Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - ΔΙΚΤΥΑ - ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ - ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ Κεφάλαιο 12 ο - 12.5 Διαδίκτυο Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 1.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - ΔΙΚΤΥΑ - ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ - ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ Κεφάλαιο 12 ο - 12.5 Διαδίκτυο Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 1."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - ΔΙΚΤΥΑ - ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ - ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ Κεφάλαιο 12 ο Διαδίκτυο Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 1

2 Γενικά 2 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

3 Διαδίκτυο VS Intranet Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 3  Διαδίκτυο : ένα δίκτυο που αποτελείται από χιλιάδες δίκτυα κάθε μορφής, διασκορπισμένα σε ολόκληρη την υδρόγειο. Αποτελεί τη μεγαλύτερη πηγή πληροφορίας, ανταλλαγής μηνυμάτων και ιδεών.  Intranet: « εσωτερικό δίκτυο » εταιρειών, οργανισμών, εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και άλλων φορέων, δημιουργώντας ένα κλειστό δίκτυο.  Exrtanet: ελεγχόμενη πρόσβαση από άτομα εκτός οργανισμού

4 Ονόματα, διευθύνσεις, σύνδεση με το Διαδίκτυο 4 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

5 IP διεύθυνση (IP address) Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 5 IP διεύθυνση (IP address): η μία και μοναδική παγκοσμίως διεύθυνση που έχει ο κάθε υπολογιστής που είναι συνδεμένος στο Διαδίκτυο, για να αναγνωρίζεται από τους άλλους. Είναι ένας αριθμός των 32 bit (4 byte). Παριστάνεται με τη μορφή xxx.yyy.zzz.kkk π. χ

6 IP Address 6 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

7 IP διεύθυνση (IP address) Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 7  Οι υπολογιστές που έχουν μόνιμη σύνδεση στο Διαδίκτυο έχουν σταθερή διεύθυνση  Οι απλοί χρήστες συνδέονται προσωρινά με κάποιον παροχέα υπηρεσιών Διαδικτύου (Internet Service Provider - ISP). Σε αυτούς, για λόγους οικονομίας διευθύνσεων, συνήθως αποδίδεται μια μοναδική IP διεύθυνση προσωρινά και για όσο διαρκεί η σύνδεσή τους με το Διαδίκτυο.

8 Παραχώρηση IP διεύθυνσης Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 8 Υπάρχει ένα ιεραρχικό σχήμα παραχώρησης IP διευθύνσεων, το οποίο εξασφαλίζει ότι η IP διεύθυνση ενός υπολογιστή είναι μοναδική. Την ευθύνη παραχώρησης έχουν :  Σε πρώτο επίπεδο ο οργανισμός IANA (Internet Assigned Numbers Auhtority)  Σε δεύτερο επίπεδο τρεις οργανισμοί  Ασία και Ειρηνικός - APNIC (Asia & Pacific Network Information Center)  Ευρώπη - RIPE (Reseau IP Europeens)  Αμερική - ARIN (American Registry for Internet Numbers)  Σε τρίτο επίπεδο οι εθνικοί παροχείς Διαδικτύου.

9 Domain names Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 9 Επειδή η IP διεύθυνση είναι δύσκολο να απομνημονευθεί, υπάρχει ένα δεύτερο σχήμα, στο οποίο τα ονόματα των υπολογιστών αποτελούνται από λέξεις που χωρίζονται με τελεία. Σε κάθε δίκτυο που συνδέεται στο Διαδίκτυο παραχωρείται ένα μοναδικό όνομα domain name π. χ. Kalamari.gr Υπάρχει ένας μηχανισμός αντιστοίχισης ονομάτων και IP διευθύνσεων που καλείται Domain N α me System - DNS.

10 Διοίκηση 10 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

11 Διοίκηση Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 11 Το Διαδίκτυο δεν ανήκει σε κάποιον συγκεκριμένο οργανισμό ή φορέα. Συντονίζεται από επί μέρους επιτροπές και οργανώσεις με διεθνή χαρακτήρα. Σκοπός είναι η παρακολούθηση και η διευκόλυνση της ομαλής ανάπτυξής του.

12 Κύριες κατευθύνσεις συντονισμού ( από τεχνική σκοπιά ) Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 12  Ανάγκη για ανάθεση μοναδικών διευθύνσεων : IANA, RIPE, ARIN, APNIC  Ανάγκη για υιοθέτηση κοινής αποδοχής πρωτοκόλλων (TCP/IP, FTP, HTTP κ. α.)  Internet Society – εγκρίνει και ενσωματώνει τις νέες τυποποιήσεις, επιλύει τεχνικά προβλήματα  W3 – έχει ευθύνη για τα πρωτόκολλα

13 Διοίκηση – Νομικά και Οικονομικά θέματα Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 13 Υπάρχουν νομικά ή οικονομικά θέματα τα οποία δεν μπορούν να επιλυθούν και να συντονιστούν στα πλαίσια τέτοιων επιτροπών ( π. χ. απόδοση φόρων για αγορές από το διαδίκτυο, προστασία του πολίτη από παράνομη διακίνηση προσωπικών πληροφοριών κ. α.). Τα θέματα αυτά επιλύονται σε επίπεδο κρατών και διεθνών συμφωνιών.

14 Οι υπηρεσίες του Διαδικτύου Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 14 Είναι σχεδιασμένες με βάση το μοντέλο πελάτη - εξυπηρετητή. Η επικοινωνία μεταξύ πελάτη και εξυπηρετητή γίνεται με τη χρήση κατάλληλου πρωτοκόλλου.

15 Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο (electronic mail, e-mai) Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 15 Επιτρέπει την ηλεκτρονική αλληλογραφία μεταξύ χρηστών του δικτύου ( που διαθέτουν διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ). Την αλληλογραφία του κάθε χρήστη την διαχειρίζεται ένας εξυπηρετητής ταχυδρομείου (mail server). Τα μηνύματα αποθηκεύονται στο ηλεκτρονικό γραμματοκιβώτιο (mail box), έως ότου τα παραλάβει.

16 Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο (electronic mail, e-mai) Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 16 Τη λήψη και την αποστολή των μηνυμάτων την αναλαμβάνουν τα πρωτόκολλα :  SMTP (Simple Mail Transfer Protocol) για τη μεταφορά των μηνυμάτων στο Διαδίκτυο.  POP (Post Offive Protocol). Το πρόγραμμα μπορεί να παραλάβει τα μηνύματα είτε έχοντας άμεση πρόσβαση στο ηλεκτρονικό γραμματοκιβώτιο είτε με τη βοήθεια κατάλληλων εξυπηρετητών που χρησιμοποιούν το πρωτόκολλο POP (Post Office Protocol) για την επικοινωνία τους με το πρόγραμμα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του χρήστη ( λήψη ).

17 Δομή μηνύματος - Λειτουργίες προγραμμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 17 Κάθε μήνυμα αποτελείται από :  την κεφαλή με πληροφορίες διαχειριστικής φύσεως :  ο αποστολέας, που συμπληρώνεται αυτόματα και έτσι το κάθε μήνυμα γίνεται επώνυμο  η ημερομηνία αποστολής, που προστίθεται αυτόματα  ο παραλήπτης  το θέμα  διευθύνσεις όπου κοινοποιείται το μήνυμα (Carbon copy – Cc)  « κρυφές » διευθύνσεις που κοινοποιείται το μήνυμα. Αυτές δεν γίνονται « ορατές » από τους παραλήπτες (Blind Carbon Copy - Bcc).  το σώμα με το μήνυμα αυτό καθεαυτό, που μπορεί να περιέχει κείμενο, εικόνες, κλπ. καθώς και προσαρτημένα / συνημμένα αρχεία (attached files).

18 Κώδικας με σύμβολα ή συνδυασμούς χαρακτήρων με σκοπό να διευκρινίσει ο αποστολέας το πνεύμα μέσα στο οποίο διατυπώνει το μήνυμά του (Smilieys) Ηλεκτρονικό μήνυμα Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

19 Οι βασικές λειτουργίες που προσφέρουν τα προγράμματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 19  Η σύνταξη νέου μηνύματος (New Message) και η αποστολή του (Send).  Η απάντηση (Reply) στο αποστολέα.  Η διαβίβαση / προώθηση (Forward) μηνύματος σε άλλους.  Η δυνατότητα « υπογραφής » (signature), δηλαδή η αυτόματη πρόσθεση στο τέλος του μηνύματος προκαταχωρισμένων πληροφοριών για τον αποστολέα.  Οργάνωση των διευθύνσεων στο βιβλίο διευθύνσεων (address book) ατομικά και σε γκρουπ Ο χρήστης μπορεί και οργανώνει την αλληλογραφία του σε έναν ή περισσότερους φακέλους που το πρόγραμμα του επιτρέπει να δημιουργήσει, ενώ του παρέχει προκατασκευασμένους φακέλους όπως : Τα Απεσταλμένα (Sent). | Τα Εισερχόμενα (Received). | Τα Διαγραμμένα (Deleted).

20 Θεματικές ταχυδρομικές λίστες (mailing list) Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 20 Μέσο επικοινωνίας, ανταλλαγής απόψεων και πληροφοριών μεταξύ ανθρώπων που έχουν κοινό ενδιαφέρον γύρω από ένα θέμα. Οι ταχυδρομικές λίστες βασίζονται στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Όταν κάποιος στέλνει ένα μήνυμα στη διεύθυνση της λίστας, αυτό προωθείται αυτόματα σε όλα τα μέλη της. Δυνατότητα εγγραφής / διαγραφής μελών

21 Ηλεκτρονικά νέα (usenet) Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 21 Μοιάζει με ένα σύνολο ηλεκτρονικών περιοδικών, όπου ο καθένας μπορεί είτε να στείλει ένα μήνυμα για καταχώριση ή απλώς να τα διαβάσει. Αυτά τα ηλεκτρονικά περιοδικά ονομάζονται ομάδες νέων (news groups) In recent years, this form of open discussion on the Internet has lost considerable ground to browser-accessible forums and social networks such as Facebook or Twitter, and are considered obsolete.

22 Δημιουργία ομάδας νέων Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 22 Οι ομάδες νέων έχουν χαρακτηριστεί ως η ηλεκτρονική δημοκρατία. Ο καθένας μπορεί να ξεκινήσει τη σχετική διαδικασία η οποία περιλαμβάνει :  Αίτηση για θέμα συζήτησης  Διάστημα τουλάχιστον 30 ημερών για συζήτηση  Ανακοίνωση κλήσης για ψηφοφορία  Περίοδο ψηφοφορίας (21-31 ημέρες )  Καταμέτρηση ψήφων, ανακοίνωση λίστας αυτών που ψήφισαν, χωρίς να αναφέρεται τη ψήφισε ο καθένας  Έλεγχος της λίστας, έκφραση πιθανών αντιρρήσεων στη διαδικασία  Έκδοση απόφασης. Αν τα Ναι είναι πάνω από τα 2/3 του συνόλου η νέα ομάδα δημουργείται. Οι συνήθεις ερωτήσεις FAQ είναι ερωτήσεις και που εμφανίζονται ξανά και ξανά σε μια ομάδα νέων και οι απαντήσεις συγκεντρώνονται σε ένα κείμενο

23 Μεταφορά αρχείων Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 23 Μηχανισμός μεταφοράς αρχείων από έναν υπολογιστή σε έναν άλλο με ειδικό πρωτόκολλο μεταφοράς αρχείων, το FTP (File Transfer Protocol). Απαιτείται λογαριασμός και στους δύο υπολογιστές. Α nonymous ftp ο υπολογιστής – που έχει τα αρχεία – επιτρέπει τη σύνδεση σε οποιονδήποτε χρήστη του δικτύου, με τη χρήση των κωδικών anonymous ή ftp

24 Απομακρυσμένη σύνδεση (telnet) Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 24 Υπηρεσία που επιτρέπει σε κάποιον χρήστη να συνδεθεί μέσω του δικτύου με έναν υπολογιστή και να εργαστεί σαν να βρίσκεται σε τερματικό συνδεμένο κατευθείαν σε αυτόν τον υπολογιστή.

25 Gopher Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 25 αποτέλεσε την πρώτη προσπάθεια να οργανωθεί η πληροφορία που υπάρχει στο Διαδίκτυο κατά ένα συστηματικό τρόπο. Με την εμφάνιση και επικράτηση του Παγκόσμιου Ιστού, ο Gopher τείνει ( έχει ) να εξαφανιστεί.

26 Παγκόσμιος Ιστός (www ή 3w – World Wide Web) Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 26 Ο Παγκόσμιος Ιστός είναι ένας μηχανισμός οργάνωσης και παρουσίασης της πληροφορίας που υπάρχει στο δίκτυο. Πρόκειται για την « πολυμεσική » όψη του δικτύου. Είναι ένα κατανεμημένο σύστημα υπερμέσων με μεγάλη ποικιλία τεχνολογιών. Το διαδίκτυο βασίζεται στο μοντέλο πελάτη - εξυπηρετητή. Ένας εξυπηρετητής - ο web server- προσφέρει την πληροφορία και ένα κατάλληλο πρόγραμμα στο χρήστη, την εμφανίζει υπό μορφή ηλεκτρονικών σελίδων - ιστοσελίδων (web pages). Σχεδιάστηκε στο CERN

27 Φυλλομετρητής Ιστού (web browser) Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 27 Πρόγραμμα που εμφανίζει τις ιστοσελίδες και επιτρέπει τη μετάβαση μέσω συνδέσμων σε άλλες ιστοσελίδες του ίδιου ή άλλου εξυπηρετητή του Παγκόσμιου Ιστού

28 Παγκόσμιος Ιστός Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 28 Ο παγκόσμιος Ιστός στηρίζεται :  στο πρωτόκολλο HTTP (HyperText Transfer Protocol) που καθορίζει την επικοινωνία του φυλλομετρητή με τον εξυπηρετητή ιστοσελίδων  στη γλώσσα HTML (HyperText Markup Language), η οποία είναι μια γλώσσα περιγραφής υπερκειμένου, που καθορίζει το τρόπο γραφής των ιστοσελίδων Το HTTP αλλά και η HTML συνεχώς επεκτείνονται ώστε να καταστήσουν δυνατή την παροχή υπηρεσιών που δεν είχαν εξαρχής προβλεφθεί.

29 Τοποθεσίες ιστού (web site) Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 29 Συλλογή από διασυνδεδεμένες ιστοσελίδες σχετικές με την προβολή ενός ή μιας ομάδας θεμάτων.

30 URL (Uniform Resource Locator - Ομοιόμορφος εντοπιστής πόρων ) Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 30 Σύστημα απόδοσης διευθύνσεων για κάθε διαθέσιμο πόρο στον Παγκόσμιο Ιστό. Σε αυτό το σύστημα η διεύθυνση αποτελείται από τρία τμήματα  το πρώτο, αναφέρεται στο πρωτόκολλο με βάση το οποίο είναι δυνατή η πρόσβαση στην πληροφορία, π. χ. ftp, Gopher ή http για τον Παγκόσμιο Ιστό  το δεύτερο είναι η διεύθυνση του υπολογιστή στον οποίο βρίσκεται η πληροφορία ή η υπηρεσία  το τρίτο, αν χρειάζεται, η διεύθυνση του αρχείου στον συγκεκριμένο υπολογιστή.

31 URL - Παράδειγμα Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 31 Σχεδόν όλοι οι φυλλομετρητές μπορούν να αποθηκεύσουν συχνά χρησιμοποιούμενα url ως σελιδοδείκτες ( αγαπημένα ), έτσι ώστε να μπορούν να ανασυρθούν εύκολα. Πρωτό κολλο Διεύθυνση του υ π ολογιστή – domain name Διεύθυνση του αρχείου στο server

32 Μηχανές αναζήτησης search engines Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 32 Κάθε χρήστης του Διαδικτύου δεν είναι δυνατόν να γνωρίζει σε ποιο σημείο (server - url) του Διαδικτύου βρίσκεται η πληροφορία που τον ενδιαφέρει. Το πρόβλημα έχει περιοριστεί, με την ύπαρξη των « μηχανών αναζήτησης ».

33 Μηχανές αναζήτησης search engines Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 33 Συγκεντρώνουν περιοδικά και ομαδοποιηθούν τα περιεχόμενα από όλους σχεδόν τους εξυπηρετητές δημοσίευσης και παρέχουν στο χρήστη τη δυνατότητα να αναζητά την πληροφορία που τον ενδιαφέρει με τη χρήση λέξεων κλειδιών. Μετά την επεξεργασία του αιτήματος του χρήστη, εμφανίζονται τα αποτελέσματα της αναζήτησης.

34 Άλλες υπηρεσίες - εφαρμογές Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 34  Συνομιλία -(Chat): υπηρεσία άμεσης επικοινωνίας μιας ομάδας χρηστών μέσω ανταλλαγής μηνυμάτων. π. χ. IRC (Internet Relay Chat)  Τηλεδιάσκεψη : οι συμμετέχοντες συνδέονται με τον κατάλληλο εξυπηρετητή και συνομιλούν με τους υπόλοιπους με υποστήριξη κειμένου που πληκτρολογείται, ηχητική από μικρόφωνο και οπτική με τη χρήση βιντεοκάμερας. π. χ. Skype

35 Άλλες υπηρεσίες - εφαρμογές Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 35  Δικτυακά παιχνίδια : ο κάθε παίκτης συνδέεται στον εξυπηρετητή του παιχνιδιού, όπου παίρνει τον έλεγχο μιας εικονικής προσωπικότητας (avatar)  Ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce): H λεκτρονικά καταστήματα για την προβολή και πώληση προϊόντων και υπηρεσιών. π. χ. Amazon

36 Το μέλλον Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 36 Νέες υπηρεσίες προστίθενται, ενώ ταυτόχρονα εξελίσσονται οι υπάρχουσες, νέα πρωτόκολλα εμφανίζονται, τα παλαιότερα εμπλουτίζονται, ενώ δοκιμάζονται και νέοι τρόποι προσέλκυσης χρηστών. Αναμένεται  Η αύξηση του πλήθους των χρηστών  Η αύξηση των εξυπηρετητών που δημοσιεύουν σελίδες  Η αύξηση των υπηρεσιών, συναλλαγή με χρήση ηλεκτρονικού χρήματος  Η αύξηση της ποιότητας υπηρεσιών συνδιασκέψεων

37 HTML Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 37 Η HTML είναι μια γλώσσα με την οποία ορίζεται η δομή ενός κειμένου και καταγράφονται οδηγίες για τη μορφή του. Εναπόκειται στο φυλλομετρητή να παρουσιάσει τη σελίδα αξιοποιώντας τις δυνατότητες του εκάστοτε μηχναήματος.

38 HTML Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 38 Η HTML είναι μια γλώσσα με την οποία ορίζεται η δομή ενός κειμένου και καταγράφονται οδηγίες για τη μορφή του. Εναπόκειται στο φυλλομετρητή να παρουσιάσει τη σελίδα αξιοποιώντας τις δυνατότητες του εκάστοτε μηχανήματος.

39 Βασικά χαρακτηριστικά της HTML HyperText Markup Language (HTML) Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 39 Αποτελείται από ένα σύνολο ετικετών (tags) που εμφανίζονται κατά ζεύγη, όπου η πρώτη οριοθετεί την αρχή ισχύος της, ενώ η δεύτερη το τέλος της.

40 12.6 Ιστοσελίδες 40 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

41 41 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

42 Πέρα από την HTML Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 42 Σταδιακά η HTML εξελίσσεται με την ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων.  Δυνατότητα εκτέλεσης προγραμμάτων που εμπεριέχονται στις ιστοσελίδες. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιούνται γλώσσες προγραμματισμού όπως η Javascript, Vbscript, Java, php κα.  Ευελιξία στη διαχείριση της εμφάνισης μέσω της επέκτασης της HTML, CSS (cascading style sheets)

43 Κατασκευή ιστοσελίδων Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 43  Καθορισμός του περιεχομένου και η συγκέντρωση του υλικού της ( κείμενο, φωτογραφία, ήχος, κινούμενη εικόνα, κ. ά.).  Σχεδίαση και κατασκευή των ιστοσελίδων.  Τοποθέτηση των ιστοσελίδων σε έναν εξυπηρετητή του Παγκόσμιου Ιστού.

44 Κατασκευή ιστοσελίδων Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 44 Η κατασκευή των ιστοσελίδων μπορεί να γίνει με :  Γραφή των ετικετών HTML, με τη χρήση κάποιου απλού συντάκτη κειμένου. Ο πιο δύσκολος τρόπο δημιουργίας ιστοσελίδων καθώς απαιτεί καλή γνώση των ετικετών και του τρόπου σύνταξής τους.  Χρήση προγραμμάτων σύνταξης ιστοσελίδων, όπου ο χρήστης βλέπει άμεσα το αποτέλεσμα –WYSIWYG. O πιο εύκολος αλλά και λιγότερο ευέλικτος τρόπος.  Με αυτόματη μετατροπή. Π. χ. Αποθήκευση Ως... (Word, Excel, PowerPoint κλπ.)


Κατέβασμα ppt "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - ΔΙΚΤΥΑ - ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ - ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ Κεφάλαιο 12 ο - 12.5 Διαδίκτυο Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 1."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google