Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ακαδημαϊκό έτος 2006-2007 – χειμερινό εξάμηνο ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Θεματική ενότητα: Ταξινομικά κριτήρια και είδη εκπαιδευτικής.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ακαδημαϊκό έτος 2006-2007 – χειμερινό εξάμηνο ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Θεματική ενότητα: Ταξινομικά κριτήρια και είδη εκπαιδευτικής."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ακαδημαϊκό έτος – χειμερινό εξάμηνο ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Θεματική ενότητα: Ταξινομικά κριτήρια και είδη εκπαιδευτικής έρευνας ΣΕΝΑΡΙΟ 1.docΣΕΝΑΡΙΟ 1.doc ΣΕΝΑΡΙΟ 2.docΣΕΝΑΡΙΟ 2.doc 1 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ - ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ. Ε. Νίκος Ανδρεαδάκης, επίκουρος καθηγητής

2 ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ - ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΤΜΗΜΑ Δ.Ε. Νίκος Ανδρεαδάκης, επίκουρος καθηγητής

3 ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ - ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΤΜΗΜΑ Δ.Ε. Νίκος Ανδρεαδάκης, επίκουρος καθηγητής Κάθε έρευνα, όσο μικρής κλίμακας και αν είναι, περιλαμβάνει οπωσδήποτε και τη μελέτη όσων έχουν ήδη γραφεί από άλλους για το πρόβλημα που μελετάται. Για τον ερευνητή, η ενημέρωση αυτή είναι απαραίτητη για πάρα πολλούς λόγους, με σημαντικότερους: α) Έχοντας μια επαρκή βιβλιογραφική ενημέρωση πάνω στο πρόβλημα που μελετά, είναι πλέον σε θέση να διαμορφώσει μια πληρέστερη εικόνα για το πρόβλημα που εξετάζει και μπορεί να οδηγηθεί έτσι ασφαλέστερα στη διατύπωση του σκοπού και των στόχων της έρευνάς του αλλά και των ερευνητικών υποθέσεων. β) Παίρνει ιδέες από τις εργασίες άλλων ερευνητών, για να τις αξιοποιήσει στη δική του μελέτη. γ) Διαπιστώνει την αποτελεσματικότητα κάποιων προγενέστερων μεθοδολογικών προσεγγίσεων που εφαρμόστηκαν στο θέμα που μελετά και ελέγχει την καταλληλότητα των ερευνητικών εργαλείων που χρησιμοποιήθηκαν. δ) Ενημερώνεται σχετικά με αντίστοιχες μελέτες ή έρευνες έτσι ώστε να μην επαναλάβει έρευνα που έχει ήδη πραγματοποιηθεί με παρόμοιο τρόπο από άλλον ερευνητή. ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

4 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ - ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΤΜΗΜΑ Δ.Ε. Νίκος Ανδρεαδάκης, επίκουρος καθηγητής Μπορείτε να επισκεφθείτε ηλεκτρονικά τη Βιβλιοθήκη του Παν/μίου Κρήτης (http://www.libh.uoc.gr) Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Κρήτης.htm Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Κρήτης.htm Α) Μέσω της πύλης πρόσβασης «Ναυτίλος» ( ) μπορείτε να εντοπίσετε τα διαθέσιμα βιβλία, περιοδικά ή άλλα υλικά του καταλόγου της Βιβλιοθήκης. Κατάλογος - Ευρετήριο.htm Β) Μέσω της πύλης πρόσβασης «Ζέφυρος» ( ) μπορείτε να επισκεφθείτε τις υπόλοιπες Ελληνικές Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες για αναζήτηση αντίστοιχου βιβλιογραφικού υλικού. Zephyr - Search.htm Γ) Μέσω της Βιβλιοθήκης, παρέχεται η δυνατότητα άμεσης ηλεκτρονικής πρόσβασης σε διεθνείς βιβλιογραφικές βάσεις δεδομένων, απ΄ όπου μπορείτε να αντλήσετε δωρεάν το πλήρες κείμενο από χιλιάδες επιστημονικά άρθρα ή βιβλία. Ενδεικτικά αναφέρονται οι: Oxford University Press, Academic Search Premier, American Humanities Index, Cambridge, Journals Online, ECO, Emerald, ERIC, IDEAL, JSTOR και Project MUSE. ON LINE ΒΑΣΕΙΣ.htm ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

5 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ - ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΤΜΗΜΑ Δ.Ε. Νίκος Ανδρεαδάκης, επίκουρος καθηγητής Μπορείτε να επισκεφθείτε ηλεκτρονικά: Το δίκτυο πληροφόρησης για την Εκπαίδευση στην Ευρώπη: «Ευρυδίκη» (http://www.eurydice.org) Eurydice.htm Eurydice.htm Τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης: (http://www.oecd.org) Organisation for Economic Co-operation and Development.htm Organisation for Economic Co-operation and Development.htm Το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (http://www.ypepth.gr) YPEPTH.htm YPEPTH.htm YPEPTH 2.htmYPEPTH 2.htm Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (http://www.pi-schools.gr) ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ.htm ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ.htm Το Δελτίο Εκπαιδευτικής Αρθογραφίας (http://www.pi- schools.gr/publications/dea). ΔΕΑ Π.Ι.htm dea_21-22.pdf ΔΕΑ Π.Ι.htmdea_21-22.pdf Το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (http://www.ekt.gr) ΕΚΤ.htm ΕΚΤ.htm Τις ιστοσελίδες ή teach_gr.htmteach_gr.htm ab.htmab.htm ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

6 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ - ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ.Ε. Νίκος Ανδρεαδάκης, επίκουρος καθηγητής Υπάρχουν πολλοί ελληνικοί εκδοτικοί οίκοι που διαθέτουν ιστοσελίδα στο διαδίκτυο. Ενδεικτικά αναφέρονται οι παρακάτω εκδοτικοί οίκοι: Ατραπός (http://www.atrapos-editions.gr), Ελληνικά Γράμματα ( ), Γρηγόρης (http://www.grigorisbooks.gr), Καστανιώτης (http://www.kastaniotis.com), Μεταίχμιο (http://www.metaixmio.gr), Κριτική (http://www.kritiki.gr), Leader Books (http://www.leaderbooks.com), Leader Books.htm Leader Books 2.htm Leader Books.htmLeader Books 2.htm Κυριακίδης (http://www.bkyriakidis.gr), Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης (http://www.cup.gr). Οι ιστοσελίδες του Παν/μίου Κρήτης ( ), ( ), ( ), Σχολή Επιστημών Αγωγής Σχολή Επιστημών Αγωγής Πανεπιστημίου Κρήτης.htmΣχολή Επιστημών Αγωγής Σχολή Επιστημών Αγωγής Πανεπιστημίου Κρήτης.htm ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

7 ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ..\..\Επιφάνεια εργασίας\Ψ. Ε \ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ \emp-bibl.doc..\..\Επιφάνεια εργασίας\Ψ. Ε \ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ \αυτοαξιολόγηση.doc..\..\Επιφάνεια εργασίας\Ψ. Ε \ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ \emp-bibl.doc..\..\Επιφάνεια εργασίας\Ψ. Ε \ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ \αυτοαξιολόγηση.doc ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ - ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ.Ε. Νίκος Ανδρεαδάκης, επίκουρος καθηγητής

8 ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ - ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ.Ε. Νίκος Ανδρεαδάκης, επίκουρος καθηγητής

9 ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ στασεις.doc στασεις.doc ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ - ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ.Ε. Νίκος Ανδρεαδάκης, επίκουρος καθηγητής

10 ΑΛΛΕΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΕΡΕΥΝΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ - ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ.Ε. Νίκος Ανδρεαδάκης, επίκουρος καθηγητής


Κατέβασμα ppt "Ακαδημαϊκό έτος 2006-2007 – χειμερινό εξάμηνο ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Θεματική ενότητα: Ταξινομικά κριτήρια και είδη εκπαιδευτικής."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google