Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας

2 Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές, τις μεταβολές στην αγορά, το κόστος, την τιμολόγηση ή τον ανταγωνισμό

3 Ορισμός προϊόντος  Περιγράψτε το προϊόν ή την υπηρεσία που διατίθεται στην αγορά

4 Ανταγωνισμός  Το ανταγωνιστικό τοπίο  Παρουσιάστε μια επισκόπηση των ανταγωνιστικών προϊόντων, των δυνατών τους σημείων και των μειονεκτημάτων τους  Εξετάστε κάθε ανταγωνιστικό προϊόν σε σχέση με το νέο προϊόν

5 Τοποθέτηση  Τοποθέτηση προϊόντος ή υπηρεσίας  Έκθεση η οποία ορίζει το προϊόν στα πλαίσια της αγοράς και σε σχέση με τα ανταγωνιστικά προϊόντα με την πάροδο του χρόνου  Δέσμευση προς τον καταναλωτή – Έκθεση που συνοψίζει τα πλεονεκτήματα του προϊόντος ή της υπηρεσίας για τον καταναλωτή

6 Στρατηγικές επικοινωνίας  Μηνύματα από το κοινό  Δημογραφικά στοιχεία των πελατών - στόχων

7 Συσκευασία και ολοκλήρωση  Συσκευασία προϊόντος  Συζητήστε θέματα μορφής, τιμολόγησης, εμφάνισης και στρατηγικής  Συζητήστε για θέματα ολοκλήρωσης για στοιχεία που δεν αποστέλλονται απευθείας με το προϊόν  Εμπορεύματα πελατών (COG) – Συνοψίστε το κόστος των αγαθών και τη χρέωση υψηλού επιπέδου των υλικών

8 Στρατηγικές προώθησης  Σχέδιο προώθησης  Εάν το προϊόν έχει ανακοινωθεί  Προϋπολογισμός προώθησης  Εφοδιάστε το υποστηρικτικό υλικό με λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τον προϋπολογισμό για αναθεώρηση

9 Δημόσιες σχέσεις  Στρατηγική και εκτέλεση  Στρατηγικές δημοσίων σχέσεων  Κύρια σημεία του σχεδίου δημοσίων σχέσεων  Δημιουργήστε ένα εφεδρικό σχέδιο δημοσίων σχέσεων συμπεριλαμβανομένων ημερολογίων, ομιλιών, χρονοδιαγραμμάτων συσκέψεων, κ. λ. π

10 Διαφήμιση  Στρατηγική και εκτέλεση  Επισκόπηση στρατηγικής  Επισκόπηση μέσων επικοινωνίας και συγχρονισμού  Επισκόπηση εξόδων διαφήμισης

11 Άλλες μέθοδοι προώθησης  Άμεσο μάρκετινγκ  Επισκόπηση στρατηγικής, μέσων και συγχρονισμού  Επισκόπηση στόχων, σκοπών και προϋπολογισμού  Μάρκετινγκ άλλων εταιρειών – Διακανονισμοί κοινού μάρκετινγκ με άλλες εταιρείες  Προγράμματα μάρκετινγκ – Άλλα προγράμματα προώθησης

12 Τιμολόγηση  Τιμολόγηση  Συνοψίστε συγκεκριμένες μεθόδους τιμολόγησης ή στρατηγικές τιμολόγησης  Συγκρίνετε με παρόμοια προϊόντα  Πολιτικές  Συνοψίστε τις πολιτικές που σχετίζονται με την κατανόηση των κύριων θεμάτων τιμολόγησης

13 Διανομή  Στρατηγικές διανομής  Κανάλια διανομής  Συνοψίστε τα κανάλια διανομής  Διανομή μέσω καναλιού  Παρουσιάστε το ποσοστό της διανομής που θα διανέμεται από κάθε κανάλι - μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα γράφημα πίτας

14 Κάθετες αγορές / Τμήματα  Ευκαιρίες κάθετων αγορών  Συζητήστε για συγκεκριμένες ευκαιρίες τμημάτων αγοράς  Υποδείξτε στρατηγικές διανομής για αυτές τις αγορές ή τμήματα  Επισημάνετε το ρόλο του συνεργάτη από άλλη εταιρεία στη διανομή σε κάθετες αγορές

15 Διεθνής  Διεθνής διανομή  Παρουσιάστε στρατηγικές διανομής  Συζητήστε θέματα που αφορούν τη διεθνή διανομή  Στρατηγική διεθνούς τιμολόγησης  Θέματα προσαρμογής  Επισημάνετε τις προδιαγραφές για τα διάφορα τοπικά προϊόντα

16 Δείκτες απόδοσης  Στόχοι πρώτου έτους  Στόχοι επόμενων ετών  Μέτρο επιτυχίας / αποτυχίας  Απαιτήσεις για επιτυχία

17 Χρονοδιάγραμμα  Κύρια σημεία 18 μηνου χρονοδιαγράμματος  Συγχρονισμός  Απομονώστε τα σημεία που εξαρτώνται από το συγχρονισμό και είναι κρίσιμα για την επιτυχία


Κατέβασμα ppt "ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google