Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

109 ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Μαθητές ΣΤ 2 Τάξης: Ιωάννης Αποστολίδης Μαθητές ΣΤ 1 Τάξης: Έλενα Ιωάννα Ηλιάδη, Κωνσταντίνα Στάμου, Διονύσιος Αλιτζανίδης,

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "109 ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Μαθητές ΣΤ 2 Τάξης: Ιωάννης Αποστολίδης Μαθητές ΣΤ 1 Τάξης: Έλενα Ιωάννα Ηλιάδη, Κωνσταντίνα Στάμου, Διονύσιος Αλιτζανίδης,"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 109 ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Μαθητές ΣΤ 2 Τάξης: Ιωάννης Αποστολίδης Μαθητές ΣΤ 1 Τάξης: Έλενα Ιωάννα Ηλιάδη, Κωνσταντίνα Στάμου, Διονύσιος Αλιτζανίδης, Αναστασία Τσαούση, Βασιλική Μιχαηλία Μουσιώνη, Βασιλική Χαρδαλά, Ευδοκία Ντέμκα, Μακρής Αποστόλης Μαθητές Ε 2 Τάξης: Βασιλική Υφούλη, Αικατερίνη Παρακεντέ, Ελισάβετ Κανέλλη, Ζαχαρένια Κωνσταντινίδου Επιβλέπουσα εκπαιδευτικός: Ιφιγένεια Μπακιρτζή - ΠΕ 19 Πληροφορικής

2 Με τον όρο Γαλαξίας αναφερόμαστε στον γαλαξία στον οποίο ανήκει η γη και το Ηλιακό Σύστημα, ενώ όταν αναφερόμαστε σε άλλο γαλαξία, τον γράφουμε με πεζό «γ» και ακολουθεί το όνομά του.

3 “Ο Γαλαξίας μας” είναι ένα ενημερωτικό παιχνίδι όπου ο χρήστης μπορεί να ενημερωθεί για τον Γαλαξία, και να περιηγηθεί στους διάφορους πλανήτες του και να πάρει πληροφορίες για τον κάθε πλανήτη (του Γαλαξία).

4 Επίσης, ο χρήστης έχει την δυνατότητα να επιλέξει εάν αντί να επισκεφτεί κάποιον πλανήτη, επιθυμεί να παίξει και το παιχνίδι “Γίνε ο κυρίαρχος του Γαλαξία μας”. Σε αυτό το παιχνίδι, πέφτουν κομήτες και ο χρήστης καλείται να τους αποφύγει για να σωθεί.

5  Ομάδα: Πληροφορίες  Ομάδα: Σχέδιο.  Ομάδα: Προγραμματισμός-κώδικας

6 Η ομάδα αυτή ανέλαβε να συγκεντρώσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον Γαλαξία.

7 Η ομάδα αυτή ανέλαβε να συλλέξει/σχεδιάσει τις εικόνες που χρησιμοποιήθηκαν για τον σχεδιασμό του προγράμματος.

8 Η ομάδα αυτή, που αποτελείται και από τους περισσότερους μαθητές, ανέλαβε να γράψει τον κώδικα για το πρόγραμμα. Το πρόγραμμα έγινε με το Scratch. Επιλέχθηκε η βασική μορφοποίηση του προγράμματος και μετά χωρίστηκαν σε υπο-ομάδες όπου και η κάθε μια ανέλαβε ένα κομμάτι του προγράμματος. Στο τέλος έγιναν οι απαραίτητες μορφοποιήσεις και ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα.

9 Μόλις ξεκινάει το πρόγραμμα, αφού σε καλωσορίζει η εφαρμογή, εμφανίζεται μια λίστα με τον ήλιο και τους οχτώ πλανήτες του Γαλαξία μας, όπως επίσης και μία δέκατη επιλογή όπου ο χρήστης μπορεί να επιλέξει να παίξει το παιχνίδι του Γαλαξία και να προσπαθήσει να αποφύγει τους κομήτες. Εικόνα 1 και 2 : Αρχική εικόνα του προγράμματος: «Ο Γαλαξίας μας»

10 Αφού ο χρήστης επιλέξει ποιον πλανήτη θα ήθελε να επισκεφτεί, ξεκινάει το ταξίδι για να φτάσει στον πλανήτη που επέλεξε. Εικόνα 3 : Η διαδρομή του διαστημόπλοιου για να φτάσει στον πλανήτη που επιλέξαμε.

11 Όπως φαίνεται στην εικόνα, σε κάθε πλανήτη και κάθε στιγμή έχει τη δυνατότητα ο χρήστης να επιλέξει να αλλάξει πλανήτη, όπως επίσης και σε κάθε σημείο του προγράμματος έχει τη δυνατότητα να τερματίσει την εφαρμογή. Το κουμπί στο πάνω αριστερό μέρος της οθόνης (το κόκκινο Χ) βρίσκεται μόνιμα στην οθόνη για να το πατήσει όποτε επιθυμεί. Εικόνα 4 : Η “άφιξη” στον πλανήτη Γη.

12 Όταν ο χρήστης είναι σε κάποιον πλανήτη και βλέπει πληροφορίες γι αυτόν, για να επιστρέψει στην κεντρική σελίδα του πλανήτη και να δει το μενού, μπορεί να πατήσει το πλήκτρο “SPACE” στο πληκτρολόγιο (όπως αναφέρει και η οδηγία στη σελίδα. Εικόνα 5 : Πληροφορίες για τον πλανήτη Αφροδίτη.

13 Εάν ο χρήστης επιθυμεί να φύγει από τον πλανήτη που είναι και να πάει σε άλλον, μπορεί να επιλέξει τον αντίστοιχο αριθμό επιλογής (η τελευταία επιλογή στο κεντρικό μενού του κάθε πλανήτη). Τότε, αλλάζει η οθόνη και μας ρωτάει ποιον πλανήτη θέλουμε να επισκεφτούμε. Εικόνα 6 και 7 : Αλλαγή πλανήτη.

14 Τέλος, όσον αφορά το παιχνίδι, όταν ο χρήστης επιλέξει να παίξει, ξεκινάει με σκορ μηδενικό και αρχίζουν να πέφτουν μετεωρίτες. Όσο ο χρήστης καταφέρνει και δεν τον χτυπάνε οι μετεωρίτες, τόσο μεγαλώνει το σκορ του. Εικόνα 8 (πάνω) :Ο Κυρίαρχος του Γαλαξία μας (το παιχνίδι). Εικόνα 9 (κάτω) : Ο Κυρίαρχος του Γαλαξία μας (το παιχνίδι). Οθόνη όταν χάσει ο χρήστης,

15 Τέλος, όταν ο χρήστης τερματίσει την εφαρμογή πατώντας το κουμπί “Χ” (πάνω αριστερά στην οθόνη του προγράμματός μας) μας αποχαιρετάει η εφαρμογή με το μήνυμα “Ελπίζω να έμαθες πολλά ωραία πράγματα!” Εικόνα 10 : Η οθόνη όταν ο χρήστης επιλέξει να τερματίσει την εφαρμογή,

16

17


Κατέβασμα ppt "109 ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Μαθητές ΣΤ 2 Τάξης: Ιωάννης Αποστολίδης Μαθητές ΣΤ 1 Τάξης: Έλενα Ιωάννα Ηλιάδη, Κωνσταντίνα Στάμου, Διονύσιος Αλιτζανίδης,"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google