Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ  ΜΑΘΗΜΑ:ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ  ΕΞΑΜΗΝΟ:Ζ΄  ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:κ.ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ:ΜΗΤΡΕΛΗΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ  ΜΑΘΗΜΑ:ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ  ΕΞΑΜΗΝΟ:Ζ΄  ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:κ.ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ:ΜΗΤΡΕΛΗΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ  ΜΑΘΗΜΑ:ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ  ΕΞΑΜΗΝΟ:Ζ΄  ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:κ.ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ:ΜΗΤΡΕΛΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΤΣΙΜΠΟΥΚΗ ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ ΤΣΙΜΠΟΥΚΗ ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ

2 ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ EMERALD

3 Ιστορία της Emerald…  Δημιουργήθηκε το 1967 από μια ομάδα ακαδημαϊκών με τη μορφή του MCB University Press.  Το 2001 το MCB University Press υιοθετεί το όνομα Emerald.

4 Τι είναι η Emerald…  Η Emerald είναι ο μεγαλύτερος εκδοτικός οίκος των επαγγελματικών και ακαδημαϊκών περιοδικών κυρίως στον τομέα της διοίκησης.  Μια αναγνωρισμένη on-line βιβλιογραφική πηγή που παρέχει πληροφορίες κυρίως σε διοικητικά θέματα.

5 Στόχος της Emerald είναι…  να παραδώσει σχετική, ποιοτική γνώση για να βοηθήσει τους χρήστες και τους πελάτες της να επιτύχουν τους στόχους τους.  να διανείμει το συγγραφικό έργο των συντακτών που συνεργάζονται μαζί της μέσω των υπηρεσιών που προσφέρει.  να παρέχει έμπνευση σε αυτούς που ασχολούνται με διοικητικά θέματα, με την παρουσίαση νέων ιδεών και θεωριών, οι οποίες έχουν εξεταστεί μέσω της πρακτικής εφαρμογής.

6 Στόχος (συνέχεια)… να ενθαρρύνει τους συνεργάτες της για την απόκτηση γνώσης μέσω μιας διαδικασίας που αποτελείται από τρία στάδια: να ενθαρρύνει τους συνεργάτες της για την απόκτηση γνώσης μέσω μιας διαδικασίας που αποτελείται από τρία στάδια:  Πληροφόρηση για την τρέχουσα γνώση πάνω σε ένα θέμα  Εισαγωγή νέων ιδεών και τρόποι εφαρμογής τους.  Παραγωγή διορατικότητας με την σύνδεση των νέων ιδεών με την εμπειρία, τη γνώση και τους στόχους των πελατών της.

7 Αρχές της Emerald…  Επιλεκτικότητα: στις βάσεις δεδομένων της Emerald περιλαμβάνονται μόνο τα καλύτερα περιοδικά.  Ανεξαρτησία: η επιτροπή πιστοποίησης αποφασίζει ελεύθερα ποια περιοδικά αξίζουν να επιλεχθούν και παρουσιάζουν αμερόληπτα τις απόψεις τους.  Ταξινόμηση: οι κριτικοί ταξινομούν με βάση την ποιότητα, την εγκυρότητα και την ακρίβεια, όσον αφορά το περιεχόμενο των άρθρων, αλλά και με λέξεις κλειδιά, κάθε άρθρο που αναθεωρείται, για να απλοποιηθεί και να επιταχυνθεί η διαδικασία αναζήτησης.  Επικαιρότητα: οι αναθεωρήσεις εμφανίζονται στη βάση δεδομένων αμέσως μετά από τη δημοσίευση περιοδικών, ενώ παράλληλα ο μηχανισμός Saved Search Alerts ειδοποιεί τους χρήστες για υλικό σχετικό με αυτό που ψάχνουν.

8 ‘Προϊόντα’ της Emerald…  Η Emerald δημοσιεύει αυτήν την περίοδο περισσότερους από 150 τίτλους περιοδικών στους τομείς της διαχείρισης και της επιστήμης των πληροφόρησης. Τίτλοι μεγάλων περιοδικών όπως Management Decision, European Journal of Marketing, Journal of Documentation, Leadership and Organisation Development Journal κ.α.

9 Προϊόντα (συνέχεια)  Emerald Fulltext  Emerald Abstracts  Emerald Management Reviews  Emerald Journals

10 Emerald Fulltext…  Περιλαμβάνει μια συλλογή πάνω από άρθρα από τα 100 πιο σημαντικά περιοδικά πάνω στον τομέα της διοίκησης.  Τα άρθρα πλήρους κειμένου χρονολογούνται από το 1994 και οι περιλήψεις άρθρων από το  Προσφέρει πρόσβαση στις πιο πρόσφατες έρευνες και παρέχει μία σφαιρική άποψη του τι γίνεται στον κόσμο πάνω σε αυτά τα θέματα.  Καλύπτει σε πολύ μεγάλο βαθμό θέματα όπως marketing, διαχείριση ανθρώπινων πόρων, διοίκηση βιβλιοθηκών και υπηρεσιών πληροφόρησης κ.α.  Η πρόσβαση σε αυτήν γίνεται μέσω του διαδικτύου και είναι δυνατή 24 ώρες τη μέρα.

11 Emerald Management Reviews…  Αυτή η βάση δεδομένων αναθεωρεί και αξιολογεί κάθε ενιαίο άρθρο από τα πιο αξιόπιστα και γνωστά περιοδικά στον κόσμο πάνω στη διοίκηση.  Η μηχανή αναζήτησης επισημαίνει έπειτα μόνο τα πιo σχετικά άρθρα, που καθιστούν την έρευνα γρηγορότερη και αποτελεσματικότερη.  Χρονολογείται από το 1988 και περιέχει πάνω από ανεξάρτητες αξιολογήσεις άρθρων από τα 400 κυριότερα περιοδικά στον τομέα της διοίκησης.  νέες αξιολογήσεις προστίθενται κάθε μήνα.  Οι τομείς που καλύπτοντα είναι:διοίκηση, μάρκετινγκ, λογιστική, τουρισμός, υγειονομική περίθαλψη κ.α.

12 Emerald Abstracts…  Περιλαμβάνουν περιλήψεις άρθρων.  Η έρευνα των πελατών της Emerald γίνεται πολύ πιο γρήγορα αφού τους επισημαίνεται το πιο σχετικό και υψηλής ποιότητας υλικό.  Υπάρχουν τρεις βάσεις δεδομένων που δίνουν στιγμιαία πρόσβαση στις περιλήψεις άρθρων των κυριότερων συλλογών παγκοσμίως πάνω στους τομείς των πολιτικών μηχανικών( ), της πληροφορικής(6.000) και των υπολογιστών & ασφάλειας επικοινωνιών( ).

13 Emerald Journals…  Δημοσιεύει το ευρύτερο φάσμα περιοδικών στον κόσμο στους τομείς της διοίκησης και των βιβλιοθηκών και υπηρεσιών πληροφόρησης και αποτελείται από 100 και πλέον τίτλους.  Το πλήρες κείμενο των άρθρων βρίσκεται στο Emerald Fulltext και μπορεί να προσεγγιστεί ηλεκτρονικά ή με την παράδοση αντιγράφων σε χαρτί στους συνδρομητές.

14 Επιτροπή πιστοποίησης…  Αποτελείται από διαπρεπείς διεθνώς ακαδημαϊκούς και επιστήμονες.  Είναι αρμόδιοι για την εξασφάλιση ότι μόνο τα άρθρα ποιοτικών δημοσιεύσεων εισέρχονται στη βάση δεδομένων της Emerald.

15 Υπηρεσίες της Emerald…  Emerald Literati Club  Emerald Library Link

16 Emerald Literati Club…  φέρνει τους εκδότες, τους συγγραφείς και τους ερευνητές σε επαφή μεταξύ τους.  αναγνωρίζει και ανταμείβει τους συγγραφείς που χρησιμοποιούν την Emerald για να εκδώσουν τις έρευνές τους με την απονομή ετησίως ενός βραβείου σε αυτόν που το έργο του θεωρείται αξιόλογο από τους συντάκτες και τους ερευνητές της Emerald.  βοηθά και υποστηρίζει τους νέους συγγραφείς αυξάνοντας έτσι τον αριθμό των συγγραφέων που συνεργάζονται μαζί της. π.χ. Για όσους δεν γνωρίζουν καλά αγγλικά αλλά το έργο τους είναι αξιόλογο η Emerald τους υποστηρίζει και τους βοηθά ώστε να δουν την έρευνά τους δημοσιευμένη.  Για να γίνει κάποιος μέλος πρέπει απλά να έχει δημοσιευθεί η έρευνά του σε ένα από τα περιοδικά που εκδίδει η Emerald.

17 Emerald Library Link…  Είναι ένας περιεκτικός on-line πόρος για τους βιβλιοθηκονόμους, τους επαγγελματίες της πληροφόρησης και τους διαχειριστές της γνώσης, που μπορούν να τον χρησιμοποιούν στις καθημερινές δραστηριότητες των υπηρεσιών πληροφόρησης που παρέχουν ή για την προσωπική χρήση τους ως επαγγελματίες της πληροφόρησης.  Βρίσκεται στο όγδοο έτος της λειτουργίας του και παρέχει στους επαγγελματίες της πληροφόρησης εκτενείς πόρους, πληροφορίες για τις εξελίξεις των κοινοπραξιών, ελεύθερη πρόσβαση online στα άρθρα διαχείρισης πληροφοριών, και φόρουμ συζήτησης σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων.

18 Συνεργασίες με την Emerald… Η συνεργασία με την Emerald έχει τα εξής πλεονεκτήματα: Η συνεργασία με την Emerald έχει τα εξής πλεονεκτήματα:  Βοηθά στην στρατολόγηση νέων μελών στις εταιρείες που συνεργάζονται με αυτήν αφού προσφέρει τις υπηρεσίες της που βοηθούν κάθε ερευνητή στην δουλειά του.  Το κόστος μέσω της συνδρομής από αυτήν την συνεργασία είναι πολύ μικρότερο από ότι χωρίς συνδρομή.  Εξασφαλίζει την δυναμικότητα των ιστοσελίδων των συνεργαζόμενων εταιρειών.  Προσδίδει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αφού η Emerald είναι μια διεθνώς αναγνωρισμένη πηγή πληροφοριών.

19 Μέλη συνεργασίας με την Emerald  Association of Executive Search Consultants Association of Executive Search Consultants Association of Executive Search Consultants  The Association for Information Management (ASLIB) The Association for Information Management (ASLIB) The Association for Information Management (ASLIB)  Association of Research Libraries (LibQUAL+™) Association of Research Libraries (LibQUAL+™) Association of Research Libraries (LibQUAL+™)  The Benchmarking and Performance Improvement Resource (BPIR) The Benchmarking and Performance Improvement Resource (BPIR) The Benchmarking and Performance Improvement Resource (BPIR)  The Chartered Institute of Purchasing & Supply The Chartered Institute of Purchasing & Supply The Chartered Institute of Purchasing & Supply  The Corporate Communication Institute The Corporate Communication Institute The Corporate Communication Institute  European Facility Management Network (EuroFM) European Facility Management Network (EuroFM) European Facility Management Network (EuroFM)  International Real Estate Society International Real Estate Society International Real Estate Society  University Leaders for a Sustainable Future University Leaders for a Sustainable Future University Leaders for a Sustainable Future  The World Valuation Congress The World Valuation Congress The World Valuation Congress


Κατέβασμα ppt "ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ  ΜΑΘΗΜΑ:ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ  ΕΞΑΜΗΝΟ:Ζ΄  ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:κ.ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ:ΜΗΤΡΕΛΗΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google