηθεί με αυτά στην πράξη μέσα από τη μεταξύ τους συνεργασία.  20΄ ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ: «ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ» (συνέχεια) 2΄ MIND MOSAIC

9 ΣΤΟΧΟΣ: να εξοικειωθούν με την ανάλυση αιτιών, να κατανοήσουν τα άρθρα, να προσδιορίσουν τις αξίες τους και τη σχέση που έχουν οι αξίες τους με τα ανθρώπινα δικαιώματα. ΥΛΙΚΑ: κάρτες mind mosaic, κόλλες Α4, στυλό. ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ: 45 λεπτά ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Ζητούμε από τους μαθητές να κόψουν από το βιβλίο mind mosaic το άρθρο που επέλεξαν στο σπίτι και να διαβάσουν δυνατά τις αιτίες που το επέλεξαν. Γίνεται συζήτηση για τις αξίες που αναφέρθηκαν και αν παρόμοιες αιτίες ακούστηκαν για διαφορετικά άρθρα.  10΄ ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ: «ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΑΙΤΙΩΝ» MIND MOSAIC 10΄

10 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Ομαδοποιούμε τις κάρτες ανά άρθρο και εντός κάθε άρθρου, ανά αιτία (οι παρόμοιες τοποθετούνται δίπλα και οι διαφορετικές, απομακρυσμένα). Παίρνουμε τις κάρτες των κεφαλαίων που είχαμε ομαδοποιήσει στα προηγούμενα μαθήματα και τις ενώνουμε με τις κάρτες των άρθρων. Τις ομαδοποιούμε ανάλογα με τα αίτια και τις τοιχοκολλούμε σε εμφανές σημείο. Ζητούμε από τους μαθητές να σκεφτούν τις παρακάτω ερωτήσεις: Α. Ποιες αιτίες αναφέρονται συχνότερα; Β. Είναι κάποιες από τις αιτίες που εμφανίζονται λιγότερο σημαντικές; Γ. Παρόμοιες αιτίες εμφανίζονται για να δικαιολογήσουν τη σημασία των άρθρων σε διαφορετικά κεφάλαια; Δ. Τα άρθρα που εμφανίζουν παρόμοιες αιτίες σχετίζονται με κάποιο τρόπο και αν ναι με ποιόν; και στη συνέχεια γίνεται συζήτηση. Με το τέλος της δράσης οι μαθητές θα έχουν προσδιορίσει τις αξίες τους σε σχέση με τα ανθρώπινα δικαιώματα και ανακαλύψει ότι όλα τα άρθρα είναι εξίσου σημαντικά για τις ίδιες ή για διαφορετικές αιτίες.  20΄ ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ: «ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΑΙΤΙΩΝ» MIND MOSAIC 5΄

11 ΣΤΟΧΟΣ: να αναλογιστούν τη σημασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην καθημερινή ζωή ΥΛΙΚΑ: πίνακας, μαρκαδόρος, φωτογραφίες, χαρτόνια, στυλό, μαρκαδόροι ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ: 45 λεπτά ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Ζητούμε από τους μαθητές να σκεφτούν και να δώσουν παραδείγματα για το πώς συνδέονται τα άρθρα που γνώρισαν με τη καθημερινή τους ζωή. Ζητούμε από τους μαθητές να αναγνωρίσουν τα ανθρώπινα δικαιώματα στο σχολείο και να βρουν τρόπους προάσπισής τους. Ζητούμε από τους μαθητές να αναφέρουν κάποιο θέμα που θέλουν να συζητήσουν σχετικά με το Χάρτη και τα ανθρώπινα δικαιώματα που αναφέραμε στα προηγούμενα μαθήματα. Καταγράφουμε και συζητούμε τα ερωτήματα. Συμπεράσματα της εφαρμογής του προγράμματος mind mosaic. Με το τέλος της δράσης οι μαθητές θα έχουν συνδέσει τα άρθρα με τη καθημερινότητα, θα έχουν κατανοήσει τη σπουδαιότητα ύπαρξης και προάσπισης τους στην καθημερινή ζωή. Επιπρόσθετα θα έχουν ανακαλύψει τρόπους υπεράσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.  10΄ 20΄ 5΄ ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ: «Εγώ και τα δικαιώματα μου» MIND MOSAIC 10΄

12 ΣΤΟΧΟΣ: Να απεικονίσουν εικαστικά όσα έχουν κατανοήσει και συζητήσει στα προηγούμενα μαθήματα ΥΛΙΚΑ: κάρτες mind mosaic, μαύρο μολύβι, μαρκαδόροι ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ: 45 λεπτά ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Ζητούμε από τους μαθητές να επιλέξουν ένα άρθρο που τους εμπνέει περισσότερο και να απεικονίσουν ότι έχουν κατανοήσει από αυτό στο πίσω μέρος αχρησιμοποίητων καρτών mind mosaic. Με το τέλος της δράσης οι μαθητές θα έχουν εκφράσει τα όσα έμαθαν κατά τη διάρκεια εφαρμογής του mind mosaic.  45΄ ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ: «ΈΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ, ΜΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΑ» MIND MOSAIC Ζωγραφιές των παιδιών

13 MIND MOSAIC Το έργο των μαθητών που παραδώθηκε στους υπεύθυνους του προγράμματος mind mosaic

14 ΣΤΟΧΟΣ: να κατανοήσουν και να διαχωρήσουν τις επιθυμίες και τις ανάγκες τους, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους. ΥΛΙΚΑ: καρτέλες με επιθυμίες και ανάγκες, καρτέλες με υποχρεώσεις και δικαιώματα, στυλοί. ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ: 45’ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Ζητούμε από τους μαθητές να συμπληρώσουν το τεστ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων για όλους του Κέντρου Μελετών καιΤεκμηρίωσης της ΟΛΜΕ.  20΄ ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ: «ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ» Με το τέλος της δράσης οι μαθητές θα έχουν αναγνωρίσει και διαχωρίσει τις ανάγκες από τις επιθυμίες και τις υποχρεώσεις από τα δικαιώματα μέσα από τη συνεργασία. Χωρισμός των μαθητών σε έξι ομάδες και ανάθεση ρόλων. Τους ζητούμε να διαχωρίσουν από ένα σύνολο καρτέλων όπως αυτή που φαίνεται, τις ανάγκες και τις επιθυμίες. Γίνεται συζήτηση για τη δυσκολία διαχωρισμού τους. Δίνονται στους μαθητές καρτέλες με δικαιώματα και υποχρεώσεις και τους ζητούμε να τα διαχωρίσουν σε δυο στήλες. Κάθε ομάδα παρουσιάζει τον διαχωρισμό που έκανε στις υπόλοιπες. Γίνεται συζήτηση σε περίπτωση διαφωνίας. 5΄

15 ΣΤΟΧΟΣ: να γνωρίσουν τα ανθρώπινα δικαιώματα των παιδιών ΥΛΙΚΑ: καρτέλες με τις κατηγορίες και τα άρθρα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των παιδιών ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ: 45΄ Παρουσιάζονται στους μαθητές τα δικαιώματα των παιδιών. Αρχικά αναφέρονται οι κατηγορίες και στη συνέχεια γίνεται ανάλυση των επιμέρους άρθρων της σύμβασης σύμφωνα με τη unicef.  30΄ ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ: «ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ» ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Με το τέλος της δράσης οι μαθητές θα έχουν μάθει και κατανοήσει τα άρθρα της σύμβασης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των παιδιών. Γίνεται συζήτηση. Ζητούμε από τους μαθητές να δώσουν παραδείγματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων που τήρησαν ή καταπάτησαν και πως αισθάνθηκαν σε κάθε περίπτωση. 15΄ άρθρο 27: "...αναγνωρίζουν το δικαίωμα κάθε παιδιού για ένα κατάλληλο επίπεδο ζωής που να επιτρέπει τη σωματική, πνευματική, ψυχική, ηθική και κοινωνική ανάπτυξή του." άρθρο 31: "...αναγνωρίζουν στο παιδί το δικαίωμα στην ανάπαυση και στις δραστηριότητες του ελεύθερου χρόνου, στην ενασχόληση με ψυχαγωγικά παιχνίδια και δραστηριότητες που είναι κατάλληλες για την ηλικία του..." άρθρα 12-14: "...το παιδί που έχει την ικανότητα να διαμορφώνει τις απόψεις του... έχει δικαίωμα να τις εκφράζει για ελευθερία σκέψης, συνείδησης και θρησκείας. " άρθρο 24: "...αναγνωρίζουν το δικαίωμα του παιδιού να απολαμβάνει το καλύτερο δυνατόν επίπεδο υγείας...να αγωνιστούν κατά της ασθένειας και της κακής διατροφής...με την παροχή θρεπτικών τροφών και καθαρού πόσιμου νερού..."

16 ΣΤΟΧΟΣ: να κατανοήσουν τα αλληλένδετα και τα αλληλοσυγκρουόμενα δικαιώματα. ΥΛΙΚΑ: καρτέλες με αλληλένδετα διακιώματα, σκίτσα με αλληλοσυγκρουόμενα δικαιώματα ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ: 45΄  20΄ 5΄ ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ: «ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ» Τους ζητούμε να τη διάβασουν προσεκτικά και να τη συζητήσουν μέσα στις ομάδες τους. Τα συμπεράσματα των συζητήσεων παρουσιάζονται στις υπόλοιπες ομάδες. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Δίνεται σε κάθε ομάδα μια ιστορία με αλληλένδετα δικαιώματα όπως φαίνεται στην εικόνα. Χωρισμός των μαθητών σε 5 ομάδες και ανάθεση ρόλων. Με το τέλος της δράσης οι μαθητές θα έχουν γνωρίσει τα αλληλένδετα δικαιώματα, θα μπορούν να τα αναγνωρίζουν και να ξεχωρίζουν τα άρθρα της σύμβασης μέσα από απλές καθμερινές ιστορίες

17  20΄ ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ: «ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ» (συνέχεια) Στη συνέχεια δίνουμε σε κάθε ομάδα μια ιστορία με αλληλοσυγκρουόμενα δικαιώματα όπως φαίνεται παρακάτω και τους ζητούμε να τη συνεχίσουν έτσι ώστε να επέλθει μια ειρηνική επίλυση της διαφωνίας. Κάθε ομάδα παρουσιάζει τη συνέχιση της ιστορίας στις υπόλοιπες ομάδες. Γίνεται συζήτηση. Με το τέλος της δράσης οι μαθητές θα έχουν κατανοήσει ότι στην καθημερινότητα τα δικαιώματα του ενός συγκούονται με τα δικαιώματα κάποιου άλλου και θα έχουν εξασκηθεί στην εξεύρεση τρόπων ειρηνικής επίλυσης των διαφωνιών που μπορεί να προκύψουν από αυτό. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:


Κατέβασμα ppt "ΧΤΙΖΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ Γ/ΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ: ΓΕΡΟΝΤΙΔΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google