Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Θεματική ενότητα: Ταξινομικά κριτήρια και είδη εκπαιδευτικής έρευνας

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Θεματική ενότητα: Ταξινομικά κριτήρια και είδη εκπαιδευτικής έρευνας"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Θεματική ενότητα: Ταξινομικά κριτήρια και είδη εκπαιδευτικής έρευνας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ - ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ. Ε. Νίκος Ανδρεαδάκης, επίκουρος καθηγητής Ακαδημαϊκό έτος – χειμερινό εξάμηνο ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Θεματική ενότητα: Ταξινομικά κριτήρια και είδη εκπαιδευτικής έρευνας ΣΕΝΑΡΙΟ 1.doc ΣΕΝΑΡΙΟ 2.doc 1

2 ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ Νίκος Ανδρεαδάκης, επίκουρος καθηγητής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ - ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΤΜΗΜΑ Δ.Ε. Νίκος Ανδρεαδάκης, επίκουρος καθηγητής ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ

3 ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ - ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΤΜΗΜΑ Δ.Ε. Νίκος Ανδρεαδάκης, επίκουρος καθηγητής ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Κάθε έρευνα, όσο μικρής κλίμακας και αν είναι, περιλαμβάνει οπωσδήποτε και τη μελέτη όσων έχουν ήδη γραφεί από άλλους για το πρόβλημα που μελετάται. Για τον ερευνητή, η ενημέρωση αυτή είναι απαραίτητη για πάρα πολλούς λόγους , με σημαντικότερους: α) Έχοντας μια επαρκή βιβλιογραφική ενημέρωση πάνω στο πρόβλημα που μελετά, είναι πλέον σε θέση να διαμορφώσει μια πληρέστερη εικόνα για το πρόβλημα που εξετάζει και μπορεί να οδηγηθεί έτσι ασφαλέστερα στη διατύπωση του σκοπού και των στόχων της έρευνάς του αλλά και των ερευνητικών υποθέσεων. β) Παίρνει ιδέες από τις εργασίες άλλων ερευνητών, για να τις αξιοποιήσει στη δική του μελέτη. γ) Διαπιστώνει την αποτελεσματικότητα κάποιων προγενέστερων μεθοδολογικών προσεγγίσεων που εφαρμόστηκαν στο θέμα που μελετά και ελέγχει την καταλληλότητα των ερευνητικών εργαλείων που χρησιμοποιήθηκαν. δ) Ενημερώνεται σχετικά με αντίστοιχες μελέτες ή έρευνες έτσι ώστε να μην επαναλάβει έρευνα που έχει ήδη πραγματοποιηθεί με παρόμοιο τρόπο από άλλον ερευνητή.

4 ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ - ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΤΜΗΜΑ Δ.Ε. Νίκος Ανδρεαδάκης, επίκουρος καθηγητής ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Μπορείτε να επισκεφθείτε ηλεκτρονικά τη Βιβλιοθήκη του Παν/μίου Κρήτης (http://www.libh.uoc.gr) Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Κρήτης.htm Α) Μέσω της πύλης πρόσβασης «Ναυτίλος» (http://nautilus.libh.uoc.gr) μπορείτε να εντοπίσετε τα διαθέσιμα βιβλία, περιοδικά ή άλλα υλικά του καταλόγου της Βιβλιοθήκης. Κατάλογος - Ευρετήριο.htm Β) Μέσω της πύλης πρόσβασης «Ζέφυρος» (http://zephyr.libh.uoc.gr) μπορείτε να επισκεφθείτε τις υπόλοιπες Ελληνικές Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες για αναζήτηση αντίστοιχου βιβλιογραφικού υλικού. Zephyr - Search.htm Γ) Μέσω της Βιβλιοθήκης, παρέχεται η δυνατότητα άμεσης ηλεκτρονικής πρόσβασης σε διεθνείς βιβλιογραφικές βάσεις δεδομένων, απ΄ όπου μπορείτε να αντλήσετε δωρεάν το πλήρες κείμενο από χιλιάδες επιστημονικά άρθρα ή βιβλία. Ενδεικτικά αναφέρονται οι: Oxford University Press, Academic Search Premier, American Humanities Index, Cambridge, Journals Online, ECO, Emerald, ERIC, IDEAL, JSTOR και Project MUSE. ON LINE ΒΑΣΕΙΣ.htm

5 ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ - ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΤΜΗΜΑ Δ.Ε. Νίκος Ανδρεαδάκης, επίκουρος καθηγητής ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Μπορείτε να επισκεφθείτε ηλεκτρονικά:  Το δίκτυο πληροφόρησης για την Εκπαίδευση στην Ευρώπη: «Ευρυδίκη» (http://www.eurydice.org) Eurydice.htm  Τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης: (http://www.oecd.org) Organisation for Economic Co-operation and Development.htm  Το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (http://www.ypepth.gr) YPEPTH.htm YPEPTH 2.htm  Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (http://www.pi-schools.gr) ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ.htm  Το Δελτίο Εκπαιδευτικής Αρθογραφίας (http://www.pi-schools.gr/publications/dea) ΔΕΑ Π.Ι.htm dea_21-22.pdf  Το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (http://www.ekt.gr) ΕΚΤ.htm  Τις ιστοσελίδες ή teach_gr.htm ab.htm

6 ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ - ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ.Ε. Νίκος Ανδρεαδάκης, επίκουρος καθηγητής ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ  Υπάρχουν πολλοί ελληνικοί εκδοτικοί οίκοι που διαθέτουν ιστοσελίδα στο διαδίκτυο. Ενδεικτικά αναφέρονται οι παρακάτω εκδοτικοί οίκοι: Ατραπός (http://www.atrapos-editions.gr), Ελληνικά Γράμματα (http://www.ellinikagrammata.gr), Γρηγόρης (http://www.grigorisbooks.gr), Καστανιώτης (http://www.kastaniotis.com), Μεταίχμιο (http://www.metaixmio.gr), Κριτική (http://www.kritiki.gr), Leader Books (http://www.leaderbooks.com), Leader Books.htm Leader Books 2.htm Κυριακίδης (http://www.bkyriakidis.gr), Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης (http://www.cup.gr).  Οι ιστοσελίδες του Παν/μίου Κρήτης (http://www.uoc.gr), (http://www.edc.uoc.gr), (http://www.edc.uoc.gr/didkritis), Σχολή Επιστημών Αγωγής Σχολή Επιστημών Αγωγής Πανεπιστημίου Κρήτης.htm

7 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ - ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ.Ε.
Νίκος Ανδρεαδάκης, επίκουρος καθηγητής ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ..\..\Επιφάνεια εργασίας\Ψ. Ε \ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ \emp-bibl.doc ..\..\Επιφάνεια εργασίας\Ψ. Ε \ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ \αυτοαξιολόγηση.doc

8 ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ Νίκος Ανδρεαδάκης, επίκουρος καθηγητής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ - ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ.Ε. Νίκος Ανδρεαδάκης, επίκουρος καθηγητής ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ

9 ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ στασεις.doc
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ - ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ.Ε. Νίκος Ανδρεαδάκης, επίκουρος καθηγητής ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ στασεις.doc

10 ΑΛΛΕΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΕΡΕΥΝΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ - ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ.Ε. Νίκος Ανδρεαδάκης, επίκουρος καθηγητής ΑΛΛΕΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΕΡΕΥΝΩΝ


Κατέβασμα ppt "Θεματική ενότητα: Ταξινομικά κριτήρια και είδη εκπαιδευτικής έρευνας"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google