Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
59ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

2 Α΄Λυκείου Μαθήματα Γενικής Παιδείας Επιλογής Γραπτώς εξεταζόμενα
Μη γραπτώς εξεταζόμενα 1.Θρησκευτικά 2.Αρχαία 3.Ιστορία 4.Νεοελ/κή Γλώσσα 5.Νεοελ/κή Λογ/χνία 6.Άλγεβρα 7.Γεωμετρία 8.Φυσική 9.Χημεία 10.Αγγλικά 11.Τεχνολογία 12.Αρχές Οικονομίας Φυσική Αγωγή Σ.Ε.Π Ψυχολογία Γαλλικά Σχέδιο Εφαρμογές πληροφορικής Στο 1ο τετράμηνο η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ είναι 3 ώρες & στο 2ο γίνεται 2 ώρες.Ομοίως η ΦΥΣΙΚΗ & η Γυμναστική από 2 ώρες γίνονται 3 & 1 αντίστοιχα.Στο 2ο τετράμηνο μπαίνει 1 ώρα Σ.Ε.Π. Σύνολο ωρών 33.

3 Β΄ Λυκείου

4 Γραπτές Εξετάσεις Μαϊου-Ιουνίου
Αξιολόγηση Προφορική εξέταση ΕργασίεςΔρασ/τες Τέστ ολιγόλεπτα Ωριαίο διαγώνισμα Γραπτές Εξετάσεις Μαϊου-Ιουνίου Γραπτός βαθμός Προφορικός βαθμός Α΄ τετραμήνου Β΄ Μέσος όρος μαθήματος (Π.Μ.Ο. + ΓΡΑΠΤΟΣ):2 Προφορικός Μέσος Όρος

5 & παραπομπή στις τάξεις Α΄ & Β΄
Προαγωγή Ο μαθητής προάγεται όταν: ο Γενικός Μέσος Όρος είναι μεγαλύτερος ή ίσος του 9,5 Αν ο Γ.Μ.Ο. είναι μικρότερος του 9,5 ο μαθητής παραπέμπεται το Σέπτέμβριο στα μαθήματα που έχει Μέσο Όρο < 9,5

6 Γ΄ Λυκείου

7 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΤΟΥΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΤΟΥΣ Γραπτώς εξεταζόμενα Μη γραπτώς εξεταζόμενα ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΑ Φυσική Αγωγή Εφαρμογές Υπο- λογιστών Πολ. Δίκτυα Μόνο τα Πανελλαδικά μετέχουν στην πρό- σβαση για ΑΕΙ & ΤΕΙ . Είναι,σύνολο (6 ή 7) (4) Κατ/νσης +(2) Γ.Παιδ. και (1)Αρχές Οικονομικής Θεωρίας για το 5ο πεδίο Τα υπόλοιπα μαθήματα. Και τα δύο συμμετέχουν ΙΣΟΤΙΜΑ στη διαμόρ- φωση του ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ (Γ.Μ.Ο) απόλυσης.

8 Οι δύο τελικές βαθμολογίες της Γ΄ τάξης
Γενικός μέσος όρος (Γ.Μ.Ο) Βγαίνει από: όλα τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα (Πανελλαδικά & ενδοσχολικά) με συμμετοχή : γραπτού &προφορικού κατά 50% Γενικός Βαθμός πρόσβασης (Γ.Β.Π.) Βγαίνει από τα Πανελ/κά εξεταζό- μενα μαθήματα με συμμετοχή του γραπτού κατά 70% & του προφορικού κατά 30% (μετά την ενδεχόμενη προσαρμογή του ώστε να μη διαφέρει του γραπτού πάνω από (2) μονάδες)

9 Ο βαθμός του Απολυτηρίου
Είναι ο : Γενικός Μέσος Όρος (Γ.Μ.Ο)

10 Τι συμβαίνει αν ο Γ.Μ.Ο.<9,5
Γ΄Λυκείου Έχουν δυο δυνατότητες Α) Δίνουν τον επόμενο χρόνο (Ιούνιο) ΟΛΑ τα μαθήματα Πανελλαδικά & ενδοσχολικά διατηρώντας τους προφορικούς Β) Φοιτούν εξ’αρχής στην Γ΄τάξη οπότε υπάρχει η δυνατότητα βελτίωσης προφορικής & γραπτής βαθμολογίας

11 Τα επιστημονικά πεδία I II Α Ε Ι & Τ Ε Ι ΙΙΙ ΙV V
Ανθρωπιστικές,Νομικές & Κοινωνικές Επιστήμες II Θετικές Επιστήμες ΙΙΙ Επιστήμες υγείας Α Ε Ι & Τ Ε Ι ΙV Τεχνολογικές Επιστήμες V Επιστήμες Οικονομίας & Διοίκησης Ο υποψήφιος μπορεί να δηλώνει όσες σχολές θέλει από αυτές που περιλαμβάνονται σε ένα ή δύο το πολύ από τα πέντε(5) πεδία.

12 Προσαρμογή προφορικού
Η προσαρμογή γίνεται μόνο για τον υπολογισμό του βαθμού ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ & έτσι ώστε να διαφέρει από το γραπτό το πολύ (2) μονάδες. Παράδειγμα αύξησης προφορικού: Βαθμός πρόσβασης μαθήματος= 17Χ0,3+19Χ0,7=18,4 Π=15 Γ=19 Π΄=17 Γ=19 Παράδειγμα μείωσης προφορικού: Βαθμός πρόσβασης μαθήματος= 17Χ0,3+15Χ0,7=15,6 Π=19 Γ=15 Π΄=17 Γ=15

13 Μαθήματα βαρύτητας ανά κατεύθυνση & πεδίο
Μαθήματα βαρύτητας ανά κατεύθυνση & πεδίο & συντελεστές Από κατ/νση Σε πεδίο Α΄ Μάθημα Χ 1,3 Β΄ Μάθημα Χ 0,7 ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ I Αρχαία Ιστορία(κατ.) ΘΕΤΙΚΗ II Μαθηματικά Φυσική(κατ.) III Βιολογία(κατ.) Χημεία (κατ.) IV ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ

14 Μαθήματα βαρύτητας & συντελεστές
. Μαθήματα βαρύτητας & συντελεστές Από κατ/νση Σε πεδίο Α΄ Μάθημα Χ 1,3 Β΄ Μάθημα Χ 0,7 ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ V Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Μαθηματικά & Στοιχεία στατιστικής

15 Μαθήματα βαρύτητας & συντελεστές
Από κατ/νση Σε πεδίο Α΄ Μάθημα(Γ.Π) Χ 0,9 Β΄ Μάθημα(Γ.Π) Χ 0,4 ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ II Μαθηματικά & Στοιχεία στατιστικής Νεοελληνική γλώσσα III Βιολογία (Γ.Π.) IV ΘΕΤΙΚΗ I Νεοελληνική Γλώσσα Ιστορία (Γ.Π.) ιιι Βιολογία (κατ.) Χημεία (κατ.) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ Βιολογία Γ.Π.)

16 ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ & ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΑΝΑ ΚΑΤ/ΝΣΗ & ΠΕΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ Κ Α Τ Ε Υ Θ Υ Ν Σ Ε Ι Σ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΝΟΜΙΚΕΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (1,3) 2. ΙΣΤΟΡΙΑ (0,7) 3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ 5. Νεολ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη επιλογή (Γ.Π) 1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΧΗΜΕΙΑ 4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π) (0,9) 6. Ιστορία (Γ.Π) (0,4) 1, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 3 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ 4 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 5. Νεολ. Γλώσσα6 (Γ.Π) (0,9) 6. Ιστορία Γ.Π) (0,4) ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 2. ΙΣΤΟΡΙΑ ) 5. Μαθηματικά (Γ.Π) (0,9) 6. Νεολ. Γλώσσα (Γ.Π.) (0,4) 1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π) 6. Ελεύθερη επιλογή (Γ.Π) 1, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 5. Νεολ. Γλώσσα6 (Γ.Π) ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ 2. ΙΣΤΟΡΙΑ 5. Βιολογία (Γ.Π) (0,9) 3. ΒΙΟΛΟΓΙΑ ( 1,3) 4. ΧΗΜΕΙΑ (0,7) 5. Βιολογία (Γ.Π) (0,9) 5. Νεολ. Γλώσσα6 (Γ.Π) (0,4) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 6. Ελεύθερη επιλογή ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΥΓΕΙΑΣ 5. Νεοελ.Γλώσσα (Γ.Π) 6. Οικονομία (ΕΠΙΛ)(1,3) 7 Μαθηματικά(Γ.Π) (0,7) 6.Οικονομία (επιλ.) (1,3) 7. Μαθηματικά (Γ.Π) (0,7)

17 . Μόρια εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
Για σχολές χωρίς ειδικό μάθημα λαμβάνονται υπ’όψιν: 1. Ο Γενικός βαθμός πρόσβασης κατά 80% 2. Ο βαθμός πρόσβασης στο 1ο μάθημα αυξημένης βαρύτητας κατά 13% ή 9% 3. Ο βαθμός πρόσβασης στο 2ο μάθημα αυξημένης βαρύτητας κατά 7% ή 4% Το σύνολο των μορίων πολλαπλασιάζεται επί 100. Αριστα το: ή το

18 Παράδειγμα για ένα μαθητή
. Παράδειγμα για ένα μαθητή Αν τα μαθήματα Βαρύτητας είναι Κατ/νσης Χωρίς ειδικό μαθημα 17,5 Χ 8 = 140 15 Χ 1,3 = 19,5 18 Χ 0,7 = 12,6 ΣΥΝΟΛΟ = 172,1 ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ=172,1Χ100=17.210 Γ.Β.Π = 17,5 1ο μαθ/μα= 15 2ο μαθ/μα= 18 Αν τα μαθήματα Βαρύτητας είναι Γενικής Παιδείας Χωρίς ειδικό μάθημα 17,5 Χ 8 = 140 15 Χ 0,9 = 13,5 18 Χ 0,4 = 7,2 ΣΥΝΟΛΟ = 160,7 ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ=160,7Χ100=16.070

19 Παραδείγματα Γ.Β.Π : ,8 x 8 = 78,4 Α΄μάθ. βαρ/τας: 10 x 1,3 = Μόρια Β΄ μάθ. βαρ/τας: 10 x 0,9 = 9 Σύνολο: 100,4 (x100) =10040 Γ.Β.Π : ,1 x 8 = 80,8 Α΄μάθ. βαρ/τας: 5 x 1,3 = 6, Μόρια Β΄ μάθ. βαρ/τας: 4 x 0,9 = 3,6 Σύνολο: 90,9 (x100) =9.090

20 . Οταν έχουμε & ειδικό μάθημα
Ο βαθμός του ειδικού μαθήματος πολλαπλασιάζεται επί 2 για τα παρακάτω τμήματα: Ξένων φιλολογιών Μετάφρασης & διερμηνίας καθώς& ειδίκευσης σ’αυτά του Ιονίου Παν/ου ΤΕΦΑΑ Τμήματα με ειδικά μαθήματα Ελεύθερο & γραμμικό σχέδιο ή αρμονία & έλεγχο Μουσικών Ικανοτήτων Ο βαθμός του ειδικού μαθήματος πολλαπλασιάζεται επί 1 για τα λοιπά τμήματα που απαιτείται ειδικό μάθημα ξένης γλώσσας,όπως : ΜΜΕ Ναυτιλιακών Σπουδών Διεθνών Σπουδών κ.λ.π ή Ελεύθερο σχέδιο όπως το τμήμα Πλαστικών Τεχνών & Επιστημών Αν ο μαθητής του προηγούμενου παραδείγματος δηλώσει Αγγλική Φιλολογία & πάρει στα Αγγλικά (15), θα πάρει επί πλέον μόρια (15Χ2Χ100=3000) Σύνολο μορίων: =20.210

21 . Μαθητής που έχει πάρει επιλογή τις<Αρχές Οικονομικής Θεωρίας> 1.Αν το δώσει Πανελλαδικά τα μόρια υπολογίζονται όπως στη πρώτη περίπτωση. 2 .Αν το δώσει Ενδοσχολικά & δηλώσει το V πεδίο τότε: ΕΤΣΙ: ΜΟΡΙΑ=(Γ.Β.Π Χ8+1ο ΜΑΘ. Χ 0 +2οΜΑΘ.Χ 0,7)Χ100

22 ΤΕΛΟΣ


Κατέβασμα ppt "Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google